Ik denk ook wel oprecht dat ik een weloverwogen keuze kan maken wat stemmen betreftquote:
Het zou zo handig zijn als iedereen gewoon zou begrijpen dat wij het echt wel het beste weten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikZijn een paar partijen die ik wel wil tolereren
Was jij niet de aller-linkste in die tests van een tijd terug?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee true, eigenlijk over iedereen die een andere mening heeft dan ikZijn een paar partijen die ik wel wil tolereren
Goeie kans dat die nooit een goede eerlijke hardwerkende oud-Hollandse gulden gezien hebbenquote:
Vooruit het is je vergeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap het ook wel, is gewoon jaloezie![]()
O ja ik heb ook oprecht in een deel van de 18-jarigen wel vertrouwen hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel oprecht dat ik een weloverwogen keuze kan maken wat stemmen betreft
Al heeft het enigszins ook wel mijn interesse, er zijn er genoeg die zich niet interesseren
Preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zou zo handig zijn als iedereen gewoon zou begrijpen dat wij het echt wel het beste weten.
Oh oh, nu ga je ons plagenquote:
Zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was jij niet de aller-linkste in die tests van een tijd terug?
Blue Sakura!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfde viel me hier vanmiddag op![]()
Gelukkig was het bij de restaurants waar ik was wel goed geregeld, alleen op straat/de markt niet
![]()
Welk restaurant waren jullie?
Gewoon intrekken voor mensen die na 2000 geboren zijjnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen vind ik het niet kunnen dat dat tuig dat geboren is in 2002 nu al rijexamen mag doen
Hier ook driequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
Het is wel nog steeds bloedheet binnen. Dus ik houd het bij 3.
Ik heb nog wel in het guldentijdperk geleefdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goeie kans dat die nooit een goede eerlijke hardwerkende oud-Hollandse gulden gezien hebben
quote:
Complimentjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
O ja ik heb ook oprecht in een deel van de 18-jarigen wel vertrouwen hoorEn in jou sowieso
![]()
Maar is meer dat het zo heftig klinkt
quote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Blue Sakura!
Ik ga zelf voorlopig de drukkere plekken maar weer mijden. Voelde me serieus meer ontspannen in de Efteling en aan het Gardameer dan hier in de stad of in Enschede![]()
Hier waren de terrassen gisteravond ook bomvol, toen ik even de stad inliep voor een boodschapje. En sommige tafels leken toch echt wel dicht bij elkaar te staan.
Bestaat Mr. Hu nog of hoe dat ook maar heet in Enschede? Zat langs de weg richting Duitslandquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Blue Sakura!
Ik ga zelf voorlopig de drukkere plekken maar weer mijden. Voelde me serieus meer ontspannen in de Efteling en aan het Gardameer dan hier in de stad of in Enschede![]()
Hier waren de terrassen gisteravond ook bomvol, toen ik even de stad inliep voor een boodschapje. En sommige tafels leken toch echt wel dicht bij elkaar te staan.
Zo sympathiek ben ik dan weer welquote:
Dan mag ik nog net, aardig van jequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon intrekken voor mensen die na 2000 geboren zijjn
Ja, jij welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo sympathiek ben ik dan weer wel
Ik ben al ik weet niet hoevaak 25 gewordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gewoon kei hard liegenJe bent zo oud als je je voelt
Dan wil ik voor jou nog wel een uitzondering makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel in het guldentijdperk geleefd
Ik heb hier een belediging die ik hier heel goed achteraan kon plakken ingehoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goed planquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bedankt he@:Aoibhin, voortaan gooien we Meke gewoon uit Jitsi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |