Ja kunnen de ballen weer in de boom. Met mij prima hoor , thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor. Prima. Nog maar een paar maandjes en het is weer kerst. Met jou ook alles goed?
Kan haags weer in zijn kerstman pakje gaan rondrennen in de treinquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja kunnen de ballen weer in de boom. Met mij prima hoor , thanks
Jawel maar niet voor 7 uurquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Je drinkt geen koffie of thee in de ochtend?
Jezusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zit nu aan de croissants met kaas al.
Bijna 1ste wat ik doe in de ochtend: espresso machine aan doen en kopje zetten. Is dan ook direct laatste koffie, de rest van de dag drink ik theequote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar niet voor 7 uur
Lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zit nu aan de croissants met kaas al.
Ja maar ik ga echt poepen ervan als ik te vroeg begin met koffie. Moet ik niet hebben onderweg...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna 1ste wat ik doe in de ochtend: espresso machine aan doen en kopje zetten. Is dan ook direct laatste koffie, de rest van de dag drink ik thee
Zit ook caffeine in dus. Koffie vind mijn maag niks meerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna 1ste wat ik doe in de ochtend: espresso machine aan doen en kopje zetten. Is dan ook direct laatste koffie, de rest van de dag drink ik thee
Lolquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zit ook caffeine in dus. Koffie vind mijn maag niks meer
Oh zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt poepen ervan als ik te vroeg begin met koffie. Moet ik niet hebben onderweg...
Groene thee zit amper cafeïne inquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zit ook caffeine in dus. Koffie vind mijn maag niks meer
Kurk erin?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik ga echt poepen ervan als ik te vroeg begin met koffie. Moet ik niet hebben onderweg...
Wat is jullie bezettingsgraad? Zit de helft van je personeel daar?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja na gisteravond weet ik dat naar kantoor gaan met zijn allen op 1 sept hem nog niet gaat worden. Haha.
Nee kloptquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja na gisteravond weet ik dat naar kantoor gaan met zijn allen op 1 sept hem nog niet gaat worden. Haha.
Nu vakantie tijd dus zit bijna alleen haha. Maar anders max 3.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is jullie bezettingsgraad? Zit de helft van je personeel daar?
Ja veel beter.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat ik niet vast zit aan dingen als bouwvakvakantie en gewoon zelf kan bepalen wanneer ik vakantie neem
Dit topic zit het dan ook vol met experts die het allemaal wel wetenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wisten we eigenlijk al een beetje natuurlijk
Haha ja heel Nederland is expert.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic zit het dan ook vol met experts die het allemaal wel weten
Gaat nog wel half jaar zo. En dan vaccin, maarja. Inenten of niet? Weet jij wat ze je inspuiten...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wisten we eigenlijk al een beetje natuurlijk
Nee maar ik kies er sowieso niet voor om dat te krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:52 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaat nog wel half jaar zo. En dan vaccin, maarja. Inenten of niet? Weet jij wat ze je inspuiten...
Gaan we die lui ook nog allemaal krijgen: corona vaccinatie? Daar krijg je autisme van.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:52 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaat nog wel half jaar zo. En dan vaccin, maarja. Inenten of niet? Weet jij wat ze je inspuiten...
Iedereen ingeënt, na 3 jaar 80% doodquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan we die lui ook nog allemaal krijgen: corona vaccinatie? Daar krijg je autisme van.
In rusland zal het geen 80%, maar die gaan wel een beetje te snel nuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen ingeënt, na 3 jaar 80% dood
Sowieso griepprik elk jaar ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ik kies er sowieso niet voor om dat te krijgen.
Sowieso denk ik dat als je jaarlijks opgeroepen wordt voor de griepprik dat je hem wel moet nemen.
Nou, zal hem wel nemen. Maar als één van de laatste. Ja, gekkies genoeg met hun waanbeelden over coronaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan we die lui ook nog allemaal krijgen: corona vaccinatie? Daar krijg je autisme van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |