Dat baantje wil ik zelf!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kunnen we maoibhin niet naast Cornald zetten in het commentaarhokje ?
Het kreeg anders wel een punt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Door de jurk commotie gaan we bijna vergeten dat het nummer ook gewoon middelmatig is
moeder? HOER!quote:
Ja, dat blijft een lastige keuze.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Samen met 1998 mijn favo Kroatische inzending
Waren beide echt toffe winnaars geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat blijft een lastige keuze.
En ook zonde dat geen van twee heeft gewonnen.
1998 had moeten winnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat blijft een lastige keuze.
En ook zonde dat geen van twee heeft gewonnen.
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Mams zei net dat de stem haar aan Cher doet denkenHoor het nu ook wel
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Doris is fan van Hajduk Split.
/totaalnutteloosweetje
Wel knap jaquote:
Ik heb ze meegedaan, toch weer 500 stappen erbijquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ze meegedaan, toch weer 500 stappen erbij
Ben bijna op een kwartquote:
Dit was wel de mindere.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja Darja Svajger, die heeft vaker meegedaan
Die weet ik niet meerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Bij die Adam & Eva van net moet ik aan die Achmea commercial denken
De beste sloveense ooit wat mij betreftquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja Darja Svajger, die heeft vaker meegedaan
Prisluhni mi is mijn favorietquote:
quote:
Ojaquote:
X23quote:
Alle postcards zijn vaagquote:
Dat wel!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
X23
(Maar ik vind het ergens wel leuk dat ze zo origineel zijn).
lijkt er op jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
Zit ze nou met een gek instrument op haar schoot?
love love peace peacequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
Zit ze nou met een gek instrument op haar schoot?
Bijzonderquote:
Jaquote:
Het gaat alleen nergens heenquote:
Nope die wil geheid alleen kuis geklede deelneemstersquote:
als alle Turkse muziek hetzelfde is, heb ik ze dit veel beter horen doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:45 schreef Fascination het volgende:
Voor mijn gevoel zijn alle Turkse nummers hetzelfde
1997 was leuk dacht ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
als alle Turkse muziek hetzelfde is, heb ik ze dit veel beter horen doen.
Ja, kijk mee.quote:
Jaa kom ook meekijken, het is heerlijk eind '90 modequote:
Ja ik zat eerst ook te kijkenquote:
Die is heeeeeeel tof zelfsquote:
Ik dat zo'n oversized headsetquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:47 schreef Momo het volgende:
Die gene die de postcards maakte zat echt aan de drugs
quote:
Ik schakel net in en riep dit hardop. Dit is echt het tegenovergestelde van een “contemporary feeling” zoals Petra Mede het graag zietquote:
quote:
Bedoel je niet Coolcatquote:
Podverquote:
Haha jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schakel net in en riep dit hardop. Dit is echt het tegenovergestelde van een “contemporary feeling” zoals Petra Mede het graag ziet
Wauwquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:49 schreef Momo het volgende:
Stig Andre van Eijk (born March 21, 1981 in Cali, Colombia) is a Norwegian singer, composer and lyricist. Stig van Eijk served as an ambassador for soul and reggae music and sold more than 250 thousand records worldwide.
Een Colombiaanse Noor met een Nederlandse naam die volgens zijn wiki vooral carrière heeft gemaakt in Zuid-Afrika
Ja echt slecht gepland zo, met dat Eurovisie-optreden tussendoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:50 schreef Fascination het volgende:
Die strepen in z'n gezicht en het shirt omdat hij zo gaat rugbyen?
Postcodequote:
ik dacht dat die strepen niet bij rugby langskwamen, alleen bij American Football?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:50 schreef Fascination het volgende:
Die strepen in z'n gezicht en het shirt omdat hij zo gaat rugbyen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt slecht gepland zo, met dat Eurovisie-optreden tussendoor
Oh dan dat, ben niet zo goed op de hoogtequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik dacht dat die strepen niet bij rugby langskwamen, alleen bij American Football?
Hij is geboren in Colombia. Maar verder geen idee waar die naam vandaan komtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Van Eijk, is dit eigenlijk een Nederlander?
Riep mams net ookquote:
Sorry dit gaat vervelen, maar ik vond Israel echt ZO mooiquote:
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatstquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Sableheart het volgende:
Wil iemand we waarschuwen wanneer er wel iets leuks langs komt? Tot nu toe valt het allemaal behoorlijk tegen.
Dat ík er geweest was, bijzonder dat je moeder dat weetquote:
dan zal ik maar geduld hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatst
Dat kan je bij nog 32 Deense inzendingen zeggenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Mams vindt dit ook al een Ronan Keating ripoff
Opgestoken haar en wenkbrauwen weg geëpileerd ?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Fascination het volgende:
Die zangeres lijkt op mijn vrouwelijke klasgenootjes in de eerste.
Ik wil er ook zoooooooo graag een keer heenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry dit gaat vervelen, maar ik vond Israel echt ZO mooiZat hier ook al op te wachten, op die Bahai tuinen
Heb al die trappen ook afgelopen (áf ja, de Bahai moeten ze oplopen
![]()
)
[ afbeelding ]
En Marlayne dan?!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatst
Ja echt hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Fascination het volgende:
Die zangeres lijkt op mijn vrouwelijke klasgenootjes in de eerste.
En tussendoor is IJsland nogquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan het je echt aanradenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil er ook zoooooooo graag een keer heen![]()
![]()
Staat hoog op mijn lijstje
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat ík er geweest was, bijzonder dat je moeder dat weet
Ja dat viel mij ook al op bij de artiestenquote:
It was a thing.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt hoorDie lokken, zo'n zigzagscheiding, opgestoken, ALLES
![]()
quote:
Jammer dat ze geen vlinderclipjes had welquote:
Heb ik minder meequote:
De grote (fan)favoriet dit jaarquote:
Niet helemaal mijn nummerquote:
Ja ik wil er echt binnen een paar jaar wel heenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan het je echt aanradenDie kids bij ons waren ook echt helemaal stil en onder de indruk
juist wel heel slim. Je mag niet stemmen op je eigen land, dus geef je je stem weg aan een buitenlander.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
Niet héél handig om je stem weg te geven als je nog op moet treden bij ESF, maargoed, zelf weten!
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
De moeder van Efendi (Azerbaijan 2020 en 2021)
het probleem is vooral dat "niet onaardig" best wel een compliment is in deze lineup.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit niet eens onaardig.
Wel jammer dat ze dit hoofd had meegenomen.
En hierna komen alle knallers voor goede uitslagen. Dat helpt niet voor de onthoudbaarheid.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
het probleem is vooral dat "niet onaardig" best wel een compliment is in deze lineup.
Inderdaad, wel knapquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet je ook maar halen op zon moment waar je zenuwachtig bent
Echt die zaten zwaar aan de drugs, die dat verzonnen hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja wat is dit? Lig steeds in een deuk 😂
quote:
Haha ja, daarvoor bestond ze ook alquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha ja, daarvoor bestond ze ook al
Ze is nog steeds een knappe vrouw.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is nog steeds een knappe vrouw.
Bronquote:Menig fan kent Marlayne nog van haar 8e plaats op het Eurovisie Songfestival in Jeruzalem, 1999. Het was meteen de laatste Top 10-notering voor Nederland op een songfestival. Het betekende ook een belangrijke opstap in haar huidige tv-carrière. Toch hoeft men geen ‘songfestivalmateriaal’ van haar te verwachten op haar nieuwe album: “Jullie hoeven geen songfestivalliedjes van mij te verwachten op deze nieuwe CD. Het zou niet goed zijn als ik op dat niveau blijf hangen.”
Op de vraag wat ze nou werkelijk vond van haar bijdrage uit 1999 en de songfestivalweek in Jeruzalem zegt ze: “Ik vond het toen al vreemd. En ik vind het nog steeds verschrikkelijk. Het is een enorme bevalling om zoveel slechte liedjes, acts en zangers achter elkaar te horen.”
Ondanks het feit dat ze het songfestival in muzikaal opzicht afkeurt, blijft ze ‘One Good Reason’ nog met veel plezier voor de fans zingen. Ze hoopt nog dat ze het presenteren kan combineren met zingen.
Welkom in de 90squote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Wat er bij die achtergronzangeres op rechts gebeurd snap ik daarentegen niet helemaal? Een strakke rok over een wijde broek?
Dat was toen hipquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Wat er bij die achtergronzangeres op rechts gebeurd snap ik daarentegen niet helemaal? Een strakke rok over een wijde broek?
Oh ja dit. Blijft wel jammerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Uit het landentopic (opdat wij nooit vergeten):
De enige vraag die resteert, is natuurlijk hoe Marlayne het zelf ervaren had. Dat vroeg de ons ook bekende Jensen1981 haar enkele jaren later en dat viel blijkbaar niet mee.
[..]
Bron
Uhm ok ?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
De enige vraag die resteert, is natuurlijk hoe Marlayne het zelf ervaren had. Dat vroeg de ons ook bekende Jensen1981 haar enkele jaren later en dat viel blijkbaar niet mee.
[..]
Bron
Niet echt positiefquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron
gegeven 1999 ben ik het volledig met haar eens.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron
Maar Sahupala is aangetrouwd toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:04 schreef Fascination het volgende:
Marlayne Sahupala, geboren als Marleen van den Broek
Klopt, maar het is zo'n contrastquote:
Haha, ja, dat is waarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt, maar het is zo'n contrast
Vind het geeneens zo slecht :$quote:
Volgens mij is iedereen het wel redelijk eensquote:
Oh wat een bitchy commentaar... valt me tegenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron
Nou nee dat nietquote:
Polen op het ESF in de meeste jaren dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou nee dat nietLuistert prima weg. Maar ook iets wat je zo weer vergeet
En haar vader is Rein van den Broek.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:04 schreef Fascination het volgende:
Marlayne Sahupala, geboren als Marleen van den Broek
//nutteloos feitjequote:[Hij is bij de meeste Nederlanders bekend als componist van "Trumpet Cross", de begintune van Radio Tour de France en van "Tarantuella", de alom bekende finishmuziek van Radio Tour de France.
Jij bent wel van de vaders vandaagquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En haar vader is Rein van den Broek.
[..]
//nutteloos feitje
Maar als ze het goed/opvallend doen, dan gaat het vaak ook wel goedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Polen op het ESF in de meeste jaren dus.
Ben al oudquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij bent wel van de vaders vandaagLeuk
GMTAquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
Goed idee, die volle glazen rode wijn met je witte pak
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ff dat Lois Lane het podium betrad uit m'n ooghoeken
In San Remo en omstreken kijkt niemand verbaasd op.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:09 schreef Sableheart het volgende:
intervalact tussen de acts door???
blijkbaar zijn reclamepauzes ook nieuw.
Ik denk dat er een folietje over de glazen zit hoor, dit kan nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
Haha ineens eensoort Love Love Peace Peace inderdaad![]()
Echt, wanneer komt er een vlek op die pakken
Nee precies, het kwartje viel ook netquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat er een folietje over de glazen zit hoor, dit kan niet
Ze nemen ook geen slokquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, het kwartje viel ook net
Wij inmiddels ook haast niet meerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In San Remo en omstreken kijkt niemand verbaasd op.
De cartoons in de postcard nu welquote:
En de makers vermoedelijk ook, toen ze deze shitzooi verzonnenquote:
Al hebben ze daar wel een orkestbakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Al hebben ze daar wel een orkestbakOh ja podverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dit dezelfde die in 2005 niet naar de finale doorging?
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dit dezelfde die in 2005 niet naar de finale doorging?
Ik had het over specifiek dit nummer. Maar ook wel een minder ja inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
specifiek dit nummer, of het hele jaar?
in beide gevallen ben ik het met je eens.
Als het in Millstreet kan moet Reykjavik geen probleem zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Hoe moet het ESF ooit in Reykjavik worden georganiseerd, was toen voor het ESF de hamvraag (net als dit jaar dus).
Wow ik had even niet door dat dit een serieuze kanshebber wasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Hoe moet het ESF ooit in Reykjavik worden georganiseerd, was toen voor het ESF de hamvraag (net als dit jaar dus).
Van haar vader weet ik dan weer niets Mekequote:
Dat vond ik eigenlijk een veel toffer liedje...quote:
Alsnog niet top ofzo hoor. Vind die hele Selma sowieso wat overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaVond ik zelf een leuker nummer dan dit
Je stelt me wel een beeetje teleur nu hoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van haar vader weet ik dan weer niets Meke
Dit was de topfavoriet. Voor Zweden, Cyprus en UK (quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow ik had even niet door dat dit een serieuze kanshebber was
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was de topfavoriet. Voor Zweden, Cyprus en UK ()
Ja dit vind ik wel grappigquote:
de meeste edities uit de jaren 90 waren ook wel prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk een veel toffer liedje...
Toch mis ik de nineties wel hoor... gloss, felle lipstick, staartjes, rokken over broeken, plateauzolen...
Droomshowquote:
1996quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de meeste edities uit de jaren 90 waren ook wel prima.
Dat we nog niemand met van die extensions hebben gezien, dat je dan maar een kleur deedquote:
Ja! ook die dingen in het haar. Weet geeneens wat het zijnquote:
Ik ben een keer bij de opnames geweest. Heb die aflevering later nog eens teruggevonden op YouTubequote:
Denk glittersquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Zweet ze zo erg of is dat glimmende op haar borst decoratie?
het ziet er bewust uitquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Nee is make upquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Glitters was ook iets typisch jaren '90 geloof ik, vaak in het gezicht zelfsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Wow coolquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij de opnames geweest. Heb die aflevering later nog eens teruggevonden op YouTube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |