Ik wil er ook zoooooooo graag een keer heenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry dit gaat vervelen, maar ik vond Israel echt ZO mooiZat hier ook al op te wachten, op die Bahai tuinen
Heb al die trappen ook afgelopen (áf ja, de Bahai moeten ze oplopen
![]()
)
[ afbeelding ]
En Marlayne dan?!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatst
Ja echt hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Fascination het volgende:
Die zangeres lijkt op mijn vrouwelijke klasgenootjes in de eerste.
En tussendoor is IJsland nogquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige hierna die ik ECHT leuk vind (wat ik me kan herinneren) is Estland, maar die is als laatst
Ik kan het je echt aanradenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil er ook zoooooooo graag een keer heen![]()
![]()
Staat hoog op mijn lijstje
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat ík er geweest was, bijzonder dat je moeder dat weet
Ja dat viel mij ook al op bij de artiestenquote:
It was a thing.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt hoorDie lokken, zo'n zigzagscheiding, opgestoken, ALLES
![]()
quote:
Jammer dat ze geen vlinderclipjes had welquote:
Heb ik minder meequote:
De grote (fan)favoriet dit jaarquote:
Niet helemaal mijn nummerquote:
Ja ik wil er echt binnen een paar jaar wel heenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan het je echt aanradenDie kids bij ons waren ook echt helemaal stil en onder de indruk
juist wel heel slim. Je mag niet stemmen op je eigen land, dus geef je je stem weg aan een buitenlander.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
Niet héél handig om je stem weg te geven als je nog op moet treden bij ESF, maargoed, zelf weten!
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
De moeder van Efendi (Azerbaijan 2020 en 2021)
het probleem is vooral dat "niet onaardig" best wel een compliment is in deze lineup.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit niet eens onaardig.
Wel jammer dat ze dit hoofd had meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |