Dat mag je vinden. ForumGoden. Al stem ik daar waarschijnlijk niet meer op. Beter GeertGod toch?quote:
Het zijn beide partijen voor complete debielen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. ForumGoden. Al stem ik daar waarschijnlijk niet meer op. Beter GeertGod toch?
Geert is een tokkie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. ForumGoden. Al stem ik daar waarschijnlijk niet meer op. Beter GeertGod toch?
Wat vind jij dan nog fatsoenlijke partijen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn beide partijen voor complete debielen.
Fatsoenlijk is een groot woord in de politiek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind jij dan nog fatsoenlijke partijen?
Wat is een partij die niet voor debielen is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fatsoenlijk is een groot woord in de politiek.
De partij waar maxi mus op stemt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is een partij die niet voor debielen is?
Fractie Otten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is een partij die niet voor debielen is?
Dan ben je een enorme debiel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik twijfel of je nu serieus bent
oneensquote:
Frenkieflopquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Frenkie weet wel een beetje hoe dat voelt.
Misschien kan de grondlegger van WLR SC dat wel even duiden? @onlogischquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
Het viel mij wel tegen dat Luis niet even rood pakte.
Leuk zeg, deze grap heb ik nog niet voorbij zien komen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik verveel me.
Zo even een boom omzagen.
Ik alleen als Hiddegoat weer op de lijst staatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grap?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg, deze grap heb ik nog niet voorbij zien komen!
Zou jij machinist bij de Nederlandse Spoorwegen willen zijn?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Grap?
Beter begin jij snel weer met werken, je bent zelden zo zuur geweest.
Graag zelfs. Nooit meer deadlinesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou jij machinist bij de Nederlandse Spoorwegen willen zijn?
Ga solliciteren dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Graag zelfs. Nooit meer deadlines
Alleen als er noodzaak is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga voor die derde baan in je leven.
Ja ik vond het inderdaad ook niet echt een grap.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Grap?
Beter begin jij snel weer met werken, je bent zelden zo zuur geweest.
Ik zou het de volgende keer even goed spellen als ik jou was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je moeder in de bukakke ook vannacht.
Regionale spreektaal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het de volgende keer even goed spellen als ik jou was.
steakpartyquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:40 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe steekpartij is uit.
[ twitter ]
beetje langer wachten maar wel flink geld bespaardquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, m'n pakket is er maandag pas
Da's waarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
beetje langer wachten maar wel flink geld bespaard
Heb je al een standbeeld voor Wriedt?quote:
https://www.gelderlander.(...)te-trappen~ad768e9a/quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.
[ twitter ]
[ twitter ]
Genot.
Weet niet of dat met abonnement kan. Zou je even moeten uitzoeken. Het is een erg goede telefoon voor relatief weinig geld.quote:
Was daar een paar uur laterquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)te-trappen~ad768e9a/
Nijmegen
@:caland
Mooie telefoon alleen geen 5gquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet of dat met abonnement kan. Zou je even moeten uitzoeken. Het is een erg goede telefoon voor relatief weinig geld.
Ik heb zelf een sim only abonnement uiteraard.
Eerst zien dan geloven maat. Hij moet het nog maar eens waar maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je al een standbeeld voor Wriedt?
Dus dat doet @haags_kwartiertje in het weekendquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
NWS / Dronken man glipt ambulance binnen en schijt alles onder
DEN HAAGED
Mogelijk. Dit was blijkbaar de kwartfinale. Straks nog even halve finale.quote:
Heb nog plaats in het zwembad hier..quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Toch wel vies warm vandaag. Ondanks een HEERLIJK BRIESJE.
Pics?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb nog plaats in het zwembad hier..
Op de trein ermee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Een minecraft shirt is zo uit de mode
Sushiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
En, hoe is je volière? Wat heb je te zuipen gehaald?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
De nieuwe Sjon is ook uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:07 schreef Caland het volgende:
Oh vanavond gewoon voetbal
Wat een genot
Ik denk dat de meeste likes komen doordat Thijsje Zonneveld ook mijn tweet liketequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik was like nummer 300 op een tweet van @:El-stinho
Mijn god mensen, wat een beest ben ik toch.
Tijd om je account te deactiverenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste likes komen doordat Thijsje Zonneveld ook mijn tweet likete.
Was er nog niet, maandag pas. Ben zelf thuis gebleven omdat ik aan de dunne zitquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En, hoe is je volière? Wat heb je te zuipen gehaald?
Gluten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was er nog niet, maandag pas. Ben zelf thuis gebleven omdat ik aan de dunne zit
Pics.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
heb je corona?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Las vandaag dat er huisartsen waren die mensen met 'benauwdheid en pijn op de borst' hadden gezegd maar 2 weken quarantaine aan te houden (corona)...bleek achteraf dat het hartinfarcten betrofquote:
In COR riepen de experts dat corona hartinfarcten veroorzaaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Las vandaag dat er huisartsen waren die mensen met 'benauwdheid en pijn op de borst' hadden gezegd maar 2 weken quarantaine aan te houden (corona)...bleek achteraf dat het hartinfarcten betrof
corona is van alle markten thuisquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In COR riepen de experts dat corona hartinfarcten veroorzaakt
@:elan
Waarom mention mij??quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In COR riepen de experts dat corona hartinfarcten veroorzaakt
@:elan
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Las vandaag dat er huisartsen waren die mensen met 'benauwdheid en pijn op de borst' hadden gezegd maar 2 weken quarantaine aan te houden (corona)...bleek achteraf dat het hartinfarcten betrof
Dan had hij ergens 's nachts van een brug over een rivier moeten springen, was er niemand bij geweest. Tsja als je gaat springen midden in een bomvol centrum dan genereer je wel wat aandacht he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:de_boswachter
Waarom zou dit respectloos zijn trouwens?
aanklagen dat soort bureautijgers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neuh, denk omdat ik teveel erg koud water naar binnen heb getikt.quote:
Helaasquote:
Nee joh.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:14 schreef Charrell het volgende:
Hiep hiep hoeraaaaa, @:jancees Al meer dan 10 jaar een stevige borrelaar!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het nou zoveel moeite dit even in desbetreffend topic te doen?quote:
Ja teveel moeite, kontgat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Is het nou zoveel moeite dit even in desbetreffend topic te doen?
Jezus anus.
Golfquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
VRAGEN
@:fetx @:lenny_leonard
Mietje.quote:
Centraal besloten. Zo min mogelijk gasten in het ziekenhuis. Voor meer vragen stuur ik je door naar COR.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:
@:lenny_leonard
Wat is dat voor onzin dat je per patient maar 1 bezoeker per dag mag ontvangen? Is dat iets wat centraal is besloten of opgelegd?
Lekker gewerkt maatje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
Onverwachts toch de hele gym gesloopt daarnet, schijven door het dak
@:ggmm @:onlogisch @:doublepain
Voelt dan toch wel lekker op een geplande rustdag
quote:
Bedanktquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nog aan de dunne?
En gefeliciteerd @:Jancees
Geen idee, ben vandaag nog niet naar de plee geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nog aan de dunne?
En gefeliciteerd @:Jancees
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:43 schreef Coco. het volgende:
De nieuwe steekpartij is uit!
[ twitter ]
@:zipportal
Ik ken wel een motorliefhebber die dit erg leuk zou vinden.quote:
Dan zet je maar een quote.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken wel een motorliefhebber die dit erg leuk zou vinden.
Mag hem alleen geen mention geven.
Geen tijd voor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken wel een motorliefhebber die dit erg leuk zou vinden.
Mag hem alleen geen mention geven.
Godsammekrakkequote:Op zondag 16 augustus 2020 13:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen tijd voor.
[ twitter ]
Dit heeft nu al mijn aandacht. Woonwagensaus mag dus niet meer.
We leven in een trieste tijd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen tijd voor.
[ twitter ]
Dit heeft nu al mijn aandacht. Woonwagensaus mag dus niet meer.
Ja. Vrouw is vrijdag met de ambulance opgehaald.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ging je naar St Jans?
@:lange_lans
Nice, ik had net een vrij lichtbruine, maar was iig geen diarree meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Goeie dralla geproduceerd. @:Drizzt_DoUrden
Hij was een beetje aan de donkere kant. Ik had iets meer moeten drinken gisteren, denk ik.
@Calandquote:Tot nu toe zijn er 1.134211 nertsen vergast, omdat corona op het bedrijf was vastgesteld. Het diergezondheidsfonds betaalt de nertsenfokker een compensatie voor de 'ruiming'. De rest van de vergoeding wordt door de landbouwminister vergoed. Over de hoogte van de compensatie wil de brancheorganisatie geen uitspraak doen. Wel weten we dat de vergoeding afhangt van de waarde van de nertsenvacht op de wereldmarkt. Vorig jaar was dit ¤ 21,00 per vel.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Vrouw is vrijdag met de ambulance opgehaald.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe Auschwitz tweet is uit!!!!![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Karigquote:
Vast weggevlogenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KarigIk heb er hier ook eentje zitten, zag 'em rond 12 uur op het rolgordijn zitten, maar geen idee waar 'ie naartoe is.
Ik wilde precies deze grap maken, maar ik vond hem niet leuk genoeg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vast weggevlogen
Dat doen dat soort dieren nogal vaak als jij in de buurt bent
Die dingen maken mij WOEDENDquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vorige week. In m’n slaap, zat ‘ie tussen mn dekbed![]()
Kutbeesten.
Dat mag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde precies deze grap maken, maar ik vond hem niet leuk genoeg.
Ik weet zeker dat er her en der wat extra lucht door de neus is gestroomdquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er moest ook niemand lachen, dus het lijkt erop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Beter dan bedwantsen. Want daar heeft @Tjacka last van.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vorige week. In m’n slaap, zat ‘ie tussen mn dekbed![]()
Kutbeesten.
Helemaal nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beter dan bedwantsen. Want daar heeft @:Tjacka last van.
Raar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iel. Goor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja de moeder van @DonRajaquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of krijgt veel exotische vrienden over de vloer.
Heeft een klant van je moeder het weer eens zonder te betalen op een rennen gezet?quote:
Ik vind deze grap niet zo geslaagd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft een klant van je moeder het weer eens zonder te betalen op een rennen gezet?
STOP HIERMEE.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft een klant van je moeder het weer eens zonder te betalen op een rennen gezet?
Het is een buitje van niksquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hier steeds voorspelde buien op de radar maar vervolgens niks
Hou hier gewoon mee op, je doet echt niemand een plezier met deze "humor".quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Like gegevenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken!!!quote:
Dat zijn de mooiste.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Like alert en dan terugtrekken.
ERG MOOI.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
Ik ga straks gewoon zelf wel weer onder een koude douche staan
@:vitens
Het is in ieder geval een tokkie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Trending in Nederland
Gecondoleerd
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik zie wel drie kruisjes. Zal het een Amsterdammer zijn? @:Caland
Wtfquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Trending in Nederland
Gecondoleerd
[ twitter ]
[ twitter ]
Lekker hangen met Antonie Kamerlingquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Trending in Nederland
Gecondoleerd
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker hangen met Antonie Kamerling
Weer een Ajacied minder.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Trending in Nederland
Gecondoleerd
[ twitter ]
[ twitter ]
Nikkie de Jager barst in eerste YouTube-video na overval in tranen uitquote:
Even een comment geplaatst bij haar video.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nikkie de Jager barst in eerste YouTube-video na overval in tranen uit
https://www.ad.nl/show/ni(...)tranen-uit~a0e7988b/
GOOR VARKEN. @:scrummie2.1
Gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Even een comment geplaatst bij haar video.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Vrouw is vrijdag met de ambulance opgehaald.
Echt de reactie van een wijfquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik vond de zwart witte tegels ook al erg opvallend, dit is hetzelfde patroon als de vloer van een vrijmetselaarsloge.👁quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:54 schreef Charrell het volgende:
Check dit....![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/CD8YI-jJ8UD/?igshid=1br873vham3qr
P.S.
@:ggmm ik kan de url niet inlinken
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Trending in Nederland
Gecondoleerd
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit was dan wel weer een ludieke reactie.quote:Hang in there!
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze mate van diepzinnigheid zie je anders tegenwoordig nog maar zelden.quote:Ook beseft ze dat ze kracht haalt uit make-up en het opmaken van zichzelf en anderen
Nou ja, misschien heeft hij wel eens Call of Duty gespeeld, of telt dit niet?quote:
Toch wel humor. Maanden roepen dat je teruggaat naar Twente of ADO en dan bij Utrecht tekenen.quote:
Ja, daar moest ik ook direct aan denken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel humor. Maanden roepen dat je teruggaat naar Twente of ADO en dan bij Utrecht tekenen.
GOEDEMORGENquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:30 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Laten we er een mooie dag van maken.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:35 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op naar het Haags topic met zijn "werknemers".
Check dit: @:wereldgozer
Ben ik even blij dat ik nu niet in Den Haag benquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:35 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op naar het Haags topic met zijn "werknemers".
Check dit: @:wereldgozer
Quote alert is wel stuk. Maar toch meegepikt. Forum beest hier @onlogischquote:
WLM.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nu niet in Den Haag ben
Sta je op de camping?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nu niet in Den Haag ben
Omdat ik daar werk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo vaak?
lekker centraalquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik overweeg zelfs om daar te gaan wonen.
Kom verder richting het oosten joh. Het is hier veel leuker.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik overweeg zelfs om daar te gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |