https://www.gelderlander.(...)te-trappen~ad768e9a/quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.
[ twitter ]
[ twitter ]
Genot.
Weet niet of dat met abonnement kan. Zou je even moeten uitzoeken. Het is een erg goede telefoon voor relatief weinig geld.quote:
Was daar een paar uur laterquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)te-trappen~ad768e9a/
Nijmegen
@:caland
Mooie telefoon alleen geen 5gquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet of dat met abonnement kan. Zou je even moeten uitzoeken. Het is een erg goede telefoon voor relatief weinig geld.
Ik heb zelf een sim only abonnement uiteraard.
Eerst zien dan geloven maat. Hij moet het nog maar eens waar maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je al een standbeeld voor Wriedt?
Dus dat doet @haags_kwartiertje in het weekendquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
NWS / Dronken man glipt ambulance binnen en schijt alles onder
DEN HAAGED
Mogelijk. Dit was blijkbaar de kwartfinale. Straks nog even halve finale.quote:
Heb nog plaats in het zwembad hier..quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Toch wel vies warm vandaag. Ondanks een HEERLIJK BRIESJE.
Pics?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb nog plaats in het zwembad hier..
Op de trein ermee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Een minecraft shirt is zo uit de mode
Sushiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
En, hoe is je volière? Wat heb je te zuipen gehaald?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
De nieuwe Sjon is ook uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:07 schreef Caland het volgende:
Oh vanavond gewoon voetbal
Wat een genot
Ik denk dat de meeste likes komen doordat Thijsje Zonneveld ook mijn tweet liketequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik was like nummer 300 op een tweet van @:El-stinho
Mijn god mensen, wat een beest ben ik toch.
Tijd om je account te deactiverenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste likes komen doordat Thijsje Zonneveld ook mijn tweet likete.
Was er nog niet, maandag pas. Ben zelf thuis gebleven omdat ik aan de dunne zitquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En, hoe is je volière? Wat heb je te zuipen gehaald?
Gluten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was er nog niet, maandag pas. Ben zelf thuis gebleven omdat ik aan de dunne zit
Pics.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
heb je corona?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |