Morgen is hij er bij.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Waar zagen jullie Ronnie Flex?
Voor uit blik voor morgenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Waar zagen jullie Ronnie Flex?
Nee lijkt zo. Het zijn altijd tien afleveringen, alleen rond het einde jaar verdelen ze de afleveringen over meerdere weken i.p.v. 2 achter elkaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:55 schreef spapaars het volgende:
Zie dat dit de laatste week is.
Lijkt het maar zo, of is dit een kortere seizoen dan voorheen?
Volgens mij is het normaal 7 dagen dacht ik en nu 10. Waarschijnlijk omdat ze geen programma's konden maken ivm corona zijn ze die families gaan volgen. Volgens mij is er in december gewoon weer een week van Een huis vol.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:55 schreef spapaars het volgende:
Ja fontactmoment 2 al zo debiel doenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:46 schreef Bluedisplay het volgende:
''Jij liegt wel vaker tegen mij''Leuke stiefpa
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:56 schreef Inca het volgende:
Op woensdag 22 juli 2020 19:54 schreef praadje het volgende:
Bij jay zag je dat ookquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:56 schreef Chia het volgende:
Bij de Baumgards is van alles gesceneerd. Is het niet vanuit het programma dan verzint Samantha zelf wel iets, want die wil graag samen met haar familie bekend zijn.
Die hebben al zo vaak mee gedaan dat de dagelijkse gang van zaken die je bij de andere gezinnen meestal ziet blijkbaar te saai is geworden.
Like!quote:
Mee eens, je ziet het direct aan haar gezicht wanneer haar man en kinderen iets doen of zeggen wat niet afgesproken (lees gedicteerd) is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:56 schreef Chia het volgende:
Bij de Baumgards is van alles gesceneerd. Is het niet vanuit het programma dan verzint Samantha zelf wel iets, want die wil graag samen met haar familie bekend zijn.
Die hebben al zo vaak mee gedaan dat de dagelijkse gang van zaken die je bij de andere gezinnen meestal ziet blijkbaar te saai is geworden.
Die Jay had ik vanaf het begin al door en snapte niet hoe mensen erin trapte.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij jay zag je dat ook
Ging die oudste dochter ook ineens met die dikke zwarte bner op pad
Klopt. Ik heb je geliked, ik zag het na je opmerking. Thanks!quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:00 schreef spapaars het volgende:
Functie?
Lijkt erop dat ik de enige ben die het ziet.
[ afbeelding ]
Ja irritant is dat en het verpest het programma.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij jay zag je dat ook
Ging die oudste dochter ook ineens met die dikke zwarte bner op pad
Sinds 2017 (seizoen 6) zijn het altijd 10 afleveringen. De eerste 2 seizoenen was het 15 afleveringen, maar toen duurde elke aflevering maar ongeveer een half uur. Seizoen 3 bestond uit 7 afleveringen, seizoen 4 waren het er 6, seizoen 5 bestond uit 8 afleveringen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:55 schreef spapaars het volgende:
Ik zie niets, maakte die gif met klikken op een berichtquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:01 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb je geliked, ik zag het na je opmerking. Thanks!
Weet niet of dit helpt, maar ik moest 2 keer klikker voor de like zichtbaar was.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zie niets, maakte die gif met klikken op een bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |