Hoe eerder je zoekt en boekt, hoe meer opties voor gratis annuleren er zijn. Zeker voor rehearsalweek maar ook voor finaleweek. Maar die opties zijn er zo te zien nu ook een stuk minder.quote:Op maandag 3 augustus 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja, ik snap het ook wel met de onzekerheid rond het coronavirus dat mensen niet zomaar willen boeken voor volgend jaar. Kun je altijd gratis cancelen bij dit soort dingen?
Dat soort films kijken heerlijk weg als je even een niet zo moeilijke avond wilquote:Op maandag 3 augustus 2020 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aardig vermaakt met Fast 5. Veel domme actie, alles gaat stuk en een hoop broem broem schiet schiet. Daar ging ik ook voor
Dankquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Maria_Louise_van_Hessen-Kassel
Er was muurschildering van haar met daaronder de lijntjes naar de recente europese koningshuizen, maar die is helaas wit overgeschilderd.
Ah, dus ze zeggen Amalia moet het iemand uit een ander koningshuis gaan dan is dat waarschijnlijk incest?quote:Op maandag 3 augustus 2020 22:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik kon Liechtenstein en Monaco niet plaatsen, maar nu via 2 generaties verder terug dus wel.
Hier zijn je lijntjes
[ afbeelding ]
Voor deze keer wel inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat het Amerikaanse weermodel gelijk heeft
Die zal zich idd het apezuur zijn geschrokken.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film is klaar. Tijd voor bed.
Je had ook een meeting om 11u kunnen hebben, dan valt dit best meequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 02:14 schreef Strani het volgende:
Zo, het licht was vroeg uit hier vanavond! Ik moet nog wachten op een werkdingetje maar zou ook best willen slapen.
Een werkdingetje op dat tijdstip?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 02:14 schreef Strani het volgende:
Zo, het licht was vroeg uit hier vanavond! Ik moet nog wachten op een werkdingetje maar zou ook best willen slapen.
HAAGSquote:
Minimaal een jaar denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:22 schreef Dave het volgende:
Sinds wanneer gedraagt Google Maps zich als een wereldbol als je verplaatst? Als je uitzoomt wordt het ook een wereldbol. Of heb ik dat altijd gemist?
Newsflash: de aarde is rond!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:22 schreef Dave het volgende:
Sinds wanneer gedraagt Google Maps zich als een wereldbol als je verplaatst? Als je uitzoomt wordt het ook een wereldbol. Of heb ik dat altijd gemist?
Je bent nog steeds lang niet jarig!quote:
Ik ben Greda niet!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Straks zeg je ook nog dat 5G geen corona veroorzaakt.
Al heel lang toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:22 schreef Dave het volgende:
Lekker! Ga ik vanmiddag ook weer even doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag rondje fietsen. nog wel even een route uitstippelen.
Ik ook niet zo ver. Iets van 55 km.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker! Ga ik vanmiddag ook weer even doenGisteren naar de sportschool geweest, dus ik ga ook niet al te ver dit keer.
Oh dat noem je niet verquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook niet zo ver. Iets van 55 km.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Luctor et emergo betekent niet voor niets 'ik fiets en kom verder'.
Ja dat klopt, maar toch best ver vind ikquote:
Nee lieve schat. Ik ken mijn Latijn welquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Luctor et emergo betekent niet voor niets 'ik fiets en kom verder'.
Ik woon redelijk aan de rand van mijn stad, dus kan ik afhankelijk welke kant ik op moet vrij snel de natuur in zijn en de routes zijn redelijk verkeerslicht vrij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar toch best ver vind ikAl ligt het er ook wel aan waar je fietst. Afhankelijk van welke route ik wil fietsen, moet ik soms nog wel een hele stad door met honderden stoplichten voordat ik eindelijk eens in een lekker stukje natuur zit.
Haha ja da's waarquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 06:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Je had ook een meeting om 11u kunnen hebben, dan valt dit best mee
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 08:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een werkdingetje op dat tijdstip?Ben jij tegenwoordig op een soort kinky zender te vinden ofzo?
En voor 12u alweer up and runningquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
Uiteindelijk was ik om 4:30 pas klaar, duurde allemaal langer dan gepland. Er moesten tests gedaan worden na een grote serververhuizing binnen het bedrijf.
Ik woon ook aan de rand van de stad, maar soms wil ik juist aan de andere kant zijn en dan duurt het echt wel even voor ik de stad uit ben. Of ik moet rondom gaan, of er doorheen. In beide gevallen wel vaak oversteken, verkeerslichten en in het tweede geval ook heeeeeeel veel mensen ontwijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik woon redelijk aan de rand van mijn stad, dus kan ik afhankelijk welke kant ik op moet vrij snel de natuur in zijn en de routes zijn redelijk verkeerslicht vrij.
Ja ja ja, stiekem ben je gewoon live op een of ander shady kanaal met je eigen show. 'Dance like a Spanish Guy' ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
Uiteindelijk was ik om 4:30 pas klaar, duurde allemaal langer dan gepland. Er moesten tests gedaan worden na een grote serververhuizing binnen het bedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |