Ja is ook niet gekeurd door WHOquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
In rusland zal het geen 80%, maar die gaan wel een beetje te snel nu
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Sowieso griepprik elk jaar ik.
[..]
Nou, zal hem wel nemen. Maar als één van de laatste. Ja, gekkies genoeg met hun waanbeelden over corona
Waarom?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet dat ook maar eens gaan doen
Ik heb nooit het voordeel gezien van een griepprik, maar begin langzaam te geloven dat het wel zal helpen.quote:
Mja kweetnie, ik val voor zover ik weet zelf niet in een risicogroep.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nooit het voordeel gezien van een griepprik, maar begin langzaam te geloven dat het wel zal helpen.
Bijna niemand hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja kweetnie, ik val voor zover ik weet zelf niet in een risicogroep.
Ahwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna niemand hierMaar mijn dochtertje nog wel Toch niet, is onder de 5 jaar.
Onder de 5 risicogroep?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochter is net 10 en risicogroep is onder de 5 en boven de 65
Ja, omdat kinderen tot die leeftijd nog niet een voldoende sterk immuunsysteem hebben ontwikkeld.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onder de 5 risicogroep?
Ah zo. Ik dacht juist dat kinderen tot die leeftijd er fluitend doorheen gingen qua griepjes e.d.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, omdat kinderen tot die leeftijd nog niet een voldoende sterk immuunsysteem hebben ontwikkeld.
Fluitend zou ik het niet noemen. Maar ik ben ook opgegroeid zonder jaarlijkse griepprikken en ik leef ook nogquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht juist dat kinderen tot die leeftijd er fluitend doorheen gingen qua griepjes e.d.
Hoi plymouthquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Af en toe ff neuzen. Zo werken
Wij zijn een sterk rasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Fluitend zou ik het niet noemen. Maar ik ben ook opgegroeid zonder jaarlijkse griepprikken en ik leef ook nog
Nicequote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Af en toe ff neuzen. Zo werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |