Die is heeeeeeel tof zelfsquote:
Ik dat zo'n oversized headsetquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:47 schreef Momo het volgende:
Die gene die de postcards maakte zat echt aan de drugs
quote:
Ik schakel net in en riep dit hardop. Dit is echt het tegenovergestelde van een “contemporary feeling” zoals Petra Mede het graag zietquote:
quote:
Bedoel je niet Coolcatquote:
Podverquote:
Haha jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schakel net in en riep dit hardop. Dit is echt het tegenovergestelde van een “contemporary feeling” zoals Petra Mede het graag ziet
Wauwquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:49 schreef Momo het volgende:
Stig Andre van Eijk (born March 21, 1981 in Cali, Colombia) is a Norwegian singer, composer and lyricist. Stig van Eijk served as an ambassador for soul and reggae music and sold more than 250 thousand records worldwide.
Een Colombiaanse Noor met een Nederlandse naam die volgens zijn wiki vooral carrière heeft gemaakt in Zuid-Afrika
Ja echt slecht gepland zo, met dat Eurovisie-optreden tussendoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:50 schreef Fascination het volgende:
Die strepen in z'n gezicht en het shirt omdat hij zo gaat rugbyen?
Postcodequote:
ik dacht dat die strepen niet bij rugby langskwamen, alleen bij American Football?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:50 schreef Fascination het volgende:
Die strepen in z'n gezicht en het shirt omdat hij zo gaat rugbyen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt slecht gepland zo, met dat Eurovisie-optreden tussendoor
Oh dan dat, ben niet zo goed op de hoogtequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik dacht dat die strepen niet bij rugby langskwamen, alleen bij American Football?
Hij is geboren in Colombia. Maar verder geen idee waar die naam vandaan komtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Van Eijk, is dit eigenlijk een Nederlander?
Riep mams net ookquote:
Sorry dit gaat vervelen, maar ik vond Israel echt ZO mooiquote:
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatstquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Sableheart het volgende:
Wil iemand we waarschuwen wanneer er wel iets leuks langs komt? Tot nu toe valt het allemaal behoorlijk tegen.
Dat ík er geweest was, bijzonder dat je moeder dat weetquote:
dan zal ik maar geduld hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatst
Dat kan je bij nog 32 Deense inzendingen zeggenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Mams vindt dit ook al een Ronan Keating ripoff
Opgestoken haar en wenkbrauwen weg geëpileerd ?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Fascination het volgende:
Die zangeres lijkt op mijn vrouwelijke klasgenootjes in de eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |