Dat doe je maar in ONZquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd maar gelachen worden in een SC? We kunnen toch ook gewoon als normale mensen praten over de dingen des levens?
@onlogischquote:
Beter luister je eens naar kwaliteit van Hollandse bodem!quote:
Flikker op, Niels. Ik ben nog aan het herstellen van een oorbloeding omdat ik laatst op een linkje van @JanCees had geklikt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Beter luister je eens naar kwaliteit van Hollandse bodem!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Flikker op, Niels. Ik ben nog aan het herstellen van een oorbloeding omdat ik laatst op een linkje van @:JanCees had geklikt.
Net als poepgod en xzazgodquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ONZ-user is ook weer present in CL topic.
Waarinquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan ik wel een paar vrouwen in kwijt ja, genot.
Kon het niet terugvinden. Ik ben dik. Pas daar niet in joh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In die kooi. Zegt hij toch?
Apart dat ze dit niet snapt ja. Zeg maar, waar Belgen een kelder voor hebben, daar heeft @Drizzt_DoUrden vanaf morgen een kooi voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In die kooi. Zegt hij toch?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kon het niet terugvinden. Ik ben dik. Pas daar niet in joh.
GOUDEN spelling van moderator. Gelachen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is moddereter, denk je dat die geen rekening met dat soort details houden. Drizzt heeft een MEGA-kooi gekocht.
Ik moest lachen (na 2x te moeten lezen) om moddereter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is moddereter, denk je dat die geen rekening met dat soort details houden. Drizzt heeft een MEGA-kooi gekocht.
Koop dan meteen goedkoop zuipen in bij REWE. Scheelt je euro's in Nederlandse slijterijen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deutsche gründlichkeit, kan de voliere morgen al ophalen
Ik rol je er wel in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kon het niet terugvinden. Ik ben dik. Pas daar niet in joh.
Weet ik ja, ga misschien wel ff kiekn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Koop dan meteen goedkoop zuipen in bij REWE. Scheelt je euro's in Nederlandse slijterijen.
Sowieso maat. Ik heb ervaring met Chinese rommel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie, hou ik vanquote:
Ik weiger dit te geloven.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weiger dit te geloven.
Goffetomme wat een kutfilmpje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Caland
@:GGMM
Al drie weken geen fastfood, brood of vlees op (doet pizza review)
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Caland
@:GGMM
Al drie weken geen fastfood, brood of vlees op (doet pizza review)
Nee. Tyfusvolk in Nederland. Ze heeft gelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Wil je die drek van Annabel Nanninga niet meer liken? Bij voorbaat dank.
Ze hep gewoon gelijk!!! met haar dikke borrelende onderbuik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Tyfusvolk in Nederland. Ze heeft gelijk.
Uh, oke. Goeie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hep gewoon gelijk!!! met haar dikke borrelende onderbuik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |