Rauwe?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar overdag snack ik meestal op wortels
Heb nog pringlesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Verder gewoon pistache nootjes en zo. Vind chips eigenlijk niets.
Pistache is wel lekker maar wortel verteert niet echt in je mond ofzo vink kut.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Verder gewoon pistache nootjes en zo. Vind chips eigenlijk niets.
cocainequote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:25 schreef possetje het volgende:
mij eten noooooit pringles kan niet tegen een bepaald stofje dat daarinzit, niet helemaal duidelijk wat precies
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:25 schreef possetje het volgende:
mij eten noooooit pringles kan niet tegen een bepaald stofje dat daarinzit, niet helemaal duidelijk wat precies
Mijn verzamelingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zag de link in je onderschrift met leuke smileys.
over heel mn lijf raar en in mn buik ook, terwijl ik verder wel veel snack enzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣
Nee meen je? Wauw.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor een uitermate nuttige functie van de menselijke mond: kauwen
Je denkt dat hij ze in zijn neus probeert te duwen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Krijg je jeuk aan je neus toevallig? 🤣
Oh. Ik krijg van sommige producten met olie jeuk aan m’n neus. Echt insta ook. Zodra het in mijn mond zit begint het maargoed day was het dan ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef possetje het volgende:
[..]
over heel mn lijf raar en in mn buik ook, terwijl ik verder wel veel snack enzo
rozevla.nl?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Mijn verzameling.
Uit de hand gelopen hobby
Ben je dom ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ze in zijn neus probeert te duwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |