haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.✝✝✝quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had je beter eerder hier muziek kunnen luisteren..![]()
![]()
![]()
Moeten we niet te veel posten, het is best druk nuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:59 schreef shiitake het volgende:
In ieder geval een vers topic om voor de dt te gaan.
Nog 38 minuten zeker. Maar waar is iedereen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:01 schreef shiitake het volgende:
Nou valt wel mee. Er is bijna niemand hier. En ik blijf ook niet lang meer hangen.
Vakanties voorbij? Morgen weer gewoon vroeg op? Geen idee. Of er valt toch niets meer in te halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog 38 minuten zeker. Maar waar is iedereen?
Dat laatste klopt wel, maar dat heeft nog nooit iemand weer houden om hier 's nachts te posten. Heeft chufi opgegeven en is hij weer terug in 40+?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vakanties voorbij? Morgen weer gewoon vroeg op? Geen idee. Of er valt toch niets meer in te halen.
Was ff thee makenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog 38 minuten zeker. Maar waar is iedereen?
En toch stiekem wat te snacken gepakt zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Was ff thee maken![]()
En tegen mezelf zeggen dat ik niks meer mocht eten![]()
Nee, nog nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch stiekem wat te snacken gepakt zeker
Wortels? Op dieet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
-Stukje kaas? Nootjes? Chips? Koekjes? Wortels
Nee, die laatste zijn voor mij
Rauwe?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar overdag snack ik meestal op wortels
Heb nog pringlesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Verder gewoon pistache nootjes en zo. Vind chips eigenlijk niets.
Pistache is wel lekker maar wortel verteert niet echt in je mond ofzo vink kut.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Verder gewoon pistache nootjes en zo. Vind chips eigenlijk niets.
cocainequote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:25 schreef possetje het volgende:
mij eten noooooit pringles kan niet tegen een bepaald stofje dat daarinzit, niet helemaal duidelijk wat precies
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:25 schreef possetje het volgende:
mij eten noooooit pringles kan niet tegen een bepaald stofje dat daarinzit, niet helemaal duidelijk wat precies
Mijn verzamelingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zag de link in je onderschrift met leuke smileys.
over heel mn lijf raar en in mn buik ook, terwijl ik verder wel veel snack enzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣
Nee meen je? Wauw.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor een uitermate nuttige functie van de menselijke mond: kauwen
Je denkt dat hij ze in zijn neus probeert te duwen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣
Oh. Ik krijg van sommige producten met olie jeuk aan m’n neus. Echt insta ook. Zodra het in mijn mond zit begint het maargoed day was het dan ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef possetje het volgende:
[..]
over heel mn lijf raar en in mn buik ook, terwijl ik verder wel veel snack enzo
rozevla.nl?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Mijn verzameling.
Uit de hand gelopen hobby
Ben je dom ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ze in zijn neus probeert te duwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |