Ja hij is volgens mij ook echt een oprechte gast. En zijn onderwerpen zijn ook echt anders. Ik zag hem voor het eerst hier, en vond hem meteen tofquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb bij Snelle ook veel minder het idee dat het overgeproduceerd is. Het heeft bij zijn nummers nog veel meer een "ziel" zeg maar dan bij een nummer van Boef of Lil' Kleine
Die twee eerste nummers vatten dit jaar wel samen. Totale ongestructureerde bagger.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Conkarah Ft. Shaggy - Banana
Black Eyed Peas - Mamacita
Dua Lipa - Hallucinate
En die eerste kan er eigenlijk wel weer uit, want daar ben ik eigenlijk klaar mee.
Die eerste ken ik niet. Die andere twee zijn wel ok. Niet eens Soldier On van Di-Rect? Die verwacht ik dat veel mensen dan nog wel in hun playlist zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Conkarah Ft. Shaggy - Banana
Black Eyed Peas - Mamacita
Dua Lipa - Hallucinate
En die eerste kan er eigenlijk wel weer uit, want daar ben ik eigenlijk klaar mee.
Wel van gehoord, maar ik kan zo uit m'n hoofd geen één nummer opnoemen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Unpopular opinion : nog nooit van Bon Iver gehoord
Ik heb toen dat nummer net een paar weken uit was de gevaarlijke uitspraak gedaan dat dat een all-time classic zou worden. Zo eentje die je jaren later nog steeds in de bovenste regionen van de top 2000 aantreft.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
1D heb ik niet zo gevolgd, maar Harry Styles solo is wel erg goed.
Terwijl dit dan nog wel een prima nummer is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb toen dat nummer net een paar weken uit was de gevaarlijke uitspraak gedaan dat dat een all-time classic zou worden. Zo eentje die je jaren later nog steeds in de bovenste regionen van de top 2000 aantreft.
Merk je nu nog weinig van
Die vrouw aan het begin van het filmpje rechts achter Snelle als ze hoort dat zijn nummer al een miljoen keer is gestreamdquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij is volgens mij ook echt een oprechte gast. En zijn onderwerpen zijn ook echt anders. Ik zag hem voor het eerst hier, en vond hem meteen tof![]()
Ik heb echt niks met Di-Rect.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet. Die andere twee zijn wel ok. Niet eens Soldier On van Di-Rect? Die verwacht ik dat veel mensen dan nog wel in hun playlist zetten.
Veel nummers zijn wel hetzelfde ja. Ze hebben wel een paar erg goede nummers, maar de rest is niet veel bijzonders.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal (niet de hele albums maar wel enkele nummers), enige band waarvan ik de hype totaal niet begrijp is The War on Drugs, echt doodsaai, monotoon en ieder nummer dat ik ken klinkt het zelfde.
Nou is DeMorgen ook de Vlaamse versie van de Volkskrant/NRC en zou er een andere lijst uitkomen als Het LaatsteNieuws (de Vlaamse Telegraaf/AD) zo'n lijst zou maken. Ik ken eigenlijk alleen de top 3quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar ken ik eigenlijk niet veel van.
Ja dit vind ik ook eigenlijk wel een kwaliteitsnummerquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl dit dan nog wel een prima nummer is.
Ik ook niet met nieuwe Di-Rect. Soldier On vind ik dan alleen nog interessant omdat die ergens voor gebruikt is op mijn werk wat wel tof was.quote:
Ik noem het geen bagger, maar makkelijk. Ik verbaas me er eigenlijk ook over dat die m'n lijst hebben gehaald, omdat de stijl is wat ik nou vaak luister. Black Eyed Peas hebben dat wel eerder geflikt trouwens.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Die twee eerste nummers vatten dit jaar wel samen. Totale ongestructureerde bagger.
Volkskrant zou nooit met dit lijstje komen. Daar is dit veel te alternatief voor. NRC misschien nog, maar denk ik ook al niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou is DeMorgen ook de Vlaamse versie van de Volkskrant/NRC en zou er een andere lijst uitkomen als Het LaatsteNieuws (de Vlaamse Telegraaf/AD) zo'n lijst zou maken. Ik ken eigenlijk alleen de top 3
Black Eyed Peas maken veel bagger. Maar ze hebben er toch altijd wel wat nummers die toch wel heel erg aanstekelijk zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik noem het geen bagger, maar makkelijk. Ik verbaas me er eigenlijk ook over dat die m'n lijst hebben gehaald, omdat de stijl is wat ik nou vaak luister. Black Eyed Peas hebben dat wel eerder geflikt trouwens.
Ik kan nog wel een keer een post van je liken, maar reageren kan ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Die twee eerste nummers vatten dit jaar wel samen. Totale ongestructureerde bagger.
Ik zie nu pas wat een ongelofelijk slecht kloppende zin ik in die post heb gezet. Ik schaam me wel een beetje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Black Eyed Peas maken veel bagger. Maar ze hebben er toch altijd wel wat nummers die toch wel heel erg aanstekelijk zijn.
Haha ja fantastischquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die vrouw aan het begin van het filmpje rechts achter Snelle als ze hoort dat zijn nummer al een miljoen keer is gestreamd
Gevonden?quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Wij moesten voor Engels ooit een analyseopdracht maken van Where is the love
Elke keer dat ik Tino Martin echt live heb gehoord, was het gewoon vals.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die kunnen wel echt zingen, in tegenstelling tot dat walgelijke Femke Louise geval. En meerdere soortgelijken
Wij van Bed of Roses van Bon Jovi (terwijl dat nummer toen al een paar jaar oud was).quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Wij moesten voor Engels ooit een analyseopdracht maken van Where is the love
Heee Ijs!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Elke keer dat ik Tino Martin echt live heb gehoord, was het gewoon vals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |