Viel mij ook al opquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:30 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat zit die kerel eng te staren naar die dochter
@F.Sinatraquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder welke naam was je eerder in deze reeks actief?
Dit hoop ik oprecht. Het doet me pijn om te zien hoe die kinderen opgroeien.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Die is daar al in beeld heb ik begrepen.
Zelfs alleen laten bij de kinderenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:18 schreef Bluedisplay het volgende:
Na de eerste date gelijk de kinderen leren kennen?
Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt? Ik niet. Net zoals het absoluut niet de eerste 'oom' voor de kinderen is. Mevrouw krijgt betaald door 'buurmannen'. Een botoxje voor een wip. En ook dat was niet de eerste keer.quote:
Ja wth dan kan je wel naïef of dom zijn maar dit is ook gewoon een gebrek aan moederschap.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef praadje het volgende:
Dus je date voor de 2e keer en dan laat je je vriend bij je kinderen achter
Ik wel, want ze is een enigszins bekend persoon en ziet er goed uit en heeft openbare profielen op sociale media. Dan krijg je al gauw van die viespeuken in je DM.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt?
Viespeuken ja. Mannen niet ;-)quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik wel, want ze is een enigszins bekend persoon en ziet er goed uit en heeft openbare profielen op sociale media. Dan krijg je al gauw van die viespeuken in je DM.
Betaald door buurmannen?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt? Ik niet. Net zoals het absoluut niet de eerste 'oom' voor de kinderen is. Mevrouw krijgt betaald door 'buurmannen'. Een botoxje voor een wip. En ook dat was niet de eerste keer.
Vrijgezellen vrouwen van die leeftijd krijgen echt meer aandacht dan je zou denken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Wie gelooft er eigenlijk dat ze 'zoveel privéberichten' van mannen krijgt? Ik niet. Net zoals het absoluut niet de eerste 'oom' voor de kinderen is. Mevrouw krijgt betaald door 'buurmannen'. Een botoxje voor een wip. En ook dat was niet de eerste keer.
Wie zegt dat? Of maak je hier gewoon iemand voor hoer uit?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Vind de Kraantjes ook leuk en het goed doen voor een samengesteld gezin.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het deze serie ook het leukste gezin om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |