Denk ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Doornbos slaapt vanavond op de bank
quote:
Wonderlijk inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:06 schreef Adrie072 het volgende:
Geen speed overtreding Hamilton voor de pit?
Die heeft genoeg seksspeeltjes om zich wel alleen bezig te kunnen houdenquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Doornbos slaapt vanavond op de bank
Rooie aids.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:08 schreef shiz het volgende:
sorry, maar ik vind het niet eens eye candy. Gewoon inhoudsloze niks.
het is duidelijk dat de FIA gewoon omgekocht is......flikkersquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:06 schreef Adrie072 het volgende:
Wat een moordwijfquote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef franklop het volgende:
Leuk samen? Lewis irriteert zich mateloos
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
Hamlap gaat straks zijn kreupele broertje weer likken.
Viel dit keer mee. Als Hamilton het niks vindt, zegt hij 1 zin en loopt door.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef franklop het volgende:
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
Hamlap gaat straks zijn kreupele broertje weer likken.
Inderdaad, en terecht.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef franklop het volgende:
Bij mij viel het geluid weg op het moment dat het interview begon. Omdat ik automatisch op "mute" drukte.quote:
Eensquote:
En al die andere interviewers uit alle landen, die keer op keer dezelfde ongenspireerde kutvragen stellen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, en terecht.
Ik irriteer me wekelijks aan die Jack Plooij.
tuurlijk.. De man die met Alonso heeft gereden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max zit in de kop bij Hamilton. Dat is altijd goed
Koelvest zag je wel ooit op de grid voordat ze in de bolide klommen, maar dat heb ik eigenlijk al een paar jaar niet meer gezien. Of het is me nooit meer opgevallen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoi ik heb een vraagje () Hebben de autorijders iets tegen de warmte? Een koelvast of airco of zo?
Groetjes van Jerpen
Wil je vanaf nu niks meer missen?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef PzKpfw het volgende:
H verdomme, kan ik een keertje niet kijken en dan wint ie hem
Kijk vaker nietquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ham haalt 7 of 8 x kampioenschap binnen en doet dan een Rosbergje nog voor iemand hem serieus kan uitdagen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max zit in de kop bij Hamilton. Dat is altijd goed
Kijk maar vaker nietquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef PzKpfw het volgende:
Bedankt voor de reactie, prettige zondag gewenst!quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Koelvest zag je wel ooit op de grid voordat ze in de bolide klommen, maar dat heb ik eigenlijk al een paar jaar niet meer gezien. Of het is me nooit meer opgevallen.
In de RBR zal Max hem aan gort rijden 100%quote:
Gaat niet gebeuren.quote:
Mention ze even.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De notoire anti-red bull dagjesmensen ontbreken hier opvallend genoeg.
Ze laten mij in de steek.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Groetjes van Jerpen?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie, prettige zondag gewenst!
Ok, nu moet het stoppen. Straks spreekt ie elke taal op aarde.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:17 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat HUL ook Engels kan
Het is maar een gerucht. Ik heb hem alleen nog maar Nederlands horen spreken. Jij?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, nu moet het stoppen. Straks spreekt ie elke taal op aarde.![]()
Ja want hij schijnt ook een aardig woordje Duits te spreken. Wat een talentquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, nu moet het stoppen. Straks spreekt ie elke taal op aarde.![]()
Hoe kan je anti zijn?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schijnt dat 'ie ook Duits en Oostenrijks kan.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is maar een gerucht. Ik heb hem alleen nog maar Nederlands horen spreken. Jij?
Hulk in de RBR!!!quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:19 schreef Sjemmert het volgende:
Albon nieste ib4 positieve corona test.
Hopelijk heeft Jack het nu ook.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:19 schreef Sjemmert het volgende:
Albon nieste ib4 positieve corona test.
Beetje ongemakkelijk altijd idd.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:19 schreef potjecreme het volgende:
Alex zorgt voor een cringe bij mij. Nog meer dan Jack.
rijstijlquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:22 schreef potjecreme het volgende:
Bottas zou eigenlijk ook eens een andere strategie moeten proberen.
Ik mis me Ferrari wel eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Inhalen bedoel je?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:22 schreef potjecreme het volgende:
Zou die gay zijn?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:19 schreef potjecreme het volgende:
Alex zorgt voor een cringe bij mij. Nog meer dan Jack.
Gezien de uitleg van Doornbos was hij snel genoeg afgeremd, zodat hij gemiddeld onder de 80 zat in de eerste loop.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:06 schreef Adrie072 het volgende:
Bottas word dik betaald om Hamiltons backup te zijn en dat doet hij goed. Verder moet hij geen illusies hebben, denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:22 schreef potjecreme het volgende:
Vooral beter verdedigen, denk ikquote:
Morgen weer Bianconero genot.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit inderdaad, enthousiast wordt je er in ieder geval niet van.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:22 schreef Zorro het volgende:
Die Bleekemolen reclame
Alsof ie je uitnodigt voor een crematie.
Dat deed hij juist vandaag.. met dezelfde strategie als Lewis vandaag was het P2 gewordenquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:22 schreef potjecreme het volgende:
Scheelt niet zo veel met Gerrie toch?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En oudere vrouwen. Zijn eerste vrouw was ook ouder dan dat hij is.
En zij is geen hij?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk het niet.
Als ik geld erop in moet zetten, dan zou ik Lando zeggen.
Die zal wel weer balen van Albon. Hoewel Albon vandaag echt snel was, zal dat Biaconeri vast niet weerhouden om over hem te kankerenquote:
die spice granny ziet er nog best aardig uit, zal niet zonder medische hulp geweest zijn uiteraardquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En oudere vrouwen. Zijn eerste vrouw was ook ouder dan dat hij is.
Lando dacht ik ook al ja.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk het niet.
Leuke dame. Pro golfster ook nog eens.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk het niet.
Dat Norris zijn vriendin is of wat?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk het niet.
Reed een goede race ja, maar uiteindelijk wordt hij wel gewoon 5de waar z’n teamgenoot de winst pakt..quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die zal wel weer balen van Albon. Hoewel Albon vandaag echt snel was, zal dat Biaconeri vast niet weerhouden om over hem te kankeren
Ja lekker bitchie. In het echt gezien.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:29 schreef tja77 het volgende:
Zij (Antwanette) heeft wel wat arrogants.
Maar dan op een aantrekkelijke manier.
Er is gelukkig weer voetbal, dus de tokkies zijn afgeleid.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eens met dat eerste, niet met dat tweedequote:Op zondag 9 augustus 2020 17:29 schreef tja77 het volgende:
Alex.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat Norris zijn vriendin is of wat?
Ik welquote:
Heel geil.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:29 schreef tja77 het volgende:
Jij zei dat je Lando zou zeggen als je geld erop moest zetten, maar waar zou je geld op moeten zetten?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alex.
Norris heeft z'n PC en simulator.
😮quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wel
Maargoed, ik word altijd zo hitsig als een beer met zulk warm weer
Het is nog niet eens Sinterklaas en nu al rijmen als een baasquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wel
Zou die van zijn zolderkamer af komen dan?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:32 schreef Gehrman het volgende:
Zou van Gameren ook zo over straat gaan?
Lando heeft liever een dop dan een spleet volgens kleffe_dop. Maar bij Ted hoorde ik dat Lando een vriendin had.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij zei dat je Lando zou zeggen als je geld erop moest zetten, maar waar zou je geld op moeten zetten?
Uit gewoontequote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton jat gewoon de beker van Max
Oh ging het daar overquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lando heeft liever een dop dan een spleet volgens kleffe_dop. Maar bij Ted hoorde ik dat Lando een vriendin had.
Eerder vroeg iemand zich af of Albon wellicht gay was. Maar dat is dus zijn pro-golf vriendin.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij zei dat je Lando zou zeggen als je geld erop moest zetten, maar waar zou je geld op moeten zetten?
Die is nooit buiten johquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:32 schreef Gehrman het volgende:
Zou van Gameren ook zo over straat gaan?
Die krijgt de ocon behandeling van Maxquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
Looting #BLMquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
Jezus, TMI vosss... pak nog een paar nootjes man.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wel
quote:
Ook iets doms, op een onaantrekkelijke manier.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:29 schreef tja77 het volgende:
Eensquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook iets doms, op een onaantrekkelijke manier.
Misschien de vrouw van Horner...quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is nog niet eens Sinterklaas en nu al rijmen als een baas
Als er vrouwelijke gasten in de studio zijn gedraagt lelijkerd van Gameren zich altijd als een 13 jarige puber die voor het eerst verkering wil vragen aan een meisjequote:Op zondag 9 augustus 2020 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Van Gameren heeft volgens mij n druppeltje champagne gehad, zeker niet meer dan dat
Ik vond er niet veel aan.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou de uitgezakte veertigers hier vonden het wel leuk.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook iets doms, op een onaantrekkelijke manier.
RP heeft van de stewards een waarschuwing gekregen voor het gebruik van de luchthappers voor de achterremmenquote:
Leuk joch met bijzonder hoge gunfactor.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Lando z'n communicatie met de pitwall na het vallen van de vlag.
Doe dat dan vaker!quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:05 schreef Breekfast het volgende:
Uitgerekend deze race kon ik een keer niet kijken
En toch had hij weer een matig begin. Slechte start, lang achter een Alfa en lang achter Gasly. P4 had gekund bij een goede race.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die zal wel weer balen van Albon. Hoewel Albon vandaag echt snel was, zal dat Biaconeri vast niet weerhouden om over hem te kankeren
Gewoon wr een reprimande toch? Net zoals iedere x na de 1e race.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RP heeft van de stewards een waarschuwing gekregen voor het gebruik van de luchthappers voor de achterremmen
Hoezo moet ik balen van Albon?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die zal wel weer balen van Albon. Hoewel Albon vandaag echt snel was, zal dat Biaconeri vast niet weerhouden om over hem te *piep*
Om banden op temperatuur te krijgen, dat is wat anders dan onder controle houden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef Tijn het volgende:
Serieus, waar is dat DAS-systeem van Mercedes gebleven? Dat is precies bedoeld om de bandentemperatuur beter onder controle te houden, maar ze hadden meer problemen met blaren dan welk team dan ook.
Zegt degene met altijd spoiler titels op hoofdpagina xD.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:42 schreef heywoodu het volgende:
Van Gameren lul met z'n MotoGP-opmerking, denk je na de F1 even lekker op het gemakje te gaan kijken
Gelukkig zelf vr de F1 gewoon gekeken
Hebben we een keer een gevecht voor de overwinning, is het weer niet goed.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:40 schreef bianconeri het volgende:
Samen met Hongarije de minste race tot nu toe. Weinig acties, zelfs in middenveld gebeurde er helemaal niets.
Er was geen gevecht voor de overwinning. Minder dan normaal tussen de Mercs.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hebben we een keer een gevecht voor de overwinning, is het weer niet goed.
In de subtop genoeg verschillende strategien, voldoende inhaalacties.
Leuke race.
Blunder nee, foutjes zeker wel.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo moet ik balen van Albon?
Dit was de eerste race dat hij een keer geen blunder maakte. Dat is positief.
Maar echt snel was hij zeker niet. Had fout nodig van Gasly om die voorbij te kunnen en had overal constant moeite mee. Hulkenberg met een gekke late stop waardoor hij daar bv nog voorbij kwam.
Geen slechte race voor de verandering maar geen goede race.
Ik kijk F1tv met Engels commentaar. Mega verschil met Olav. Daar krijg je veel merr van de rest van de race mee.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er was geen gevecht voor de overwinning. Minder dan normaal tussen de Mercs.
En het gaat mij niet alleen om P1 maar om het hele veld.
Ja verschillende strategien, maar was weinig van te zien en volgen. Gebeurde ook nergens echt iets.
Hooguit eens ergens een inhaalactie van iemand die op veel nieuwere banden zat en er zo voorbij vloog.
En daar kom je uiteraad dan ook niet als je zoiets nog niet wilt weten. Van Gameren gooit het er ineens in tijdens een F1-programma, oetlul.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt degene met altijd spoiler titels op hoofdpagina xD.
Die moet ik dit weekend ook bewust even mijden.
Dat is inderdaad genieten.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik kijk F1tv met Engels commentaar. Mega verschil met Olav. Daar krijg je veel merr van de rest van de race mee.
Dat doet hij wel vaker toch? Ook bij de voorbeschouwing vaak even terugkijken op andere raceklassen van die dag.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daar kom je uiteraad dan ook niet als je zoiets nog niet wilt weten. Van Gameren gooit het er ineens in tijdens een F1-programma, oetlul.
Bij Vettel lukt helemaal niks 2x op Silverstone, terwijl hij in Hongarije nog gewoon voor Leclerc zat.. die auto is gewoon niet goed genoeg en dan is er blijkbaar ook nog discussie over hoe ze dat willen verbeteren, gezien de opmerkingen van Vettel vandaag. En Vettel lijkt me ook niet (meer) gemotiveerd genoeg om van plek 11 nog plek 9 te maken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:46 schreef Gehrman het volgende:
Verschil tussen Leclerc en Vettel is nu wel erg pijnlijk geworden.
Nee precies.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Blunder nee, foutjes zeker wel.
Goed genoeg voor het nr2 zitje naast Max? Op dit moment niet.
Zijn probleem zit op dit moment in de kwalificatie. Daar moet hij veel dichter op Max zitten.
Als Albon iets achter Max kwalificeert, krijgen we een andere Albon te zien waar Max wel iets aan heeft
Kan ik mij voorstellen, ik kijk uit gemak gewoon met Ziggo mee.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:58 schreef Lionheaad het volgende:
Ik kijk F1tv met Engels commentaar. Mega verschil met Olav. Daar krijg je veel merr van de rest van de race mee.
Dat valt toch wel mee? Je hebt gezien dat McLaren zijn pitstop verprutst heeft?quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:22 schreef beantherio het volgende:
Sainz is met een erg matig seizoen bezig dit jaar. Is zich blijkbaar al aan het voorbereiden op het niveau van zijn nieuwe werkgever.
Leclerc lijkt niet een goede nattewegdek rijder.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Vettel lukt helemaal niks 2x op Silverstone, terwijl hij in Hongarije nog gewoon voor Leclerc zat.. die auto is gewoon niet goed genoeg en dan is er blijkbaar ook nog discussie over hoe ze dat willen verbeteren, gezien de opmerkingen van Vettel vandaag. En Vettel lijkt me ook niet (meer) gemotiveerd genoeg om van plek 11 nog plek 9 te maken.
Maar los daarvan wel knap van Leclerc doet, had 2 slechte races, maar verder 2x podium en vandaag dichtbij het podium met een auto die daar eigenlijk niet goed genoeg voor is.
In de autosport meestal toch? Dat sla ik dan ook bewust overquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat doet hij wel vaker toch? Ook bij de voorbeschouwing vaak even terugkijken op andere raceklassen van die dag.
Als ze alleen een waarschuwing krijgen in de overige races, maar geen straf, klopt dat toch ook?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:17 schreef RAVW het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)gebruik-brake-ducts/
Ze mochten toch gewoon egbruikt worden de rest van dit jaar waarom nu dan weer op het matje geroepen worden
Wel enkel over autosport inderdaad. Maar echte liefhebbers hadden de MotoGP al gezien uiteraard!quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de autosport meestal toch? Dat sla ik dan ook bewust over
maar dan kunnen bij RP dus die hele auto nu in de shredder gooien en op nieuw gaan ontwikkelen want het is gewoon een Merc 2019 met een ander kleurtjequote:Op zondag 9 augustus 2020 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze alleen een waarschuwing krijgen in de overige races, maar geen straf, klopt dat toch ook?
Het is ook gewoon een vage straf die ze gekregen hebben. Dit is een halve straf..quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar dan kunnen bij RP dus die hele auto nu in de shredder gooien en op nieuw gaan ontwikkelen want het is gewoon een Merc 2019 met een ander kleurtje
zelfde de vleugelstel moeren en kleuren zijn het zelfd![]()
Niet onlogisch dat tientallen fokkers hier meer zien dan Olav in zijn eentje, dus eenbeetje mildheid is wel gepast. Maar inderdaad ontging hem vandaag wel veel.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:14 schreef Marcoss het volgende:
Olav was niet echt in vorm vandaag.. maar nog altijd zoveel beter dan Ronald van Dam (die F1 deed in de periode dat Olav het niet mocht doen), die mist werkelijk alles.
Een goede co-commentator zou al veel helpen, maar dat wil Olav zelf niet..
Niet met deze strategiequote:Op zondag 9 augustus 2020 19:37 schreef opreis het volgende:
Max heeft deze race echt terecht gewonnen. Als hij in die merc had gezeten had hij ook gewonnen.
quote:
Wel, Bottas is natuurlijk geen ster, als Lewis gewoon voor Bottas had gestart had ie waarschijnlijk ook verder weg gereden en meer ruimte gehad met strategie. Lewis had nog fastest lap die een seconde sneller was, een seconde sneller in qualy. Ga nou niet doen alsof die mercedes zo slecht was dat ze niet konden winnen.quote:
Als Ronald van Dam commentaar gaat doen, ben ik weg. Dan kijk ik wel via F1TV. De overige klassen die hij doet hebben gelukkig Engels commentaar op het andere kanaal.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:14 schreef Marcoss het volgende:
Olav was niet echt in vorm vandaag.. maar nog altijd zoveel beter dan Ronald van Dam (die F1 deed in de periode dat Olav het niet mocht doen), die mist werkelijk alles.
Een goede co-commentator zou al veel helpen, maar dat wil Olav zelf niet..
Olav zag Kvyats klapband vorige week die Kvyat zelf niet eens opgemerkt hadquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Ronald van Dam commentaar gaat doen, ben ik weg. Dan kijk ik wel via F1TV. De overige klassen die hij doet hebben gelukkig Engels commentaar op het andere kanaal.
Olav kan ik nog wel hebben.
"That's Carlos' new car"quote:
Hilarischquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"That's Carlos' new car"![]()
(wijst naar een rode heftruck (lol))
Ja haha heerlijke humor,quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"That's Carlos' new car"![]()
(wijst naar een rode heftruck (lol))
Ted is er over een paar weken pas weerquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:59 schreef beantherio het volgende:
Ik was op zoek naar de laatste Ted's notebook maar dit is ook wel goed
Ziggo vind die tandarts met zijn mega pijnlijke interviews ook ok. De hoofdpresentator lacht zelfs om die interviews en vind hem goed met de coureurs. En dan nog die flapdrol met zijn kutpetjes en youtube filmpjes. Terugkerende fanboy Coronel, ook zo mega pijnlijk. Doornbos houden, de rest er uit flikkeren. Guido van de Garderen en Ho Pin Tung erbij. En dan graag nog wat mensen die de sport begrijpen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee precies.
Maar hier op FOK mag je niet realistisch naar een coureur kijken die een band met Max heeft want dan ben je direct anti RBR en Albon.
Daarom ook dat ik niets zei over Albon, want buiten dat hij niet echt goede momenten had deed hij niets goeds niets slechts. Hij crasht in elk geval eens niet.
Maar dat Albon niet goed genoeg is voor een sub-top team zoals RBR dat moge duidelijk zijn.
[..]
Kan ik mij voorstellen, ik kijk uit gemak gewoon met Ziggo mee.
Maar ik begrijp totaal niet wat Olav daar nog mag doen. Kijken ze zelf bij Ziggo nooit naar de eigen uitzending?
Je had erbij moeten zijn meidquote:
Dit!quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ziggo vind die tandarts met zijn mega pijnlijke interviews ook ok. De hoofdpresentator lacht zelfs om die interviews en vind hem goed met de coureurs. En dan nog die flapdrol met zijn kutpetjes en youtube filmpjes. Terugkerende fanboy Coronel, ook zo mega pijnlijk. Doornbos houden, de rest er uit flikkeren. Guido van de Garderen en Ho Pin Tung erbij. En dan graag nog wat mensen die de sport begrijpen.
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit!
De opmerking van kamphues dat jack en Lewis zo leuk zijn samen...... tering hoe ongemakkelijk was dat gesprek. Waarom zo geforceerd opdringen dat het zo leuk zou moeten zijn....![]()
Los van dat ze het zelf zouden moeten terug kijken, de reacties op Twitter zijn qua klachten ook overduidelijk.......
Ik kijk nu ook via F1TV,wat een verademing!
Maar Doornbos, vd Garde en Tung zouden prima het programma kunnen dragen en naar een normaal niveau kunnen brengen.... Maar Ziggo wil tokkie volk
Die 3 zijn wel een klasse hoger dan de rest inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit!
De opmerking van kamphues dat jack en Lewis zo leuk zijn samen...... tering hoe ongemakkelijk was dat gesprek. Waarom zo geforceerd opdringen dat het zo leuk zou moeten zijn....![]()
Los van dat ze het zelf zouden moeten terug kijken, de reacties op Twitter zijn qua klachten ook overduidelijk.......
Maar Doornbos, vd Garde en Tung zouden prima het programma kunnen dragen en naar een normaal niveau kunnen brengen.... Maar Ziggo wil tokkie volk
Omdat ik eigenlijk Doornbos, vd Garde en Tung wel graag nog zou willen horen dus soms doe ik een poging......quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Waarom kijk je dan nog berhaupt naar Ziggo? Zelfkastijding?
Zijn act is “leuke” youtube filmpjes in de uitzending laten zien. Donder op met die onzin. Zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omdat Olav het al zo lang doet is in Nederland het beeld ontstaan dat commentaar geven bij Formule 1 races hogere wiskunde is en alleen dhr. Mol hiertoe in staat is.
Die Van Gameren lijkt me opzich wel een goeie gozer. Hij heeft iig zelfspot en is duidelijk een groot F1 fan. Hij kan er verder ook niks aan doen dat hij er zo uitziet. Persoonlijk interesseert het uiterlijk van andere mannen mij vrij weinig, dus stoor ik me daar niet aan. Waarom hebben mensen iets tegen hem?
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Lando z'n communicatie met de pitwall na het vallen van de vlag.
Van Gameren lijkt me ook nog wel prima. Filmpjes zijn leuk, heb ze zelf ook vaak al gezien maar geen last van. Kamphues die dan speelt alsof hij het voor het eerst ziet vind ik dan ook weer overdrevenquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omdat Olav het al zo lang doet is in Nederland het beeld ontstaan dat commentaar geven bij Formule 1 races hogere wiskunde is en alleen dhr. Mol hiertoe in staat is.
Die Van Gameren lijkt me opzich wel een goeie gozer. Hij heeft iig zelfspot en is duidelijk een groot F1 fan. Hij kan er verder ook niks aan doen dat hij er zo uitziet. Persoonlijk interesseert het uiterlijk van andere mannen mij vrij weinig, dus stoor ik me daar niet aan. Waarom hebben mensen iets tegen hem?
Vandaag ook dat interview van Jack met Lewis. Jack die wat half ging zingen en Lewis gewoon maar weg liep.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ziggo vind die tandarts met zijn mega pijnlijke interviews ook ok. De hoofdpresentator lacht zelfs om die interviews en vind hem goed met de coureurs. En dan nog die flapdrol met zijn kutpetjes en youtube filmpjes. Terugkerende fanboy Coronel, ook zo mega pijnlijk. Doornbos houden, de rest er uit flikkeren. Guido van de Garderen en Ho Pin Tung erbij. En dan graag nog wat mensen die de sport begrijpen.
quote:
Sainz is ook helemaal niet zo goed als hij zelf vind.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:22 schreef beantherio het volgende:
Sainz is met een erg matig seizoen bezig dit jaar. Is zich blijkbaar al aan het voorbereiden op het niveau van zijn nieuwe werkgever.
Die jongen zal dat funny video rubriekje vast niet zelf bedacht hebben. Verder zullen de banen en tv klussen niet voor het oprapen liggen. Ik vind het wel een toffe gozer.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zijn act is “leuke” youtube filmpjes in de uitzending laten zien. Donder op met die onzin. Zit niemand op te wachten.
Dit vorig jaar was erg vertekend.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sainz is ook helemaal niet zo goed als hij zelf vind.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vandaag ook dat interview van Jack met Lewis. Jack die wat half ging zingen en Lewis gewoon maar weg liep.
Je zag gewoon dat Lewis iets had van jaaaa wat moet ik hier mee?
En dan Kamphues zeggen dat Jack en Lewis een hele goede chemie hebben
Van Gameren kan ik wel hebben. Op het eind en even tussen door een minuutje een bijzonder filmpje uit het racen. Hij heeft nog wel eens wat leuks. Voegt qua F1 niet veel toe, maar ach.
Coronel(s) vind ik best wat bijvoegen alleen dat achterlijke fanboy gedrag moet ophouden.
Maar dat zie je overal. Het is alsof je in Nederland, ook hier op Fok, geen F1 mag kijken zonder fanboy te zijn.
Doornbos is prima, alleen wil altijd wel beetje populair doen. Alle coureurs die komen verder ook gewoon dikke prima. Die gasten op zondag is vaak wel erg pijnlijk.
Maar goed Olav weg vind ik dan nog het belangrijkste.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Magnussen uitgevallen door "gebrek aan geschikte banden":
https://www.racefans.net/(...)have-any-more-tyres/
juist welquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat het banden-experiment van dit weekend niet helemaal geslaagd is..
Ik kan ze wel waarderen dus spreek voor jezelf aubquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zijn act is “leuke” youtube filmpjes in de uitzending laten zien. Donder op met die onzin. Zit niemand op te wachten.
Wie gaf commentaar dan?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:44 schreef Nober het volgende:
Ik heb vandaag motocross zitten kijken op Eurosport en daar zit gewoon een commentator die voor het eerst naar motocross zit te kijken.
Dus het kan altijd erger.
Zo wordt het een beetje F1 TOPGEAR.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit!
Voor de kijkers is het leuker omdat het zorgt voor veel meer onvoorspelbaarheid inderdaad, maar daar zal Pirelli niet heel blij mee zijn, denk ik..quote:
Ik snap ook werkelijk waar niet dat Jack dit nog mag blijven doen, is er nou niemand bij Ziggo die ziet dat het echt ongekend cringy is.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Jack is gewoon awkward. Olav mist gewoon veel te veel. Ik kijk zelf met een schuin oog naar de F1 live timing app en dat is i.m.o het belangrijkste. Dat Olav tijdens de race over Vettel zijn zoveelste pitstop zegt: "hij gaat naar gebruikte softs" oid dat is informatie die minder belangrijk is. Naar eigen zeggen vind Olav het minder belangrijk als hij iets live mist, omdat de kijker dat zelf wel kan zien. Ik vind het nogal storend als hij belangrijke dingen in beeld over het hoofd ziet. Volgens mij was het zelfs zo dat bij Barcelona 2016 hij erg laat opmerkte dat de Mercedessen eraf vlogen (de beroemde zin "de beide Mercedessen tetsen eraf"). In de samenvatting later is dat zo aangepast dat hij de opmerking wel 'op tijd' maakt.
Wat me ook stoort, is de arrogantie van Jack en Olav. Tijdje terug in een uitzending gaven ze aan dat wij (de fans) van hen afhankelijk zijn als het gaat om informatie voorziening. Nou, daar zijn genoeg andere bronnen voor...
Ook gaf Olav aan dat hij kritiek op hem prima vind, maar dat het wel uit eigen naam moet en niet anoniem ()
Van Gameren totaal geen moeite mee, Kamphues vaak een flapdrol.
Trouwens het vrijdag interview met Max van Olav vind ik meestal wel weer goed te pruimen.
Om te verdedigen tegen een undercut van Bottas. Voorheen zat Max erachter en op een andere strategie, maar na die pitstop was het weer gelijk en was hij weer terug op de gewenste band. Er zat eigenlijk geen voordeel in om langer op de medium door te blijven rijden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:16 schreef Mansjester het volgende:
Net de samenvatting gekeken. Waarom ging Verstappen eerst in ronde 27 de pits in,en daarna gelijk in ronde 33? Omdat Bottas ook ging,kon ie er achteraan ofzo?
Heeft iemand een plaatje met de stops van de rijders in de rondes,incl. banden? Om de pit strategien een beetje visueel te maken.
Enorm knappe overwinning verder
Pirelli maakt de banden die gevraagd worden door de FIA. Het is aan de teams om er mee om te gaan. Die zoeken de grenzen op en gaan er soms over, dan wordt het leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de kijkers is het leuker omdat het zorgt voor veel meer onvoorspelbaarheid inderdaad, maar daar zal Pirelli niet heel blij mee zijn, denk ik..
De actie tegen het einde, buitenom in Copse: grote ballen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:45 schreef Breekfast het volgende:
Net even de samenvatting teruggekeken. Mooi dat Albon een hele goede race had. Hij moet voornamelijk nog werken aan zijn kwalificatie. Tijdens de races gaat het heel aardig
Thanksquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Om te verdedigen tegen een undercut van Bottas. Voorheen zat Max erachter en op een andere strategie, maar na die pitstop was het weer gelijk en was hij weer terug op de gewenste band. Er zat eigenlijk geen voordeel in om langer op de medium door te blijven rijden.
Pareltjes deze GP waren de opmerkingen hoe waardeloos Leclerc was dat hij Hamilton "zo makkelijk" liet passeren.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:15 schreef opreis het volgende:
Maar om eerlijk te zijn, als je het commentaar hier tijdens de race leest zitten er ook een paar users gigantisch dom te blaten.
Waarbij het ook wel wat zegt dat ze bij Red Bull niet geloofden dat Max op redelijk nieuwe mediums tijd zou winnen op Bottas op nieuwe hards.. verschil was wel extreem vandaagquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Om te verdedigen tegen een undercut van Bottas. Voorheen zat Max erachter en op een andere strategie, maar na die pitstop was het weer gelijk en was hij weer terug op de gewenste band. Er zat eigenlijk geen voordeel in om langer op de medium door te blijven rijden.
Het was knap dat Leclerc Hamilton nog een ronde achter zich kon houdenquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Pareltjes deze GP waren de opmerkingen hoe waardeloos Leclerc was dat hij Hamilton "zo makkelijk" liet passeren.
Dat ie op een set pre-historische banden rondreed werd voor het gemak even vergeten natuurlijk.
Ik weet niet of dat vergeten werd. Sommige mensen snappen ook vrij weinig van F1, lijkt het.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Pareltjes deze GP waren de opmerkingen hoe waardeloos Leclerc was dat hij Hamilton "zo makkelijk" liet passeren.
Dat ie op een set pre-historische banden rondreed werd voor het gemak even vergeten natuurlijk.
Eigenlijk wel eens ja nu ik er langer over nadenk. En toch denk ik niet dat ze nog een keer zo’n “agressieve” keuze gaan maken qua compounds dit jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Pirelli maakt de banden die gevraagd worden door de FIA. Het is aan de teams om er mee om te gaan. Die zoeken de grenzen op en gaan er soms over, dan wordt het leuk.
van mij mogen ze wel vaker agressief gaan, maar dat zal wel niet van Toto mogen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eens ja nu ik er langer over nadenk. En toch denk ik niet dat ze nog een keer zo’n “agressieve” keuze gaan maken qua compounds dit jaar.
Het is meestal slaapverwekkendquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk snap ik de lol ervan niet om tijdens de race actief te zijn op dit forum. Je mist dan de helft van de race en leest voornamelijk onzin.
Dat vind ik nog wel belangrijk eig. Alhoewel je afhankelijk van het beeld als geregelde kijker wel ziet of de banden nieuw zijn. Maar dat hij gebruikte softs onder doet is wel relevant.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:12 schreef Fyodor het volgende:
Dat Olav tijdens de race over Vettel zijn zoveelste pitstop zegt: "hij gaat naar gebruikte softs" oid dat is informatie die minder belangrijk is.
Yup. Dat is echt erg.quote:Naar eigen zeggen vind Olav het minder belangrijk als hij iets live mist, omdat de kijker dat zelf wel kan zien.
Klopt. Altijd maar doen alsof de kijker echt een totale nietsnut is, helemaal geen verstand heeft van F1.quote:Wat me ook stoort, is de arrogantie van Jack en Olav.
Vandaag toevallig, maar meestal niet. Kunt beter napraten hier dan live.quote:
Same, gewoon lekker F1 kijken en daarna zie je wel.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk snap ik de lol ervan niet om tijdens de race actief te zijn op dit forum. Je mist dan de helft van de race en leest voornamelijk onzin.
Een gevecht voor de overwinning is niet belangrijk, een gevecht in het seizoen dat is wel belangrijk. Misschien is het nu nog te vroeg om te zeggen. Maar de dominantie van Mercedes valt eigenlijk best wel mee. Mercedes heeft met Verstappen gewoon twee keer mazzel gehad. Verstappen zijn uitval eerste GP minimaal 15 punten verlies. de lekke band van Hamilton 2x7 punten verlies had Hamilton tweede geworden. ( Hamilton 7 punten eraf, Verstappen 7 punten erbij ) Dat is dus al 29 punten. komt daar nog een punt bij, betreft snelste ronde, dan zit dus al minimaal op 30 punten, hetzelfde aantal punten dat verstappen achter staat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er was geen gevecht voor de overwinning. Minder dan normaal tussen de Mercs.
En het gaat mij niet alleen om P1 maar om het hele veld.
Ja verschillende strategien, maar was weinig van te zien en volgen. Gebeurde ook nergens echt iets.
Hooguit eens ergens een inhaalactie van iemand die op veel nieuwere banden zat en er zo voorbij vloog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |