Welkom in de 90squote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Wat er bij die achtergronzangeres op rechts gebeurd snap ik daarentegen niet helemaal? Een strakke rok over een wijde broek?
Dat was toen hipquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Wat er bij die achtergronzangeres op rechts gebeurd snap ik daarentegen niet helemaal? Een strakke rok over een wijde broek?
Oh ja dit. Blijft wel jammerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Uit het landentopic (opdat wij nooit vergeten):
De enige vraag die resteert, is natuurlijk hoe Marlayne het zelf ervaren had. Dat vroeg de ons ook bekende Jensen1981 haar enkele jaren later en dat viel blijkbaar niet mee.
[..]
Bron
Uhm ok ?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
De enige vraag die resteert, is natuurlijk hoe Marlayne het zelf ervaren had. Dat vroeg de ons ook bekende Jensen1981 haar enkele jaren later en dat viel blijkbaar niet mee.
[..]
Bron
Niet echt positiefquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron
gegeven 1999 ben ik het volledig met haar eens.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron
Maar Sahupala is aangetrouwd toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:04 schreef Fascination het volgende:
Marlayne Sahupala, geboren als Marleen van den Broek
Klopt, maar het is zo'n contrastquote:
Haha, ja, dat is waarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt, maar het is zo'n contrast
Vind het geeneens zo slecht :$quote:
Volgens mij is iedereen het wel redelijk eensquote:
Oh wat een bitchy commentaar... valt me tegenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron
Nou nee dat nietquote:
Polen op het ESF in de meeste jaren dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou nee dat nietLuistert prima weg. Maar ook iets wat je zo weer vergeet
En haar vader is Rein van den Broek.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:04 schreef Fascination het volgende:
Marlayne Sahupala, geboren als Marleen van den Broek
//nutteloos feitjequote:[Hij is bij de meeste Nederlanders bekend als componist van "Trumpet Cross", de begintune van Radio Tour de France en van "Tarantuella", de alom bekende finishmuziek van Radio Tour de France.
Jij bent wel van de vaders vandaagquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En haar vader is Rein van den Broek.
[..]
//nutteloos feitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |