Ik heb het idee dat hij de nieuwe man van haar is...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef alpeko het volgende:
Wat heeft die Romano aanVan Lonny geleend?
Ze gaan zo op Safariquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef alpeko het volgende:
Wat heeft die Romano aanVan Lonny geleend?
Nee dat joch is homoquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:14 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij de nieuwe man van haar is...
Nadine is 41quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze gaan zo op Safari
Hoe oud is die vrouw?
Wil je nou zeggen dat het tokkies zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:16 schreef Chia het volgende:
Mensen die veel kinderen krijgen hebben wel vaak een nadrukkelijk accent.
Nee, want moeder Kraan vind ik geen tokkie en die heeft dat ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat het tokkies zijn?![]()
Zonder die kwalificatie krijg je niet eens een huis in Heerlen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat het tokkies zijn?![]()
Maakt niet uit, KRO/NCRV betaalt welquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:26 schreef Remco het volgende:
Als ik die winkel zo zie is dat geen pak voor 100 euro geweest.
Lijkt op een hugo boss winkel... voor die ene keer kan je wel naar de outlet store bij oma in Roermond rijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:26 schreef Remco het volgende:
Als ik die winkel zo zie is dat geen pak voor 100 euro geweest.
Met toestemming van je ouders welquote:
Ja zou kunnenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n goede thuissituatie.
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:42 schreef Chia het volgende:
Een hond is een roedeldier, als je die buiten wilt houden moet je in ieder geval nog een hond nemen zodat ze daar niet in hun eentje buitengesloten zitten. En dat het vroeger normaal was maakt het nog niet diervriendelijk om dat te doen.
Dat hele gezin lijken wel zigeuners ofzo, net als die andere limburgers, wel mooi pakje heeft die romano aanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:37 schreef RipCity het volgende:
Mag je al op je 17de trouwen?
En waar zijn haar ouders?
Dat Versace pakje danquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef derLudolf het volgende:
Wat een afgrijselijke drakenshirts bij die jongens Q.
Is me niet opgevallen eigenlijk wanneer was dat?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:04 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat Versace pakje danmaar kn dat jongetje niet haten. Hij is wel echt lief (op TV).
Ik weet niet wanneer het op TV was/is. Bij die oma van Michel volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen eigenlijk wanneer was dat?
Ach ik had vroeger ook een dbz shirt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:02 schreef derLudolf het volgende:
Wat een afgrijselijke drakenshirts bij die jongens Q.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |