Denk ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Doornbos slaapt vanavond op de bank
quote:
Wonderlijk inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:06 schreef Adrie072 het volgende:
Geen speed overtreding Hamilton voor de pit?
Die heeft genoeg seksspeeltjes om zich wel alleen bezig te kunnen houdenquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Doornbos slaapt vanavond op de bank
Rooie aids.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:08 schreef shiz het volgende:
sorry, maar ik vind het niet eens eye candy. Gewoon inhoudsloze niks.
het is duidelijk dat de FIA gewoon omgekocht is......flikkersquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:06 schreef Adrie072 het volgende:
Geen speed overtreding Hamilton voor de pit?
Wat een moordwijfquote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef franklop het volgende:
Leuk samen? Lewis irriteert zich mateloos
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
Hamlap gaat straks zijn kreupele broertje weer likken.
Viel dit keer mee. Als Hamilton het niks vindt, zegt hij 1 zin en loopt door.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef franklop het volgende:
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
Hamlap gaat straks zijn kreupele broertje weer likken.
Inderdaad, en terecht.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:11 schreef franklop het volgende:
Bij mij viel het geluid weg op het moment dat het interview begon. Omdat ik automatisch op "mute" drukte.quote:
Eensquote:
En al die andere interviewers uit alle landen, die keer op keer dezelfde ongenspireerde kutvragen stellen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, en terecht.
Ik irriteer me wekelijks aan die Jack Plooij.
tuurlijk.. De man die met Alonso heeft gereden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max zit in de kop bij Hamilton. Dat is altijd goed
Koelvest zag je wel ooit op de grid voordat ze in de bolide klommen, maar dat heb ik eigenlijk al een paar jaar niet meer gezien. Of het is me nooit meer opgevallen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoi ik heb een vraagje () Hebben de autorijders iets tegen de warmte? Een koelvast of airco of zo?
Groetjes van Jerpen
Wil je vanaf nu niks meer missen?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef PzKpfw het volgende:
H verdomme, kan ik een keertje niet kijken en dan wint ie hem
Kijk vaker nietquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:15 schreef PzKpfw het volgende:
H verdomme, kan ik een keertje niet kijken en dan wint ie hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |