Jay had gewoon lekker moeten gaan staan met Joanna op de arm, hij kan staan, dus hij had geen reden om te zitten, en als hij gestaan had dan had er niemand uit de maat in zijn oor geklapt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vind Jay wel vaak een vervelende vader eigenlijk, ook met dat uit de maat klappen, ipv dan even laten zien hoe het wel moet maar roepen dat die het niet goed doet; dat soort momenten heeft die vaak.
quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:13 schreef Leandra het volgende:
Toen ik Maarten vorig weekend naar de snackbar zag gaan met een van de kinderen en dan kind een cola en hij een biertje had ik al zoiets van... en daarna weer in de auto, met je kind erbij?
En ja, ik weet dat één biertje "mag", maar ik vind het dom, en een slecht voorbeeld.
En dan dit weekend terwijl dat feestje amper begonnen was achter een keukenkastje "verstoppen" met een biertje, omdat hij "het nodig heeft"?
Ik zou serieus zwaar pissig zijn als ik 13 kinderen te logeren had en mijn man niet nuchter zou blijven, je zit op dat moment met meer dan 20 mensen in huis, en één van de twee volwassenen begint zichzelf in de middag al onbeschikbaar te maken voor noodgevallen?? Dat dacht ik niet.
Al even los van dat "op zolder slapen, of in de auto" gejank van hem, doe gewoon je oordopjes in als je denkt dat je moeilijk kunt slapen door die woonkamer vol pubers, maar laat niet je vrouw ook nog alleen voor alle kinderen opdraaien door jezelf ook fysiek helemaal afwezig te maken.
Snackbar heb ik gemist denk ik, maar inderdaad... drinken tijdens een kinderfeestje is not done. Maakt eigenlijk niet uit hoeveel kinderen er zijn uitgenodigd.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:13 schreef Leandra het volgende:
Toen ik Maarten vorig weekend naar de snackbar zag gaan met een van de kinderen en dan kind een cola en hij een biertje had ik al zoiets van... en daarna weer in de auto, met je kind erbij?
En ja, ik weet dat één biertje "mag", maar ik vind het dom, en een slecht voorbeeld.
En dan dit weekend terwijl dat feestje amper begonnen was achter een keukenkastje "verstoppen" met een biertje, omdat hij "het nodig heeft"?
Ik zou serieus zwaar pissig zijn als ik 13 kinderen te logeren had en mijn man niet nuchter zou blijven, je zit op dat moment met meer dan 20 mensen in huis, en één van de twee volwassenen begint zichzelf in de middag al onbeschikbaar te maken voor noodgevallen?? Dat dacht ik niet.
Al even los van dat "op zolder slapen, of in de auto" gejank van hem, doe gewoon je oordopjes in als je denkt dat je moeilijk kunt slapen door die woonkamer vol pubers, maar laat niet je vrouw ook nog alleen voor alle kinderen opdraaien door jezelf ook fysiek helemaal afwezig te maken.
Dat vind ik niet. Ik denk dat ze op haar eigen moeder lijkt. Felice vind ik op Jay lijken.quote:Op zondag 4 oktober 2026 10:09 schreef amaranta het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de oudste van Jay, Talitha, een beetje op haar stiefmoeder?
Ja over dat op zolder slapen of in de auto, ik kon alleen maar medelijden hebben met de buren.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:13 schreef Leandra het volgende:
Standaarddrinkers raken niet in de war van 1 bier en zijn gewoon nog nuchter, je zit nu ff onnodig moeilijk te doen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:13 schreef Leandra het volgende:
Inderdaad, wat een gejank om één biertje. Er valt veel op Pa Blom aan te merken, maar dat hij af en toe een biertje drinkt maakt hem een gewoon mens van vlees en bloed.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Standaarddrinkers raken niet in de war van 1 bier en zijn gewoon nog nuchter, je zit nu ff onnodig moeilijk te doen.
Beetje een machofiguur die Jay.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:02 schreef Ronaldussen het volgende:
^^ Andere waarden en normen, zullen we maar zeggen. Ik drink geen druppel als ik moet rijden en als ik de verantwoording had over zoveel kinderen, zou ik dat ook niet doen.
--------------
Ugh, Jay die gisteren even duidelijk moest maken dat hem alleen toch allemaal veel beter lukt met de kinderen dan wanneer zijn vrouw alleen met de kinderen is...
Touchequote:Op maandag 5 oktober 2026 17:39 schreef Verida het volgende:
Ik vond dat achter een keukenkastje verstoppen juist wel leuk. Ik zou ook knettergek worden als er ineens 14 pubers door mijn huis denderden. Hij heeft maanden aan dat huis gewerkt om het op te knappen.
En hij hoefde niet de deur meer uit toch? na zijn biertje?
Overigens werd er door de motorrijder op Texel ook een biertje gepakt op het terras, en die moest nog wel terugrijden met zijn motor en met de moeder van alle kroost achterop....
Aan de andere kant van het land... dus anderhalf uur in de auto, uurtje Apenheul en dan 2 uur terugreizenquote:Op maandag 5 oktober 2026 22:57 schreef Jeroboam het volgende:
Ik vond dat Apenheul uitje erger. Die oudste meid was er net 10 minuten omdat ze altijd zo moeilijk wegkomen, toen ze alweer naar haar bijbaantje moest. Zo sneu vond ik dat voor haar.
Dit!quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:02 schreef Ronaldussen het volgende:
^^ Andere waarden en normen, zullen we maar zeggen. Ik drink geen druppel als ik moet rijden en als ik de verantwoording had over zoveel kinderen, zou ik dat ook niet doen.
Ik vraag me af of ze dat zouden hebben laten gebeuren ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 11:22 schreef Verida het volgende:
Wat ik veel gevaarlijker vond was die frituurpan.
Maarten was klaar met bakken, de pan stond gewoon op de grond in de tuin, vlak bij die trampoline.
maar hij was klaar met bakken, loopt gewoon bij die frituurpan vandaan, kinderen komen naar buiten en gaan op die trampoline springen
Het is gewoon een wonder dat er niemand over die pan met gloeiend vet is gestruikeld of overheen is gevallen.
En met 10 man tegelijk op de trampoline, had Gerdine gelijk al wat van gezegd, maar meer dan zeggen is het niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 11:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond die kinderen ook wel vrij onbeschoft als ik heel eerlijk ben. Nu spurren ze elkaar ook wel aan maar toch. Gelijk door dat huis rennen en wat mij echt vreselijk zou irriteren mocht ik die friet daar op tafel zetten, kinderen die gelijk met hun handen in de bak met friet zitten te wroeten. Opvoeding, halloooo. Je bent ergens te gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan al gebeurd zijn voordat de camera ploeg überhaupt kan ingrijpen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat zouden hebben laten gebeuren ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |