Dat doe je maar in ONZquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd maar gelachen worden in een SC? We kunnen toch ook gewoon als normale mensen praten over de dingen des levens?
@onlogischquote:
Beter luister je eens naar kwaliteit van Hollandse bodem!quote:
Flikker op, Niels. Ik ben nog aan het herstellen van een oorbloeding omdat ik laatst op een linkje van @JanCees had geklikt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Beter luister je eens naar kwaliteit van Hollandse bodem!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Flikker op, Niels. Ik ben nog aan het herstellen van een oorbloeding omdat ik laatst op een linkje van @:JanCees had geklikt.
Net als poepgod en xzazgodquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ONZ-user is ook weer present in CL topic.
Waarinquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan ik wel een paar vrouwen in kwijt ja, genot.
Kon het niet terugvinden. Ik ben dik. Pas daar niet in joh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In die kooi. Zegt hij toch?
Apart dat ze dit niet snapt ja. Zeg maar, waar Belgen een kelder voor hebben, daar heeft @Drizzt_DoUrden vanaf morgen een kooi voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In die kooi. Zegt hij toch?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kon het niet terugvinden. Ik ben dik. Pas daar niet in joh.
GOUDEN spelling van moderator. Gelachen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is moddereter, denk je dat die geen rekening met dat soort details houden. Drizzt heeft een MEGA-kooi gekocht.
Ik moest lachen (na 2x te moeten lezen) om moddereter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is moddereter, denk je dat die geen rekening met dat soort details houden. Drizzt heeft een MEGA-kooi gekocht.
Koop dan meteen goedkoop zuipen in bij REWE. Scheelt je euro's in Nederlandse slijterijen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deutsche gründlichkeit, kan de voliere morgen al ophalen
Ik rol je er wel in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kon het niet terugvinden. Ik ben dik. Pas daar niet in joh.
Weet ik ja, ga misschien wel ff kiekn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Koop dan meteen goedkoop zuipen in bij REWE. Scheelt je euro's in Nederlandse slijterijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |