Ja. Vrouw is vrijdag met de ambulance opgehaald.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ging je naar St Jans?
@:lange_lans
Nice, ik had net een vrij lichtbruine, maar was iig geen diarree meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Goeie dralla geproduceerd. @:Drizzt_DoUrden
Hij was een beetje aan de donkere kant. Ik had iets meer moeten drinken gisteren, denk ik.
@Calandquote:Tot nu toe zijn er 1.134211 nertsen vergast, omdat corona op het bedrijf was vastgesteld. Het diergezondheidsfonds betaalt de nertsenfokker een compensatie voor de 'ruiming'. De rest van de vergoeding wordt door de landbouwminister vergoed. Over de hoogte van de compensatie wil de brancheorganisatie geen uitspraak doen. Wel weten we dat de vergoeding afhangt van de waarde van de nertsenvacht op de wereldmarkt. Vorig jaar was dit ¤ 21,00 per vel.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Vrouw is vrijdag met de ambulance opgehaald.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe Auschwitz tweet is uit!!!!![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Karigquote:
Vast weggevlogenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KarigIk heb er hier ook eentje zitten, zag 'em rond 12 uur op het rolgordijn zitten, maar geen idee waar 'ie naartoe is.
Ik wilde precies deze grap maken, maar ik vond hem niet leuk genoeg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vast weggevlogen
Dat doen dat soort dieren nogal vaak als jij in de buurt bent
Die dingen maken mij WOEDENDquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vorige week. In m’n slaap, zat ‘ie tussen mn dekbed![]()
Kutbeesten.
Dat mag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde precies deze grap maken, maar ik vond hem niet leuk genoeg.
Er moest ook niemand lachen, dus het lijkt erop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.quote:
Ik weet zeker dat er her en der wat extra lucht door de neus is gestroomdquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er moest ook niemand lachen, dus het lijkt erop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Beter dan bedwantsen. Want daar heeft @Tjacka last van.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vorige week. In m’n slaap, zat ‘ie tussen mn dekbed![]()
Kutbeesten.
Helemaal nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beter dan bedwantsen. Want daar heeft @:Tjacka last van.
Raar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iel. Goor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |