Was het er nog druk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Terrasjes pakken, beetje rondlopen in het centrum van Den Haag.
Nou, het is niet wederzijds hoor!quote:
Ja is bij ons ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik zou niemand afraden om een misschien die ouder is dan tien jaar te laten repareren. Oké als je een reparateur kent die er (bijna) kosteloos naar wil kijken a la. Maar anders kom je met voorrijdkosten en reparatie al aan een nieuwe instapmodel.
Dan is het lastig ja. Lijkt mij dat het de leeftijd is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan daar niet bij. Staat echt in de hoek van mijn keuken tussen de muur en het keukenblok. Maar echt stofvrij zal het niet zijn (aangezien ik er dus niet bij kan, ding is loeizwaar en ik kan daar niet schoonmaken). Het staat niet tegen de muur aan, klein stukje er vanaf.
In dat geval is het wel weer beter te verantwoorden om een nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Risico is dan wel weer dat als die echt op het randje zit, mogelijk niet meer aan gaat of fatsoenlijk werkt.
Die snap ik even niet. Je bedoeld dat ze 2,5 x zo duur zijn geworden door concurrentie van Chromebook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had dat ook wel toen ik nu een nieuwe uit ging zoekenEen paar jaar geleden was ik iets van 400 euro kwijt voor een heel fijne laptop, nu heb 2,5x zoveel betaald, gewoon ook door de concurrentie van Chromebooks en dergelijke denk ik?
Sowieso is elke wasmachine, koelkast etc. maximaal na acht jaar economisch afgeschreven (uitgezonderd eventuele motorgaranties e.d.). Dus daarna zou ik nooit veel geld in reparatie stoppen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is bij ons ookOnder de tien jaar garanderen wij onderdelen en een vaste prijs voor een monteur, daarna vliegt het omhoog en kunnen we ook geen onderdelen meer hebben (maar dan bellen we ze wel van tevoren even
)
Nou dat gevoel heb ik wel jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die snap ik even niet. Je bedoeld dat ze 2,5 x zo duur zijn geworden door concurrentie van Chromebook?
Dat vind ik echt een rotopmerking.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het lastig ja. Lijkt mij dat het de leeftijd is.
Je kan nog steeds voor 400 euro een nieuwe laptop kopen. Of dat een laptop is die jij graag wil hebben is een ander verhaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat gevoel heb ik wel ja
Of ik heb niet goed gezocht![]()
Jij bent toch amper ouder dan die koelkastquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een rotopmerking.
Oh je hebt het over de koelkast.
Dat is zo zeroesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben een cd aan het branden voor in m'n moeders auto (haar radio-antenne is afgebroken en er zit nu één cd van Marco Borsato in, dus ik ben er nu één aan het maken voor mezelf met alleen nummers die ik echt tof vind), maar ik ben zo'n pietje precies en ik wil echt dat er een toffe volgorde in de nummers komtHelemaal dat zeg maar de running order helemaal klopt met verschillende stijlen en zo. Ik ben hier nog wel even zoet mee hahaha
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een rotopmerking.
Oh je hebt het over de koelkast.
Ja ik had wel wat eisen, maar die had ik in m'n herinneringen de vorige keer ook alquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan nog steeds voor 400 euro een nieuwe laptop kopen. Of dat een laptop is die jij graag wil hebben is een ander verhaal
Electronica is in de afgelopen twintig jaar alleen maar goedkoper geworden. En concurrentie zorgt er alleen maar voor dat iets goedkoper wordt. Chromebook drukt juist de prijzen in het lage segment laptops. Met het grote verschil dat onder de 400 euro een Chromebook wel heel goed werkt en een WIndows PC niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat gevoel heb ik wel ja
Of ik heb niet goed gezocht![]()
Haha lijkt wel de ESF running orderquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben een cd aan het branden voor in m'n moeders auto (haar radio-antenne is afgebroken en er zit nu één cd van Marco Borsato in, dus ik ben er nu één aan het maken voor mezelf met alleen nummers die ik echt tof vind), maar ik ben zo'n pietje precies en ik wil echt dat er een toffe volgorde in de nummers komtHelemaal dat zeg maar de running order helemaal klopt met verschillende stijlen en zo. Ik ben hier nog wel even zoet mee hahaha
Molloot is ook uit de zeroesquote:
Oh ja dat was vroegah echt m'n hobbyquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Nu voel ik me bejaardquote:
Haha, nee, ik ga er vanuit dat ik over een jaar of drie wel weer nieuwe koop. Kan ik er meteen een kopen die op m'n docking station kanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Electronica is in de afgelopen twintig jaar alleen maar goedkoper geworden. En concurrentie zorgt er alleen maar voor dat iets goedkoper wordt. Chromebook drukt juist de prijzen in het lage segment laptops. Met het grote verschil dat onder de 400 euro een Chromebook wel heel goed werkt en een WIndows PC niet.
En wat betreft 2,5 x zo duur als je voorgaande laptop. Dat betekend dat die ook veel en veel beter* is dan die oude van 400 euro.
*Beter betekend overigens niet dat die ook langer meegaat dan die oude. Dat is weer wat anders
Precies. En dat tweede is bijna alle gevallen nee. Of je moet m puur gebruiken als display (iets vertonen terwijl je de pc niet gebruikt) of als muziekbron, terwijl je de pc verder niet gebruikt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan nog steeds voor 400 euro een nieuwe laptop kopen. Of dat een laptop is die jij graag wil hebben is een ander verhaal
Zo zit ik nu ook maar dan met een Spotify lijstjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha lijkt wel de ESF running orderMet als die post-its op de muur
Ja in sommige winkels wel waar we langs liepen en alle bussen/trams naar het strand. Terrassen zaten meestal 70% vol.quote:
Ik vind het ook echt leuk om te doen welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ja dat was vroegah echt m'n hobby
Hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo zit ik nu ook maar dan met een Spotify lijstje
Hahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, lekker stuiteren de hele nacht.![]()
Stranos, waarom heb ik 160 dagen lang van Duolingo geleerd dat bananen bananas zijn en moet ik vandaag ineens leren dat het ook plátanas zijn? Wat is dit voor idioterie?
Aangezien je 2,5 keer meer hebt uitgegeven dan 400 euro, kan ik je garanderen dat die veel meer kan dan je vorige pcquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ga er vanuit dat ik over een jaar of drie wel weer nieuwe koop. Kan ik er meteen een kopen die op m'n docking station kanMaar volgens mij kan hij niet per sé heel veel meer dan de vorige
Moordenaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vrees dat ik net mijn aanbidder heb vermoord
70% is op zich vrij ruim.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja in sommige winkels wel waar we langs liepen en alle bussen/trams naar het strand. Terrassen zaten meestal 70% vol.
Je moet er dan wel ook een hoesje bij maken hèquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt leuk om te doen wel
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaNou succes ermee! Zoiets is altijd wel leuk om te doen vind ik
Weg met die muggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ja nu kom ik echt in de helquote:
Ja graag!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]Moeten we een alibi voor je verzinnen
Gauw Amen van Israel zingenquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien je 2,5 keer meer hebt uitgegeven dan 400 euro, kan ik je garanderen dat die veel meer kan dan je vorige pcZo is de kans vrij groot dat die veel sneller opstart dan je voorgaande pc
Ja zoiets motiveert wel om zelf aan de slag te gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]En alles beter dan de Marco Borsato cd van m'n moeder die er nu in zit
Vertel je haar dan ook nog dat er verschillen zitten tussen de verschillende regio's in Spanje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
@:Cee het lijkt er op dat het óók nog eens verschilt tussen bijvoorbeeld Spanje en Colombia waar ze de tegengestelde termen lijken te gebruiken voor deze twee types.
Nou, succes hè met deze informatie.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja graag!
Of ik beweer gewoon koelbloedig te zijn, net als @:Meke
quote:
Gelukkig maar. Niets zo frustrerend als een niet (goed) werkende pc.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
JaEn de vorige oplaadunit is er compleet uit, dus het feit dat ik nu weer kan opladen zorgt natuurlijk dat ik überhaupt weer een werkende laptop heb
Ik denk niet dat ze daar emotioneel klaar voor is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vertel je haar dan ook nog dat er verschillen zitten tussen de verschillende regio's in Spanje?
Of wacht je daar nog even 160 dagen mee
Ik moet wel zeggen dat het amper te merken isquote:
Geen Kalisperma nachtmerriesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En dan loopt Paul de Leeuw ook gelijk weg uit mijn buurt, win-win!
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar emotioneel klaar voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |