Deze battle mag je even alleen doen. Oma George en deze opa kunnen je even niet helpenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind oprecht 25 al best oud klinken
Nee dat is voor het dansen in de regen.quote:
Geen zorgen hoor, dat gaat niet voorbij, ook niet als je dat al ruimschoots gepasseerd bent, ik wil nog steeds 22 ofzo zeggen als mensen vragen hoe oud ik benquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zijn wel iets andere beelden dan bij Ik vertrek.
Grimbergen, Leffe en Hertog Jan zou ik geen speciaalbier durven te noemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als horecaprijs niet, voor aanschaf in een winkel is het behoorlijk aan de prijs. En ik zag het als winkelprijs. Het kan nog steeds het geld waard zijn, daar niet van, maar er is meer dan genoeg te krijgen voor de helft van dat bedrag.
Bij Albert Heijn beginnen de bekende speciaalbieren zo rond 1 euro per flesje. Dan zit je in de buurt van de Grimbergens, Leffes en Hertogen Jan. Trappisten zijn meestal tussen 1,50 en 2,50.
Zelfde viel me hier vanmiddag opquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten! Maar wat was het DRUK. We waren in De Grote Stad (Enschede) en het was daar drukker en voller dan aan het Gardameer. In het restaurant was het ook druk, 1,5 meter werd niet altijd gehandhaafd.
Voorlopig ga ik even niet meer uit eten. Het voelde niet 100% relaxed.
Maar wel een leuke avond gehad hoor. Maar even niet voor herhaling vatbaar.
Naar je kamer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Okee okeequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is voor het dansen in de regen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bedankt he@:Aoibhin, voortaan gooien we Meke gewoon uit Jitsi.
Ik ben ontzettend benieuwd hahaha; ik zet 'm op mn watchlistquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)biodanza-24-03-2018/
Veel plezier met het beste uur uit je leven![]()
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meteen kijken!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend benieuwd hahaha; ik zet 'm op mn watchlist
En stemmen?!?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doen
Gewoon kei hard liegenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, dat gaat niet voorbij, ook niet als je dat al ruimschoots gepasseerd bent, ik wil nog steeds 22 ofzo zeggen als mensen vragen hoe oud ik ben
Denk ook wel dat ik ermee weg zou komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon kei hard liegenJe bent zo oud als je je voelt
Qua stemmen maak ik me niet alleen maar zorgen over de jongeren.quote:
"Tuig"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doen
Hier ook! De dreiging van regen liet iedereen onder de parasols schuilen, waardoor het op sommige plekken erg druk werd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten! Maar wat was het DRUK. We waren in De Grote Stad (Enschede) en het was daar drukker en voller dan aan het Gardameer. In het restaurant was het ook druk, 1,5 meter werd niet altijd gehandhaafd.
Voorlopig ga ik even niet meer uit eten. Het voelde niet 100% relaxed.
Maar wel een leuke avond gehad hoor. Maar even niet voor herhaling vatbaar.
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua stemmen maak ik me niet alleen maar zorgen over de jongeren.
Alles wat geen pils is, vind ik speciaalbierquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Grimbergen, Leffe en Hertog Jan zou ik geen speciaalbier durven te noemenVoor de rest geef ik je gelijk. Ook in een speciaalbierwinkel heb je genoeg goedkoper geweldig speciaalbier en voor 2 euro heb je al een Russian Imperial Stout van Klein Duimpje. Voor een halve euro meer heb je een Gouden Carolus. Ik vind het altijd wel lekker om een biertje te proeven die ik nog nooit geproefd heb en zit nu, sinds ik untappd (een bierapp) heb op 1,189 unieke biertjes.
Jij hebt ook untappd toch? Ik geloof dat ik jou wel eens in het speciaalbiertopic zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |