Mijn tablet hielt er laatst mee op. Op zaterdag een nieuw besteld op coolblue en zondag bij mijquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niets zo frustrerend als een niet (goed) werkende pc.
Thanksquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het amper te merken is
Mijn tablet heeft af en toe kurenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mijn tablet hielt er laatst mee op. Op zaterdag een nieuw besteld op coolblue en zondag bij mij
Dus bij elke Spaanstalige banaan die ik wil toespreken moet ik de herkomst gaan bepalen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
@:Cee het lijkt er op dat het óók nog eens verschilt tussen bijvoorbeeld Spanje en Colombia waar ze de tegengestelde termen lijken te gebruiken voor deze twee types.
Nou, succes hè met deze informatie.
Ah vandaar dat je altijd zo koeltjes reageert.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
Mijn gemiddelde lichaamstemperatuur is ook echt 34.3 ofzo
Wow dat is wel echt behoorlijk laag!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
Mijn gemiddelde lichaamstemperatuur is ook echt 34.3 ofzo
Deze kop ik maar even niet inquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus bij elke Spaanstalige banaan die ik wil toespreken moet ik de herkomst gaan bepalen?
Helaasquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus bij elke Spaanstalige banaan die ik wil toespreken moet ik de herkomst gaan bepalen?
Niet elke opmerking over bananen leent zich voor dubbelzinnigheden Jobiquote:
Preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je altijd zo koeltjes reageert.
En @atoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
Ik kijk trouwens weer Showponies![]()
@:Guanabana
Ja zie je, daar heb je dus weer die tegenstelling!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:42 schreef Cee het volgende:
Una banana verde es una banana y una banana amarilla es un plátano.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:43 schreef Cee het volgende:
@:Strani waarom is het banana verde en niet verda maar waarom is het dan wel una banana amarilla en niet amarillo?
Is dit je antwoord?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:43 schreef Strani het volgende:
Het is een kwestie van slikken, ongeacht het formaat en de smaak. Geen vragen stellen, gewoon genieten.
Verde heeft geen vrouwelijke vorm, dat blijft altijd verde. Voor bijvoorbeeld azúl geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:43 schreef Cee het volgende:
@:Strani waarom is het banana verde en niet verda maar waarom is het dan wel una banana amarilla en niet amarillo?
Je moet van die Spanjaarden vooral geen consistentie verwachten als het a of e als uitgang gaat. Dat vond ik ook altijd zo leuk als ik weer Spaans ging lerenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:43 schreef Cee het volgende:
Omg jaaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
Ik kijk trouwens weer Showponies![]()
@:Guanabana
Hoe kunnen wij niet-Spanjolen dat nou ooit weten? Wanneer een kleur een vrouwelijke vorm heeft?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Verde heeft geen vrouwelijke vorm, dat blijft altijd verde. Voor bijvoorbeeld azúl geldt hetzelfde.
Zal mij benieuwen of iemand het nog nodig vindt om hier een dave van te maken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:43 schreef Strani het volgende:
Het is een kwestie van slikken, ongeacht het formaat en de smaak. Geen vragen stellen, gewoon genieten.
Ja deze kop ik wel in @Davequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:43 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |