abonnement Unibet Coolblue
pi_194311403

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Bavaria Bier, Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp en Genee mee om geld in te zamelen voor de afgebrande kantine van een amateurclub uit de provincie of nieuwe palen bij de lokale palendansvereniging.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije en in de flop2000 stond met Rollerkooster. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Bavaria Zocial
Fragmenten van de amateurvelden in de categorie funny videos waar niemand om moet lachen.
Zo. - Marcel van Roosmalen.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs 'Graydonmannetje' Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Tom Egbers, Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, de vermakelijke hork, Koos Tompé, Barney, Michael van Gerwen, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Ruud Terzijde, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, Hugo Borst, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, Joep van NAC tv, Aletha Leidelmeijer, Fresia, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Toine from Pepperstreets, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Recep Tayyip Erdoğan, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Sjaak Swart, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Eva Braun, George Baker, Man bijt Hond, Lellebel, Jandino, Humberto Tan, Bart Nolles, de UEFA Europa League, Gerard Joling, Patricia Paay, Kees Jansma, Jack van Gelder, Koning Toto, Sjeik Telmachientje, Harry Vermeegen, Jaap Stam, Marco van Basten, Celine, de sidekicks van Genee, Jan Mulder, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Mark van Bommel, Jan van Halst, Frank en Ronald de Boer, Willy en René van de Kerkhof, Ron Jans, Chris Woerts, Hans Kraay sr., Johan Cruijff, Jules Deelder en RTL7.









pi_194311478
Wat wordt dit spannend en wat hoop ik dat ze er morgen samen uitkomen, want VI moet gewoon blijven. Kunnen we er binnenkort weer lekker voor gaan zitten op maandag en vrijdag *O*

Trouwens, wat zag René er goed uit op Schiphol. Leuke kleding!
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:39:04 #3
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194311990
quote:
19s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Wat wordt dit spannend en wat hoop ik dat ze er morgen samen uitkomen, want VI moet gewoon blijven. Kunnen we er binnenkort weer lekker voor gaan zitten op maandag en vrijdag *O*

Trouwens, wat zag René er goed uit op Schiphol. Leuke kleding!
Maar hoe gaat Sjenee het aanpakken als Johan een grapje wil maken die laat ik zo maar zeggen ''niet SJWproof'' is? Gaat die dan krampachtig stotteren ? ''Nee Johan je weet dat dit niet mag hé , krijgen weer dat gedoe '' enzovoort.
RED ONS HENNIEGOD
pi_194312047
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar hoe gaat Sjenee het aanpakken als Johan een grapje wil maken die laat ik zo maar zeggen ''niet SJWproof'' is? Gaat die dan krampachtig stotteren ? ''Nee Johan je weet dat dit niet mag hé , krijgen weer dat gedoe '' enzovoort.
Je hebt een punt. Misschien komt die ongedwongen sfeer niet meer terug.
pi_194312127
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar hoe gaat Sjenee het aanpakken als Johan een grapje wil maken die laat ik zo maar zeggen ''niet SJWproof'' is? Gaat die dan krampachtig stotteren ? ''Nee Johan je weet dat dit niet mag hé , krijgen weer dat gedoe '' enzovoort.
En als genee dat zegt gaat Johan een 3x ergere opmerking maken want daar kan die helemaal niet tegen.

Ze moeten afspreken dat alles gezegd kan worden ook al komt er ophef over (want gaat 100% weer gebeuren) en dat ze elkaar openlijk steunen of het negeren want anders gaat het idd niet meer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:47:17 #6
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194312145
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt een punt. Misschien komt die ongedwongen sfeer niet meer terug.
Kan je net zo goed een Studio Voetbal 2 produceren met als gevolg dat adverteerders tevreden zijn terwijl er niemand kijkt.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:50:18 #7
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194312200
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:46 schreef RipCity het volgende:

[..]

En als genee dat zegt gaat Johan een 3x ergere opmerking maken want daar kan die helemaal niet tegen.

Ze moeten afspreken dat alles gezegd kan worden ook al komt er ophef over (want gaat 100% weer gebeuren) en dat ze elkaar openlijk steunen of het negeren want anders gaat het idd niet meer.
Die steunen elkaar niet meer voor 100% hoor . Mochten ze doorgaan dan komt er een heel ongemakkelijk sfeertje waarin ze 2 keer moeten nadenken voordat ze iets zeggen .
RED ONS HENNIEGOD
pi_194312257
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kan je net zo goed een Studio Voetbal 2 produceren met als gevolg dat adverteerders tevreden zijn terwijl er niemand kijkt.
Of een warm bad Jack show
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:55:37 #9
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194312306
quote:
8s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Of een warm bad Jack show
Viggo Waas, die andere clown , Zijlemans en Bassie van Ziggo
Warm bad voor het goedgelovige voetvolkgenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_194312355
Ik blijf erbij dat dit een min of meer geplande act van een paar maanden is geweest en de heren vrolijk verder gaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! woensdag 29 juli 2020 @ 20:01:46 #11
367000 roos94
pi_194312408
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat dit een min of meer geplande act van een paar maanden is geweest en de heren vrolijk verder gaan...
Ja die laten de pesos niet zomaar lopen
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 20:02:18 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_194312421
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat dit een min of meer geplande act van een paar maanden is geweest en de heren vrolijk verder gaan...
Was het maar waar. Ik denk echt niet dat dit een toneelstukje was hoor.
pi_194312450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Was het maar waar. Ik denk echt niet dat dit een toneelstukje was hoor.
Het is misschien iets harder geëscaleerd dan de bedoeling was in het draaiboek, maar Genee en Derksen weten wel hoe ze aandacht moeten genereren... Gijp is gewoon een naïeve goedzak
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 20:08:51 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_194312546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is misschien iets harder geëscaleerd dan de bedoeling was in het draaiboek, maar Genee en Derksen weten wel hoe ze aandacht moeten genereren... Gijp is gewoon een naïeve goedzak
Dat laatste ben ik met je eens, maar ik geloof echt niet dat dit van tevoren zo is afgesproken. Daarvoor liepen de emoties te hoog op.
pi_194312659
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar hoe gaat Sjenee het aanpakken als Johan een grapje wil maken die laat ik zo maar zeggen ''niet SJWproof'' is? Gaat die dan krampachtig stotteren ? ''Nee Johan je weet dat dit niet mag hé , krijgen weer dat gedoe '' enzovoort.
Genee is in het verleden regelmatig tegen Derksen ingegaan natuurlijk (waarna Derksen 1x hijgend van tafel liep... ), dat zou niet opeens nieuw zijn. Meestal zegt Derksen dan "maar jij geeft de voorzetjes elke keer!", misschien dat hij nu iets anders zegt, maar het is niet alsof ze het altijd maar met elkaar eens zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 29-07-2020 20:21:24 ]
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:20:30 #16
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194312771
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Genee is in het verleden regelmatig tegen Derksen ingegaan natuurlijk (waarna Derksen 1x hijgend van tafel liep... ), dat zou niet opeens nieuw zijn. Meestal zegt Derksen dan "maar jij geeft de voorzetjes elke keer!", misschien dat hij nu iets anders zegt, maar het is niet alsof het altijd maar met elkaar eens zijn.
Maar nu is het wel anders omdat het over een maatschappelijk onderwerp gaat waarin die 2 van mening verschillen . En of het ongedwongen kan doorgaan of dat ze rekeningen moeten houden met adverteerders/bedreigingen .
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 20:26:51 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_194312902
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar nu is het wel anders omdat het over een maatschappelijk onderwerp gaat waarin die 2 van mening verschillen . En of het ongedwongen kan doorgaan of dat ze rekeningen moeten houden met adverteerders/bedreigingen .
Nou dat. Het ging echt te ver voor een toneelstukje.
pi_194313170
Een hoop mensen vinden Vermeegen een vermoeiende hansworst die louter onzin uitkraamt maar dit snijdt wel
hout :

pi_194314083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:41 schreef WethouderHekking het volgende:
Een hoop mensen vinden Vermeegen een vermoeiende hansworst die louter onzin uitkraamt maar dit snijdt wel
hout :

Dit ga ik absoluut niet kijken.
pi_194314094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:41 schreef WethouderHekking het volgende:
Een hoop mensen vinden Vermeegen een vermoeiende hansworst die louter onzin uitkraamt maar dit snijdt wel
hout :

Niet geklikt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_194316298
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar nu is het wel anders omdat het over een maatschappelijk onderwerp gaat waarin die 2 van mening verschillen . En of het ongedwongen kan doorgaan of dat ze rekeningen moeten houden met adverteerders/bedreigingen .
Ik denk dat VI op een doodlopend spoor zit. het gaat niet om de kijkcijfers, maar om de reclameblokken.
Mag Johan ongecensureerd weer opmerkingen maken, dan komen er (volgens Mij) de adverteerders niet terug, en houd je wel hoge kijkcijfers
Wordt Johan gecensureerd, dan is de angel uit het programma en zijn de kijkcijfers weg.

PS: ik had afgelopen jaar het gevoel, doordat Valentijn Driessen steeds aanschoof, dat het neveneffect was steeds grote krantenkoppen op de site over de meest (piet)luttele uitspraken van Van der Gijp en Derksen.
Als Driessen niet meer zal aanschuiven, is deze gratis reclame voor het programma VI ook weer weg.
  donderdag 30 juli 2020 @ 11:02:30 #22
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194320514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:41 schreef WethouderHekking het volgende:
Een hoop mensen vinden Vermeegen een vermoeiende hansworst die louter onzin uitkraamt maar dit snijdt wel
hout :

Harry Vermeegen, ik sla over.
pi_194320742
Talpa stelt volgens De Telegraaf de eis dat de drie uiterlijk vrijdag tot een onderling accoord moeten komen.

quote:
.........
Voor mij is het heel simpel”, stelt Derksen. „Om mij nog aan tafel te krijgen, moeten ze Wilfred Genee vervangen door Hélène Hendriks. Dan gaan René van der Gijp en ik er zometeen weer lachend zitten. Maar ik geloof niet dat Talpa die oplossing ziet zitten.”

....knip....
https://www.telegraaf.nl/(...)-stelt-ons-ultimatum
pi_194321370
Lekker slim weer van Johan om te gaan roepen in media voordat het gesprek is.....
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 13:08:44 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_194322413
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:03 schreef RipCity het volgende:
Lekker slim weer van Johan om te gaan roepen in media voordat het gesprek is.....
Ja, jammer.
pi_194322692
Nou, dan heeft het blad VI (dat hij steeds kon neersabelen) het toch nog langer volgehouden dan Derksen zelf. Dat had hij niet gedacht. :s) :s)
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:02:37 #27
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194323210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 23:22 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik denk dat VI op een doodlopend spoor zit.
Welnee, minderheden voortdurend kleineren en belachelijk maken is een gouden verdienmodel voor Derksen en co. want hun kijkers vinden dat fantastisch. En zo lang er genoeg racisten naar dit programma kijken, is alles prima.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194323275
Laat Johan opflikkeren met z’n Helene Hendriks, hopelijk is dit al een oudere quote van Johan, ik dacht dat hij intussen was bijgedraaid.

Het is gewoon alles of niks, dus met Wilfred en anders de stekker er uit.
٩๏̯͡๏)۶
pi_194324092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:05 schreef Ronald het volgende:
Laat Johan opflikkeren met z’n Helene Hendriks, hopelijk is dit al een oudere quote van Johan, ik dacht dat hij intussen was bijgedraaid.

Het is gewoon alles of niks, dus met Wilfred en anders de stekker er uit.
Volgens mij heeft Johan Derksen een hotline met Valentijn Driessen, en zijn zijn laatste uitspraken van hedenmorgen.
Wilfred Genee houdt volgens mij wel rekening met de wensen van Talpa op de achtergrond.
pi_194324231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:02 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Welnee, minderheden voortdurend kleineren en belachelijk maken is een gouden verdienmodel voor Derksen en co. want hun kijkers vinden dat fantastisch. En zo lang er genoeg racisten naar dit programma kijken, is alles prima.
:')
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:18:22 #31
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_194324316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:17 schreef Idisrom het volgende:
Talpa stelt volgens De Telegraaf de eis dat de drie uiterlijk vrijdag tot een onderling accoord moeten komen.
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)-stelt-ons-ultimatum
Iemand het hele stuk?
Rini dankjewel.
pi_194324359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Iemand het hele stuk?
.
Ja, in de link, maar het is premium
pi_194325250
Het gesprek is begonnen!!


Trio Veronica Inside in gesprek: ‘Dan moet ik maar vervangen worden’

https://www.ad.nl/show/tr(...)gen-worden~ac1525e6/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194325422
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Iemand het hele stuk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 16:52:49 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_194325884
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_194325917
quote:
Hendriks moet Wilfred maar gaan nadoen O-)
SOONY
  donderdag 30 juli 2020 @ 16:58:37 #37
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_194325962
Het is klaar, lekker naar Studio Voetbal kijken jongens.
Piere komt er maar in.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_194326279
UPDATE
Het definitieve einde van Veronica Inside is nabij. Het overleg tussen Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanmiddag heeft in een bespreking niet tot een doorstart geleid. De kamer in Hotel Van der Valk in Zwolle was tot zes uur geboekt, maar na vijf kwartier kwamen de heren al naar buiten. Ze waren geen steek opgeschoten. Morgen praat het trio verder met de directie van Talpa, maar die hoeft niet te rekenen op een hereniging van de heren aan tafel.
pi_194326308
Straks nog wat quotes en dan morgen nog even knallen.
SOONY
  donderdag 30 juli 2020 @ 17:17:31 #40
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194326310
:'(
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194326466
erg jammer zal vooral Wim Kieft gaan missen hopelijk komt hij nog ergens aan de bak als analist
  Forum Admin donderdag 30 juli 2020 @ 17:29:17 #42
35723 crew  GGMM
pi_194326525
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 17:15 schreef Adrie072 het volgende:
UPDATE
Het definitieve einde van Veronica Inside is nabij. Het overleg tussen Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanmiddag heeft in een bespreking niet tot een doorstart geleid. De kamer in Hotel Van der Valk in Zwolle was tot zes uur geboekt, maar na vijf kwartier kwamen de heren al naar buiten. Ze waren geen steek opgeschoten. Morgen praat het trio verder met de directie van Talpa, maar die hoeft niet te rekenen op een hereniging van de heren aan tafel.
bron???
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_194326581
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

bron???
Dennis Jansen van het AD!!!!
  Forum Admin donderdag 30 juli 2020 @ 17:32:39 #44
35723 crew  GGMM
pi_194326588
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2020 17:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Dennis Jansen van het AD!!!!
oke bedankt!!!!!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 30 juli 2020 @ 17:35:26 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194326650
Veronica Inside moet...

Stoppen (20%)

Doorgaan met het trio Genee/ Derksen/ Van der Gijp (27%)

Doorgaan zonder Johan Derksen (3%)

Doorgaan zonder Wilfred Genee (50%) *O* *O*

152472 stemmen

Duidelijk dus en makkelijk te realiseren ^O^

https://www.ad.nl/show/im(...)side-nabij~ac1525e6/
  donderdag 30 juli 2020 @ 17:53:49 #46
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_194326961
Wat jammer dat VI waarschijnlijk niet meer terug komt🙁.
pi_194327118
Ik denk dat Gijp zich vergist en niet 80% denkt 'stop er maar mee'. Ik denk eerder dat 80% wil dat ze doorgaan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2020 18:08:43 ]
  donderdag 30 juli 2020 @ 18:13:32 #48
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194327285
Ze maken het zichzelf zo moeilijk. Ik vind het klassieke zelfoverschatting.
2000 light years from home
  donderdag 30 juli 2020 @ 18:15:04 #49
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194327305
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 17:15 schreef Adrie072 het volgende:
UPDATE
Het definitieve einde van Veronica Inside is nabij. Het overleg tussen Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanmiddag heeft in een bespreking niet tot een doorstart geleid. De kamer in Hotel Van der Valk in Zwolle was tot zes uur geboekt, maar na vijf kwartier kwamen de heren al naar buiten. Ze waren geen steek opgeschoten. Morgen praat het trio verder met de directie van Talpa, maar die hoeft niet te rekenen op een hereniging van de heren aan tafel.
Prima modern hotelletje die v/d Valk in Zwolle, fijne afwerkplek naast de A28. De Witte Bergen is er niks bij.
pi_194327376
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:13 schreef Merkie het volgende:
Ze maken het zichzelf zo moeilijk. Ik vind het klassieke zelfoverschatting.
Echt hè :/ teleurstellend dat ze vandaag niet langer dan uurtje daar zitten... Genee geeft te weinig toe waarschijnlijk..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194327423
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:15 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Prima modern hotelletje die v/d Valk in Zwolle, fijne afwerkplek naast de A28. De Witte Bergen is er niks bij.
Kamer 46?
pi_194327492
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:13 schreef Merkie het volgende:
Ze maken het zichzelf zo moeilijk. Ik vind het klassieke zelfoverschatting.
Of het is een keer geen toneelstukje en in dat geval zou doorgaan met programma gewoon weg raar zijn.
pi_194327827
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:13 schreef Merkie het volgende:
Ze maken het zichzelf zo moeilijk. Ik vind het klassieke zelfoverschatting.
Inderdaad ga er gewoon weer zitten als volwassen kerels, wat een dramaqueens.

Ik ga echt niet kijken met een Helene ofzo, dan zoeken ze het maar lekker uit.
٩๏̯͡๏)۶
pi_194327881
Wel mooi dat juist Johan over de geloofwaardigheid van het programma begint
pi_194327882
Ik ga het echt missen
pi_194328067
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:02 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Welnee, minderheden voortdurend kleineren en belachelijk maken is een gouden verdienmodel voor Derksen en co. want hun kijkers vinden dat fantastisch. En zo lang er genoeg racisten naar dit programma kijken, is alles prima.
Lul niet zo dom joh racebaiter. Iedereen en z'n moeder werd belachelijk gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2020 19:10:44 ]
pi_194328098
Oei, pijnlijke interviews net bij Boulevard. Dit is gewoon klaar, in ieder geval met Genee.
Moeten zij weten
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 19:14:35 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_194328117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:10 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Lul niet zo dom joh racebaiter. Iedereen en z'n moeder werd belachelijk gemaakt.
Nou dat dus. Niemand werd ontzien. Dat maakte het ook zo'n tof programma. Geen krampachtige toestanden.
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:16:18 #59
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194328142
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:22 schreef ijs. het volgende:

[..]

Kamer 46?
Daar hangt standaard een geur van seks, van die ranzige uitwoon seks lucht. Die kamer is geïmpregneerd met geur van seks.
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:19:09 #60
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194328183
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:53 schreef Ronald het volgende:

[..]

Inderdaad ga er gewoon weer zitten als volwassen kerels, wat een dramaqueens.

Ik ga echt niet kijken met een Helene ofzo, dan zoeken ze het maar lekker uit.
Toch wel het nare dat er na Genee eigenlijk amper tot geen goede vervangers zijn.
RED ONS HENNIEGOD
pi_194328209
quote:
9s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Toch wel het nare dat er na Genee eigenlijk amper tot geen goede vervangers zijn.
Denk dat die vent met die rookstem van RTL Darts nog wel zou kunnen. Verder valt het tegen
Moeten zij weten
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:21:21 #62
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_194328217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 17:15 schreef Adrie072 het volgende:
UPDATE
Het definitieve einde van Veronica Inside is nabij. Het overleg tussen Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanmiddag heeft in een bespreking niet tot een doorstart geleid. De kamer in Hotel Van der Valk in Zwolle was tot zes uur geboekt, maar na vijf kwartier kwamen de heren al naar buiten. Ze waren geen steek opgeschoten. Morgen praat het trio verder met de directie van Talpa, maar die hoeft niet te rekenen op een hereniging van de heren aan tafel.
Goed zo, het is mooi geweest. Morele winnaars; 8} .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:22:27 #63
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_194328231
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hendriks moet Wilfred maar gaan nadoen O-)
Helene kan er niet zoveel van.
Dat is de afgelopen jaren pijnlijk duidelijk geworden met al die flops.
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:22:49 #64
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194328237
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:20 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Denk dat die vent met die rookstem van RTL Darts nog wel zou kunnen. Verder valt het tegen
Ook een soort Marcel Maijer maar hij verbloemt die act beter
RED ONS HENNIEGOD
pi_194328272
-O-

Wilfred bedankt.
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:28:39 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_194328326
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
-O-

Wilfred bedankt.
Hoezo Wilfred, de bron is het feit dat iemand met een huidskleur zich in de slachtoffer rol gooit en jankt daar waar het een podium krijgt. En als je je mening geeft ben je een racist. Oké, Wilfred was niet in stijl met die dag maar het programma moest wel op het matje komen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:31:41 #67
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194328372
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik denk dat Gijp zich vergist en niet 80% denkt 'stop er maar mee'. Ik denk eerder dat 80% wil dat ze doorgaan
Die kans is erg groot. Gijpie vergist zich wel vaker namelijk.
pi_194328377
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:28 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hoezo Wilfred, de bron is het feit dat iemand met een huidskleur zich in de slachtoffer rol gooit en jankt daar waar het een podium krijgt. En als je je mening geeft ben je een racist. Oké, Wilfred was niet in stijl met die dag maar het programma moest wel op het matje komen.
Ja, uiteraard, maar wat je zegt; voorheen had Wilfred of er tussenin gestaan, of achter Derksen. En nu koos hij vol de kant van de jankerds.
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:32:36 #69
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194328387
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Helene kan er niet zoveel van.
Dat is de afgelopen jaren pijnlijk duidelijk geworden met al die flops.
Wilfred is naast VI ook ongeveer overal geflopt, dus dat zegt niet zoveel.
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:34:20 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_194328404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, uiteraard, maar wat je zegt; voorheen had Wilfred of er tussenin gestaan, of achter Derksen. En nu koos hij vol de kant van de jankerds.
Klopt ja, hij koos op een verkeerd moment de verkeerde rol.
Het is niet anders, mooi geweest en een streep eronder.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 19:43:11 #71
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194328493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, uiteraard, maar wat je zegt; voorheen had Wilfred of er tussenin gestaan, of achter Derksen. En nu koos hij vol de kant van de jankerds.
Het is allemaal wat.
pi_194328499
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:43 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het is allemaal wat.
:')
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:48:26 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194328550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Daar hangt standaard een geur van seks, van die ranzige uitwoon seks lucht. Die kamer is geïmpregneerd met geur van seks.
Zou het daar naar seks ruiken denk je?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:49:53 #74
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194328569
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Helene kan er niet zoveel van.
Dat is de afgelopen jaren pijnlijk duidelijk geworden met al die flops.
Nou hopen dat ze dit zelf ook in ziet en in de Playboy of porno gaat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 19:52:27 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_194328607
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
-O-

Wilfred bedankt.
Nou dat ;(
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 19:52:55 #76
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194328722
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:03 schreef RipCity het volgende:
Lekker slim weer van Johan om te gaan roepen in media voordat het gesprek is.....
Zeer verstandig, je kunt wel blijven lullen tot je eens ons weegt. Maar als je na een paar week nadenken nog steeds geen toekomst in het oude format ziet, wat valt er dan nog te praten?

Uiteindelijk moet alles en iedereen woke. Natacha Huppeldepup heeft nu een mooie show bij Talpa gescoord dankzij haar optreden. Zo voelt het toch als een soort machtswisseling. Straks dan zegt Derksen dat de eerste aflevering van haar show kut is en dan heb je weer een rel. Hij mag dat contractueel zeggen maar dan krijg je weer het hele gezeik.

Kijk Wilfredje heeft de rol van matennaaier gespeeld, maar ook de redactie en de zender. Er zijn zoveel incidentjes geweest over een uitspraak of grap die niet 'kon'. Dan ging Wilfred een beetje de rol van de politiek correcte sukkel spelen en dan kon Derksen of Gijp zich verklaren maar dan was het ook klaar. Nu werd ineens het hele format van het programma omgegooid vanwege een rel van buitenaf.

Het is een kwestie van integriteit en geloofwaardigheid. Als dat weg is heeft het geen zin. Dan wordt elke aflevering kut en gênant.
  donderdag 30 juli 2020 @ 20:15:20 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194329016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef Bonobo11 het volgende:
Helene kan er niet zoveel van.
Dat is de afgelopen jaren pijnlijk duidelijk geworden met al die flops.
En dat wil Talpa ook niet dus het wordt of doorgaan als vanouds of stoppen :(
  donderdag 30 juli 2020 @ 20:40:59 #79
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194329403
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Helene kan er niet zoveel van.
Dat is de afgelopen jaren pijnlijk duidelijk geworden met al die flops.
Zelfs dat cafe met dat roze konijn achter de bar trok meer kijkers.

Helene kan het wel maken in het circus met die freakshow pink van haar.
pi_194329450
Hans Kraaij zou de ideale vervanger zijn _O_
pi_194329915
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 20:43 schreef PSVCL het volgende:
Hans Kraaij zou de ideale vervanger zijn _O_
dan nog liever Joep Schreuder
  donderdag 30 juli 2020 @ 21:38:43 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194330553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 20:43 schreef PSVCL het volgende:
Hans Kraaij zou de ideale vervanger zijn _O_
Sophie is ook prima
In de reclame tijd dolle duikavond :+
  donderdag 30 juli 2020 @ 21:44:16 #83
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194330629
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:10 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Lul niet zo dom joh racebaiter. Iedereen en z'n moeder werd belachelijk gemaakt.
Vooral van lhbt'ers, zwarte mensen en vrouwen.

Het is verschrikkelijk racistische TV en ik begrijp heel goed dat adverteerders zich terugtrekken.

Dus lul jij niet zo dom.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194330644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 21:44 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Vooral van lhbt'ers, zwarte mensen en vrouwen.

Het is verschrikkelijk racistische TV en ik begrijp heel goed dat adverteerders zich terugtrekken.

Dus lul jij niet zo dom.
Kijk je toch niet, ouwe zeiklap.
  donderdag 30 juli 2020 @ 21:45:47 #85
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194330651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:59 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Zeer verstandig, je kunt wel blijven lullen tot je eens ons weegt. Maar als je na een paar week nadenken nog steeds geen toekomst in het oude format ziet, wat valt er dan nog te praten?

Uiteindelijk moet alles en iedereen woke. Natacha Huppeldepup heeft nu een mooie show bij Talpa gescoord dankzij haar optreden. Zo voelt het toch als een soort machtswisseling. Straks dan zegt Derksen dat de eerste aflevering van haar show kut is en dan heb je weer een rel. Hij mag dat contractueel zeggen maar dan krijg je weer het hele gezeik.

Kijk Wilfredje heeft de rol van matennaaier gespeeld, maar ook de redactie en de zender. Er zijn zoveel incidentjes geweest over een uitspraak of grap die niet 'kon'. Dan ging Wilfred een beetje de rol van de politiek correcte sukkel spelen en dan kon Derksen of Gijp zich verklaren maar dan was het ook klaar. Nu werd ineens het hele format van het programma omgegooid vanwege een rel van buitenaf.

Het is een kwestie van integriteit en geloofwaardigheid. Als dat weg is heeft het geen zin. Dan wordt elke aflevering kut en gênant.
Woke is de norm, figuren als Derksen zijn passé. Gelukkig maar.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194330795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 21:44 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Vooral van lhbt'ers, zwarte mensen en vrouwen.

Het is verschrikkelijk racistische TV en ik begrijp heel goed dat adverteerders zich terugtrekken.

Dus lul jij niet zo dom.
Of je liegt of je keek nooit. Iedergeval klets je uit je nek AntifaPicNic.
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 22:05:44 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_194330952
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 21:45 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Woke is de norm, figuren als Derksen zijn passé. Gelukkig maar.
Waar slaat dat nou op? Al die aannames en beschuldigingen die nergens op slaan.
  donderdag 30 juli 2020 @ 22:10:03 #88
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194331022
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 21:45 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Woke is de norm, figuren als Derksen zijn passé. Gelukkig maar.
He gadver.
pi_194331088
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 21:45 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Woke is de norm, figuren als Derksen zijn passé. Gelukkig maar.
:r
pi_194331173
Weten we zeker dat die zwarte piet niet NoPicNix was?
  donderdag 30 juli 2020 @ 22:19:53 #91
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194331204
Goed nieuws, het feest mag beginnen. Dat kutprogramma dat beledigt en kwetst gaat helemaal kapot. *O*

Impasse compleet, einde Veronica Inside nabij
https://www.ad.nl/show/im(...)side-nabij~ac1525e6/
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  donderdag 30 juli 2020 @ 22:28:54 #92
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194331367
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:19 schreef NoPicNic het volgende:
Goed nieuws, het feest mag beginnen. Dat kutprogramma dat beledigt en kwetst gaat helemaal kapot. *O*

Impasse compleet, einde Veronica Inside nabij
https://www.ad.nl/show/im(...)side-nabij~ac1525e6/
Wat moet jij een vervelend leven hebben zeg. Ben je ook al beledigd als iemand je aankijkt?
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 22:30:07 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_194331397
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:19 schreef NoPicNic het volgende:
Goed nieuws, het feest mag beginnen. Dat kutprogramma dat beledigt en kwetst gaat helemaal kapot. *O*

Impasse compleet, einde Veronica Inside nabij
https://www.ad.nl/show/im(...)side-nabij~ac1525e6/
Je zal het vast moeilijk hebben, anders zou je dit allemaal niet posten. Sterkte.
pi_194331416
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:19 schreef NoPicNic het volgende:
Goed nieuws, het feest mag beginnen. Dat kutprogramma dat beledigt en kwetst gaat helemaal kapot. *O*

Impasse compleet, einde Veronica Inside nabij
https://www.ad.nl/show/im(...)side-nabij~ac1525e6/
Uit medelijden maar een like gegeven.
pi_194331417
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:19 schreef NoPicNic het volgende:
Goed nieuws, het feest mag beginnen. Dat kutprogramma dat beledigt en kwetst gaat helemaal kapot. *O*

Impasse compleet, einde Veronica Inside nabij
https://www.ad.nl/show/im(...)side-nabij~ac1525e6/
Dit is een van de hoofdstukken van het nieuwe boek.. wedden dat ze over een paar weken weer als vanouds aan tafel zitten
  donderdag 30 juli 2020 @ 22:43:20 #96
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194331662
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:27 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Of het is een keer geen toneelstukje en in dat geval zou doorgaan met programma gewoon weg raar zijn.
Het argument geloofwaardigheid is al zwak. Derksen draait 3x per maand, Gijp is een opportunistische storyteller. Allemaal prima toch. Waar gaat het over. Ze doen net alsof ze de belangen van de Nederlandse staat in de Srebrencia-kwestie moeten behartigen ofzo.
2000 light years from home
pi_194332699
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2020 21:05 schreef Evertjan het volgende:

[..]

dan nog liever Joep Schreuder
Je mist Bony, hè?
pi_194332731
Gok dat ze het gewoon met z'n 3tjes blijven doen.
pi_194332782
John de Mol gaat de boel redden
  vrijdag 31 juli 2020 @ 00:10:05 #100
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_194332824
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:19 schreef NoPicNic het volgende:
Goed nieuws, het feest mag beginnen. Dat kutprogramma dat beledigt en kwetst gaat helemaal kapot. *O*

Impasse compleet, einde Veronica Inside nabij
https://www.ad.nl/show/im(...)side-nabij~ac1525e6/
Wat een racistische nickname heb jij.. No Nic? Geen negers... woke! Stenigen deze man/vrouw/lhbt/gekkie!

Effe serieus: gaan dit soort jankerds nu ook het topic zelf verpesten? Wmb worden dit soort trollen uit het topic geweerd. Dit is een VI topic en het enige wat deze persoon doet is juichen dat het stopt. Daar is JUI voor, niet dit topic.
pi_194332910
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 00:10 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]

Wat een racistische nickname heb jij.. No Nic? Geen negers... woke! Stenigen deze man/vrouw/lhbt/gekkie!

Effe serieus: gaan dit soort jankerds nu ook het topic zelf verpesten? Wmb worden dit soort trollen uit het topic geweerd. Dit is een VI topic en het enige wat deze persoon doet is juichen dat het stopt. Daar is JUI voor, niet dit topic.
Do not feed the troll
  vrijdag 31 juli 2020 @ 00:25:05 #102
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_194332928
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 00:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Do not feed the troll
Heb het in eerdere topics al een aantal keer gereport maar blijkbaar is trollen toegestaan.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 05:38:51 #103
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194333980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 00:10 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]

Wat een racistische nickname heb jij.. No Nic? Geen negers... woke! Stenigen deze man/vrouw/lhbt/gekkie!

Effe serieus: gaan dit soort jankerds nu ook het topic zelf verpesten? Wmb worden dit soort trollen uit het topic geweerd. Dit is een VI topic en het enige wat deze persoon doet is juichen dat het stopt. Daar is JUI voor, niet dit topic.
Ben jij lid van de Chinese Communistische Partij of zo? Moeten tegenstanders hun bek houden?

Voor zo ver ik weet leven wij in een vrij land. Die afschuwelijke Derksen en zijn kontmaatjes mogen alles zeggen wat er in hun domme kop opkomen. Zij noemen dat 'hun mening'. Nou, ik heb ook een mening over hen. :W
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  vrijdag 31 juli 2020 @ 08:03:13 #104
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_194334638
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 05:38 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ben jij lid van de Chinese Communistische Partij of zo? Moeten tegenstanders hun bek houden?

Voor zo ver ik weet leven wij in een vrij land. Die afschuwelijke Derksen en zijn kontmaatjes mogen alles zeggen wat er in hun domme kop opkomen. Zij noemen dat 'hun mening'. Nou, ik heb ook een mening over hen. :W
Haha, de ironie! Je bent zo dom dat je het zelf niet eens in de gaten hebt. Deze mister bigstar weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit!
  vrijdag 31 juli 2020 @ 08:25:22 #105
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_194334798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 21:44 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Vooral van lhbt'ers, zwarte mensen en vrouwen.

Het is verschrikkelijk racistische TV en ik begrijp heel goed dat adverteerders zich terugtrekken.

Dus lul jij niet zo dom.
:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 31 juli 2020 @ 08:25:44 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_194334802


[ Bericht 100% gewijzigd door Houniet op 31-07-2020 08:25:58 ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 31 juli 2020 @ 11:46:41 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194337070
quote:
Het is voorlopig van de baan, meent Johan. “We hebben geen gesprek. Dat gesprek is afgelast en ik ga er verder helemaal niet op in. Ik ga er niet mee in de publiciteit. Gister was iedereen er, maar ik ga er niet op terugkomen.”
Johan gaat er niet mee in de publiciteit. Ik verwacht voor het einde van de dag nog een vernietigend stukje over Talpa in De Telegraaf.
2000 light years from home
pi_194337948
Talpa niet om tafel met VI-mannen: gesprek afgelast

https://www.mediacourant.(...)en-gesprek-afgelast/

Fake gesprek gaat niet door allen.
pi_194337959
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Talpa niet om tafel met VI-mannen: gesprek afgelast

https://www.mediacourant.(...)en-gesprek-afgelast/

Fake gesprek gaat niet door allen.
Wat een soap
pi_194338100
quote:
Talpa wil aan BuzzE niet bevestigen dat er überhaupt een afspraak was ingepland en doet verder ook geen uitspraken over de kwestie. Pas als er een beslissing wordt genomen over de toekomst van het voetbalprogramma wordt dat gecommuniceerd, aldus een woordvoerster.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-om-tafel-met-talpa
pi_194338518
Ah jammer, ik had me al zo verheugd op RTL Boulevard waar die grafkop Rob Goossens zijn expertise loslaat
Moeten zij weten
pi_194338613
De heren hebben meer contact met Boulevard de afgelopen maanden dan in al die jaren daarvoor :D
  vrijdag 31 juli 2020 @ 14:06:47 #113
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194338993
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Talpa niet om tafel met VI-mannen: gesprek afgelast

https://www.mediacourant.(...)en-gesprek-afgelast/

Fake gesprek gaat niet door allen.
Nou John, doe op dat tijdslot dan maar Rambo of Beverly Hills Cop ipv de wegwerp-TV van Derksen en co. :9
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  vrijdag 31 juli 2020 @ 14:34:06 #114
279824 Mansjester
City>United
pi_194339293
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Talpa niet om tafel met VI-mannen: gesprek afgelast

https://www.mediacourant.(...)en-gesprek-afgelast/

Fake gesprek gaat niet door allen.
Ze hebben het er maar druk mee he, om een maand lang 5 keer per dag de media te zoeken :')
pi_194339989
Bijgelegd. Dat verwacht je niet hè.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:32:12 #116
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194340001
DIT VERWACHTTE ECHT NIEMAND
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194340012
Veronica Inside gaat na zomerstop verder, ruzie met Wilfred Genee bijgelegd

https://www.nu.nl/media/6(...)genee-bijgelegd.html
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:33:19 #118
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194340018
Jaaaaaaaaaaaaaaa

TOETERTJES *O* *O* *O* *O*

@NoPicNic
pi_194340029
LOL, hoe komt dit dan ineens uit de lucht vallen _O- _O_
٩๏̯͡๏)۶
pi_194340033



pi_194340046
Enige reactie: hahahhahahaha


Goed toneelspel gisteren
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_194340083
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!

VERONICA INSIDE GAAT NOOIT VERLOREN!!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194340085
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Moeten zij weten
pi_194340100
Hahahaha _O-

GENOT _O_

Lekker voor je @NoPicNic schreeuwende dorpsidioot.
pi_194340118
Wel benieuwd naar dat boekie van Van Egmond nu.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 15:41:04 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194340133
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Zipportal het volgende:
Veronica Inside gaat na zomerstop verder, ruzie met Wilfred Genee bijgelegd

https://www.nu.nl/media/6(...)genee-bijgelegd.html
Je verwacht het niet.
What can change the nature of a man?
pi_194340138
Yes!
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 15:41:47 #128
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194340147
What can change the nature of a man?
pi_194340152
JUICHEN
pi_194340164
was allemaal voor de buhne
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 juli 2020 @ 15:44:19 #131
367000 roos94
pi_194340182
Hoe kan je ze nou serieus nemen nog... zo doorzichtig.
pi_194340184
Wat een verrassing, precies zoals het draaiboek voorschreef en iedere kijker tuint er in _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194340188
Al die rechtse tokkies die als successupporter aanhaaktem nu boos op Twitter.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_194340196
JOHN DE MOLED
pi_194340208
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194340247
Zei het vanaf dag 1 ,allemaal gescript voor een nieuw boek .
Wat een kneusjes :')
pi_194340254
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:44 schreef roos94 het volgende:
Hoe kan je ze nou serieus nemen nog... zo doorzichtig.
Ik vermoed eerder dat john een rechtszaak heeft aangekondigd en heeft voorgehouden wat ze per jaar verliezen.

Principes zijn geen miljoen waard.
speak only if it improves the silence.
pi_194340255
tonnetje erbij ?
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 15:49:08 #140
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194340293
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Zipportal het volgende:
Veronica Inside gaat na zomerstop verder, ruzie met Wilfred Genee bijgelegd

https://www.nu.nl/media/6(...)genee-bijgelegd.html
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_194340318
Gelukkig is de zwarte woede niet het einde van dit programma geweest. Dat zou eeuwig zonde zijn geweest.
pi_194340326
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:51 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_194340328
TOETERTJES *O* _O_

Tja, er is maar één baas bij Talpa, en dat is John de Mol...

Nu maar ff genieten van alle haat-reacties op social media. O+ #hatersgonnahate
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_194340329
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:52 schreef Confetti het volgende:
Gelukkig is de zwarte woede niet het einde van dit programma geweest. Dat zou eeuwig zonde zijn geweest.
Een Doorstart met kief zou ik niet erg vinden.
speak only if it improves the silence.
pi_194340336
Hopelijk maakt Johan meteen een foute 9/11 grap als het terugkomt.
pi_194340347
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik vermoed eerder dat john een rechtszaak heeft aangekondigd en heeft voorgehouden wat ze per jaar verliezen.

Principes zijn geen miljoen waard.
Zou goed kunnen. Het is wel ineens een enorme draai.
pi_194340370
Het lijkt er op dat John de Mol dit persoonlijk doorgedrukt heeft, een echte baas die John _O-
٩๏̯͡๏)۶
pi_194340375
Genee kan zich lekker aftrekken vanavond, is z'n tv-carriere toch nog gered. Die wordt door de rest van Hilversum zo uitgekotst dat ie toch nergens meer aan de bak was gekomen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194340385
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:54 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. Het is wel ineens een enorme draai.
Johan zei een paar dagen geleden al dat hij niet zoveel salaris wilde inleveren.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:57:02 #151
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_194340386
Tja.
En ook *O*
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_194340388
LOL. Wat een ruggegraatloze fopneuzen. Over ongeloofwaardigheid gesproken. :') Wat zal de doorslag gegeven hebben? Ordinair geld, of kunnen ze niet zonder de wekelijke porties aandacht?
pi_194340407
Wel mooi dat alle social justice warriors nu weer lekker kunnen gaan schuimbekken.
pi_194340411
pi_194340412
quote:
Johan Derksen sprak vanmorgen met John de Mol. ,,Dat was een keihard gesprek. Hij zei: je kunt helemaal niet stoppen. Je hebt een contract, geen discussie , ik hou je daaraan. Ik had geen enkele keus. Maar ik wilde geloofwaardig blijven en niet overkomen als een zakkenvuller. Daarom, en dat is een idee van mijn vrouw, schenk ik de helft van mijn salaris aan goede doelen: een hondenpension in Almere en aan Casper van Eijk”, aldus De Snor die na het gesprek een mail kreeg van De Mol.
(lol)

https://www.ad.nl/show/jo(...)ewoon-door~acf10d91/

Domme kut honten.
  Redactie Sport vrijdag 31 juli 2020 @ 16:00:18 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194340425
Het was dus gewoon een act.

Leuk voor de mensen die het programma nog altijd een warm hart toedragen. :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194340440
quote:
wat een goedzak *O*
pi_194340449
quote:
Caspergod!!! Goedzo johan!

John de Mol als mega-fan van het programma red het maar mooi weer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194340451
Wel een echte bazen actie van John, de overbetaalde heren dachten zo eventjes zelf te kunnen beslissen over hun lot, even vergeten dat John de Mol de baas is.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:02:10 #160
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194340452
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Zipportal het volgende:
Veronica Inside gaat na zomerstop verder, ruzie met Wilfred Genee bijgelegd

https://www.nu.nl/media/6(...)genee-bijgelegd.html
Kut. ;(
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:02:49 #161
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194340464
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:57 schreef Hamzoef het volgende:
LOL. Wat een ruggegraatloze fopneuzen. Over ongeloofwaardigheid gesproken. :') Wat zal de doorslag gegeven hebben? Ordinair geld, of kunnen ze niet zonder de wekelijke porties aandacht?
Money makes the world go round ....
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194340467
Sjon moet natuurlijk het enige lichtpuntje van zijn zenders totaal uitknijpen tot op het bot. Eerste aflevering wordt sowieso legendarisch, de periode daarna zal alles onder een vergrootglas worden gehouden. Kijkcijfers als een malle. Fok die chemie denkt sjon, dit zinkend schip moet worden leeg geschraapt.
Het ligt aan de instanties zelf
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:03:46 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194340482
MOLLED
What can change the nature of a man?
pi_194340495
Het zou Johan sieren als hij meteen opent met een grap over Akwasi.
pi_194340503
twitter


twitter


twitter


twitter


Kijk ze eens boos zijn. GENOT
pi_194340510
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

Kijk ze eens boos zijn. GENOT
WOEST
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:06:47 #167
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_194340526
PISWOEST ALLEN hahaha
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:06:48 #168
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194340527
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:08:20 #169
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_194340544
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:19 schreef NoPicNic het volgende:
Goed nieuws, het feest mag beginnen. Dat kutprogramma dat beledigt en kwetst gaat helemaal kapot. *O*

Impasse compleet, einde Veronica Inside nabij
https://www.ad.nl/show/im(...)side-nabij~ac1525e6/
:T
pi_194340545
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:02 schreef Ronald het volgende:
Wel een echte bazen actie van John, de overbetaalde heren dachten zo eventjes zelf te kunnen beslissen over hun lot, even vergeten dat John de Mol de baas is.
De overbetaalde heren en John de Mol wilden dit tot op de max uitmelken zodat er ook in het nieuwe seizoen weer 1,5 miljoen ramptoeristen naar de 1e uitzending kijken. En dat boek van Van Egmond komt er natuurlijk ook :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194340548
quote:
Geef dan je hele salaris weg, niet de helft.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Redactie Sport vrijdag 31 juli 2020 @ 16:08:46 #172
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194340551
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

Kijk ze eens boos zijn. GENOT
Het is natuurlijk een vrij treurige marketingstunt, maar goed, het zet ze wel weer in de picture.
En andermans plezier misgunnen is natuurlijk uitermate triest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194340556
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een vrij treurige marketingstunt, maar goed, het zet ze wel weer in de picture.
En andermans plezier misgunnen is natuurlijk uitermate triest.
Dit was geen stunt.
pi_194340559
Terugkeer op 9/11. Vliegtuig grapjes welkom op die dag dus.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194340569
Johan heeft geen ruggengraat.
En de helft van zijn salaris wegschenken aan goede doelen? Wie gelooft dat nou?
pi_194340576
Maar komen de adverteerders ook terug.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:10:48 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194340579
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Zipportal het volgende:
Veronica Inside gaat na zomerstop verder, ruzie met Wilfred Genee bijgelegd

https://www.nu.nl/media/6(...)genee-bijgelegd.html
JAAAAAAAA TOETERTJES! *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Sport vrijdag 31 juli 2020 @ 16:10:51 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194340581
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Dit was geen stunt.
Ach, ze hebben het vast allemaal een beetje aangedikt. Is niet de eerste keer ;)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194340599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:10 schreef Gehrman het volgende:
Maar komen de adverteerders ook terug.
De eerste die durft te adverteren wordt door Arie geboycot
pi_194340609
:') Als ze nog een vorm van geloofwaardigheid hadden is dat nu wel weg.

Goede tijden slechte tijden voor mannen.
pi_194340640
Sjon had ook al meteen kunnen roepen dat ze helemaal niet konden stoppen omzet ze nog een contract hadden, maar de kans lijkt me redelijk aanwezig dat hij dat zo lang mogelijk gerekt heeft voor alle publiciteit.. _O-

Maar als Gijp en (voornamelijk) Derksen serieus waren met alle bezwaren, kun je ze wel weer bij elkaar zetten, maar gaat dat nooit meer hetzelfde programma opleveren. Dan moet je dat ook "uitpraten" of in ieder geval goede afspraken met elkaar maken. En daar zijn ze juist zo slecht in bij dit programma..
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:15:18 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194340643
En hoe gaat de inhoud dan zijn ? gemuilkorfd ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_194340648
Mensen die dachten dat ze het geld zouden laten lopen voor principes of geloofwaardigheid :D :') _O-
pi_194340654
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:10 schreef Gehrman het volgende:
Maar komen de adverteerders ook terug.
Dat is wel een interessante vraag ja... het is niet dat de inhoud anders wordt :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194340655
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:15 schreef Marcoss het volgende:
Sjon had ook al meteen kunnen roepen dat ze helemaal niet konden stoppen omzet ze nog een contract hadden, maar de kans lijkt me redelijk aanwezig dat hij dat zo lang mogelijk gerekt heeft voor alle publiciteit.. _O-

Maar als Gijp en (voornamelijk) Derksen serieus waren met alle bezwaren, kun je ze wel weer bij elkaar zetten, maar gaat dat nooit meer hetzelfde programma opleveren. Dan moet je dat ook "uitpraten" of in ieder geval goede afspraken met elkaar maken. En daar zijn ze juist zo slecht in bij dit programma..
Ach joh. Weet je nog wat Johan allemaal over Rene zei? Dit valt daarbij in het niet.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:16:24 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194340661
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ach, ze hebben het vast allemaal een beetje aangedikt. Is niet de eerste keer ;)
en ze zijn niet vies van de centjes, geen verwijt hoor gelijk hebben ze maar verrassend is het niet
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:17:15 #187
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194340670
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
En hoe gaat de inhoud dan zijn ? gemuilkorfd ?
Misschien gaan ze nu wel expres mega politiek correct praten over alleen voetbal.

Dat zou ook wel een heerlijke steek naar Sjon zijn.

Harry Mens als vaste tafelgast.

Genot
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:19:15 #188
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194340717
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:16 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ach joh. Weet je nog wat Johan allemaal over Rene zei? Dit valt daarbij in het niet.
Oh, zeker, eigenlijk vond ik dat nog wat erger dan wat Genee nu gedaan heeft. maar destidjs hebben ze 1 ongemakkelijke uitzending gemaakt en is er verder (naar buiten toe) amper iets over gezegd. Bij deze rel werd het juist extreem via de media gespeeld. Als Derksen al die uitspraken echt meende en enkel terugkomt omdat het hem anders geldt kost, werkt dat ook niet echt. Maar niets is wat het lijkt bij dit programma..
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:20:34 #190
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194340718
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Misschien gaan ze nu wel expres mega politiek correct praten over alleen voetbal.

Dat zou ook wel een heerlijke steek naar Sjon zijn.

Harry Mens als vaste tafelgast.

Genot
Jos Beeres aan de bar samen met Hafkamp voor het laatste nieuws voor clubs op de beurs.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:23:23 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_194340767
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:41 schreef Coco. het volgende:
@:lavenderr
YES YES YES *O* w/
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:23:58 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_194340780
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:49 schreef Slobeend het volgende:
De enige juiste bezetting.
Ja.
pi_194340800
PRE-Order voor het boek geplaatst.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194340803
Genee en Gijp zullen volgende week ook wel samen zitten bij de CL-wedstrijden, denk ik? Benieuwd hoe dat gaat dan, vraag me af of er veel over de wedstrijd wordt gepraat in de voorbeschouwing..
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:25:56 #195
279824 Mansjester
City>United
pi_194340809
Haha het was zoals verwacht 1 grote trieste act

Scrummie
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:26:41 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_194340817
Hoe of wat kan me niet schelen. Ben gewoon blij dat ze doorgaan in deze bezetting.
pi_194340877
jaaaaaaaaaaaa goden!!!!!

Wilfred till we die ! Oh Wilfred till we die!
U MAD?
pi_194340880
Smerige ACT

Ik BOYCOT VI
pi_194340886
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:09 schreef Idisrom het volgende:
Johan heeft geen ruggengraat.
En de helft van zijn salaris wegschenken aan goede doelen? Wie gelooft dat nou?
Iedereen die Johan kent.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194340913
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:10 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

JAAAAAAAA TOETERTJES! *O*
_O_ _O_ _O_ _O- _O- _O- *O* *O* *O* <O)
pi_194340922
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:25 schreef Marcoss het volgende:
Genee en Gijp zullen volgende week ook wel samen zitten bij de CL-wedstrijden, denk ik? Benieuwd hoe dat gaat dan, vraag me af of er veel over de wedstrijd wordt gepraat in de voorbeschouwing..
Bavaria hield dat toch altijd tegen? Daar hebben we geen last meer van.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 16:34:30 #202
319979 Fok-it
All is well
pi_194340926
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:10 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

JAAAAAAAA TOETERTJES! *O*
Nah, als dit geen act is geweest is de chemie weg. Als het wel een act is geweest is de geloofwaardigheid weg. Denk dat dit niet meer het succes van voorheen wordt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194340931
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:20 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Oh, zeker, eigenlijk vond ik dat nog wat erger dan wat Genee nu gedaan heeft. maar destidjs hebben ze 1 ongemakkelijke uitzending gemaakt en is er verder (naar buiten toe) amper iets over gezegd. Bij deze rel werd het juist extreem via de media gespeeld. Als Derksen al die uitspraken echt meende en enkel terugkomt omdat het hem anders geldt kost, werkt dat ook niet echt. Maar niets is wat het lijkt bij dit programma..
Ze hebben natuurlijk ook gewoon een contract hè.
Ik neem aan dat ook John de Mol er een artikeltje in heeft staan dat ze niet eenzijdig het contract zomaar op kunnen zeggen.
pi_194340937
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
En hoe gaat de inhoud dan zijn ? gemuilkorfd ?
pi_194340947
De Mol is wel een baasje hoor. Maar dit betekent dus dat je als werknemer bij Talpa niet tussentijds van werkgeven mag wisselen? Dat mag toch helemaal niet?
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:37:48 #206
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194340957
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:36 schreef Evertjan het volgende:
De Mol is wel een baasje hoor. Maar dit betekent dus dat je als werknemer bij Talpa niet tussentijds van werkgeven mag wisselen? Dat mag toch helemaal niet?
Hoezo mag dat niet? Tijdelijke contracten hoeven geen opzegmogelijkheid te hebben.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:37:55 #207
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194340958
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Publiciteit. Hoeveel topics zijn hier al niet geweest? Die zitten maandagavond gewoon braaf aan tafel, en anders in augustug weer als de competitie begint.
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nee wacht, even een rectificatie. VI is in augustus gewoon normaal weer te zien. (Is mijn voorspelling)
Hoppeta, lekker dit :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194340963
Keurig mailtje hoor van John.
Of van zijn PR mensen.

Zullen ze echt allemaal tegen John opkijken , zelfs Derksen?

Het lijkt me namelijk niet een hele snuggere man.
Alleen door het big brother succes heel veel kunnen cashen en daarna de boel dirigeren.
En alleen de voice is nog een succesvol bedenksel geweest.
Wat ik overigens gewoon een ... programma vind.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_194340970
Goed uitgespeeld,ze hebben de aandacht met een rel verplaatst, en niemand had het meer over racisme..koekje van eigen deeg
pi_194340977
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:38 schreef mar1m het volgende:
Keurig mailtje hoor van John.
Of van zijn PR mensen.

Zullen ze echt allemaal tegen John opkijken , zelfs Derksen?

Het lijkt me namelijk niet een hele snuggere man.
Alleen door het big brother succes heel veel kunnen cashen en daarna de boel dirigeren.
En alleen de voice is nog een succesvol bedenksel geweest.
Wat ik overigens gewoon een ... programma vind.
Denk dat ome Sjon toch wel slim genoemd mag worden
pi_194340989
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:19 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
HENKED
Is Henk nog steeds niet dood?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:41:18 #212
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194341010
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Zipportal het volgende:
Veronica Inside gaat na zomerstop verder, ruzie met Wilfred Genee bijgelegd

https://www.nu.nl/media/6(...)genee-bijgelegd.html
Ach, je kan het ook zo stellen: wie had dit niet voorspeld. (nou ik kan je vertellen: ik wel! (lol))
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194341016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Smerige ACT

Ik BOYCOT VI
RONDO HOOLIGANS
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_194341021
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nah, als dit geen act is geweest is de chemie weg. Als het wel een act is geweest is de geloofwaardigheid weg. Denk dat dit niet meer het succes van voorheen wordt.
Chemie? _O- Buiten de show om hadden ze sowieso al geen contact met elkaar. Daarom ook die grote miscommunicatie voor de laatste uitzending. Wilfred is degene die alles regelt.
pi_194341032
Zoals verwacht. Storm in glas water.
pi_194341043
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:38 schreef mar1m het volgende:
Keurig mailtje hoor van John.
Of van zijn PR mensen.

Zullen ze echt allemaal tegen John opkijken , zelfs Derksen?

Het lijkt me namelijk niet een hele snuggere man.
Alleen door het big brother succes heel veel kunnen cashen en daarna de boel dirigeren.
En alleen de voice is nog een succesvol bedenksel geweest.
Wat ik overigens gewoon een ... programma vind.
Denk dat ome Sjon één van de weinigen is waar Johan niet zo maar tegenin gaat.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 16:43:42 #217
319979 Fok-it
All is well
pi_194341047
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:42 schreef polyp11 het volgende:

[..]

Chemie? _O- Buiten de show om hadden ze sowieso al geen contact met elkaar. Daarom ook die grote miscommunicatie voor de laatste uitzending. Wilfred is degene die alles regelt.
Als je al 10+ jaar een succesvol programma weet te maken met zijn drieën is er totaal geen sprake van chemie inderdaad :') misschien begrijp je de definitie van chemie niet helemaal
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194341102

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:42 schreef polyp11 het volgende:

[..]

Chemie? _O- Buiten de show om hadden ze sowieso al geen contact met elkaar. Daarom ook die grote miscommunicatie voor de laatste uitzending. Wilfred is degene die alles regelt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je al 10+ jaar een succesvol programma weet te maken met zijn drieën is er totaal geen sprake van chemie inderdaad :') misschien begrijp je de definitie van chemie niet helemaal
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:46:25 #219
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194341104
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nah, als dit geen act is geweest is de chemie weg. Als het wel een act is geweest is de geloofwaardigheid weg. Denk dat dit niet meer het succes van voorheen wordt.
Moet toch wat te doen hebben op de maandag en vrijdag.

Ga toch geen film zitten kijken met de vrouw :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_194341173
Dit zag niemand aankomen :'(
Genee zal ook alles wel geslikt hebben, die kan niet veel anders dan onder de hoede van vd Gijp en zeker Derksen presenteren. Alles mislukt verder.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:50:54 #222
249559 crew  Lavenderr
pi_194341198
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
WE ZIJN TERUG JAAAAA

TOETERTJES
Top he? Ben echt blij en ik weet zeker dat @Karina ook blij is _O_
Vind het ook altijd zo top hier, en nu kunnen we weer lekker verder gaan waar we gebleven zijn ;)
pi_194341231
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je al 10+ jaar een succesvol programma weet te maken met zijn drieën is er totaal geen sprake van chemie inderdaad :') misschien begrijp je de definitie van chemie niet helemaal
:O
pi_194341236
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Dit zag niemand aankomen :'(
Genee zal ook alles wel geslikt hebben, die kan niet veel anders dan onder de hoede van vd Gijp en zeker Derksen presenteren. Alles mislukt verder.
Genee wilde sowieso wel door natuurlijk, denk niet dat hij veel toegegeven heeft. Als hij dat had willen doen, had hij het vast bij dat eerdere gesprek wel gedaan.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:53:55 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194341243
quote:
John windt er geen doekjes om :)

quote:
En tenslotte, als we het dan toch over contracten hebben, een breuk zou op dat gebied ook vergaande consequenties hebben, dat moeten we elkaar niet aan willen doen.’
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_194341258
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

[..]

  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 16:55:19 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_194341259
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:53 schreef polyp11 het volgende:

[..]

:O
Goeie reactie wel :)

Simpele
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194341271
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Dit zag niemand aankomen :'(
Genee zal ook alles wel geslikt hebben, die kan niet veel anders dan onder de hoede van vd Gijp en zeker Derksen presenteren. Alles mislukt verder.
Alles geslikt? Genee wilde juist verder dus die vindt het wel best. Ik maak uit het verhaal op dat Derksen principieel niet verder wilde ivm geloofwaardigheid. Hij wordt aan zijn contract gehouden en zegt nu dat hij de helft van zijn salaris gaat doneren aan een goed doel. Het lijkt erop dat hij niet van harte daar weer gaat zitten dus ik ben benieuwd hoe de sfeer gaat zijn. Verder vind ik het apart dat dat de grote baas ingrijpt per e-mail en niet een gesprek regelt. Wat een gek bedrijf dat Talpa
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:04:28 #229
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194341421
Uitstekende mail van John de Mol en zeer sterk ingegrepen. Johan als een kleuter op z'n plek gezet, maar er was geen andere optie.
quote:
Dat verrekte corona heeft al genoeg banen gekost, koppigheid tussen drie ego's is bepaald geen excuus om ook hun jobs op de tocht te zetten.
Dit is ook zeer treffend.
2000 light years from home
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:05:43 #230
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194341436
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alles geslikt? Genee wilde juist verder dus die vindt het wel best. Ik maak uit het verhaal op dat Derksen principieel niet verder wilde ivm geloofwaardigheid. Hij wordt aan zijn contract gehouden en zegt nu dat hij de helft van zijn salaris gaat doneren aan een goed doel. Het lijkt erop dat hij niet van harte daar weer gaat zitten dus ik ben benieuwd hoe de sfeer gaat zijn. Verder vind ik het apart dat dat de grote baas ingrijpt per e-mail en niet een gesprek regelt. Wat een gek bedrijf dat Talpa
Misschien gaat Johan wel elke uitzending erbij zitten en zwijgen :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194341437
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:38 schreef mar1m het volgende:
Keurig mailtje hoor van John.
Of van zijn PR mensen.

Zullen ze echt allemaal tegen John opkijken , zelfs Derksen?

Het lijkt me namelijk niet een hele snuggere man.
Alleen door het big brother succes heel veel kunnen cashen en daarna de boel dirigeren.
En alleen de voice is nog een succesvol bedenksel geweest.
Wat ik overigens gewoon een ... programma vind.
De Mol is een handige zakenman maar ik zie in hem niet het creatieve genie wat anderen in hem zien. M.u.v. een paar voltreffers heeft hij vooral creatiefloze pulp en oude formats van anderen op tv gegooid. Moet ook nog zien of hij nu met VI de juiste zet doet. Dat merken we vanzelf straks.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:06:46 #232
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_194341443
TOETERTJES _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:07:01 #233
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194341448
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:41 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

RONDO HOOLIGANS
Dat topic gaat weer heet worden.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:11:48 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194341504
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Johan gaat er niet mee in de publiciteit. Ik verwacht voor het einde van de dag nog een vernietigend stukje over Talpa in De Telegraaf.
Integraal de mail van John de Mol lekken keur ik ook goed.
2000 light years from home
pi_194341512
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:05 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Misschien gaat Johan wel elke uitzending erbij zitten en zwijgen :')
Dat misschien niet direct maar hij is geen faker dus ik ben wel benieuwd.
Overigens ook gek dat zo'n mail meteen op straat ligt. Of heeft Talpa hem in CC naar de media gestuurd?
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:13:11 #236
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194341527
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat misschien niet direct maar hij is geen faker dus ik ben wel benieuwd.
Overigens ook gek dat zo'n mail meteen op straat ligt. Of heeft Talpa hem in CC naar de media gestuurd?
Vreemd dat een mail aan Johan Derksen openbaar wordt. Heel vreemd.
2000 light years from home
pi_194341534
Wel jammer dat Sjon de mail niet midden in de nacht heeft gestuurd
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:14:44 #238
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_194341548
Na een paar whisky's, half lam, zoals een eckt directeurtje dat zou doen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_194341554
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Goeie reactie wel :)

Simpele
Wees dan duidelijk over welke chemie je het hebt. Derksen en Gijp zullen zich mogelijk minder snel laten verleiden om bepaalde uitspraken te doen, maar Johan kennende zal hij nog steeds geen blad voor de mond nemen. Het programma zal er inderdaad mogelijk anders uit komen te zien en misschien zal het geen success meer zijn, maar het is vreemd om bij voorbaat te zeggen dat het geen success meer zal zijn als je weet dat ze daar als individu zitten en dat samenwerking sowieso al niet hun sterkste kant is geweest. Ze hebben in het verleden ok heftige ruzies gehad en te maken gehad met boycots, wat dat betreft is er weinig veranderd.
pi_194341567
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vreemd dat een mail aan Johan Derksen openbaar wordt. Heel vreemd.
Zou jij een mail van je baas openbaar maken als je Derksen was? Als hij dat heeft gedaan hoopt hij misschien er op die manier uitgegooid te worden..iets anders kan ik niet bedenken
pi_194341573
quote:
Hopelijk heeft directeurtje meegelezen, kan 'ie nog een hoop van leren. Dit is werk van de meester.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:18:22 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194341588
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou jij een mail van je baas openbaar maken als je Derksen was? Als hij dat heeft gedaan hoopt hij misschien er op die manier uitgegooid te worden..iets anders kan ik niet bedenken
Ten eerste is het geen mail om voor je te schamen, integendeel. Ten tweede heeft Johan bij alle kranten connecties.
2000 light years from home
pi_194341631
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:17 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Hopelijk heeft directeurtje meegelezen, kan 'ie nog een hoop van leren. Dit is werk van de meester.
Hoezo? Een mail sturen kan iedereen met een dronken kop. Als De Mol hetzelfde had gezegd in een gesprek face to face zou dat van meer leiderschap getuigen.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:21:56 #244
40566 Ericr
Livewrong
pi_194341635
Kan iemand John vertellen dat Sporthuis Centrum al 34 jaar niet meer bestaat.

John en contracten verder altijd een goed verhaal natuurlijk. Behalve als hij van je af wil, dan hebben die contracten opeens weinig waarde meer.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 17:23:35 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_194341646
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Top he? Ben echt blij en ik weet zeker dat @:Karina ook blij is _O_
Vind het ook altijd zo top hier, en nu kunnen we weer lekker verder gaan waar we gebleven zijn ;)
ja geld stinkt niet hè :D maar wel leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194341661
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoezo? Een mail sturen kan iedereen met een dronken kop. Als De Mol hetzelfde had gezegd in een gesprek face to face zou dat van meer leiderschap getuigen.
Ja, geen idee waarom De Mol hiervoor gekozen heeft maar het heeft wel gewerkt, daar gaat het om.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 17:24:48 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_194341669
quote:
heeel veel ik in de mail
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194341686
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:24 schreef Karina het volgende:

[..]

heeel veel ik in de mail
Lowietje :W
pi_194341705
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:17 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Hopelijk heeft directeurtje meegelezen, kan 'ie nog een hoop van leren. Dit is werk van de meester.
Directeurtje ligt nu aan het zwembadje met een sangriaatje in de brandende zon. Vanavond klapt-ie in beschonken bui zijn laptopje open, en begint-ie aan zijn mailtje, dat om 1.28 uur verzonden wordt. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:30:15 #250
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194341748
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:24 schreef Karina het volgende:

[..]

heeel veel ik in de mail
Niet zo gek, het is zijn bedrijf, zijn werknemers van wie de banen op de tocht staan. Het is treurig dat Johan het zover heeft laten komen dat hij (terecht) door John de Mol als een klein kind op z'n plek gezet moet worden.
2000 light years from home
pi_194341768
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Directeurtje ligt nu aan het zwembadje met een sangriaatje in de brandende zon. Vanavond klapt-ie in beschonken bui zijn laptopje open, en begint-ie aan zijn mailtje, dat om 1.28 uur verzonden wordt. ^O^
Die is op de gezonde toer, alleen nog maar groente en bietensap.
pi_194341769
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:24 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ja, geen idee waarom De Mol hiervoor gekozen heeft maar het heeft wel gewerkt, daar gaat het om.
Voor nu lijkt het te hebben gewerkt maar ik moet nog zien dat Derksen de rit uitzit. Dat hij openbaar maakt de helft van zijn salaris te doneren vind ik ook niet sterk
pi_194341778
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
WE ZIJN TERUG JAAAAA

TOETERTJES
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 juli 2020 @ 17:32:49 #254
367000 roos94
pi_194341786
"Je eindigt je huwelijk ook niet na een slippertje"

Nou kweenie hoor John, maar bij veel mensen is daar het gat van de deur als iemand je belazerd. eens een vreemdganger altijd een vreemdganger
pi_194341851
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:31 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_194341942
Ophef om niks. _O-
Alles voor de kijkcijfers. _O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_194342029
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:32 schreef roos94 het volgende:
"Je eindigt je huwelijk ook niet na een slippertje"

Nou kweenie hoor John, maar bij veel mensen is daar het gat van de deur als iemand je belazerd. eens een vreemdganger altijd een vreemdganger
Zegt vooral iets over Sjon zelf. Die heeft vast weleens buiten de deur geneukt.
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 juli 2020 @ 17:50:00 #258
367000 roos94
pi_194342034
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:49 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Zegt vooral iets over Sjon zelf. Die heeft vast weleens buiten de deur geneukt.
Zn zus is ook niet vies van een affaire hier en daar.
pi_194342137
John de Mol.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:00:43 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194342184
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:50 schreef roos94 het volgende:

[..]

Zn zus is ook niet vies van een affaire hier en daar.
Het rtl boulevardtopic is een deurtje verder

Kan het dagjesvolk nu weer verdwijnen hier?

Dank
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 juli 2020 @ 18:02:35 #261
367000 roos94
pi_194342209
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Het rtl boulevardtopic is een deurtje verder

Kan het dagjesvolk nu weer verdwijnen hier?

Dank
Het dagjesvolk? Ik post hier al voor de hele ruzie.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:03:04 #262
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194342216
Wat een soap, Sjohn geld maakt veel goed.
SOONY
pi_194342275
Daar issie dan. Vriend vd show Rob Goossens met de analyse!.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 18:15:36 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_194342395
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Het rtl boulevardtopic is een deurtje verder

Eens. Laten we gewoon blij zijn en niet zo zuur. We wilden toch graag dat het zou blijven en nu blijft het en is het nog niet goed? Begrijp dat niet zo goed.
pi_194342401
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:21:10 #266
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194342471


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 juli 2020 @ 18:23:26 #267
367000 roos94
pi_194342498
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Centjes
pi_194342513
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet die ene schrijver ook alweer die elk jaar bij DWDD weer rood aanloopt omdat VI een boekenprijs van hem wegkaapt? :D Die is altijd zooooooooo mad haha. 2021 weer!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:25:59 #269
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194342527
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:24 schreef RipCity het volgende:

[..]

Hoe heet die ene schrijver ook alweer die elk jaar bij DWDD weer rood aanloopt omdat VI een boekenprijs van hem wegkaapt? :D Die is altijd zooooooooo mad haha. 2021 weer!
Wieringa-aids
RED ONS HENNIEGOD
pi_194342549
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Wieringa-aids
Oh ja :D die komt in november weer met nieuw boek zie ik. Die gaat de nr1 plek dus niet halen met sinterklaas :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194342712
twitter


God, wat zijn er een aantal boos! _O-
pi_194342805
Wij feliciteren elkaar en vooral @NoPicNic met de voortzetting van dit geweldige TV-programma. w/ w/ w/
pi_194342811
Voor de jongelui die dit niet weten: Er was ooit eens een televisie programma dat heet "Firma list en bedrog" dat programma gaf vaak een kijkje achter de schermen van televisieland en sindsdien ben ik altijd sceptisch geweest over hoe een televisieprogramma in elkaar steekt. Kort gezegd alles wat je ziet op de televisie is fake, gemanipuleerd en geregisseerd tot aan het applaus aan toe. Als een programma zo serieus als het 20 uur journaal niet eens meer echt is. ( fake studio ) dan is VI ook niet echt. John de Mol is de koning van de fake programma's en een meester in het manipuleren ( Big Brother ) Daarom ben ik ervan overtuigd dat alles bij VI fake is. de setting, het verhaal, de motivatie en hun meningen. Voor de camera is Derksen een heel ander persoon dan achter de camera. En eigenlijk heeft Genee het al laten doorschemeren, toen hij zei dat hij het een top show vond. want daar draait het uiteindelijk allemaal om. Was het een top show of een flop show.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 18:52:35 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_194342936
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:43 schreef MakkieR het volgende:
Voor de jongelui die dit niet weten: Er was ooit eens een televisie programma dat heet "Firma list en bedrog" dat programma gaf vaak een kijkje achter de schermen van televisieland en sindsdien ben ik altijd sceptisch geweest over hoe een televisieprogramma in elkaar steekt. Kort gezegd alles wat je ziet op de televisie is fake, gemanipuleerd en geregisseerd tot aan het applaus aan toe. Als een programma zo serieus als het 20 uur journaal niet eens meer echt is. ( fake studio ) dan is VI ook niet echt. John de Mol is de koning van de fake programma's en een meester in het manipuleren ( Big Brother ) Daarom ben ik ervan overtuigd dat alles bij VI fake is. de setting, het verhaal, de motivatie en hun meningen. Voor de camera is Derksen een heel ander persoon dan achter de camera. En eigenlijk heeft Genee het al laten doorschemeren, toen hij zei dat hij het een top show vond. want daar draait het uiteindelijk allemaal om. Was het een top show of een flop show.
Kan allemaal best waar zijn, maar het gaat er toch om of mensen van het programma genieten? En de kijkcijfers tonen wel aan dát mensen er van genieten. Net zoals mensen van pulpprogramma's als bijv Utopia en BB genieten.
pi_194343035
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan allemaal best waar zijn, maar het gaat er toch om of mensen van het programma genieten? En de kijkcijfers tonen wel aan dát mensen er van genieten. Net zoals mensen van pulpprogramma's als bijv Utopia en BB genieten.
Oh maar ik geniet er net zo goed ook van, maar er gaat bij mij altijd wel een belletje rinkelen als er in medialand een relletje gaande is. vergeet niet medialand is de wereld van de acteurs en de drama queens, En de Oscar gaat naar .... ( de rest mag jezelf invullen ) :P
pi_194343135
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:24 schreef RipCity het volgende:

[..]

Hoe heet die ene schrijver ook alweer die elk jaar bij DWDD weer rood aanloopt omdat VI een boekenprijs van hem wegkaapt? :D Die is altijd zooooooooo mad haha. 2021 weer!
Joe Speedboot
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 19:07:04 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_194343161
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:58 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Oh maar ik geniet er net zo goed ook van, maar er gaat bij mij altijd wel een belletje rinkelen als er in medialand een relletje gaande is. vergeet niet medialand is de wereld van de acteurs en de drama queens, En de Oscar gaat naar .... ( de rest mag jezelf invullen ) :P
Zeker. Een rel heeft hoge amusementswaarde. Toch denk ik dat die rel wel degelijk echt was.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 19:07:35 #278
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_194343172
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:43 schreef T3hTommay het volgende:
Wij feliciteren elkaar en vooral @:NoPicNic met de voortzetting van dit geweldige TV-programma. w/ w/ w/
Waar blijft de reactie waarin minstens 3x het woord racist voorkomt? w/
Rini dankjewel.
pi_194343190
@Old_Pal Gefeliciteerd jongen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_194343253
Om dit vieren dat VI terugkomt, mag @klaasweetalles ook terugkomen.

@GGMM @Danny @yvonne
pi_194343438
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194343566
Ze hadden vanavond gewoon weer een uitzending moeten doen. Sneijdertje erbij met z'n boekje.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 19:37:54 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194343596
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:25 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Geen like gegeven. Matige ‘grap’.
pi_194343600
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Geen like gegeven. Matige ‘grap’.
Vrouwenhumor.
pi_194343603
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ze hadden vanavond gewoon weer een uitzending moeten doen. Sneijdertje erbij met z'n boekje.
En Yolanthe in kort jurkje.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 19:39:05 #286
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194343608
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ze hadden vanavond gewoon weer een uitzending moeten doen. Sneijdertje erbij met z'n boekje.
En vanouds haxball in de reclame.
What can change the nature of a man?
pi_194343614
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:39 schreef Coco. het volgende:

[..]

En vanouds haxball in de reclame.
Eens. Dat zou een topshow worden _O_
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 19:39:56 #288
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194343622
quote:
80s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

[..]

Hoppeta, lekker dit :)
Maar ze beginnen helemaal niet in augustus.

Hoppeta
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 19:46:37 #289
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194343733
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:39 schreef Coco. het volgende:

[..]

Maar ze beginnen helemaal niet in augustus.

Hoppeta
Ja een maandje later, hè hè. De strekking is hetzelfde. De heertjes gaan gewoon braaf door zoals ik officieel had voorspeld.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 19:46:56 #290
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194343740
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:39 schreef Coco. het volgende:

[..]

En vanouds haxball in de reclame.
Eens.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 19:46:58 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194343742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ja een maandje later, hè hè. De strekking is hetzelfde. De heertjes gaan gewoon braaf door zoals ik officiëel had voorspeld.
;)
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 19:57:52 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_194343892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:39 schreef Coco. het volgende:

[..]

En vanouds haxball in de reclame.
Lekker allemaal hoor. Alles weer normaal O+
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 19:58:33 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194343902
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lekker allemaal hoor. Alles weer normaal O+
Als een echte fokker hou ik van mijn structuurtje.
What can change the nature of a man?
pi_194343918
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

God, wat zijn er een aantal boos! _O-
Wat een gejank van al die schijnheiligen. Als ze zelf 600k zouden kunnen vangen hadden ze het ook gedaan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 juli 2020 @ 20:06:53 #295
862 Arcee
Look closer
pi_194344016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Zipportal het volgende:
Veronica Inside gaat na zomerstop verder, ruzie met Wilfred Genee bijgelegd

https://www.nu.nl/media/6(...)genee-bijgelegd.html
Goh, je verwacht het niet!
  vrijdag 31 juli 2020 @ 20:15:08 #296
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194344139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:43 schreef T3hTommay het volgende:
Wij feliciteren elkaar en vooral @:NoPicNic met de voortzetting van dit geweldige TV-programma. w/ w/ w/
Jullie mogen jezelf feliciteren met mijn - helaas- noodzakelijke voortzetting van commentaar op dit 'interessante' TV-programma.

8-)
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194344221
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 20:15 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Jullie mogen jezelf feliciteren met mijn - helaas- noodzakelijke voortzetting van commentaar op dit 'interessante' TV-programma.

8-)
Dat wordt twee jaar lang genieten geblazen, makker.
pi_194344299
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:38 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En Yolanthe in kort jurkje.
instagram


:9
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_194344328
1917: Nadat John de Mol (aka de VS) zich er mee gaat bemoeien, is de strijd voor Johan Derksen (Duitsland) snel beslist.
pi_194344527
Gewoon weer een debiele act voor kijkcijfers was het dus.
blablablabla
  vrijdag 31 juli 2020 @ 21:01:39 #301
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194344704
JAAA
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')