Ja ook in mindere seizoenen zitten soms alsnog wel heel leuke opdrachten of momentenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg plots heel veel zin om S18E01 en S17E02 terug te kjkenOndanks dat dit uit de latere seizoenen is, zijn het over-all toch een van de beste afleveringen ooit (wat verder niets hoeft te zeggen over de rest van het seizoen
)
Legendarischquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
'We zijn niet in Kiev vriend!'
Blijft mooi
Die ontknopingsaflevering heb ik laatst dan wel weer teruggekeken. Echt leuk. Kees heeft wel echt veel gedurfde dingen gedaan ook, was een leuke Mol.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
De ontknoping in 2013 toen Kees de mol bleek en Zarayda (die hem blind had vertrouwd) daarnaast zoiets had van "oh noooo ik ben de debiel van dit seizoen"
De dokter heeft zich omgedraaid zodat hij deniability heeftquote:
Ja ik kwam erachter op een gegeven momentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:11 schreef Meke het volgende:
[..]
De dokter heeft zich omgedraaid zodat hij deniability heeft
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg plots heel veel zin om S18E01 en S17E02 terug te kjkenOndanks dat dit uit de latere seizoenen is, zijn het over-all toch een van de beste afleveringen ooit (wat verder niets hoeft te zeggen over de rest van het seizoen
)
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mja dat heb je toch niet helemaal in de hand als makers. En Jan had ook het koffertje niet gevonden, terwijl hij als mol wist waar het lag.
quote:
Ja dat vond ik ook leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
De ontknoping in 2013 toen Kees de mol bleek en Zarayda (die hem blind had vertrouwd) daarnaast zoiets had van "oh noooo ik ben de debiel van dit seizoen"
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwistquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?Met de Elvis-imitatie en de schattige babyotters
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik kwam erachter op een gegeven moment
Ojaaa heel gaafquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwist
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardMaar dan voel je je wel echt flink knudde, want dan had je echt 0% kans
Ja denk dat Jan ook wel op een of andere manier doorkreeg of andere koppels hem wel vonden? Dat ze het dan misschien allemaal hadden gevonden ofzo? Want dat zou ik anders wel heftig vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.
Jan en JM stonden volgens mij ook echt maar één minuut verwijderd van die kluis toen de tijd op was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk dat Jan ook wel op een of andere manier doorkreeg of andere koppels hem wel vonden? Dat ze het dan misschien allemaal hadden gevonden ofzo? Want dat zou ik anders wel heftig vinden
Ja, misschien stond hij daarom ook wel in de buurt, dat hij dan een seintje van de crew zou krijgen oid als ze de enige waren die het niet hadden gevondenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jan en JM stonden volgens mij ook echt maar één minuut verwijderd van die kluis toen de tijd op was.
Ja die ontknoping was echt tofquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ontknopingsaflevering heb ik laatst dan wel weer teruggekeken. Echt leuk. Kees heeft wel echt veel gedurfde dingen gedaan ook, was een leuke Mol.
Het grappige aan dat seizoen was dat ik het al raar vond dat hij uberhaupt meedeed, ik kende hem toen alleen nog maar van De Zomer Voorbij enzo, en dacht dat het een beetje een domme gast was of zo, niks voor WIDM. Maar toen bleek hij dus ook nog eens de Mol te zijn, en nog een goede ook
Oh en Paulien heeft dat seizoen ook wel gemaakt voor mij, vind haar zo leuk.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Nog zo'n mooi geëdit moment vind ik deze: vanaf ongeveer 21:20
Hahahaha ja Diederik met zijn babyottertjes verhaal waar iedereen in tuindequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?Met de Elvis-imitatie en de schattige babyotters
Alle drie finalisten, dus was die hint heel goed te gebruikenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
En die Case is the mol hint was ergens ook wel weer te duidelijk misschien, maar die C kon dan ook wel weer op Carolien Borgers of op Paulien Cornelisse slaan, dus op zich...
Dat inderdaad. Maar toch denk ik dat de mol misschien sowieso wel zou hebben willen verliezen bij die opdracht, omdat voor het programma die test ergens ook wel door had moeten gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardMaar dan voel je je wel echt flink knudde, want dan had je echt 0% kans
OH jaaaa op die kermis, toen was ik ervan overtuigd dat de overige kandidaten die ineens weg waren dan de schutters warenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwist
Vind het nogal wat dat je daar verantwoordelijk voor bentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh verdorie die voorspellingen van het weer volgende week worden steeds erger. Qua airco heb ik thuis geen probleem MAAR DAT ENORME GAZON DAT IK EEN MAAND IN LEVEN MOET HOUDEN voor die mensen op vakantie. Dit wordt een drama.Gisteravond ook pas om half tien thuis omdat sproeien alleen 's avonds mag qua zon op dat veld.
Of heeft er iemand hier verstand van en mag het bv ook tussen negen en elf in de ochtend? Of is de zon dan ook al te fel zeker, ja he?
Ik denk dat de makers en Jan daar vast wel iets op hadden verzonnen inderdaad. Want dat zou echt niet kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.
Haha ja dat is ook echt kutquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh verdorie die voorspellingen van het weer volgende week worden steeds erger. Qua airco heb ik thuis geen probleem MAAR DAT ENORME GAZON DAT IK EEN MAAND IN LEVEN MOET HOUDEN voor die mensen op vakantie. Dit wordt een drama.Gisteravond ook pas om half tien thuis omdat sproeien alleen 's avonds mag qua zon op dat veld.
Of heeft er iemand hier verstand van en mag het bv ook tussen negen en elf in de ochtend? Of is de zon dan ook al te fel zeker, ja he?
Heel leuk gevarieerd ook en zo'n leuke wisselwerking en chemie onderlingquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Seizoen 13 had imo de beste kandidatengroep
Op die dagen wel denk ik. Tussen 6 en 7 een optie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |