SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
Hé. Als jíj het al niet aan kunt, hoe moet het dan met mij?quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:09 schreef MMF93 het volgende: Morning! Wat een veranderingen allemaal met balken en likes en een andere opmaak, ik kan dat toch niet aan joh
![]()
. Verder wel goed dat ze upgrades uitvoeren hoor
![]()
Dat lijkt me privé....quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:14 schreef Dave het volgende:
Hoe heeft Jeangu het gisteren eigenlijk gedaan?
Ik ga nog helemaal nergens heen. Ook nog niks geboekt. Ik zou EK en OS gaan kijken deze zomer.quote:
Misschien komt er zo'n nostalgische marathon uitzending?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga nog helemaal nergens heen. Ook nog niks geboekt. Ik zou EK en OS gaan kijken deze zomer.
Van de OS door de jaren heen?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien komt er zo'n nostalgische marathon uitzending?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verslik me in een glas water.
Ja, het hoeft van mij niet per se, maar wie weet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van de OS door de jaren heen?
quote:
Nou ja, dat is de ochtend op een werkdag in principe toch ook?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:11 schreef Dave het volgende:
De plantsoenendienst vond het tevens een goed moment om het gras te gaan maaien. Vooral die grastrimmers....
Ben juist blij dat dat niet kan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:31 schreef Dave het volgende:
Morning!
Als je nou ook nog kon downvoten was het helemaal top.
De ochtend is nooit een goed moment voor iets.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de ochtend op een werkdag in principe toch ook?
Zeker, ik heb er ook niets van gezegd verder.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de ochtend op een werkdag in principe toch ook?
We zouden inmiddels een paar uur onderweg zijn met de Spelenquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga nog helemaal nergens heen. Ook nog niks geboekt. Ik zou EK en OS gaan kijken deze zomer.
Wie vraagt wordt overgeslagenquote:
Mee eens. Zo maar weer eens de hardloopschoenen pakkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De ochtend is nooit een goed moment voor iets.
Bij nieuwe posts denk ik, die dus met een automatische update op de pagina komen. F5 en dan wel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:54 schreef Dave het volgende:
Die Like knop werkt dus ook gewoon soms niet he.
Same, vind dat zo'n negatieve tendens gevenquote:
Gewoon achterdeur uit, voordeur in.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mee eens. Zo maar weer eens de hardloopschoenen pakkenWat is het altijd een fan-tas-tisch moment om dan weer terug te zijn
Grasmaaiende figuren het leven zuur maken is meer iets voor @Straniquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Zeker, ik heb er ook niets van gezegd verder.
Volgens het FB topic zou het ook bij automatische updates moeten werken dacht ik.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij nieuwe posts denk ik, die dus met een automatische update op de pagina komen. F5 en dan wel.
Dat kon op de FP ooit wel. Dan had je prima comments, netjes, ontopic, argument etc...maar die past dan niet in het geldende straatje en dus stond 'ie op -20quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same, vind dat zo'n negatieve tendens geven
Ok, dus als jouw post op 0 blijft staan vind je dat ook een negatieve tendens geven? Of denk je dan 'men vindt mijn post neutraal'. Terwijl dat dus eigenlijk niet zo is, want niet iedereen kan z'n mening geven.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same, vind dat zo'n negatieve tendens geven
Oh ja dat weet ik nog jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kon op de FP ooit wel. Dan had je prima comments, netjes, ontopic, argument etc...maar die past dan niet in het geldende straatje en dus stond 'ie op -20
Dit. Als je moet gaan is het mweh. Maar als je dan thuiskomtquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mee eens. Zo maar weer eens de hardloopschoenen pakkenWat is het altijd een fan-tas-tisch moment om dan weer terug te zijn
Nou, ik ben ook gewoon te lui om elke keer een upvote te geven. Nu is de nieuwigheid er wel weer af.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat weet ik nog jaNiet dat we dat hier snel zullen krijgen, maar dan nog zie ik er niet de toegevoegde waarde van. Als enige geen upvotes krijgen is al "erg" genoeg
Minderquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ok, dus als jouw post op 0 blijft staan vind je dat ook een negatieve tendens geven? Of denk je dan 'men vindt mijn post neutraal'. Terwijl dat dus eigenlijk niet zo is, want niet iedereen kan z'n mening geven.
We zouden al goed op weg zijn naar onze eerste plak.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zouden inmiddels een paar uur onderweg zijn met de Spelen
Ja precies, laten we het maar weer over De Balk hebben!quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook gewoon te lui om elke keer een upvote te geven. Nu is de nieuwigheid er wel weer af.
Iemand met een andere mening werd inderdaad enorm gedownvote.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kon op de FP ooit wel. Dan had je prima comments, netjes, ontopic, argument etc...maar die past dan niet in het geldende straatje en dus stond 'ie op -20
En vaak ook wel als je bezig bent hoor, alleen het vertrekken (en de eerste 1-2 kilometer) is vaak best kutquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit. Als je moet gaan is het mweh. Maar als je dan thuiskomt
Nee, want we deden niet mee in het softbalquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zouden al goed op weg zijn naar onze eerste plak.
Oh.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, want we deden niet mee in het softbal
Ik hoorde gisteren dat het softbal vandaag zou beginnen (nou ja, afgelopen nacht dus), vandaarquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.
Moet zeggen dat me me nog niet zo had verdiept in hoe het programma precies was en waar we kansen hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |