SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
Haha, ja ik dacht ik houd het even algemeenquote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook eens gehad (op een spijkerbroek, dus minder opvallend)
Ja, het moest nogal snel allemaalquote:Op maandag 20 juli 2020 18:36 schreef molloot200 het volgende: [..] Hahahah beetje bewogen maar leuke foto, leuke hond
![]()
Ja wat een mazzel hadden ze zeg.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ja ik dacht ik houd het even algemeen![]()
Ben inmiddels bij de aflevering 13, biiijnaaa klaar joh![]()
(Het is de aflevering dat ze net zijn geweest![]()
![]()
)
Zou mij kunnen overkomen.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook eens gehad (op een spijkerbroek, dus minder opvallend)
Ja ik denk dat ik ook ergens een podcast over ga beginnenquote:Op maandag 20 juli 2020 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja wat een mazzel hadden ze zeg.Ben nu bij aflevering 34, ik race er doorheen, luister amper iets anders.
Ik kijk uit naar de momenten waarop ze de Grote Namen te spreken krijgen! Oh en je komt binnenkort een verhaal tegen van een van de vriendinnen van Gina, over hoe ze last minute tickets wist te kopen, echt zo grappig en stressvol.
Zo ver ligt Delft toch niet van Den Haag af?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
Armin van Buren is verre familie van de koning.
Daarom noemde Wim-Lex zich zo tijdens de Elfstedentochtquote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
Scherp!quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daarom noemde Wim-Lex zich zo tijdens de Elfstedentocht
Dat zijn we uiteindelijk allemaalquote:Op maandag 20 juli 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
Ik zal je alvast een teleurstelling besparen; er zitten helemaal geen parels inquote:
quote:
Klopt, die zat vast in een ander bombardement.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Nog een teleurstelling: Jan Smit heeft ook geen Pearle, pearle, pearle cameo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |