SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oef, sterkte Tim! Hopelijk is het hooikoorts of een gewoon griepje.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn slechte nacht kwam overigens doordat ik aardig wat klachten van het coronalijstje kon afvinken. Daarom meteen vanochtend gebeld, gesprekje gehad en net de test gehad. Nu is het wachten op de uitslag.
Voor de mensen die willen weten hoe het is om die test te ondergaan: het is niet echt prettig, maar ik vond het nog wel meevallen. Het is ook aardig snel klaar. De uitleg over de folder die je thuis moet lezen duurt zo'n beetje langer dan de tests.
Ik kreeg eerst een wattenstaaf tot achter in mijn keel, waar ik een keertje van moest kokhalzen. Voordeel is wel dat ze dan weten dat het raak isDaarna eentje in de neus. Dat is niet heel prettig, maar het is een vrij smal staafje en het afnemen van de proef kost maar een seconde of drie. En dat was het al weer
En omdat ik nu niet meer de deur uit mag tot ik gebeld ben (mocht ook niet meer nadat je de afspraak had gemaakt) moet ik het straks met de lunch doen met dingen die ik in huis heb. Het brood is op, maar laat ik nou nét dit weekend een zak poffertjes gekocht hebbenAlleen jammer dat ik er niet veel van zal proeven
Dank jequote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oef, sterkte Tim! Hopelijk is het hooikoorts of een gewoon griepje.
En dat de poffertjes maar wel mogen smaken
Dank jequote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Tim, ik hoop dat de uitslag negatief is! En het nieuws dus positief. Bedankt voor de uitleg van hoe het te werk ging. Stelt toch wel wat gerust. Mijn collega zei ongeveer het zelfde, ook over die folder.Hij testte overigens negatief, hij had klachten die hij nooit eerder had (kortademig, druk op de borst). Maar zo zie je maar weer hoe alles zo op elkaar lijkt. Kans is groter dat je het niet hebt dan wel maar goed dat je je liet testen!
Beterschap!
Het viel mij meequote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Oh sterkte Tim. Hopelijk valt het allemaal mee voor je.
Die verhalen over die test blijf ik wel naar vinden hoor
Rechtstreeks 0800, vonden ze prima. Mocht ik positief zijn, dan moet ik wel de huisarts inlichten. En eerst weer opzoeken wie dat ook weer isquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:38 schreef Dave het volgende:
Had je trouwens rechtstreek dat test-nummer gebeld, of de huisarts?
Het lijkt me oprecht ook heel naar als een ander dat op doet. Ik prik ook heus wel eens in m'n eigen oog maar dat is toch andersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het viel mij meeBij toneeluitvoeringen krijg ik wel eens eyeliner of mascara op, dat vind ik bijna vervelender
Die make-up aanbrengen voelt natuurlijk heel anders, maar het duurt wel langer. En dus meer tijd om je er aan te storen. Het wattenstaafje in je keel merk je eigenlijk al niet meer als die er uit gaat, die in de neus prikte bij mij nog een paar seconden na. That's it
Niet precies, binnen 48 uur is het streven. Vaak schijnt het redelijk vroeg bekend te zijn, dus het zou morgen al kunnenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
Spannend Tim! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar weet je al wanneer je de uitslag krijgt?
Voor het totaal lijkt het me bij mij toch beter als een ander dat doetquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lijkt me oprecht ook heel naar als een ander dat op doet. Ik prik ook heus wel eens in m'n eigen oog maar dat is toch anders
En dan heb ik ook nog nooit make-up op gehad dus dat zou het voor mij misschien nog naarder maken. Ok uitgezonderd van wat van dat poeder toen we met muziek op de middelbare school op het eindexamenconcert in een theater mochten spelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het viel mij meeBij toneeluitvoeringen krijg ik wel eens eyeliner of mascara op, dat vind ik bijna vervelender
Die make-up aanbrengen voelt natuurlijk heel anders, maar het duurt wel langer. En dus meer tijd om je er aan te storen. Het wattenstaafje in je keel merk je eigenlijk al niet meer als die er uit gaat, die in de neus prikte bij mij nog een paar seconden na. That's it
Oh dat hoop ik dan voor jequote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet precies, binnen 48 uur is het streven. Vaak schijnt het redelijk vroeg bekend te zijn, dus het zou morgen al kunnen
Make-up doet in principe geen pijn hequote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog nooit make-up op gehad dus dat zou het voor mij misschien nog naarder maken. Ok uitgezonderd van wat van dat poeder toen we met muziek op de middelbare school op het eindexamenconcert in een theater mochten spelen.
Owhhh johquote:![]()
Dank jeDe punten waar ik vandaag het meest last van heb passen ook prima bij een griepje, alleen hoest ik af en toe wel op een manier die ik anders nooit gebruik. Nou ja, we wachten het af
Wauwquote:Op dinsdag 21 juli 2020 02:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weer thuis, het was nog best helder![]()
Burum, Satelliet Grondstation
[ afbeelding ]
Oh jemig dat is even spannend danquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn slechte nacht kwam overigens doordat ik aardig wat klachten van het coronalijstje kon afvinken. Daarom meteen vanochtend gebeld, gesprekje gehad en net de test gehad. Nu is het wachten op de uitslag.
Voor de mensen die willen weten hoe het is om die test te ondergaan: het is niet echt prettig, maar ik vond het nog wel meevallen. Het is ook aardig snel klaar. De uitleg over de folder die je thuis moet lezen duurt zo'n beetje langer dan de tests.
Ik kreeg eerst een wattenstaaf tot achter in mijn keel, waar ik een keertje van moest kokhalzen. Voordeel is wel dat ze dan weten dat het raak isDaarna eentje in de neus. Dat is niet heel prettig, maar het is een vrij smal staafje en het afnemen van de proef kost maar een seconde of drie. En dat was het al weer
En omdat ik nu niet meer de deur uit mag tot ik gebeld ben (mocht ook niet meer nadat je de afspraak had gemaakt) moet ik het straks met de lunch doen met dingen die ik in huis heb. Het brood is op, maar laat ik nou nét dit weekend een zak poffertjes gekocht hebbenAlleen jammer dat ik er niet veel van zal proeven
quote:
Welnee. Ja je moet niet in je oog prikkenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik vind oogpotlood er altijd wel naar uit zien hoor dat je zo bij dat oog zit
Ben je extra warrig/chaotisch als je stress hebt misschien? Laatst ook al met je telefoon kwijt enzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
Pff ben ik vergeten naar de mondhygiëniste te gaan vanochtendEn ik had nog de wekker gezet, en het opgeschreven gisteravond. Snap niet dat ik zoiets dan ineens kan vergeten...
Net opgebeld en over een paar weken kan ik weer, maar voel me echt zo'n debiel nu. Het was een keer eerder voorgekomen, al was dat ook een fout van hen, want ik kreeg last minute bij de reminder een andere datum toegestuurd (fout in hun systeem), maar toen deed ze de eerstvolgende keer best wel kribbig naar mij alsof het echt puur mijn schuld was toen. Dus zie er erg tegenop...
Oooh dat probleem had ik een keer als 15-jarige, en toen zeiden ze bak maar een taart voor ons en dan is het wel goedquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
Pff ben ik vergeten naar de mondhygiëniste te gaan vanochtendEn ik had nog de wekker gezet, en het opgeschreven gisteravond. Snap niet dat ik zoiets dan ineens kan vergeten...
Net opgebeld en over een paar weken kan ik weer, maar voel me echt zo'n debiel nu. Het was een keer eerder voorgekomen, al was dat ook een fout van hen, want ik kreeg last minute bij de reminder een andere datum toegestuurd (fout in hun systeem), maar toen deed ze de eerstvolgende keer best wel kribbig naar mij alsof het echt puur mijn schuld was toen. Dus zie er erg tegenop...
Nou ja op zich heb ik ook geen plannen om make-up op te gaan doen in de nabije toekomstquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Welnee. Ja je moet niet in je oog prikken
Jammer, mannen knappen wel op van een beetje oogpotloodquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja op zich heb ik ook geen plannen om make-up op te gaan doen in de nabije toekomst
Ik had ook niet de ambitie de piraterij in te gaanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jammer, mannen knappen wel op van een beetje oogpotloodBeetje een stoere Jack Sparrow-look.
Zou heel goed kunnen ja. Maargoed, dan moet ik alsnog de volgende keer weer uitleggen waarom ik er niet was. Ik kan me echt zo schamen voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben je extra warrig/chaotisch als je stress hebt misschien? Laatst ook al met je telefoon kwijt enzo.
Nou waren ze bij mij maar zo relaxed... Want de vorige keer was een fout van hen, maar ik kreeg wel lichtelijk op mijn flikker toen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh dat probleem had ik een keer als 15-jarige, en toen zeiden ze bak maar een taart voor ons en dan is het wel goed
Ja maar goed toen was ik 15 hè, dat maakt het misschien al wel een ander verhaal. Vraag me af of ze vijf jaar later nog net zo gemakkelijk erover zouden denkenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou waren ze bij mij maar zo relaxed... Want de vorige keer was een fout van hen, maar ik kreeg wel lichtelijk op mijn flikker toen.
Brengen ze het niet (deels) in rekening dan? Anders moeten ze niet zeuren.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou waren ze bij mij maar zo relaxed... Want de vorige keer was een fout van hen, maar ik kreeg wel lichtelijk op mijn flikker toen.
Tja je betaalt er gewoon voor en zij bieden een service, dus je bent ze niks verschuldigd. Zeker de omstandigheden waar je nu in zitquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen ja. Maargoed, dan moet ik alsnog de volgende keer weer uitleggen waarom ik er niet was. Ik kan me echt zo schamen voor dat soort dingen.
Dit inderdaad. Eigenlijk alles wat dicht bij het oog komt, vind ik naar.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik vind oogpotlood er altijd wel naar uit zien hoor dat je zo bij dat oog zit
Ja dat heb ik dan weer niet want ik heb wel gewoon contactlenzen. Maar gewoon dat je daar het puntje van zo'n potlood zit... Kriebelsquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Eigenlijk alles wat dicht bij het oog komt, vind ik naar.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jammer, mannen knappen wel op van een beetje oogpotloodBeetje een stoere Jack Sparrow-look.
Jij betaalt altijd netjes voor al je muziek, games en films?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had ook niet de ambitie de piraterij in te gaan
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Brengen ze het niet (deels) in rekening dan? Anders moeten ze niet zeuren.
Ja en dat zal ik ook gewoon betalen, want dit keer was het ook gewoon mijn eigen schuld. Maar ik vind het wel vervelend als er dan de volgende keer weer naar gerefereerd wordt. Ik baal er zelf ook gewoon van.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Tja je betaalt er gewoon voor en zij bieden een service, dus je bent ze niks verschuldigd. Zeker de omstandigheden waar je nu in zitZou gewoon privé omstandigheden zeggen als ze ernaar vragen, wat ik al brutaal vind
lenzen vind ik ook doodeng om in te moeten doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dan weer niet want ik heb wel gewoon contactlenzen. Maar gewoon dat je daar het puntje van zo'n potlood zit... Kriebels
Op zich "koop" ik de laatste tijd bijna alles (was ooit anders hoor). Maar nu heb ik een Spotify abonnement, Netflix abonnement en games koop ik altijd in de winkel na de R4 van de DSquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij betaalt altijd netjes voor al je muziek, games en films?
Sinds de wet is aangepast, of eigenlijk de interpretatie door de Europese rechter koop ik wel alles netjes, Zo'n R4 kaartje voor de DS heb ik ook nog wel steeds.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op zich "koop" ik de laatste tijd bijna alles (was ooit anders hoor). Maar nu heb ik een Spotify abonnement, Netflix abonnement en games koop ik altijd in de winkel na de R4 van de DS
Ik weet wel wat leuke tutorials voor je andersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja op zich heb ik ook geen plannen om make-up op te gaan doen in de nabije toekomst
Van jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet wel wat leuke tutorials voor je anders
neeeeeeeequote:
quote:
Ja nou ja ik koop dus eigenlijk bijna niks meer. Alles doe ik nu via streamingsdiensten. Vind ik ook veel handiger hoor, gewoon zo'n abonnementje. En mochti k iets willen zien dan neem ik voor een maandje een andere streamingsdienst, bijvoorbeeld Disney Plus (nee niet voor Hamiltonquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds de wet is aangepast, of eigenlijk de interpretatie door de Europese rechter koop ik wel alles netjes, Zo'n R4 kaartje voor de DS heb ik ook nog wel steeds.
Whatever dude, je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:02 schreef molloot200 het volgende:
bijvoorbeeld Disney Plus (nee niet voor Hamilton)
Ik mis er tot nu toe ook helemaal niks aanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Whatever dude, je weet niet wat je mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |