abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 12:30:19 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194190223
In het programma Een Huis Vol worden grote gezinnen gevolgd. Drie Nederlandse families gunnen de kijkers een kijkje in hun hectische leven vol kinderen. In het negende seizoen volgen we de belevenissen van de inmiddels bekende familie Buddenbruck. Nieuw in deze reeks zijn de families Jelies uit Tollebeek en de familie Kraan uit Boskoop.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 12:32:16 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194190249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 12:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wat is er erg aan de hond constant buiten?
Het is er weer voor toch? hij heeft een hok enzo, in de winter zal de hond vast binnen zijn.

Mijn hond wil ook constant de tuin in, zelfs in de regen (wat ze niet mag want stinkhond :D).
Antropomorfisme heet dat, het toekennen van menselijke gevoelens aan bijvoorbeeld dieren. Genoeg honden die het liefst altijd buiten zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194190287
Die oudste Kraan dochter laat me aan iemand van de TV denken maar kom er echt niet op. Heel irritant is dat.
pi_194190340
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 12:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Antropomorfisme heet dat, het toekennen van menselijke gevoelens aan bijvoorbeeld dieren. Genoeg honden die het liefst altijd buiten zijn.
Onze hond wordt boos als we haar naar binnen halen. Mits zonnig dan. Die is liever buiten dan binnen. Zit je dan zo verwijtend aan te kijken als je thuis komt en voor de deur staat om vervolgens zodra de deur maar een kiertje staat je straal voorbij te lopen zonder je een blik waardig te gunnen. _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door alpeko op 21-07-2020 12:49:17 ]
pi_194191230
Nouja, het is niet dat de hond een keuze heeft. Deur is altijd dicht, dus hij moet wel buiten zijn. Misschien wordt de hond wel zenuwachtig van al die cameralui binnen. Kan ook.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:06:48 #6
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194191317
Misschien weten die mensen zelf wel wat het beste is voor hun hond.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:07:19 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194191323
Kan ook zijn dat hij buiten gewoon een hok heeft waar hij prima beschut kan liggen?

Het fenomeen hondenhok is toch niet zo ouderwets?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:19:23 #8
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_194191458
Ik kan er echt niet bij dat ze de kinderen zonder autostoeltje of gordels vervoeren
en als het wel in een stoeltje zit dan is het met jas aan en gordels niet goed.
(is bij meedere gezinnen zo en daar kan ik dus echt niets van begrijpen)
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:27:51 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194191581
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:19 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat ze de kinderen zonder autostoeltje of gordels vervoeren
en als het wel in een stoeltje zit dan is het met jas aan en gordels niet goed.
(is bij meedere gezinnen zo en daar kan ik dus echt niets van begrijpen)
Het is idd bizar dat er zo laks mee wordt omgegaan.... bij de Buddenbrucks de eerste dag naar school zat die peuter ook met alleen het heupgordelgedeelte in de stoel vast. Waarom in godsnaam? Als je daar geen driepuntsgordel hebt dan zet je het stoeltje maar naast je op de passagiersstoel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194191592
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:19 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat ze de kinderen zonder autostoeltje of gordels vervoeren
en als het wel in een stoeltje zit dan is het met jas aan en gordels niet goed.
(is bij meedere gezinnen zo en daar kan ik dus echt niets van begrijpen)
Bij de BB zaten alle kids wel in de gordels volgens mij, maar bij de Jelies niet. Dat joch zat voorin zonder gordel.... Die moeder hoeft maar één keer stevig te remmen en dat kind rolt al door de bus.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:30:09 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194191610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bij de BB zaten alle kids wel in de gordels volgens mij, maar bij de Jelies niet. Dat joch zat voorin zonder gordel.... Die moeder hoeft maar één keer stevig te remmen en dat kind rolt al door de bus.
Mwah... niet echt stevig in de gordel bij de BB's, en de jongste (niet de baby) die mee was naar school zat zeker niet op de juiste manier in het stoeltje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194191629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bij de BB zaten alle kids wel in de gordels volgens mij, maar bij de Jelies niet. Dat joch zat voorin zonder gordel.... Die moeder hoeft maar één keer stevig te remmen en dat kind rolt al door de bus.
Zelf heeft ze die ook nooit aan.
Er zijn believers die denken dat het veiliger is zonder.
pi_194191647
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah... niet echt stevig in de gordel bij de BB's, en de jongste (niet de baby) die mee was naar school zat zeker niet op de juiste manier in het stoeltje.
Ah, niet goed gezien dan. Maar dat het gevaarlijk is, is een gegeven. Je kan jezelf wel een goede automobilist vinden, maar je weet nooit wat andere weggebruikers allemaal onderweg doen.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:40:09 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194191748
Ik snap het sowieso niet, gordelplicht is er al zo lang, geen van de ouders die nu meedoet heeft nog een rijbewijs uit de tijd dat het niet verplicht was op alle zitplaatsen.
Sinds 1975 moeten ze verplicht gedragen worden op de voorstoelen en sinds 1992 ook op de achterbank.

Ze hebben allemaal hun rijbewijs pas gehaald na het invoeren van de gordelplicht op de achterbank.
Nou ja, vader Kraan misschien (en Michel, maar die doet niet meer mee).

Overigens mogen kinderen onder de 1.35 helemaal niet zonder kinderzitje vervoerd worden, en daar gingen beide families behoorlijk de mist mee in, ze zaten vrijwel allemaal zonder stoelverhoger.
https://www.anwb.nl/auto/(...)inderzitje-de-regels

En bij incidenteel vervoer mag het op de achterbank ook met alleen de gordel, maar bij de eigen ouder in de auto (of iemand die het kind regelmatig vervoert) kan het nooit incidenteel vervoer zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:47:23 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194191865
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ah, niet goed gezien dan. Maar dat het gevaarlijk is, is een gegeven. Je kan jezelf wel een goede automobilist vinden, maar je weet nooit wat andere weggebruikers allemaal onderweg doen.
Dat sowieso.
Het blijft lastig.
Toevallig heb ik vrijdag mijn kleinzoon van het KDV gehaald en ik gebruikte voor Soneal op de passagierstoel nog de zitting van de Römer kid zonder het rugdeel, maar voor de kleinzoon het rugdeel er weer even op gedaan en de hoofdsteun (en dus de gordelgeleider) op de laagste stand, en dat paste eigenlijk verbazingwekkend goed voor een jochie van bijna 2 (hij heeft dan ook een vader van 2 meter en een moeder van 1.85, dus hij is vrij lang).
Maar het is niet perfect natuurlijk maar het is ook geen gewoonte dat ik hem bij het KDV ophaal, dus dat valt dan onder incidenteel vervoer lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194191918
Wij hadden ergens rond 2000 nog een nieuw bedrijfsbusje zonder gordels op de achterbank. Mijn ouders hebben er toen nog gordels in laten plaatsen, maar dat was geen wettelijke verplichting begreep ik.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:55:07 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194191984
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:50 schreef Chia het volgende:
Wij hadden ergens rond 2000 nog een nieuw bedrijfsbusje zonder gordels op de achterbank. Mijn ouders hebben er toen nog gordels in laten plaatsen, maar dat was geen wettelijke verplichting begreep ik.
Voor een bedrijfsbusje zal dat wellicht anders zijn geweest qua regels, maar personenauto's moeten al heel lang gordels achterin hebben.

Mijn moeder liet zelfs gordels achterin plaatsen in de auto die ze in 1971 nieuw kochten, en toen moesten auto's net (heup)gordels voorin hebben, dus ze werd zo ongeveer voor gek verklaard dat ze gordels achterin wilde hebben voor ons, was nergens voor nodig immers.
Echter.... 1967 was haar broer verongelukt en dat kwam omdat hij uit de auto geslingerd was en met zijn hoofd tegen een lantaarnpaal gekomen was, als hij in een gordel had gezeten had hij het waarschijnlijk overleefd, want het bestuurdersdeel van de auto was nog in prima staat.


Bouwjaar voor 1-1-1971: geen verplichting voor autogordels
Bouwjaar na 1-1-1971: verplichte autogordels op de plaats van bestuurder en alle zitplaatsen naast de bestuurder als die aan een portier grenzen.
Bouwjaar na 31-12-1989: op alle naar voren gerichte zitplaatsen moet een autogordel aanwezig zijn, dus ook op de achterbank. Heeft een plaats geen autogordel, dan is dit geen zitplaats!
Bouwjaar na 1-1-1995: op zowel naar voren als naar achteren gerichte zitplaatsen moeten autogordels aanwezig zijn

Bron: https://www.anwb.nl/jurid(...)sregels/gordelplicht
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194192079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:40 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het sowieso niet, gordelplicht is er al zo lang, geen van de ouders die nu meedoet heeft nog een rijbewijs uit de tijd dat het niet verplicht was op alle zitplaatsen.
Sinds 1975 moeten ze verplicht gedragen worden op de voorstoelen en sinds 1992 ook op de achterbank.

Ze hebben allemaal hun rijbewijs pas gehaald na het invoeren van de gordelplicht op de achterbank.
Nou ja, vader Kraan misschien (en Michel, maar die doet niet meer mee).

Overigens mogen kinderen onder de 1.35 helemaal niet zonder kinderzitje vervoerd worden, en daar gingen beide families behoorlijk de mist mee in, ze zaten vrijwel allemaal zonder stoelverhoger.
https://www.anwb.nl/auto/(...)inderzitje-de-regels

En bij incidenteel vervoer mag het op de achterbank ook met alleen de gordel, maar bij de eigen ouder in de auto (of iemand die het kind regelmatig vervoert) kan het nooit incidenteel vervoer zijn.
Komt door hun geloof denk ik. Toen ik nog in Stroe woonde deden mn streng gelovige buren niet aan gordels, vaccins of verzekeringen.

En daar hadden ze ook nog officiele vrijstelling van dacht ik.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 15:10:00 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194192212
Wel interessant; in het APK Handboek vind ik dit bij lichte bedrijfswagens:

Bedrijfsauto's die na 31 december 1997 in gebruik zijn genomen moeten zijn voorzien van gordels voor:

de zitplaats van de bestuurder en de ernaast gelegen naar voren gerichte zitplaatsen, en
de overige naar voren gerichte zitplaatsen, indien op een afstand van maximaal 1,30 m voor de rugleuning van deze zitplaats zich geen veiligheidsscherm of rugleuning van een ervoor gelegen zitplaats bevindt.

Ergo; als er een scherm of een rugleuning voor zit hoeft de zitplaats achterin geen gordels te hebben.
Neemt niet weg dat dat je niet ontslaat van de gordelplicht als je kinderen vervoert, dus dan zul je gordels in je bedrijfsbus moeten laten plaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 15:14:40 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194192286
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:01 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Komt door hun geloof denk ik. Toen ik nog in Stroe woonde deden mn streng gelovige buren niet aan gordels, vaccins of verzekeringen.

En daar hadden ze ook nog officiele vrijstelling van dacht ik.
En dan valt Stroe nog mee, ik heb in KWB gewoond :D
Ja, je kunt idd een ontheffing van de verzekeringsplicht krijgen, maar gemoedsbezwaarden krijgen geen ontheffing om zonder gordels te rijden, je krijgt ook gewoon een boete.

Overigens moeten ze zowel voor het verkeer een bijdrage betalen als voor de zorg, dat gaat allemaal in aparte fondsen.
https://www.hetcak.nl/regelingen/gemoedsbezwaarden

Je mag ook geen enkele verzekering afsluiten want dan vervalt je gemoedsbezwaardenstatus direct.

[ Bericht 15% gewijzigd door Leandra op 21-07-2020 15:21:25 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 15:44:15 #21
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194192644
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 11:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook steeds af...

Dat met die hond houdt mij ook nog steeds bezig. Zie je hem helemaal enthousiast worden als Janneke weer terug is en ze draait van hem weg en kakelt verder maargoed, misschien is dr een allergisch of wil ze geen troep binnen of was dat haar eerste kind en is t niet meer nodig of hij houdt gewoon van buiten?
pi_194192833
Die vader van dat gelovige gezin man man man :') Hij wil graag even laten zien dat hij de baas is hoor :') Enge vent en hij geilt op zn dochter :D

Die Nadine is trouwens best een knappe vrouw of ligt dat aan mij? Vreemd dat ze op die Michel viel zou je zeggen.
pi_194193027
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Het blijft lastig.
Toevallig heb ik vrijdag mijn kleinzoon van het KDV gehaald en ik gebruikte voor Soneal op de passagierstoel nog de zitting van de Römer kid zonder het rugdeel, maar voor de kleinzoon het rugdeel er weer even op gedaan en de hoofdsteun (en dus de gordelgeleider) op de laagste stand, en dat paste eigenlijk verbazingwekkend goed voor een jochie van bijna 2 (hij heeft dan ook een vader van 2 meter en een moeder van 1.85, dus hij is vrij lang).
Maar het is niet perfect natuurlijk maar het is ook geen gewoonte dat ik hem bij het KDV ophaal, dus dat valt dan onder incidenteel vervoer lijkt me.
Edit: NVM sorry.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2020 16:27:19 ]
pi_194193138
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ah, niet goed gezien dan. Maar dat het gevaarlijk is, is een gegeven. Je kan jezelf wel een goede automobilist vinden, maar je weet nooit wat andere weggebruikers allemaal onderweg doen.
En dan nog waarom zou je een risico nemen met je kind ondanks dat je jezelf goed vind kunnen rijden. :{ Misschien om dat ze genoeg reservekinderen hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194193145
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
Die vader van dat gelovige gezin man man man :') Hij wil graag even laten zien dat hij de baas is hoor :') Enge vent en hij geilt op zn dochter :D

Die Nadine is trouwens best een knappe vrouw of ligt dat aan mij? Vreemd dat ze op die Michel viel zou je zeggen.
Dit gevoel heb ik dus precies zo ja. Van die vader maar ook van Nadine.
Nadine is echt mijn type niet qua levensstijl zeg maar, maar ze heeft echt iets heel moois over zich.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2020 16:28:30 ]
pi_194193239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:27 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dit gevoel heb ik dus precies zo ja. Van die vader maar ook van Nadine.
Nadine is echt mijn type niet qua levensstijl zeg maar, maar ze heeft echt iets heel moois over zich.
Michel kluste altijd zegt ze. Dat hele huis is een bouwval :D HAHAHA

Ook mooi die kwakzalver die even een reading kwam geven.
pi_194193285
Die Johan vind ik ook maar niks :N
Alles zo perfect en volgens het boekje doen. Brr. Ik word daar kriegelig van.
(Dat hij op zijn dochter geilt is mij nog niet opgevallen gelukkig).
pi_194193310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:39 schreef lily het volgende:
Die Johan vind ik ook maar niks :N
Alles zo perfect en volgens het boekje doen. Brr. Ik word daar kriegelig van.
(Dat hij op zijn dochter geilt is mij nog niet opgevallen gelukkig).
Dat gesprek aan tafel met Koningsdag :{ :{ :{
Je bent zo prachtig, ik hou zo van je mooie gezichtje, :X :r
pi_194193315
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:39 schreef lily het volgende:
Die Johan vind ik ook maar niks :N
Alles zo perfect en volgens het boekje doen. Brr. Ik word daar kriegelig van.
(Dat hij op zijn dochter geilt is mij nog niet opgevallen gelukkig).
Die streng gelovigen hebben vaak 2 gezichten. Mooi weer spelen voor de camera, maar ondertussen. _O-
  dinsdag 21 juli 2020 @ 16:46:31 #30
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194193364
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:44 schreef Sway- het volgende:

[..]

Dat met die hond houdt mij ook nog steeds bezig. Zie je hem helemaal enthousiast worden als Janneke weer terug is en ze draait van hem weg en kakelt verder maargoed, misschien is dr een allergisch of wil ze geen troep binnen of was dat haar eerste kind en is t niet meer nodig of hij houdt gewoon van buiten?
Ik zou me meer zorgen maken over een hond bij de andere gezinnen.
pi_194193371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die streng gelovigen hebben vaak 2 gezichten. Mooi weer spelen voor de camera, maar ondertussen. _O-
Ik vind m'n dochtertje (van 2) ook prachtig. Maar ik ga het haar niet in die bewoordingen kenbaar maken als ze 16 is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2020 16:47:28 ]
pi_194193384
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Michel kluste altijd zegt ze. Dat hele huis is een bouwval :D HAHAHA

Ook mooi die kwakzalver die even een reading kwam geven.
Ja dat is te zien inderdaad :P
pi_194193719
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Michel kluste altijd zegt ze. Dat hele huis is een bouwval :D HAHAHA

Ook mooi die kwakzalver die even een reading kwam geven.
Ze bedoelde met klussen waarschijnlijk wat anders aan het aantal kinderen te zien.
pi_194193736
Ik volg het pas sinds kort dus ik ken die Michel helemaal niet.
pi_194193759
Hoe oud was die michel? Zag alleen een foto ergens staan en leek op een shag rokende oude tokkie vent van 75.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194193997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:14 schreef RipCity het volgende:
Hoe oud was die michel? Zag alleen een foto ergens staan en leek op een shag rokende oude tokkie vent van 75.
Hij was geloof ik 57 toen hij overleed.
pi_194194338
Op haar (Nadine) instagram staat trouwens een ochtend foto met een koffietje en iets van 'fijne dag' o.i.d op de dag dat Michel overleden is. Dat kwam daarna pas waarschijnlijk :(
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:27:06 #38
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194194646
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zou me meer zorgen maken over een hond bij de andere gezinnen.
Ik vind het een hele leuke en lieve familie maar dat zegt niks over hoe ze met dieren omgaan. De BB hebben geen honden maar wel wat katten, die vlogen elkaar telkens aan in dat kleine frut huis.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:36:43 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194194762
Wat is dat toch voor raar idee dat een hond in huis hoort.... en nee, het feit dat het een huisdier is betekent niet dat een hond dus ook binnen hoort, alleen dat ze bij huis gehouden worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194194828
Een hond is een roedeldier, als je die buiten wilt houden moet je in ieder geval nog een hond nemen zodat ze daar niet in hun eentje buitengesloten zitten. En dat het vroeger normaal was maakt het nog niet diervriendelijk om dat te doen.
pi_194194832
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 12:30 schreef derLudolf het volgende:
In het programma Een Huis Vol worden grote gezinnen gevolgd. Drie Nederlandse families gunnen de kijkers een kijkje in hun hectische leven vol kinderen. In het negende seizoen volgen we de belevenissen van de inmiddels bekende familie Buddenbruck. Nieuw in deze reeks zijn de families Jelies uit Tollebeek en de familie Kraan uit Boskoop.
Ik ga dat een keertje kijken :@ wanneer is dat dan? Elke dag ofzo?
  Spellchecker dinsdag 21 juli 2020 @ 18:45:25 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194194863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ga dat een keertje kijken :@ wanneer is dat dan? Elke dag ofzo?
Google even op "een huis vol" ;)
pi_194194964
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:45 schreef maily het volgende:

[..]

Google even op "een huis vol" ;)
ga ik even doen :D
pi_194194985
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:45 schreef maily het volgende:

[..]

Google even op "een huis vol" ;)
Oh... handig... gewoon online kijken, thanks! :D

https://www.npostart.nl/een-huis-vol/KN_1682194
pi_194194990
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ga ik even doen :D
Via NPO kun je online bijkijken.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194195007
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Via NPO kun je online bijkijken.
Ja ik vergat de link! Dank je wel! :D
  Spellchecker dinsdag 21 juli 2020 @ 18:58:33 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194195146
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:58 schreef maily het volgende:

[..]

Enjoy ^O^
Dank je wel ! :+
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:08:34 #49
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194195191
Romantisch aanzoek wel O+
pi_194195194
Lol _O-
pi_194195200
Die vriendin ziet er ook uit als een australian dragende pillenslikster.

Een Limburgs accent maakt je ook meteen x100 dommer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194195209
Even trouwen tussen neus en lippen door :P
pi_194195218
Romantisch je pa vragen het even uit te zoeken waar je bij zit met je perenhoofd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194195260
Waarom filmt die onzedelijke cameraman haar blote benen :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194195263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef alpeko het volgende:
Wat heeft die Romano aan _O- Van Lonny geleend?
Ik heb het idee dat hij de nieuwe man van haar is...
pi_194195266
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef alpeko het volgende:
Wat heeft die Romano aan _O- Van Lonny geleend?
Ze gaan zo op Safari

Hoe oud is die vrouw?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194195279
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:14 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij de nieuwe man van haar is...
Nee dat joch is homo
Twinning = boring
pi_194195281
Lol dat hekje tegen dat kind aan _O-
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:16:09 #60
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194195287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:14 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ze gaan zo op Safari

Hoe oud is die vrouw?
Nadine is 41
pi_194195301
Mensen die veel kinderen krijgen hebben wel vaak een nadrukkelijk accent.
pi_194195326
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:16 schreef Chia het volgende:
Mensen die veel kinderen krijgen hebben wel vaak een nadrukkelijk accent.
Wil je nou zeggen dat het tokkies zijn? :(

:P
pi_194195358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:18 schreef StephanL het volgende:

[..]

Wil je nou zeggen dat het tokkies zijn? :(

:P
Nee, want moeder Kraan vind ik geen tokkie en die heeft dat ook.
pi_194195377
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:18 schreef StephanL het volgende:

[..]

Wil je nou zeggen dat het tokkies zijn? :(

:P
Zonder die kwalificatie krijg je niet eens een huis in Heerlen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194195460
Hadden ze nou gewoon de pomp voor bemaling mee naar de stad?
pi_194195489
Als ik die winkel zo zie is dat geen pak voor 100 euro geweest.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:27:54 #67
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194195504
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:26 schreef Remco het volgende:
Als ik die winkel zo zie is dat geen pak voor 100 euro geweest.
Maakt niet uit, KRO/NCRV betaalt wel ;)
pi_194195520
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:26 schreef Remco het volgende:
Als ik die winkel zo zie is dat geen pak voor 100 euro geweest.
Lijkt op een hugo boss winkel... voor die ene keer kan je wel naar de outlet store bij oma in Roermond rijden.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:32:13 #69
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194195561
Dit is fus het probleem met mondkapjes :')
pi_194195627
Moet die meid dr moe niet mee
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:37:16 #71
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194195632
5/6 van 4200 is 3000/4200 is 0,71 is 71%.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:37:27 #72
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194195636
Spoort die bruid wel helemaal?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194195640
Mag je al op je 17de trouwen?

En waar zijn haar ouders?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194195646
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:37 schreef RipCity het volgende:
Mag je al op je 17de trouwen?
Met toestemming van je ouders wel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_194195649
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:37 schreef xzaz het volgende:
5/6 van 4200 is 3000/4200 is 0,71 is 71%.
:? 3500
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:38:45 #76
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194195655
Waar is haar moeder?
pi_194195656
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet die meid dr moe niet mee
Misschien niet zo'n goede thuissituatie.
pi_194195675
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Misschien niet zo'n goede thuissituatie.
Ja zou kunnen


Wel lief dat zij dat doet met haar nu
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194195680
Goed gesprek wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:41:43 #80
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194195703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef alpeko het volgende:

[..]

:? 3500
Ja som klopt voor geen kant lol
pi_194195707
Wat een vervelend kind
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:43:31 #82
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194195738
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:42 schreef Chia het volgende:
Een hond is een roedeldier, als je die buiten wilt houden moet je in ieder geval nog een hond nemen zodat ze daar niet in hun eentje buitengesloten zitten. En dat het vroeger normaal was maakt het nog niet diervriendelijk om dat te doen.
Dit ja.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:44:49 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194195765
Ben ook weer pa geworden in crisis tijd. Was heerlijk. Lekker rustig.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:45:35 #84
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194195776
Ook al. Lijkt wel gescript.
pi_194195789
Doe nu die mondkapjes dan op :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:46:18 #86
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194195794
Niet netjes om oma zo te overvallen met cameraploeg.
pi_194195798
Oma ;(
pi_194195808
Aaah omaatje, wat sneu
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_194195813
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:37 schreef RipCity het volgende:
Mag je al op je 17de trouwen?

En waar zijn haar ouders?
Dat hele gezin lijken wel zigeuners ofzo, net als die andere limburgers, wel mooi pakje heeft die romano aan :`)
pi_194195822
Ik gooi 20 euro naar beneden _O-
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:48:11 #91
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194195828
Met zn tweeën en de camera en geluidsman.
pi_194195856
Neppe corona maatregelen zeg :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194195871
Rip ijsjes oma
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:52:16 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194195881
Ohh, andere oma dus.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 19:58:56 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194195970
Rob lijkt nu voor een Duitse werkgever te werken? Michel ook?

Dan is trouwen financieel ook heel aantrekkelijk in Duitsland. Mijn neef (woont in NL, werkte in D, had eens een briefje bij z'n loonstrook in. "Heirate dich!" Met een fictief loonstrookje voor als hij getrouwd was, dat scheelde ¤200 in de maand.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:02:29 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194196023
Wat een afgrijselijke drakenshirts bij die jongens Q.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194196038
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef derLudolf het volgende:
Wat een afgrijselijke drakenshirts bij die jongens Q.
Dat Versace pakje dan :D maar kn dat jongetje niet haten. Hij is wel echt lief (op TV).
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:12:42 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194196151
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:04 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dat Versace pakje dan :D maar kn dat jongetje niet haten. Hij is wel echt lief (op TV).
Is me niet opgevallen eigenlijk wanneer was dat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194196179
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is me niet opgevallen eigenlijk wanneer was dat?
Ik weet niet wanneer het op TV was/is. Bij die oma van Michel volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2020 20:15:15 ]
pi_194196314
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef derLudolf het volgende:
Wat een afgrijselijke drakenshirts bij die jongens Q.
Ach ik had vroeger ook een dbz shirt. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194196380
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet die meid dr moe niet mee
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:37 schreef RipCity het volgende:
Mag je al op je 17de trouwen?

En waar zijn haar ouders?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef xzaz het volgende:
Waar is haar moeder?
Van de fb van de BB's
quote:
Goedeavond
Hebben jullie ook zo genoten.
Ik vond het een eer om mee te mogen om jurken te passen. Wat een beauty is ze. Wij hebben een schat van een schoondochter. Haar moeder kon er jammer genoeg niet bij zijn. En miguel ik werd er heel emotioneel van. Hij heeft hele mooie trouwringen uitgezocht.🤩Ik wil gewoon even zeggen dat ik heel trots op hun ben. Ja ze zijn nog jong maar er komt een klein mensje aan en ze willen er samen voor gaan.
Lieve Miguel en Chayenna.
Wij willen even zeggen dat wij trots op jullie zijn. Jullie weten mensen hebben gelijk een oordeel omdat jullie nog jong zijn. Maar lieverds van jullie 2 weet ik het zeker jullie kunnen dit. Djévaina krijgt hele lieve zorgzame ouders.💪 En jullie weten wij steunen jullie waar wij kunnen. Nog heel even wachten dan komt het prinsesje . Wij houden van jullie.❤❤liefs papa en mama😘
pi_194196413
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is me niet opgevallen eigenlijk wanneer was dat?
Morgen sowieso zie ik. Er gaat ook makkelijk ¤100,- de lucht in dan.
pi_194196592
Onderstaand bericht had iemand geplaats als reactie op de facebookpagina van de familie Quaedackers:

Schijnheilige rot familie. Jullie doen altijd alsof jullie nergens van weten maar wij wonen bij jullie in de rappardstraat en heb al die tijd mijn mond gehouden maar die zoon van 15 is de ergste samen met ze moeder hoor vergis jullie je maar niet door die mooie praatjes op tv en de nep tranen van mama!!!! Kinderen die gepest worden op en buiten school door de kinderen van de quaedackers, moeder die amper tot nooit bij school staat maar de oudere kinderen de kleintjes laat op halen, moeder is het liefst ieder uur van de dag weg en de oudste moeten hun afspraken af zeggen om op de kleintjes te letten, die nieuwe vent van haar die stoer denkt te doen bij school maar kei hard uitgelachen word. Die zoon van 15 maakt nep accounts aan dat ze gestalkt worden HE ROMANO, maakt ruzie met mensen, bedreigt kleintjes en stuurt dreigberichten in pb's maar als je hem ziet op straat en je spreekt hem aan is het huilen!!!! Die kleintjes zijn meerdere malen betrapt door buurtbewoners dat ze in breken bij de garages hier in de straat. Dus schei uit met doen alsof jullie nooit wat doen maar altijd anderen de schuld geven,, want jullie "onschuld" komt langzaam boven water😉 nogmaals groetjes van de buurtjes
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:42:41 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194196625
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:29 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Morgen sowieso zie ik. Er gaat ook makkelijk ¤100,- de lucht in dan.
Hoezo ¤100 de lucht in? Wat gaan ze doen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:44:08 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194196653
Handig trouwens, om die nitraatbommen te laten zien van de jongens Kraan. Ik hoop dat ze alles voor de uitzending hebben afgestoken :X
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194197077
Dat pistool dan ....

En dat met Ronnie Flex is ook vrij ongemakkelijk _O-
pi_194197084
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoezo ¤100 de lucht in? Wat gaan ze doen?
Ballonnen voor vaderdag de lucht in laten. Maar niet 1, maar een hele rozenkrans.
pi_194197244
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Dat pistool dan ....

En dat met Ronnie Flex is ook vrij ongemakkelijk _O-
Samantha wilde graag even aandacht en die heeft ze weer gehad. Vind het maar een raar mens.
pi_194197312
3 broden per dag :D
Modaal inkomen aan eten per maand.

En Rob verdient zijn vorige ww maand inkomen nu per dag. Knap gedaan.
pi_194197340
Hoe krijgen ze het voor elkaar om precies alle kleuren trouwjurken te passen die haar super flets maken. Zo zonde want ze heeft er een mooi figuur voor!
pi_194197352
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:20 schreef F.Sinatra het volgende:
3 broden per dag :D
Modaal inkomen aan eten per maand.

En Rob verdient zijn vorige ww maand inkomen nu per dag. Knap gedaan.
Hoeveel belasting zal eraf gaan in Duitsland?
pi_194197360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:28 schreef Chia het volgende:

[..]


[..]


[..]

Van de fb van de BB's
[..]

Ah oke :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 21:23:07 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194197366
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Dat pistool dan ....

En dat met Ronnie Flex is ook vrij ongemakkelijk _O-
Huh, wat hebben jullie gezien dat ik heb gemist?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194197382
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huh, wat hebben jullie gezien dat ik heb gemist?
Ik kijk vooruit.

Die Quinten trouwens :{
pi_194197393
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:21 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Hoeveel belasting zal eraf gaan in Duitsland?
Ik weet dat door ons bedrijf dat vergelijkbaar netto salaris in NL, ¤1000 meer bruto is in DLD.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2020 21:24:33 ]
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 21:24:56 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194197405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar om precies alle kleuren trouwjurken te passen die haar super flets maken. Zo zonde want ze heeft er een mooi figuur voor!
Voor zover ik er oog voor heb... Ze wou eerst voor heel licht roze gaan, dat vond ik best prima. Die laatste leek gewoon groezelig, alsof ze er mee door een mijn was gelopen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 21:26:19 #117
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194197421
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:24 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik weet dat door ons bedrijf dat vergelijkbaar netto salaris in NL, ¤1000 meer bruto is in DLD.
Dus zeg 3000 netto is 4000 bruto in NL en 5000 in D bedoel je? :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194197431
Nadine en Romano heerlijk matchend in hun mooie pakjes :D.
pi_194197436
De donderdag uitzending is een pareltje hoor :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door zoem op 23-07-2020 08:50:04 ]
pi_194197447
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dus zeg 3000 netto is 4000 bruto in NL en 5000 in D bedoel je? :?
Ja, zo ongeveer. Ligt wel weer beetje aan de regio en de zorgverzekering. Dat ligt daar weer wat anders.
pi_194197459
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Voor zover ik er oog voor heb... Ze wou eerst voor heel licht roze gaan, dat vond ik best prima. Die laatste leek gewoon groezelig, alsof ze er mee door een mijn was gelopen :+
Ik vond dat heel licht roze haar juist ook niet staan, maakte haar heel bleek. Wit of iets donkerders zou beter staan naar mijn mening, maargoed zolang zij er maar blij mee is :P.
pi_194197916
Mensen, verheug jullie op donderdag. 1 grote cringe uitzending ^O^
pi_194198193
Ga nou niet alles verklappen hier voor degenen die niet vooruit kijken.
Danku :)
  Spellchecker dinsdag 21 juli 2020 @ 22:14:43 #124
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194198216
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:56 schreef F.Sinatra het volgende:
Mensen, verheug jullie op donderdag. 1 grote cringe uitzending ^O^
Aub niks verklappen. Denk aan degenen die per dag kijken.
Dank.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 22:14:52 #125
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194198218
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:13 schreef Blues het volgende:
Ga nou niet alles verklappen hier voor degenen die niet vooruit kijken.
Danku :)
Dit dus...die verkapte spoilers hoeven hier niet.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 22:17:30 #126
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194198259
Je mag wel spoileren, maar in een spoiler natuurlijk :P
pi_194198808
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194198923
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar om precies alle kleuren trouwjurken te passen die haar super flets maken. Zo zonde want ze heeft er een mooi figuur voor!
Volgens mij als ik het goed gehoord heb wilde ze zelf die kleur toch?

Leuk om de familie Kraan weer te zien. Had niet zoveel met Linda, ze kwam regelmatig wat gestresst in beeld vond ik. Ik vond haar daardoor af en toe best een kenau. In deze aflevering kwam ze lekker relaxed over en vond ik haar oprecht leuk :)
pi_194199275
Ja klopt, ze had de jurk blijkbaar zelf online gevonden inderdaad.

Vond die familie Kraan wel grappig. Schattige baby ook O+.
pi_194199331
Ja ik vind familie kraan ook wel leuk :P

Die zijn ook wel lekker normaal vergeleken met die andere 3 :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194199756
Ik vind die Buddenbrucks toch ook wel lief hoor, ze lijken ook beter met die kinderen om te gaan dan eerst.
Dat knutselen altijd en ze betrekken de andere kinderen ook echt bij het trouwkleding/trouwringen uitzoeken.
Zagen ook de oudste dochter denk ik hè, bij het trouwjurk uitzoeken.

Bij de familie Kraan vind ik de oudste dochter net iets té hard roepen hoe leuk het allemaal is.
  woensdag 22 juli 2020 @ 00:17:23 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194200338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:13 schreef Blues het volgende:
Ga nou niet alles verklappen hier voor degenen die niet vooruit kijken.
Danku :)
Dat idd, ik vind dit zo schijtirritant, dat "ik heb al vooruitgekeken en ......" en dan in een spoiler het verhaal.
Echt, het programma is verdomme 2 weken, hoe moeilijk is het nou om gewoon dagelijks te kijken en hier niet al te neuzelen over wat nog gaat komen.

En nee, dat is niet hetzelfde als dingen van hun social media halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 juli 2020 @ 00:18:39 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194200348
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:23 schreef Samhain het volgende:
Ik vind die Buddenbrucks toch ook wel lief hoor, ze lijken ook beter met die kinderen om te gaan dan eerst.
Dat knutselen altijd en ze betrekken de andere kinderen ook echt bij het trouwkleding/trouwringen uitzoeken.
Zagen ook de oudste dochter denk ik hè, bij het trouwjurk uitzoeken.

Bij de familie Kraan vind ik de oudste dochter net iets té hard roepen hoe leuk het allemaal is.
Klopt, de oudste dochter was er ook bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194200689
Lekker volwassen meisje ook, die toekomstige bruid Buddenbruck....

Laat dat kind eerst eens opgroeien.
  woensdag 22 juli 2020 @ 01:10:11 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194200765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 01:00 schreef havanagila het volgende:
Lekker volwassen meisje ook, die toekomstige bruid Buddenbruck....

Laat dat kind eerst eens opgroeien.
Ze is 17 dus sowieso niet volwassen.
Maar wel zwanger dus dat opgroeien komt snel genoeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194202192
Sorry mensen, voor het 'spoileren'. Ik was me niet bewust dat het bij dit soort series ook als spoileren werd gezien, zeker omdat er weinig nieuws/belangrijkheid in staat.

Maar :X
pi_194202206
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 00:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat idd, ik vind dit zo schijtirritant, dat "ik heb al vooruitgekeken en ......" en dan in een spoiler het verhaal.
Echt, het programma is verdomme 2 weken, hoe moeilijk is het nou om gewoon dagelijks te kijken en hier niet al te neuzelen over wat nog gaat komen.

En nee, dat is niet hetzelfde als dingen van hun social media halen.
Ik heb je post een like gegeven :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194202285
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:23 schreef Samhain het volgende:
Ik vind die Buddenbrucks toch ook wel lief hoor, ze lijken ook beter met die kinderen om te gaan dan eerst.
Dat knutselen altijd en ze betrekken de andere kinderen ook echt bij het trouwkleding/trouwringen uitzoeken.
Zagen ook de oudste dochter denk ik hè, bij het trouwjurk uitzoeken.

Bij de familie Kraan vind ik de oudste dochter net iets té hard roepen hoe leuk het allemaal is.
Ja, ik vind het BB gezin toch wel overkomen als een warm nest en ik denk dat die vriendin blij mag zijn dat ze daarin komt. Ze proberen het beste ervan te maken.
pi_194202331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, ik vind het BB gezin toch wel overkomen als een warm nest en ik denk dat die vriendin blij mag zijn dat ze daarin komt. Ze proberen het beste ervan te maken.
Inderdaad. Maar ik meen wel dat ze aangaven dat ze we gewoon nog contact met d'r eigen ouders heeft. Dat je dan met trouwen wacht tot ze 18 is omdat anders toestemming van de ouders nodig is, is van beide kanten wel begrijpelijk.

Ik vind die Rob wel echt een leuke gast. Voor mij de leukste vader.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 07:41:41 ]
pi_194202345
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 07:41 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ik meen wel dat ze aangaven dat ze we gewoon nog contact met d'r eigen ouders heeft. Dat je dan met trouwen wacht tot ze 18 is omdat anders toestemming van de ouders nodig is, is van beide kanten wel begrijpelijk.

Ik vind die Rob wel echt een leuke gast. Voor mij de leukste vader.
Ik vind zijn blouses leuk. Staat 'm goed.


Vond het wel weer eens leuk, een aflevering zonder de Jelies. Die heb ik nu wel genoeg gezien eigenlijk.
pi_194202483
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 07:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind zijn blouses leuk. Staat 'm goed.

Vond het wel weer eens leuk, een aflevering zonder de Jelies. Die heb ik nu wel genoeg gezien eigenlijk.
Werkt hij nou als zelfstandige in de bouw, of voor een bedrijf?

Ja, de Hallelujah-alles-is-fantastisch Jellies show vind ik ook niet heel erg interessant.
Dat dansje van de oudste dochter tijdens de intro doet me ook een beetje cringen. Al is het nog maar een kind van 15 (o.i.d.).

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 08:02:26 ]
pi_194202591
De Buddenbrucks doen het inderdaad echt goed. Minder geschreeuw, iets meer structuur, maar ook weer niet te perfect. Wat meer een afspiegeling van regulier hectische gezinsleven i.p.v. ongeorganiseerde chaos. Ze lijken het financieel ook beter te hebben, waardoor veel kinderen minder tokkie overkomt. Dat voelde een aantal jaren geleden anders.
pi_194202610
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:14 schreef Tegan het volgende:
De Buddenbrucks doen het inderdaad echt goed. Minder geschreeuw, iets meer structuur, maar ook weer niet te perfect. Wat meer een afspiegeling van regulier hectische gezinsleven i.p.v. ongeorganiseerde chaos. Ze lijken het financieel ook beter te hebben, waardoor veel kinderen minder tokkie overkomt. Dat voelde een aantal jaren geleden anders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 08:16:47 ]
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:17:50 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202625
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:01 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Werkt hij nou als zelfstandige in de bouw, of voor een bedrijf?

Niet in de bouw maar in de infra. Hij legt glasvezel aan zo te zien.

Ik heb die groene bus al een tijdje niet gezien, hij heeft nu steeds een witte Transit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202641
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Niet in de bouw maar in de infra. Hij legt glasvezel aan zo te zien.

Ik heb die groene bus al een tijdje niet gezien, hij heeft nu steeds een witte Transit.
Goede business dan blijkbaar ^O^
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:20:34 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202647
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:16 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat spoilen mag je wel mee stoppen, ookal staat het in spoilers.

Of zet het als tekst in de spoiler
SPOILER: info uit komende aflevering
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202669
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat spoilen mag je wel mee stoppen, ookal staat het in spoilers.

Of zet het als tekst in de spoiler
SPOILER: info uit komende aflevering
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me evident bij een spoiler joh.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:28:50 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:22 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Lijkt me evident bij een spoiler joh.
Mwoah, daar kun je alles in zetten wat niet in Google moet komen ;)
Je moet maar net weten wie allemaal vooruit kijken...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202745
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mwoah, daar kun je alles in zetten wat niet in Google moet komen ;)
Je moet maar net weten wie allemaal vooruit kijken...
No worries, ik zal het niet meer doen ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 08:32:10 ]
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:54:56 #150
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_194202997
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:19 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Goede business dan blijkbaar ^O^
Of zou dit ook meewerken? Hier had Rob het in een eerder seizoen over toen ze naar Duitsland wilden gaan verhuizen.
quote:
Heeft u dit jaar een eigen huis voor uw gezin gekocht of gebouwd en bent u al verhuisd? Of bent u van plan om een woning in Duitsland te kopen of nieuw te bouwen? Dan kunt u profiteren van het “Baukindergeld”.

Het gaat hier om een overheidssubsidie die u niet hoeft terug te betalen. De subsidie is bedoeld om het voor gezinnen met kinderen en alleenstaande ouders makkelijker te maken om een eigen huis te financieren. U ontvangt 12.000 euro per kind, uitbetaald in 10 jaarlijkse termijnen van elk 1.200 euro.
En laten we deze niet vergeten, in Nederland is het per kwartaal. In Duitsland per maand.
quote:
Hoeveel bedraagt de Duitse kinderbijslag?
Voor uw eerste 2 kinderen is de Duitse kinderbijslag ¤ 204,00 per maand per kind. Voor uw derde kind is dat ¤ 210,00 per maand. Vanaf uw vierde kind is dat ¤ 235,00 per maand.
pi_194203029
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:54 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Of zou dit ook meewerken? Hier had Rob het in een eerder seizoen over toen ze naar Duitsland wilden gaan verhuizen.
[..]

En laten we deze niet vergeten, in Nederland is het per kwartaal. In Duitsland per maand.
[..]

Dat zal zeker meespelen ja.
pi_194203079
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:14 schreef Tegan het volgende:
De Buddenbrucks doen het inderdaad echt goed. Minder geschreeuw, iets meer structuur, maar ook weer niet te perfect. Wat meer een afspiegeling van regulier hectische gezinsleven i.p.v. ongeorganiseerde chaos. Ze lijken het financieel ook beter te hebben, waardoor veel kinderen minder tokkie overkomt. Dat voelde een aantal jaren geleden anders.
Ze hebben nu ook wat meer ruimte in huis, denk dat dat ook wel bij draagt aan de rust :)
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:13:33 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194203851
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat spoilen mag je wel mee stoppen, ookal staat het in spoilers.

Of zet het als tekst in de spoiler
SPOILER: info uit komende aflevering
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dat mag gewoon achterwege blijven.
Het zijn 2 users die dat spoileren over toekomstige afleveringen doen en het zijn allebei nieuwe users, met een account van enkele wekem/maanden oud.

Het is erg jammer dat ze zich niet inlezen in de mores van zo'n topicreeks maar hem op deze manier verpesten, en dat ook gewoon blijven doen nadat er iets van gezegd is.

Alsof je in een serie over de NL reeks gaat spoileren wat je in de VS-reeks al gezien hebt, ook strontvervelend.

Open dan lekker een vooruitgegeken topic om er daar over te kunnen posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:16:32 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194203884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze hebben nu ook wat meer ruimte in huis, denk dat dat ook wel bij draagt aan de rust :)
Dat zal zeker werken, en die KB die bijna 3 keer zo hoog is ook.

Als hij als zelfstandige werkt hoop ik vooral dat hij voldoende reserveert voor ziekte en pensioen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194204093
Toen de 'spoilers' open en bloot waren vond ik het vervelend dat ik steeds dacht dat ik niet had opgelet ofzo. Het was niet aangegeven waar de informatie vandaan kwam. Bij social media doen we dat wel steeds, waardoor het duidelijk is. Nu met alles in de spoiler-tags vind ik het prima omdat ik nu wel onderscheid kan maken en omdat ik nu zelf kan kiezen of ik het wil lezen. Een apart topic hoeft van mij niet perse. Ik zou alleen graag nog zien dat de eerdere posts met terugwerkende kracht worden voorzien van spoilers.

En nu ga ik weer ontopic!
pi_194204127
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zal zeker werken, en die KB die bijna 3 keer zo hoog is ook.

Als hij als zelfstandige werkt hoop ik vooral dat hij voldoende reserveert voor ziekte en pensioen.
Je zou toch zeggen dat je het geld van Duitse KB weer ergens anders bij betaald? Waarschijnlijk bij de belastingen? Ik neem aan dat de BB Duitse belastingbelastingen betaald.
pi_194204136
In België is het ook per maand. En nog wat extra regelingen erbij geloof ik.
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:48:03 #158
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194204287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:40 schreef Oppulregaj het volgende:
Onderstaand bericht had iemand geplaats als reactie op de facebookpagina van de familie Quaedackers:

Schijnheilige rot familie. Jullie doen altijd alsof jullie nergens van weten maar wij wonen bij jullie in de rappardstraat en heb al die tijd mijn mond gehouden maar die zoon van 15 is de ergste samen met ze moeder hoor vergis jullie je maar niet door die mooie praatjes op tv en de nep tranen van mama!!!! Kinderen die gepest worden op en buiten school door de kinderen van de quaedackers, moeder die amper tot nooit bij school staat maar de oudere kinderen de kleintjes laat op halen, moeder is het liefst ieder uur van de dag weg en de oudste moeten hun afspraken af zeggen om op de kleintjes te letten, die nieuwe vent van haar die stoer denkt te doen bij school maar kei hard uitgelachen word. Die zoon van 15 maakt nep accounts aan dat ze gestalkt worden HE ROMANO, maakt ruzie met mensen, bedreigt kleintjes en stuurt dreigberichten in pb's maar als je hem ziet op straat en je spreekt hem aan is het huilen!!!! Die kleintjes zijn meerdere malen betrapt door buurtbewoners dat ze in breken bij de garages hier in de straat. Dus schei uit met doen alsof jullie nooit wat doen maar altijd anderen de schuld geven,, want jullie "onschuld" komt langzaam boven water😉 nogmaals groetjes van de buurtjes
quaedackers zien er wel zo uit.
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:50:21 #159
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194204313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:37 schreef lily het volgende:
In België is het ook per maand. En nog wat extra regelingen erbij geloof ik.
Maar wij betalen weer meer aan Europa.
pi_194204336
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:37 schreef lily het volgende:
In België is het ook per maand. En nog wat extra regelingen erbij geloof ik.
In België krijg je ook een fiks bedrag bij de geboorte van een kind. Paar 100 euro was het wat jaartjes geleden.

Elk kind krijgt éénmalig een startbedrag van 1.122 euro bij de geboorte of adoptie.


https://www.vlaanderen.be/startbedrag-groeipakket

Holy cow.
pi_194204457
En volgens mij stopt het ook niet met 18 (hier wel)
pi_194204937
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zelfs dat mag gewoon achterwege blijven.
Het zijn 2 users die dat spoileren over toekomstige afleveringen doen en het zijn allebei nieuwe users, met een account van enkele wekem/maanden oud.

Het is erg jammer dat ze zich niet inlezen in de mores van zo'n topicreeks maar hem op deze manier verpesten, en dat ook gewoon blijven doen nadat er iets van gezegd is.

Alsof je in een serie over de NL reeks gaat spoileren wat je in de VS-reeks al gezien hebt, ook strontvervelend.

Open dan lekker een vooruitgegeken topic om er daar over te kunnen posten.
Ik kom hier al sinds 2008 lieverd *;
En daar zijn spoiler tags voor. Dat jij dat niet leuk vind is wat anders. Het staat nota bene zo in de FAQ.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 11:27:54 ]
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:29:05 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194204989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:26 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik kom hier al sinds 2008 lieverd *;
En daar zijn spoiler tags voor. Dat jij dat niet leuk vind is wat anders. Het staat nota bene zo in de FAQ.
Don't lieverd me.
Post dan lekker met je originele account.
Onder welke naam was je eerder in deze reeks actief?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194205003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Don't lieverd me.
Post dan lekker met je originele account.
Onder welke naam was je eerder in deze reeks actief?
*; One love. Doe rustig, laten we on-topic blijven.
pi_194211157
Leuk al dat plastic in het milieu
pi_194211177
Dat was een flinke ballon
pi_194211251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:14 schreef Bluedisplay het volgende:
Leuk al dat plastic in het milieu
Misschien biologisch afbreekbaar? Half jaar geleden op mijn werk was er 1 of ander feest waarbij kinderen van werknemers ballonnen op mochten laten en er werd gezegd dat die ballonnen biologisch afbreekbaar waren.
pi_194211252
Na de eerste date gelijk de kinderen leren kennen?
pi_194211267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:18 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Misschien biologisch afbreekbaar? Half jaar geleden op mijn werk was er 1 of ander feest waarbij kinderen van werknemers ballonnen op mochten laten en er werd gezegd dat die ballonnen biologisch afbreekbaar waren.
Ze lijkt me niet het type dat daar rekening mee houdt, maar wie weet
pi_194211273
2e date en zijn kleren hangen daar al :X
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:20:40 #171
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194211285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:18 schreef Bluedisplay het volgende:
Na de eerste date gelijk de kinderen leren kennen?
Ze kennen elkaar al 3 weken hoor.
Dus heel normaal dat de kledingkast nu voor de helft is gevuld met zijn kleding _O-
pi_194211312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:20 schreef spapaars het volgende:

[..]

Ze kennen elkaar al 3 weken hoor.
Dus heel normaal dat de kledingkast nu voor de helft is gevuld met zijn kleding _O-
Ja heel normaal :')
pi_194211319
Ik wil het er verder bij laten, maar Jeugdzorg moet ingrijpen bij familie Quadackers.
pi_194211385
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:22 schreef TomDooley het volgende:
Ik wil het er verder bij laten, maar Jeugdzorg moet ingrijpen bij familie Quadackers.
:')
Twinning = boring
pi_194211421
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:22 schreef TomDooley het volgende:
Ik wil het er verder bij laten, maar Jeugdzorg moet ingrijpen bij familie Quadackers.
Die is daar al in beeld heb ik begrepen.
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:29:12 #176
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194211454
Oh jezus wat een pauper.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194211482
Wat zit die kerel eng te staren naar die dochter
pi_194211490
Ik hoop dat het meevalt met die gozer voor de kinderen :{


Echt slecht
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211493
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:30 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat zit die kerel eng te staren naar die dochter
Viel mij ook al op
Twinning = boring
pi_194211512
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onder welke naam was je eerder in deze reeks actief?
@F.Sinatra
pi_194211513
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:27 schreef praadje het volgende:

[..]

Die is daar al in beeld heb ik begrepen.
Dit hoop ik oprecht. Het doet me pijn om te zien hoe die kinderen opgroeien.
pi_194211524
Wat een engnek die nieuwe vent
pi_194211543
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:18 schreef Bluedisplay het volgende:
Na de eerste date gelijk de kinderen leren kennen?
Zelfs alleen laten bij de kinderen ;)
pi_194211545
Dus je date voor de 2e keer en dan laat je je vriend bij je kinderen achter |:(
pi_194211552
Dubbel.
pi_194211558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat een engnek die nieuwe vent
Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt? Ik niet. Net zoals het absoluut niet de eerste 'oom' voor de kinderen is. Mevrouw krijgt betaald door 'buurmannen'. Een botoxje voor een wip. En ook dat was niet de eerste keer.
pi_194211569
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef praadje het volgende:
Dus je date voor de 2e keer en dan laat je je vriend bij je kinderen achter |:(
Ja wth dan kan je wel naïef of dom zijn maar dit is ook gewoon een gebrek aan moederschap.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt?
Ik wel, want ze is een enigszins bekend persoon en ziet er goed uit en heeft openbare profielen op sociale media. Dan krijg je al gauw van die viespeuken in je DM.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 19:36:07 ]
pi_194211590
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik wel, want ze is een enigszins bekend persoon en ziet er goed uit en heeft openbare profielen op sociale media. Dan krijg je al gauw van die viespeuken in je DM.
Viespeuken ja. Mannen niet ;-)
pi_194211599
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt? Ik niet. Net zoals het absoluut niet de eerste 'oom' voor de kinderen is. Mevrouw krijgt betaald door 'buurmannen'. Een botoxje voor een wip. En ook dat was niet de eerste keer.
Betaald door buurmannen?
pi_194211604
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:36 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Viespeuken ja. Mannen niet ;-)
Ja en die viespeuken zijn geen vrouwen of genderneutralen ;-)
pi_194211618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt? Ik niet. Net zoals het absoluut niet de eerste 'oom' voor de kinderen is. Mevrouw krijgt betaald door 'buurmannen'. Een botoxje voor een wip. En ook dat was niet de eerste keer.
Vrijgezellen vrouwen van die leeftijd krijgen echt meer aandacht dan je zou denken.
pi_194211634
Ik krijg ook veel vieze dms altijd :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211652
;(
pi_194211657
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt? Ik niet. Net zoals het absoluut niet de eerste 'oom' voor de kinderen is. Mevrouw krijgt betaald door 'buurmannen'. Een botoxje voor een wip. En ook dat was niet de eerste keer.
Wie zegt dat? Of maak je hier gewoon iemand voor hoer uit?
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:39:45 #196
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194211666
Rob lijkt me echt een toffe pa
pi_194211670
Over het krijgen van vieze dms: ik ook. Maar ik ben wel 23. Iig is het vrij normaal als vrouw met een openbaar profiel op social media om viezerikken in je dms te krijgen. En zij is ook nog eens bekend.
pi_194211688
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob lijkt me echt een toffe pa
Ja, ik vind het deze serie ook het leukste gezin om naar te kijken.
pi_194211712
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:41 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, ik vind het deze serie ook het leukste gezin om naar te kijken.
Vind de Kraantjes ook leuk en het goed doen voor een samengesteld gezin.
pi_194211720
Ja die jongens zijn wel gek op die pa kraan zag je verleden keer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211737
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Vind de Kraantjes ook leuk en het goed doen voor een samengesteld gezin.
Ja, die jongens zijn leuk met die kleintjes.
pi_194211739
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja die jongens zijn wel gek op die pa kraan zag je verleden keer
Wat dan? Kijk dit programma vaak met een half oog.
pi_194211744
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Vind de Kraantjes ook leuk en het goed doen voor een samengesteld gezin.
Ja en leuk die twee grote jongens met die kleintjes.
pi_194211745
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Wat dan? Kijk dit programma vaak met een half oog.
Waren aan het janken omdat die naar zijn werk moest :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211761
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, die jongens zijn leuk met die kleintjes.
Maar net ook dat videobellen met Quinten en zijn familie in Hardenberg. Zijn stief/half? zusje is dan ook oprecht in hem geïnteresseerd en andersom. Zulke dingen zijn niet altijd zo vanzelfsprekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 19:45:58 ]
pi_194211762
Wat praat die vent tokkie tegen die kinderen
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:45:19 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194211763
Die nieuwe vriend :{ Brrrr...
pi_194211764
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Vind de Kraantjes ook leuk en het goed doen voor een samengesteld gezin.
Ja, al heb ik altijd het idee dat Linda op ontploffen staat. Leuk die 2 grote jongens met die kleintjes.
pi_194211765
Wat een man :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:41 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, ik vind het deze serie ook het leukste gezin om naar te kijken.
Ik vind dat ze leuk bijgetrokken zijn deze serie ja, ze lijken rustiger en meer lol te hebben. Moeder ziet er ook veel beter uit. Vader lijkt me een beetje een 'macho', maar wel één met een klein hartje. En ook al vind ik ze erg jong, de oudste zoon en zijn vriendin gaan wel trouwen nadat ze zwanger was geraakt en vader had hier gelijk in, dat zegt wel veel positiefs.
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:45:59 #211
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194211778
Zijn naam klopt bij zijn uiterlijk.
pi_194211781
Aardappelen over datum _O-
Twinning = boring
pi_194211782
Wat doet Fok! raar de laatste tijd zeg. Of hij plaatst dubbel of hij plaatst niets.
pi_194211787
''Jij liegt wel vaker tegen mij''

:') Leuke stiefpa
pi_194211792
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waren aan het janken omdat die naar zijn werk moest :P
Dat was schattig, dat kleine ventje, wakker worden en huilen omdat zijn vader moet werken, vond dat echt een heel lief moment.
pi_194211795
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:45 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Ik vind dat ze leuk bijgetrokken zijn deze serie ja, ze lijken rustiger en meer lol te hebben. Moeder ziet er ook veel beter uit. Vader lijkt me een beetje een 'macho', maar wel één met een klein hartje. En ook al vind ik ze erg jong, de oudste zoon en zijn vriendin gaan wel trouwen nadat ze zwanger was geraakt en vader had hier gelijk in, dat zegt wel veel positiefs.
Helemaal mee eens.
pi_194211803
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:46 schreef Inca het volgende:
Aardappelen over datum _O-
Haha, zelfs als ze al beginnen uit te lopen zijn ze nog prima te eten. Ik gooi aardappels pas weg als ze helemaal verschrompeld zijn.
pi_194211808
_O- _O- _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:45 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, al heb ik altijd het idee dat Linda op ontploffen staat. Leuk die 2 grote jongens met die kleintjes.
Ik vraag me wel af of je die Quinten alleen kan laten bij die kleintjes. Volgens mij flipt 'ie volledig als ze langdurig gaan huilen ofzo.
pi_194211819
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:46 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Dat was schattig, dat kleine ventje, wakker worden en huilen omdat zijn vader moet werken, vond dat echt een heel lief moment.
Ja dan doet die iig wat goed :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211834
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:47 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af of je die Quinten alleen kan laten bij die kleintjes. Volgens mij flipt 'ie volledig als ze langdurig gaan huilen ofzo.
Denk dat het wel meevalt, maar je kunt zien dat hij het van zijn moeder heeft. Wat ik vreemd vond was dat ze tegen een kleuter zegt 'ik ben wel blij dat je even weg gaat'.
pi_194211836
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:47 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af of je die Quinten alleen kan laten bij die kleintjes. Volgens mij flipt 'ie volledig als ze langdurig gaan huilen ofzo.
Maar die Sam trekt hem er wel door heb ik het idee.
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:49:36 #223
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194211842
Dreigen :')
pi_194211854
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:49 schreef praadje het volgende:

[..]

Maar die Sam trekt hem er wel door heb ik het idee.
Sam is een beste kerel ^O^
pi_194211866
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:49 schreef xzaz het volgende:
Dreigen :')
Haha, heel relaxed doet hij dat. Ik moest lachen.
pi_194211873
Lol Ronnie Flex :')
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:51:14 #227
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194211875
Flex is stoned.
pi_194211901
Kan me niet voorstellen dat het niet in scene is gezet eigenlijk.

Maar ik zou er als Ronnie Flex echt niet op zitten te wachten. En zeker die koekjes niet opeten :D

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 19:53:01 ]
pi_194211911
Wat vinden jullie van de Jelies? Ik vind ze dit seizoen veel leuker en echter dan het vorige. Het lijkt wel of het wennen aan de camera in eerste instantie een negatiever beeld schetste dan het werkelijk is.
pi_194211944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:51 schreef StephanL het volgende:
Lol Ronnie Flex :')
Heb ik iets gemist? Waar zagen jullie Ronnie Flex?
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:55:01 #231
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194211949
Zie dat dit de laatste week is.
Lijkt het maar zo, of is dit een kortere seizoen dan voorheen?
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:55:33 #232
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194211954
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:54 schreef praadje het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? Waar zagen jullie Ronnie Flex?
Morgen is hij er bij.
pi_194211958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:54 schreef praadje het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? Waar zagen jullie Ronnie Flex?
Voor uit blik voor morgen
Twinning = boring
pi_194211964
Bij de Baumgards is van alles gesceneerd. Is het niet vanuit het programma dan verzint Samantha zelf wel iets, want die wil graag samen met haar familie bekend zijn.

Die hebben al zo vaak mee gedaan dat de dagelijkse gang van zaken die je bij de andere gezinnen meestal ziet blijkbaar te saai is geworden.
pi_194211965
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:55 schreef spapaars het volgende:
Zie dat dit de laatste week is.
Lijkt het maar zo, of is dit een kortere seizoen dan voorheen?
Nee lijkt zo. Het zijn altijd tien afleveringen, alleen rond het einde jaar verdelen ze de afleveringen over meerdere weken i.p.v. 2 achter elkaar.
pi_194211968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:55 schreef spapaars het volgende:
Zie dat dit de laatste week is.
Lijkt het maar zo, of is dit een kortere seizoen dan voorheen?
Volgens mij is het normaal 7 dagen dacht ik en nu 10. Waarschijnlijk omdat ze geen programma's konden maken ivm corona zijn ze die families gaan volgen. Volgens mij is er in december gewoon weer een week van Een huis vol.
pi_194211970
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:46 schreef Bluedisplay het volgende:
''Jij liegt wel vaker tegen mij''

:') Leuke stiefpa
Ja fontactmoment 2 al zo debiel doen :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211975
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:55 schreef spapaars het volgende:

[..]

Morgen is hij er bij.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:56 schreef Inca het volgende:

Op woensdag 22 juli 2020 19:54 schreef praadje het volgende:
Thanks.
pi_194211992
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:56 schreef Chia het volgende:
Bij de Baumgards is van alles gesceneerd. Is het niet vanuit het programma dan verzint Samantha zelf wel iets, want die wil graag samen met haar familie bekend zijn.

Die hebben al zo vaak mee gedaan dat de dagelijkse gang van zaken die je bij de andere gezinnen meestal ziet blijkbaar te saai is geworden.
Bij jay zag je dat ook


Ging die oudste dochter ook ineens met die dikke zwarte bner op pad :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194211994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:57 schreef praadje het volgende:

[..]


[..]

Thanks.
Like!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194212005
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:56 schreef Chia het volgende:
Bij de Baumgards is van alles gesceneerd. Is het niet vanuit het programma dan verzint Samantha zelf wel iets, want die wil graag samen met haar familie bekend zijn.

Die hebben al zo vaak mee gedaan dat de dagelijkse gang van zaken die je bij de andere gezinnen meestal ziet blijkbaar te saai is geworden.
Mee eens, je ziet het direct aan haar gezicht wanneer haar man en kinderen iets doen of zeggen wat niet afgesproken (lees gedicteerd) is.
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:00:05 #242
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194212017
Functie?
Lijkt erop dat ik de enige ben die het ziet.

pi_194212022
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Bij jay zag je dat ook

Ging die oudste dochter ook ineens met die dikke zwarte bner op pad :')
Die Jay had ik vanaf het begin al door en snapte niet hoe mensen erin trapte.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:01:41 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212043
Nee KRO, ik heb geen idee dat Rob met een Caterpillar kraan bezig is :D

Dat ie geen kettingzaag heeft gerocheld...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194212044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:00 schreef spapaars het volgende:
Functie?
Lijkt erop dat ik de enige ben die het ziet.

[ afbeelding ]
Klopt. Ik heb je geliked, ik zag het na je opmerking. Thanks!
pi_194212047
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Bij jay zag je dat ook


Ging die oudste dochter ook ineens met die dikke zwarte bner op pad :')
Ja irritant is dat en het verpest het programma.
pi_194212061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:55 schreef spapaars het volgende:
Zie dat dit de laatste week is.
Lijkt het maar zo, of is dit een kortere seizoen dan voorheen?
Sinds 2017 (seizoen 6) zijn het altijd 10 afleveringen. De eerste 2 seizoenen was het 15 afleveringen, maar toen duurde elke aflevering maar ongeveer een half uur. Seizoen 3 bestond uit 7 afleveringen, seizoen 4 waren het er 6, seizoen 5 bestond uit 8 afleveringen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oppulregaj op 22-07-2020 20:07:40 ]
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:04:44 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212103
Konden ze Pa niet herdenken zonder zo'n hoop afval te veroorzaken? :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:04:48 #249
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194212104
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:01 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb je geliked, ik zag het na je opmerking. Thanks!
Ik zie niets, maakte die gif met klikken op een bericht
pi_194212128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:04 schreef spapaars het volgende:

[..]

Ik zie niets, maakte die gif met klikken op een bericht
Weet niet of dit helpt, maar ik moest 2 keer klikker voor de like zichtbaar was.
pi_194212169
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:00 schreef spapaars het volgende:
Functie?
Lijkt erop dat ik de enige ben die het ziet.

[ afbeelding ]
Ik zie het ook staan sinds vandaag, is nieuw.
pi_194212183
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Bij jay zag je dat ook

Ging die oudste dochter ook ineens met die dikke zwarte bner op pad :')
Ja die ging met Shirma Rouse winkelen en naar de kapper, pedicure en nagelstyliste. Er werd toen gezegd dat Shirma een goede vriendin van het gezin is.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:11:05 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212204
Direct al zo'n foto van hem, bodybuilder, zo'n beer van de kermis.

Tokkies gonna tok.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:12:25 #254
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194212229
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:08 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Ik zie het ook staan sinds vandaag, is nieuw.
Ja maar dan zou je het toch moeten zien als iemand een post heeft geliked?
Zoiets als dit
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:14:23 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194212267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:12 schreef spapaars het volgende:

[..]

Ja maar dan zou je het toch moeten zien als iemand een post heeft geliked?
Zoiets als dit
[ afbeelding ]
Er is een heel topic over (twee al): Topicreeks: Posts liken vanaf nu mogelijk

Als je op het cijfertje klikt zie je wie het geliked heeft.
Verder kun je daar bijlezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:15:44 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212294
Balen voor Rob, enige zoon die wel mee zou helpen in de tuin zit in het gips.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194212333
Moeder Kraan die tegen de baby zegt dat ze leuker is dan Olaf/dat ze hoopt dat ze niet op Olaf gaat lijken :{.

Damian Q. in beeld :o .

Kevin die meteen een kledingkast krijgt van Nadine.

En even los van de extreme snelheid van hun relatie, met dat koken was op zichzelf al raar, begint niet eens gewoon ergens aan.

Verder ook raar dat Nadine niet meteen begint met schakelen leren op lesdag 1. Of was dat door de rijangst/of doordat het gewoon een losse funles was?

Rob's oma-grap was weer leuk haha.

En arme Xaviee (hoe schrijf je dat?). Het liefste en behulpzaamste Buddenbruckje met veel pijn, zo sneu.
pi_194212346
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja irritant is dat en het verpest het programma.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:00 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Die Jay had ik vanaf het begin al door en snapte niet hoe mensen erin trapte.
ja beetje stom
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194212358
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:09 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Ja die ging met Shirma Rouse winkelen en naar de kapper, pedicure en nagelstyliste. Er werd toen gezegd dat Shirma een goede vriendin van het gezin is.
ja vond het heel erg scripted
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194212366
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:11 schreef derLudolf het volgende:
Direct al zo'n foto van hem, bodybuilder, zo'n beer van de kermis.

Tokkies gonna tok.
niks mis met gespierde mannen ludo :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194212379
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:11 schreef derLudolf het volgende:
Direct al zo'n foto van hem, bodybuilder, zo'n beer van de kermis.

Tokkies gonna tok.
Wie krijgt er nu zo'n foto na 3 weken daten?! Of is dat fap-materiaal voor als hij er niet is :') .
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:20:21 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212386
Wat een drugskop, die Kevin.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:21:04 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212406
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wie krijgt er nu zo'n foto na 3 weken daten?! Of is dat fap-materiaal voor als hij er niet is :') .
Vast.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:22:03 #264
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194212423
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

ja vond het heel erg scripted
Denk dat het voor allemaal opgaat dat ze zich anders gedragen met een camera dan normaal.
pi_194212439
Welk pretpark was dat trouwens in het eindstukje?
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:24:16 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212452
Handig trouwens, dat vuurwerkpistool :7
Ik had toch echt vriendelijk verzocht dat er uit te knippen :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194212475
Sam en Quinten moeten gewoon 6 weken op de grond slapen omdat Linda anders stress krijgt?
pi_194212492
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:17 schreef Tegan het volgende:
Moeder Kraan die tegen de baby zegt dat ze leuker is dan Olaf/dat ze hoopt dat ze niet op Olaf gaat lijken :{.

Moeder Kraan zei ook tegen haar peuter dat 'ze wel wil dat ze even weggaat'.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:26:23 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212496
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:17 schreef Tegan het volgende:
Moeder Kraan die tegen de baby zegt dat ze leuker is dan Olaf/dat ze hoopt dat ze niet op Olaf gaat lijken :{.
Ik vind dat juist een olijk ventje, met z'n rooie haar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:26:27 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194212500
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef Tegan het volgende:
Sam en Quinten moeten gewoon 6 weken op de grond slapen omdat Linda anders stress krijgt?
Misschien vertrekken ze dan wel extra snel naar hun andere ouders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194212509
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef Tegan het volgende:
Sam en Quinten moeten gewoon 6 weken op de grond slapen omdat Linda anders stress krijgt?
Erg hè.
pi_194212517
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:17 schreef Tegan het volgende:
Moeder Kraan die tegen de baby zegt dat ze leuker is dan Olaf/dat ze hoopt dat ze niet op Olaf gaat lijken :{.

Damian Q. in beeld :o .

Kevin die meteen een kledingkast krijgt van Nadine.

En even los van de extreme snelheid van hun relatie, met dat koken was op zichzelf al raar, begint niet eens gewoon ergens aan.

Verder ook raar dat Nadine niet meteen begint met schakelen leren op lesdag 1. Of was dat door de rijangst/of doordat het gewoon een losse funles was?

Rob's oma-grap was weer leuk haha.

En arme Xaviee (hoe schrijf je dat?). Het liefste en behulpzaamste Buddenbruckje met veel pijn, zo sneu.
Ik leerde dat ook pas de 3e les, mijn zus heeft nu les van dezelfde instructeur en moest ook de eerste 2 lessen alleen sturen en richting aangeven.
pi_194212518
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef Tegan het volgende:
Sam en Quinten moeten gewoon 6 weken op de grond slapen omdat Linda anders stress krijgt?
Hoe zat dat nou precies dan? Want die twee hebben toch gewoon hun eigen bed in dat huis.

Edit: oh verhuizing

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 20:30:48 ]
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:28:02 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194212527
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:17 schreef Tegan het volgende:
Moeder Kraan die tegen de baby zegt dat ze leuker is dan Olaf/dat ze hoopt dat ze niet op Olaf gaat lijken :{.

Nee, dat zei ze niet, ze zei dat je 10 baby's als Sara kunt hebben, niet als Olaf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:28:13 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212533
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien vertrekken ze dan wel extra snel naar hun andere ouders.
Nou idd, alsof dat bed uit elkaar halen veel werk is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194212552
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:23 schreef Tegan het volgende:
Welk pretpark was dat trouwens in het eindstukje?
Wunderland in Kalker, heette voorheen Kernwasser Wunderland gezien het op een plek zit waar eigenlijk een kerncentrale zou komen, wat de koeltoren van de centrale zou worden staat er nog in het park. Beetje te vergelijken met Drouwenerzand, je betaalt een vast bedrag en je kunt in het park onbeperkt patat, snacks en softijs eten.
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:29:54 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194212567
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou idd, alsof dat bed uit elkaar halen veel werk is.
Als beiden op het punt staan naar de andere ouder te vertrekken dan kan het zomaar een van de laatste momenten zijn dat ze samen het bed uit elkaar kunnen halen.
Maar goed, de tijd die ze er nu aan besteed hebben hadden ze er de dag voor de verhuizing ook aan kunnen besteden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194212591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Ik leerde dat ook pas de 3e les, mijn zus heeft nu les van dezelfde instructeur en moest ook de eerste 2 lessen alleen sturen en richting aangeven.
Ik moest meteen schakelen. Eerst een paar minuten uitleg over de besturing van de gehele auto en daarna meteen zelf schakelen na het starten van de auto. Daarom vond ik het raar. Maar ik kan me wel voorstellen dat het met rijangst anders is. Maar goed, nu lees ik dus dat niet meteen schakelen vaker voorkomt ^O^ .
pi_194212592
Staat ze te janken, die oplichter. Michel jankjankjank, 2 seconden ervoor '...met m'n tweede nieuwe liefde, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest'.
pi_194212610
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik moest meteen schakelen. Eerst een paar minuten uitleg over de besturing van de gehele auto e daarna meteen zelf schakelen na het starten van de auto. Daarom vond ik het raar. Maar ik kan me wel voorstellen dat het met rijangst anders is. Maar goed, nu lees ik dus dat niet meteen schakelen vaker voorkomt ^O^ .
Mijn eerste les bestond uit sturen en zigzaggen om een rij bomen op een parkeerplaats van een groot park.
pi_194212631
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik moest meteen schakelen. Eerst een paar minuten uitleg over de besturing van de gehele auto e daarna meteen zelf schakelen na het starten van de auto. Daarom vond ik het raar. Maar ik kan me wel voorstellen dat het met rijangst anders is. Maar goed, nu lees ik dus dat niet meteen schakelen vaker voorkomt ^O^ .
Eerste keer alleen sturen, vanaf tweede keer gaan schakelen, zal aan de instructeur en leerling liggen. Ik was zo zenuwachtig voor de eerste les, dat het de instructeur beter leek om me alleen te laten sturen. Tweede keer lessen waren de zenuwen weg, dus mocht ik beginnen met schakelen. Dit zal vaker het geval zijn.
pi_194212632
Ik moest ook meteen schakelen, maar had mijn trekkerrijbewijs al, dus was niet echt nieuw. :P
pi_194212636
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind dat juist een olijk ventje, met z'n rooie haar.
Ja inderdaad. Plus alle kleine kinderen zijn 'vervelend' maar daar praat je niet op deze manier over. Vooral niet op camera.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 20:41:42 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194212785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef TomDooley het volgende:
Staat ze te janken, die oplichter. Michel jankjankjank, 2 seconden ervoor '...met m'n tweede nieuwe liefde, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest'.
Idd. Opgefokt figuurtje zeg naar die kinderen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 21:04:36 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194213221
Lekker bekken in het zwembad waar je kinderen bij zijn.
  woensdag 22 juli 2020 @ 21:06:26 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194213264
Al die dure zaken die door de KRO/NcrV worden betaald. Rijlessen, uitjes naar pretparken etc.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 21:19:33 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194213475
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:06 schreef golfer het volgende:
Al die dure zaken die door de KRO/NcrV worden betaald. Rijlessen, uitjes naar pretparken etc.
Tja, nog steeds goedkoper dan een Paul de Leeuw een showtje laten presenteren op zaterdagavond ;)

En rijles, een uurtje, dat zal hooguit zes tientjes kosten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 21:22:00 #288
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194213524
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:06 schreef golfer het volgende:
Al die dure zaken die door de KRO/NcrV worden betaald. Rijlessen, uitjes naar pretparken etc.
Trouwjurken en -pakken.
  woensdag 22 juli 2020 @ 21:22:20 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194213533
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, nog steeds goedkoper dan een Paul de Leeuw een showtje laten presenteren op zaterdagavond ;)

En rijles, een uurtje, dat zal hooguit zes tientjes kosten.
Al betalen ze alle lessen tot ze haar rijbewijs heeft is het waarschijnlijk nog een koopje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194213539
Die Kevin... Wat een agressie straalt daarvan af zeg. En met die aardappelen tegen dat kind zeggen dat ie wel vaker tegen hem liegt 8)7 Dat begint nou al dat ie zo tegen de kinderen doet. Ik zou echt zo snel mogelijk wegrennen van zo'n leip figuur.
pi_194213627
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:06 schreef golfer het volgende:
Al die dure zaken die door de KRO/NcrV worden betaald. Rijlessen, uitjes naar pretparken etc.
Is dat zo?
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 21:34:28 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194213728
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die Kevin... Wat een agressie straalt daarvan af zeg. En met die aardappelen tegen dat kind zeggen dat ie wel vaker tegen hem liegt 8)7 Dat begint nou al dat ie zo tegen de kinderen doet. Ik zou echt zo snel mogelijk wegrennen van zo'n leip figuur.
Liefde maakt blind en hij neukt vast lekker.

Hoop dat ze het nu ziet, met de uitzending.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 21:35:51 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194213744
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al betalen ze alle lessen tot ze haar rijbewijs heeft is het waarschijnlijk nog een koopje.
Uhu, een presentator is duurder.
TV maken kost eenmaal geld.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194213759
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Is dat zo?
Was vroegee veel meer, ook bij programmas als vier handen op één buik, nu blijft het eigenlijk nog beperkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2020 21:36:54 ]
pi_194213777
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Liefde maakt blind en hij neukt vast lekker.

Hoop dat ze het nu ziet, met de uitzending.
Mwah, ik denk niet dat dat veel verschil zal maken. In het begin dacht ik, ach wat een zielig vrouwke. Nu begin ik haar irritant te vinden. Elke aflevering komt Michel aan bod.

Ik had wel te doen met Xaviée hoor.
pi_194213848
Ahh ik had wel een beetje te doen met Xaviee hoor ;(.

Denk trouwens dat mevrouw Kraan het niet zo bedoelde wat betreft Sara en Olav. Volgens mij bedoelde ze dat Sara een makkelijke baby is en dat ze waarschijnlijk wat meer haar handen aan haar vol heeft wanneer ze Olavs leeftijd bereikt. Of ik heb iets gemist? Vind Olav trouwens echt een schattig jochie om te zien trouwens, met zijn rode haar :D.

Wat een simpele ziel die Kevin zeg. Je ziet toch dat die aardappelen er super goed uitzien. Alsof aardappelen daar sowieso langer dan een week liggen :') .

Vind trouwens dat behang in een van die jongensslaapkamers van de BB super leuk! Met die planten.
pi_194213895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:42 schreef Smart_ass het volgende:

Denk trouwens dat mevrouw Kraan het niet zo bedoelde wat betreft Sara en Olav. Volgens mij bedoelde ze dat Sara een makkelijke baby is en dat ze waarschijnlijk wat meer haar handen aan haar vol heeft wanneer ze Olavs leeftijd bereikt.
Zo interpreteerde ik het ook idd. De ene baby is nou eenmaal arbeidsintensiever dan de andere.
pi_194213922
Oja, aardappelen van vorig jaar ja :') Dan zien ze er echt niet meer zo uit hoor.
pi_194213978
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Liefde maakt blind en hij neukt vast lekker.

Hoop dat ze het nu ziet, met de uitzending.
Dan maar een nieuw kind Kevin noemen. Amders zit je met je handtattoo.
pi_194214006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ahh ik had wel een beetje te doen met Xaviee hoor ;(.

Denk trouwens dat mevrouw Kraan het niet zo bedoelde wat betreft Sara en Olav. Volgens mij bedoelde ze dat Sara een makkelijke baby is en dat ze waarschijnlijk wat meer haar handen aan haar vol heeft wanneer ze Olavs leeftijd bereikt. Of ik heb iets gemist? Vind Olav trouwens echt een schattig jochie om te zien trouwens, met zijn rode haar :D.

Wat een simpele ziel die Kevin zeg. Je ziet toch dat die aardappelen er super goed uitzien. Alsof aardappelen daar sowieso langer dan een week liggen :') .

Vind trouwens dat behang in een van die jongensslaapkamers van de BB super leuk! Met die planten.
Dat 'man' achter elke zin van Kevin was ook top :D
pi_194214292
Ik vond dat Nadine wat betreft die vaderdags cadeautjes die de kinderen op school moesten maken wel gelijk had. Leerkrachten zouden wel wat rekening mogen houden met kinderen die geen vader meer hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')