Ik heb genoeg issues en je kan heel veel over mij zeggen, maar als ik iets niet heb is het wel ADHDquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
Als ik van die zelftestjes online doe kom ik ook vaak op ADHD uitOf in ieder geval ADD met een paar ADHD-trekjes
Ik scoor vooral torenhoog op ADD, maar heb ook wel wat hyper-trekjes. Alleen niet genoeg om ook echt ADHD te kunnen hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb genoeg issues en je kan heel veel over mij zeggen, maar als ik iets niet heb is het wel ADHD
AD(H)D en ASS hebben wel een paar overlappende symptomen. En juist die symptomen kan ik me wel enigszins in herkennen. De ASS-kenmerken die niet met AD(H)D overlappen daar herken ik me ook echt totaal niet in.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Maar als ik even heel vrij mag zijn Aoibhin, hoop niet dat je het vervelend vindt, maar ik zou jou zoals ik je ken ook veel eerder onder ADHD wegzetten dan onder autisme. Want daarvan merk ik eerlijk gezegd nauwelijks tot niets.
Nou die kan ik in the pocket stekenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar mijn zusje is wel veel erger dan jij hoor
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Zij is ouder dan jij trouwens, dat vind ik altijd een bizar idee.
quote:
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:17 schreef Hamlapjes het volgende:
In de wereld buiten het schrijven:
[ afbeelding ]
Nieuwe, maar toch ook oude circuits én een nieuw nieuw circuit!
Fijn dat die old school circuits weer terug zijn, ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leukNu nog hopen dat Mercedes niet alles wint, maar Imola is sowieso een vette baan
Met glitters en alquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:42 schreef Greys het volgende:
Rozen zijn rood
Patat of toch friet
Hier is uw broodnodige
[ afbeelding ]
De richtlijn was binnen 48 uur gebeld worden, na wat aandringen van een ander heb ik gebeld toen het ruim 50 uur na de test was. Vrij snel iemand aan de lijn en na checken persoonsgegevens kreeg ik te horen dat ik geen corona hebquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:43 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog teruglezen maar Tim hoe lang duurde je uitslag uiteindelijk en wat was de uitslag?
Ohhh wat een goed nieuws, gelukkig! En ook dat je je al wat beter voelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met glitters en al
[..]
De richtlijn was binnen 48 uur gebeld worden, na wat aandringen van een ander heb ik gebeld toen het ruim 50 uur na de test was. Vrij snel iemand aan de lijn en na checken persoonsgegevens kreeg ik te horen dat ik geen corona hebIk ben ook aardig aan de beterende hand, qua temperatuur, klachten en alles
Ja ik kan me voorstellen dat het erg kan botsen als jullie zo verschillend zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet eens langer dan een half uur oid met haar in één ruimte zijn
Maar dat is ook wel een wisselwerking tussen haar karakter/gedrag en het mijne.
Bietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:42 schreef Greys het volgende:
Rozen zijn rood
Patat of toch friet
Hier is uw broodnodige
[ afbeelding ]
quote:
Geen idee, en daar ga ik ook niet meer achter komenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh wat een goed nieuws, gelukkig! En ook dat je je al wat beter voelt.
Wel benieuwd hoe lang ze je nog hadden zullen laten wachten als je zelf niet gebeld had.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:42 schreef Greys het volgende:
Rozen zijn rood
Patat of toch friet
Hier is uw broodnodige
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |