Ik Bon IJver.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:27 schreef Meke het volgende:
Ik dacht altijd dat het Bonnie Fair was, tot een halfjaar geleden ofzo
En maar zoekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:27 schreef Meke het volgende:
Ik dacht altijd dat het Bonnie Fair was, tot een halfjaar geleden ofzo
Een slechte kopie van Rene Froger.quote:
Mis ik niks aan dus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een slechte kopie van Rene Froger.
Oh vind dit jaar toch wel voldoende tofs in de populaire (pop)nummers te vinden, veel verschillende stijlen ook. Underdog van Alicia Keys, Watermelon Surfer van Harry Styles, House Arrest van Sofie Tucker, die hits van The Weekend, dat liedje van Snelle.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, en ik vind ook niet popmuziek in de breedste zin tof. Ik vind gewoon de huidige mainstream muziek - een beetje dus wat in de top 40 staat of in de Spotify top 50 Nederland - echt voor bijna 100% helemaal niks.
Onder welke steen heb jij gelegen, aldus Tino Martinquote:
Officieel is de naam op zijn Frans, dus je spreekt het uit als Bonniefair inderdaad ook een beetje. Maar ik prefereer een Engelse uitspraakquote:
Hoi!quote:
Ja dat was bij lezen, mijne op gehoor. Had het nog niet gekoppeldquote:
Ja Chef Special vind ik ook tof!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh vind dit jaar toch wel voldoende tofs in de populaire (pop)nummers te vinden, veel verschillende stijlen ook. Underdog van Alicia Keys, Watermelon Surfer van Harry Styles, House Arrest van Sofie Tucker, die hits van The Weekend, dat liedje van Snelle.Et cetera
Oh en Trouble Chef Special.![]()
Is het niet Bon-i-veer? Zoals in conifeer?quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat was bij lezen, mijne op gehoor. Had het nog niet gekoppeld
Aangezien het afgeleid is van het Frans hoort de uitspraak gewoon Bon Hiver te zijn, dus daar houd ik mij dan ook aan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Officieel is de naam op zijn Frans, dus je spreekt het uit als Bonniefair inderdaad ook een beetje. Maar ik prefereer een Engelse uitspraak
Hivert. Matige wielrenner.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien het afgeleid is van het Frans hoort de uitspraak gewoon Bon Hiver te zijn, dus daar houd ik mij dan ook aan.
Ja zoiets ja. Qua fonetisch typen kwam het er niet helemaal lekker uit, maar het is iets in die richting jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien het afgeleid is van het Frans hoort de uitspraak gewoon Bon Hiver te zijn, dus daar houd ik mij dan ook aan.
Ik dacht eigenlijk dat het een zanger was van een vergane Amerikaanse rockband die solo was gegaan en dat het dus zijn (artiestennaam) was. Maar dat was totdat ik de suffe muziek hoorde. En het opgezocht had.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat was bij lezen, mijne op gehoor. Had het nog niet gekoppeld
Die werd tenminste niet ondersteboven gereden door een Italiaanse automobiliste.quote:
Mogelijk wel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mogelijk een nog matigere zanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |