Die jongens kunnen nog net zelf sokken pakken idd... en daar valt nog wat op aan te merkenquote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat die knullen daar ook zo aangekleed worden hoor
ik bedoel zo duur aangekleed, niet per se dat ze geholpen worden met aankleden.quote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die jongens kunnen nog net zelf sokken pakken idd... en daar valt nog wat op aan te merken
Wat scheelt hetquote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
ik bedoel zo duur aangekleed, niet per se dat ze geholpen worden met aankleden.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat scheelt hethoe ze zich massaal bemoeien met zijn koffer en tasje. Die vent is volwassen ja
quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had .... belachelijk
Ik ben helemaal voor kwaliteit kopen zodat het langer meegaat. Maar als je over dit soort bedragen praat gaat het volgens mij alleen om het merk.quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt... die meiden... ik weet niet wat ik van hen vind
Ik geef niet meer dan een tientje uit aan een trui
Die familie bestaat uit een stel ijdeltuiten. Die fles gaat er zo doorheen joh... die huid moet lekker zacht en "gehydrateerd" blijvenquote:Op zondag 28 december 2025 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en moeders ook nog
en pa die een fles met bodylotion of zoiets had dichtgeplakt en in zijn koffer gedaan. kijk Adam, die heb ik dichtgeplakt, kan die niet gaan lekken.
alsof die fles na de vakantie niet mee terug moet![]()
Drie keer gedragen (bij wijze van spreken) en dan met het vliegtuig naar Marokko om het daar weg te geven.quote:Op zondag 28 december 2025 20:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ik ben helemaal voor kwaliteit kopen zodat het langer meegaat. Maar als je over dit soort bedragen praat gaat het volgens mij alleen om het merk.
Verder vind ik het wel een leuk gezin.
Dat is beter dan weggooienquote:Op zondag 28 december 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Drie keer gedragen (bij wijze van spreken) en dan met het vliegtuig naar Marokko om het daar weg te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |