SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
Hé. Als jíj het al niet aan kunt, hoe moet het dan met mij?quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:09 schreef MMF93 het volgende: Morning! Wat een veranderingen allemaal met balken en likes en een andere opmaak, ik kan dat toch niet aan joh
![]()
. Verder wel goed dat ze upgrades uitvoeren hoor
![]()
Dat lijkt me privé....quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:14 schreef Dave het volgende:
Hoe heeft Jeangu het gisteren eigenlijk gedaan?
Ik ga nog helemaal nergens heen. Ook nog niks geboekt. Ik zou EK en OS gaan kijken deze zomer.quote:
Misschien komt er zo'n nostalgische marathon uitzending?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga nog helemaal nergens heen. Ook nog niks geboekt. Ik zou EK en OS gaan kijken deze zomer.
Van de OS door de jaren heen?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien komt er zo'n nostalgische marathon uitzending?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verslik me in een glas water.
Ja, het hoeft van mij niet per se, maar wie weet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van de OS door de jaren heen?
quote:
Nou ja, dat is de ochtend op een werkdag in principe toch ook?quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:11 schreef Dave het volgende:
De plantsoenendienst vond het tevens een goed moment om het gras te gaan maaien. Vooral die grastrimmers....
Ben juist blij dat dat niet kan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:31 schreef Dave het volgende:
Morning!
Als je nou ook nog kon downvoten was het helemaal top.
De ochtend is nooit een goed moment voor iets.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de ochtend op een werkdag in principe toch ook?
Zeker, ik heb er ook niets van gezegd verder.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de ochtend op een werkdag in principe toch ook?
We zouden inmiddels een paar uur onderweg zijn met de Spelenquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga nog helemaal nergens heen. Ook nog niks geboekt. Ik zou EK en OS gaan kijken deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |