Binnen is niet raar hoor, er zijn veel clubs waarbij dat kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:38 schreef Karina het volgende:
Lol jeu de boules binnenHoezo is dat een dingetje.
Door die eindeloze stroom grijze muizen die dat spelen he. Hier in de buurt heeft ook elk dorp en elke wijk haar eigen clubje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:38 schreef Karina het volgende:
Serieusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Binnen is niet raar hoor, er zijn veel clubs waarbij dat kan.
En het is blijkbaar nog super populair ook dat ze elkaar in de haren vliegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Door die eindeloze stroom grijze muizen die dat spelen he. Hier in de buurt heeft ook elk dorp en elke wijk haar eigen clubje.
Hier veel hipsters juist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Door die eindeloze stroom grijze muizen die dat spelen he. Hier in de buurt heeft ook elk dorp en elke wijk haar eigen clubje.
quote:Of de eigenaren van de Boules Bites Bar een bezoekje hebben gebracht aan de concurrent? ,,Natuurlijk", geeft de derde mede-eigenaar aan, die nu niet meer met zijn naam in de krant wil. Of dit niet wat kinderachtig is? ,,De concurrentie met Jeu-de-boulesbanen wordt alleen maar heviger. Negatieve reviews horen daar dan bij.” Het hoort bij het spel, wil hij maar aangeven. ,,Ik had ook liever gehad dat ze met een nieuw concept waren gekomen, in plaats van een kopie.”
Dit soort concepten lopen op meerdere plekken in het land hartstikke goed. Het is ee der wachten totdat er een overkill aan komt eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:36 schreef SOG het volgende:
Wtf dat boulesbitesbar heeft meerdere vestigingen geopend...
Raar concept. Ben benieuwd of het gaat lopen..
Eerder zwaar aan de drugs. Deze Jeu de Boules oorlog is dan ook waarschijnlijk een drugsoorlog waar de ene Jeu de Boule club een partij geript heeft van de andere club.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie me daar wel zitten als bejaarde... schat ik ga weer met de jongens Jeu de Boulen! En daarna helemaal lam thuiskomen van de jenevertjes die ik daar heb weg lopen tikken.
EN DAN OOK GEWOON TWEE. In dezelfde stad.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eerder zwaar aan de drugs. Deze Jeu de Boules oorlog is dan ook waarschijnlijk een drugsoorlog waar de ene Jeu de Boule club een partij geript heeft van de andere club.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)petanque-diep-triest
Het is nu wachten op de eerste ontvoeringen en onthoofdingen tussen de rivaliserende clubs.quote:
Moet je je eens voorstellen dat je nietsvermoedend ergens parkeert, naar links bij een heel Fancy ogend restaurant naar binnen kijkt en weer verder gaat met je business maar dan ineens beseft dat de mensen binnen wel heel apart bewogen en je even goed kijkt en ze dan aan het Jeu de Boulen zijn.quote:
Hier in Brabant heb je ook buiten meerdere jeudeboulesbanen is dat niet overal zo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:38 schreef Karina het volgende:
Vaak hebben clubs buiten en binnen banen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier in Brabant heb je ook buiten meerdere jeudeboulesbanen is dat niet overal zo?
Nou ik zou er hier in de buurt geen eentje weten eigenlijk. Vondelpark misschien? Geen idee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier in Brabant heb je ook buiten meerdere jeudeboulesbanen is dat niet overal zo?
Nooit bij stil gestaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mensen willen ook hartje winter boulen hè.
Eens, allemaal neppigheid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Allemaal Mooie Boules rip offs
@:Erasmus
Oud-West hier heb je 2 banen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zou er hier in de buurt geen eentje weten eigenlijk. Vondelpark misschien? Geen idee.
[..]
Nooit bij stil gestaan
Huh, nou ja er gaat een wereld voor me openquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Allemaal Mooie Boules rip offs
@:Erasmus
Het lijkt daar ook begonnen te zijn maar ze breiden uit naar 15 steden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN DAN OOK GEWOON TWEE. In dezelfde stad.
Hier in de buurt zit een club met (volgens hun website) 16 binnenbanen en 50 buitenbanen dus ik denk dat er best markt voor is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh, nou ja er gaat een wereld voor me open
Ik zie er ook een op het zeeburgerpad met zelfs 4 vestigingen in verschillende steden
Inderdaad zo eentje
[..]
Nou ja het is weer eens iets anders dan bowlen of mini golf. Wel grappig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit een club met (volgens hun website) 16 binnenbanen en 50 buitenbanen dus ik denk dat er best markt voor is.
Hier dus: https://goo.gl/maps/yHWazGbxwucFkrHt6quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh, nou ja er gaat een wereld voor me open
Ik zie er ook een op het zeeburgerpad met zelfs 4 vestigingen in verschillende steden
Inderdaad zo eentje
[..]
En weer loopt het volledig uit de hand op een door drank en drugs omgeven Jeu de Boule toernooi. Gelukkig was er wel genoeg beveiliging zodat er snel ingegrepen kon worden.quote:Belgen in elkaar geslagen op Frans jeu de boules-toernooi: ‘Ze zaten ons achterna met hun ballen’
Een team van drie Belgische jeu de boules-spelers heeft klappen gekregen tijdens een toernooi in het Franse Marseille. De ruzie begon met een discussie over de score. ,,Ze zaten ons achterna met hun ballen”, verklaarde een van de slachtoffers. Het mondde uit in een knokpartij waarbij de Belgen gewond raakten.
Vandaag is de laatste dag van de 59ste editie van het populaire toernooi Mondial La Marseillaise, wellicht het grootste petanquetoernooi ter wereld. Meestal telt het evenement, verspreid over enkele dagen, zo'n 15.000 deelnemers en 150.000 toeschouwers. Normaal vindt het in juli plaats, maar dit jaar was het vanwege corona uitgesteld. Afgelopen zondag, op de openingsdag, begonnen drie 30-jarige Belgen er aan een wedstrijd tegen drie mannen uit Marseille.
,,De wedstrijd verliep vlotjes”, verklaarden de Belgen aan France 3. ,,We wonnen met 1-13.” Na de wedstrijd gingen beide teams uit elkaar, waarna de Fransen de scorekaart naar de jury brachten. Toen de Belgen die wilden valideren, merkten ze dat de score was omgedraaid naar 13-1.
Rode ogen
De ‘thuisploeg’ had volgens de Belgen stevig gedronken. ,,Ze hadden rode, dronken ogen”, klinkt het. Omdat een stevige discussie ontstond, besloot de scheidsrechter beide teams te diskwalificeren. Maar daarna ging het pas echt mis.
Ouders met kinderen
,,Ze daagden ons uit en achtervolgden ons met hun ballen”, zegt een Belg. De Fransen kregen daarbij hulp van vrienden uit Marseille. Er ontstond chaos, waarbij de Belgen probeerden te ontsnappen aan hun belagers. Ouders met hun kinderen keken verbaasd toe hoe de Belgische spelers verschillende klappen incasseerden.
,,We riepen om hulp, maar niemand kwam tussenbeide. Zelfs een bewaker die ter plaatse kwam, deed eerst niets”, aldus een verbouwereerd slachtoffer. Een van de Belgen raakte gewond aan zijn been, een andere kreeg klappen op zijn hoofd. ,,We zijn hier weg voordat het verder uit de hand loopt”, klonk het nog.
Nieuwe vechtpartij
Het was niet het enige incident tijdens het toernooi. In een wedstrijd op hoog niveau die gisteren live werd uitgezonden, viel een speler plots een toeschouwer aan die hem de hele tijd beledigingen toeriep.
https://www.ad.nl/buitenl(...)hun-ballen~a32e2b86/
Hoeveel teleurgestelde bezoekers zal dat hebben opgeleverd?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:41 schreef Prego het volgende:
Het woord Engelse woord « bites » mengen met de Franse taal waardoor je toko nu BallenLullenBar heet![]()
![]()
quote:
quote:
Jij...eh...deed dat hiervoor niet dan? .....quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu met de corona crisis moet je wel iedere keer je ballen ontsmetten.
Geen idee, vraag het ze.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:20 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hoeveel teleurgestelde bezoekers zal dat hebben opgeleverd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |