SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hoe wilde je dat gaan testen dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het bijna gaan uittesten, om te zien wat je reactie is
Ja ik kwam ook wel eens 18+ clubs binnen zonder mijn ID te hoeven laten zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is op je 14e opzich in bepaalde situaties niet zo heel verkeerd! In het geval dat je drank wilde
TT is hier zeker van toepassing ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
U bent veel te snel, bent u @:Aoibhin wel?
Wilde deze toch nog even meenemenquote:
Ja, ik denk dat ik je rond de 23 of zo zou schatten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag er als tiener altijd ouder uit. Lag ook wel aan de manier waarop ik me presenteerde (smaakvolle make-up, wat meer "volwassen" kleding).
Nu word ik vaak net iets jonger geschat.
Vooral waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah een beetje ongeschoren is dus nog wel oké? Zo loop ik er dus heel vaak bij
Fijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik kwam ook wel eens 18+ clubs binnen zonder mijn ID te hoeven laten zienGouden tijden
Ik heb haar lichaam even geannexeerd. Leek me verstandigerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
U bent veel te snel, bent u @:Aoibhin wel?
Dat altijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral waar je je goed bij voelt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
TT is hier zeker van toepassing ja!
Ja ik blijf het wel gek vinden hoor. Na jarenlang ouder te zijn geschatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik je rond de 23 of zo zou schatten.
R.i.p. He? Hoe dan? Waarom?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb haar lichaam even geannexeerd. Leek me verstandiger
I dare you.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doen alsof ik een leuke jonge knul ben die @:Cyan9 wel ziet zitten
Way ahead of youquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh nou gaan we allemaal ons baard laten staan hoor
@Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb haar lichaam even geannexeerd. Leek me verstandiger
Ik ging ook wel mee met oudere vriendinnen, dat hielp ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fijn
Ik durfde dat heel vaak gewoon niet te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |