Vervelend, Maar gelukkig is DTS daarquote:
O lekker, beter toch.quote:
Dat is moeilijk als je met zijn 2 en zit.quote:
je geef me 2 min ,ik gev je ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik geef je net 3 minuten hoor, jij mij niks
Zal wat wezen zegquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
Amsterdam UMC vindt antistoffen tegen coronavirus in moedermelk
https://www.telegraaf.nl/(...)avirus-in-moedermelk
Ja, maar dan moeten die moeders wel corona gehad hebben, Er zal dus nooit veel productie zijn lijkt mijquote:
Nee, maar wel misschien weer een stap in de goede richtingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten die moeders wel corona gehad hebben, Er zal dus nooit veel productie zijn lijkt mij
Dat zeker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee, maar wel misschien weer een stap in de goede richting
Hoe is het met je nek Ferrous?quote:
Ja stilt de pijn maar geneest niet. Kijk maar uit dat je niet te veel doet als je pijnstilling hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja redelijk wel gelukkig. Tramadol voor
Morguh Mortaxxquote:
Mario iedereen mag posten. Je hebt nu zoveel punten gehad. Wees blijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:20 schreef mario390 het volgende:
je staat op 67 ofzo en
komt nu onnodig blokken
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-08-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Morguh DJMO, ga je weer aan de wandel vandaag?quote:
Ga naar m'n kinderen vanmiddag.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh DJMO, ga je weer aan de wandel vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |