Heb nog plaats in het zwembad hier..quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Toch wel vies warm vandaag. Ondanks een HEERLIJK BRIESJE.
Pics?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb nog plaats in het zwembad hier..
Op de trein ermee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Een minecraft shirt is zo uit de mode
Sushiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
En, hoe is je volière? Wat heb je te zuipen gehaald?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
De nieuwe Sjon is ook uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:07 schreef Caland het volgende:
Oh vanavond gewoon voetbal
Wat een genot
Ik denk dat de meeste likes komen doordat Thijsje Zonneveld ook mijn tweet liketequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik was like nummer 300 op een tweet van @:El-stinho
Mijn god mensen, wat een beest ben ik toch.
Tijd om je account te deactiverenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste likes komen doordat Thijsje Zonneveld ook mijn tweet likete.
Was er nog niet, maandag pas. Ben zelf thuis gebleven omdat ik aan de dunne zitquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En, hoe is je volière? Wat heb je te zuipen gehaald?
Gluten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was er nog niet, maandag pas. Ben zelf thuis gebleven omdat ik aan de dunne zit
Pics.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
heb je corona?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Las vandaag dat er huisartsen waren die mensen met 'benauwdheid en pijn op de borst' hadden gezegd maar 2 weken quarantaine aan te houden (corona)...bleek achteraf dat het hartinfarcten betrofquote:
In COR riepen de experts dat corona hartinfarcten veroorzaaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Las vandaag dat er huisartsen waren die mensen met 'benauwdheid en pijn op de borst' hadden gezegd maar 2 weken quarantaine aan te houden (corona)...bleek achteraf dat het hartinfarcten betrof
corona is van alle markten thuisquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In COR riepen de experts dat corona hartinfarcten veroorzaakt
@:elan
Waarom mention mij??quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In COR riepen de experts dat corona hartinfarcten veroorzaakt
@:elan
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Las vandaag dat er huisartsen waren die mensen met 'benauwdheid en pijn op de borst' hadden gezegd maar 2 weken quarantaine aan te houden (corona)...bleek achteraf dat het hartinfarcten betrof
Dan had hij ergens 's nachts van een brug over een rivier moeten springen, was er niemand bij geweest. Tsja als je gaat springen midden in een bomvol centrum dan genereer je wel wat aandacht he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:de_boswachter
Waarom zou dit respectloos zijn trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |