Vervelend, Maar gelukkig is DTS daarquote:
O lekker, beter toch.quote:
Dat is moeilijk als je met zijn 2 en zit.quote:
je geef me 2 min ,ik gev je ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik geef je net 3 minuten hoor, jij mij niks
Zal wat wezen zegquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
Amsterdam UMC vindt antistoffen tegen coronavirus in moedermelk
https://www.telegraaf.nl/(...)avirus-in-moedermelk
Ja, maar dan moeten die moeders wel corona gehad hebben, Er zal dus nooit veel productie zijn lijkt mijquote:
Nee, maar wel misschien weer een stap in de goede richtingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten die moeders wel corona gehad hebben, Er zal dus nooit veel productie zijn lijkt mij
Dat zeker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee, maar wel misschien weer een stap in de goede richting
Hoe is het met je nek Ferrous?quote:
Ja stilt de pijn maar geneest niet. Kijk maar uit dat je niet te veel doet als je pijnstilling hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja redelijk wel gelukkig. Tramadol voor
Morguh Mortaxxquote:
Mario iedereen mag posten. Je hebt nu zoveel punten gehad. Wees blijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:20 schreef mario390 het volgende:
je staat op 67 ofzo en
komt nu onnodig blokken
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-08-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Morguh DJMO, ga je weer aan de wandel vandaag?quote:
Ga naar m'n kinderen vanmiddag.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh DJMO, ga je weer aan de wandel vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |