Oh en er waren al problemen met de zwangerschap van Billy-Janequote:Op zondag 19 oktober 2025 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Familie Wildeman krijgt er weer een baby bij.
https://www.rtl.nl/boulev(...)eman-opnieuw-zwanger

Nu al benieuwd naar de naamquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Familie Wildeman krijgt er weer een baby bij.
https://www.rtl.nl/boulev(...)eman-opnieuw-zwanger

Ze had het altijd over hun "lucky number 8". Dat is Billie Jean geworden ....quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
die passen nu al nauwelijks in hun huis

In haar instapost staat dat Priscilla vaak door de pil, prikpil, spiraal zwanger is geworden. Ook deze is niet gepland, dan gebruik je toch condooms?quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ze had het altijd over hun "lucky number 8". Dat is Billie Jean geworden ....
Dan zou je misschien verwachten dat ze daarna voorzorgsmaatregelen zouden treffen. Misschien ....

ik heb geen instaquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In haar instapost staat dat Priscilla vaak door de pil, prikpil, spiraal zwanger is geworden. Ook deze is niet gepland, dan gebruik je toch condooms?
Op je 40/41e nog twee koters onder de twee.... Moet er zelf niet aan denken, maar als ze er blij mee is, prima.

Als ze echt echt echt geen meer wilde dan was ze nu niet zwanger.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb geen insta
maar dan nog .... sterilisatie een optie?
als ze er echt echt echt echt geen meer wil dan he ....

quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ze had het altijd over hun "lucky number 8". Dat is Billie Jean geworden ....
Dan zou je misschien verwachten dat ze daarna voorzorgsmaatregelen zouden treffen. Misschien ....

Priscilla Wildeman breekt zwangerschap af; ze is ziekquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik instagram goed begrijp is het niet goed gegaan met haar zwangerschap
Triest ....quote:De familie Wildeman, bekend van het tv-programma 'Een huis vol', heeft op Instagram een aangrijpend bericht gedeeld. In oktober maakten ze bekend opnieuw in verwachting te zijn. Nu delen ze verdrietig nieuws: Priscilla Wildeman heeft noodgedwongen de zwangerschap moeten afbreken.
"We moeten jou laten gaan, hoe zwaar het ook is"
De blijdschap heeft plaatsgemaakt voor groot verdriet. Op Instagram deelt de familie dat hun ongeboren kindje ziek is en niet zal kunnen overleven. 'De tranen die ik liet gaan bij het ontdekken dat jij daar was, het ongeloof en de schrik, die tranen rollen nu miljoenen keren meer over mijn wangen', schrijft moeder Priscilla onder een foto van de echo. Giovanna heeft het ongeboren meisje de naam Lilly gegeven.
'Lilly kan niet leven buiten de buik. Ze is erg ziek', verklaart Priscilla. De kans dat het kindje zou overlijden in de buik is 80%. 'We moeten jou laten gaan, hoe zwaar het ook is. Daarboven wacht jouw broer Junior op jou, om mijn taken over te nemen en voor je te zorgen', schrijft ze onder het bericht. Junior overleed vijftien jaar geleden halverwege de zwangerschap van moeder Priscilla door een auto-ongeluk.
De familie kan rekenen op steun van de andere familie's uit Een huis vol. Zo schrijft de familie Kraan: 'Wat een ontzettend verdrietig bericht. Wij wensen jullie enorm veel kracht en sterkte samen.' Ook de familie Bal-Jansen wenst het gezin sterkte. De familie Wildeman laat weten even afstand te nemen om het verdriet in alle rust te kunnen verwerken.
In het nieuwe seizoen van Een huis vol zal het gezin niet meer te zien zijn. Hoewel ze zelf graag door hadden willen gaan met de opnames, lijken ze wel een idee te hebben waarom ze dit keer ontbreken. In de video hieronder vertellen ze er meer over.

Bij die laatste, levende kleine was er al een operatie nodig om vroeggeboorte tegen te gaan... Daarvoor een miskraam, nu dit... ik hoop voor hun eigen mentale rust en rust in het gezin dat ze stoppen met het proberen krijgen van meer kinderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:41 schreef golfer het volgende:
Triest inderdaad.
Des te meer een reden om op die risico-leeftijd geen kinderen meer te maken. Voorbehoedsmiddelen gebruiken of een knip er in zetten.

Jij schrijft precies waar ik de woorden niet voor kon vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij die laatste, levende kleine was er al een operatie nodig om vroeggeboorte tegen te gaan... Daarvoor een miskraam, nu dit... ik hoop voor hun eigen mentale rust en rust in het gezin dat ze stoppen met het proberen krijgen van meer kinderen.
Als je drie zwangerschappen zo kort achterelkaar hebt (waarvan twee niet goed kwamen) dan is het echt geen ongelukje... zeker niet op haar leeftijd, volgens mij proberen ze het bewust. Of dat zeg ik wel hard, maar ik vind drie ongelukjes in zo'n korte tijd wel onwaarschijnlijk.
En ze hebben niet enkel als ouders verdriet, de kinderen die ze nu hebben worden ook meegesleept in die emoties en ellende. Zij weten ook dat "mama zwanger is" en dat die baby dood gaat en alle verdrietig etc.
Het is niet aan mij om er dingen van te vinden, maar voor rust in die familie hoop ik gewoon dat ze idd voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken... op de juiste wijze ook (want ze beweren volgens mij van meerdere kinderen dat die dwars door de voorbehoedsmiddelen verwekt zijn)
anderzijds, dat is hun keuze en hun leven en hun wensen... daar heb ik als buitenstaander niks van te vinden... ook al spui ik nu een hele reeks harde meningen

Ik vind het stiekem het ergste voor de kinderen die ze hebben...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij schrijft precies waar ik de woorden niet voor kon vinden.
Ze moeten inderdaad wat goed ze voelt. Maar ik vind dit ook het type mensen die het toch nog 1x gaat proberen, omdat ze nu gewend waren aan het idee van nog een kindje.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |