Postcodequote:
ik dacht dat die strepen niet bij rugby langskwamen, alleen bij American Football?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:50 schreef Fascination het volgende:
Die strepen in z'n gezicht en het shirt omdat hij zo gaat rugbyen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt slecht gepland zo, met dat Eurovisie-optreden tussendoor
Oh dan dat, ben niet zo goed op de hoogtequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik dacht dat die strepen niet bij rugby langskwamen, alleen bij American Football?
Hij is geboren in Colombia. Maar verder geen idee waar die naam vandaan komtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Van Eijk, is dit eigenlijk een Nederlander?
Riep mams net ookquote:
Sorry dit gaat vervelen, maar ik vond Israel echt ZO mooiquote:
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatstquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Sableheart het volgende:
Wil iemand we waarschuwen wanneer er wel iets leuks langs komt? Tot nu toe valt het allemaal behoorlijk tegen.
Dat ík er geweest was, bijzonder dat je moeder dat weetquote:
dan zal ik maar geduld hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatst
Dat kan je bij nog 32 Deense inzendingen zeggenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Mams vindt dit ook al een Ronan Keating ripoff
Opgestoken haar en wenkbrauwen weg geëpileerd ?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Fascination het volgende:
Die zangeres lijkt op mijn vrouwelijke klasgenootjes in de eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |