Irritainmentquote:Op maandag 17 november 2025 11:39 schreef J-net het volgende:
Ja is ook gewoonweg soort irritainment ik vind het een bijzondere club van mensen.
Ze wonen nu in Belgie schijnbaar. Ze zijn wel echt zoals je ze ziet.
Ik vond een seizoen zoals met Zeldenrust, Kraantjes, Jelies en Buddenbruckjes dat laat een beetje verschillende stijlen en dingen zien. En geldt ook voor Cudogams.
Ik stuitte net op zijn TikTokquote:Op zaterdag 15 november 2025 06:39 schreef Samhain het volgende:
Met Roemillio Baumgard gaat het niet zo goed.
Ai, wat verdrietig!quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik stuitte net op zijn TikTokJa, zo te zien heeft hij het knap lastig en zijn moeder heeft daar een flink aandeel in als ik het zo hoor. Als ik het zo hoor wil hij zijn moeder niet in een negatief daglicht plaatsen, maar hij kan niet anders.
Je ziet de pijn en ik hoop dat het beter met hem zal gaan
Hij kan het ook niet melden natuurlijk ....quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik stuitte net op zijn TikTokJa, zo te zien heeft hij het knap lastig en zijn moeder heeft daar een flink aandeel in als ik het zo hoor. Als ik het zo hoor wil hij zijn moeder niet in een negatief daglicht plaatsen, maar hij kan niet anders.
Je ziet de pijn en ik hoop dat het beter met hem zal gaan
Ik zit er vol in… de irritainmentquote:Op maandag 17 november 2025 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Irritainment![]()
En dan ben ik zo blij dat het bij hen is. Die headbangertjes bij de Buddenbrucks![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |