En je kunt die ouders ook niet met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben niet meer kinderen in huis dan ze aankunnen
(om even snoeihard te oordelenExcuses)
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 september 2026 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
En je kunt die ouders ook niet met elkaar vergelijken.
Ook op die leeftijd kun je prima op tijd opstaan als er zoiets is als een verhuizing. Gewoon kwestie van opvoeden. Ik mocht ook in het weekend gewoon uitslapen, maar als er iets moest gebeuren, dan moest ik gewoon op tijd opstaan. Puber of niet.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:46 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is ook de leeftijd he ...
Eens. En buiten dat, hij had toch ook wel het idee kunnen hebben van, mijn ouders gaan morgenochtend verhuizen ik ga de wekker zetten om te helpen?quote:Op dinsdag 15 september 2026 17:16 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Ook op die leeftijd kun je prima op tijd opstaan als er zoiets is als een verhuizing. Gewoon kwestie van opvoeden. Ik mocht ook in het weekend gewoon uitslapen, maar als er iets moest gebeuren, dan moest ik gewoon op tijd opstaan. Puber of niet.
Hij niet.quote:Op dinsdag 15 september 2026 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens. En buiten dat, hij had toch ook wel het idee kunnen hebben van, mijn ouders gaan morgenochtend verhuizen ik ga de wekker zetten om te helpen?
Dat zou me niet verrassenquote:Op dinsdag 15 september 2026 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens. En buiten dat, hij had toch ook wel het idee kunnen hebben van, mijn ouders gaan morgenochtend verhuizen ik ga de wekker zetten om te helpen?
Ik kan het mis hebben, maar de fam Blom lijkt me een gezin dat compleet uit elkaar valt wanneer de kinderen volwassen zijn.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die vrouw van Jay wel echt lief. Ik weet alleen niet wat ik van Jay zelf vind. Ik zag aan de omgeving dat ze vlakbij mij wonen
Beetje met jou eens. Hij benadrukt zelf ook net iets teveel wat hij allemaal doet voor zijn gezin ....quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:04 schreef F_r het volgende:
Jay is niet mijn favoriet. Hij zit in mijn irritatie grens ook al bij eerdere seizoenen. Hij vraagt nooit aan de kinderen wil je dit voor mij doen? Maar altijd wil je dit voor papa doen/ je vader doen?
En iets in de omgang met de kinderen maar ook hoe hij zijn vrouw terecht wijst dat er een honger heeft. Ja ik weet wel wat ze nodig heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje met jou eens. Hij benadrukt zelf ook net iets teveel wat hij allemaal doet voor zijn gezin ....
Eens.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:04 schreef F_r het volgende:
Jay is niet mijn favoriet. Hij zit in mijn irritatie grens ook al bij eerdere seizoenen. Hij vraagt nooit aan de kinderen wil je dit voor mij doen? Maar altijd wil je dit voor papa doen/ je vader doen?
Dat dus. Ik ben dus niet de enige die het opvalt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eens.
Hoe hij orders uitdeelde na die oogoperatie…
Hij zit ook iets té bovenop zijn kinderen. Ik weet niet.
Was hij zich nou ook aan het bemoeien met de was opvouwen van zijn vrouw? Kon het even niet verstaan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:35 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben dus niet de enige die het opvalt.
Ja. Op de zolderquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Was hij zich nou ook aan het bemoeien met de was opvouwen van zijn vrouw? Kon het even niet verstaan.
Ughhh.. ok, dan weet ik nu wat ik van Jay vind.quote:
Of? bemoei je er gewoon niet mee. Ik weet niet wat hij probeerde te bereiken daarmee bij de camera, maar goed.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ughhh.. ok, dan weet ik nu wat ik van Jay vind.
Je kan best iemand een tip geven hoe het beste was opgevouwen kan worden (al deed ze het gewoon prima?) maar doe dat lekker wanneer de camera's niet draaien.
Je hebt gelijk ik zou daar ook niet blij van worden mocht mijn partner mijn opvouwkunsten ter plekke bekritiseren (of gewoon sowieso bekritiseren), camera of geen camera. Ik ben benieuwd wat Jay tegen mij zou zeggen, aangezien ik wat slordiger opvouw dan zijn vrouwquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of? bemoei je er gewoon niet mee. Ik weet niet wat hij probeerde te bereiken daarmee bij de camera, maar goed.
Geloof me, dat doet mijn man maar 1x, zich bemoeien met hoe ik de was opvouw. Daarna treft hij alles opgepropt aan in de kast.
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Was hij zich nou ook aan het bemoeien met de was opvouwen van zijn vrouw? Kon het even niet verstaan.
Nu je het zegt, dat viel me ook op bij de Bakcha’s. Die meiden super behulpzaam en die jongen een beetje flierefluiten. Zou dat er gewoon in zitten of heeft dat met opvoeding te maken?quote:Op dinsdag 15 september 2026 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hij niet.
Zijn zus wel. Die is 9 van de 10 keer heel erg behulpzaam.
Voet is pas net weg, moeten ze de kinderen die na hem kwamen dan maar met terugwerkende kracht aborteren?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat niet alleen en bij veel van de gezinnen zit er dus vaak ook een zorgenkind bij.
Ik zie het ook bij het andere programma op SBS. Kindje met zwaar autisme bijvoorbeeld of hier een kindje wat een z’n voet mist. Dat is nogal een aanslag op het gezin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |