Was de versnellingsbakquote:Op maandag 20 juli 2020 12:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Pierre Gasly had wel een boel pech. in Q3 niet mee kunnen doen vanwege motorproblemen. Starten aan de race met een verse motor die dan ook in de soep loopt.
Ik denk dat Mercedes keer op keer de veranderde regels het best heeft geïnterpreteerd. Ze waren in ieder geval niet bewust om Mercedes te bevoordelen.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
De FIA is wel degelijk verantwoordelijk voor de dominantie van Mercedes. Voorheen werden teams die te dominant waren aan banden gelegd. Door nieuwe regels in te voeren die in het nadeel van het dominante team waren.
Sinds de dominantie van Mercedes zijn de regels juist keer op keer in het voordeel van het dominante team aangepast. Go figure...
Lijkt me niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:25 schreef daNpy het volgende:
Ook die buget-caps vinden ze wel work-arounds voor.
Ja net als je niet aan andere regels houden, zoals Ferrari. Die hebben ook punten in moet leveren en geld terug storten oh nee.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Sowieso als ze gepakt worden kunnen ze uit het WK gegooid worden. Dat soort negatieve publiciteit kan Mercedes niet gebruiken. Dus dat risico zullen ze niet nemen.
Ja, ik doelde initieel ook niet op MB. Geld voor iedereen natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:50 schreef Starflyer het volgende:
Dat soort mogelijke workarounds geldt voor elk team, niet alleen Mercedes
En daarom veranderd er dan weinig, de rijke blijven rijker.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:50 schreef Starflyer het volgende:
Dat soort mogelijke workarounds geldt voor elk team, niet alleen Mercedes
Het grote verschil is dat vroeger (lees voor 2014) de FIA met enige regelmaat de regels dusdanig veranderde dat een superieure auto in 1 klap “niet meer mocht” het jaar daarop en zo het superieure team verplicht werd een ander concept te maken ipv jaar na jaar vast te houden aan hun winnende concept.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:19 schreef Starflyer het volgende:
Ik denk dat Mercedes keer op keer de veranderde regels het best heeft geïnterpreteerd. Ze waren in ieder geval niet bewust om Mercedes te bevoordelen.
In 2017 (nog onder Ecclestone) moest het ineens allemaal wat harder en zo, want de auto's waren veel te makkelijk te besturen als zelfs een tiener die wagen kon besturen.
En vorig jaar moest de aero eenvoudiger om het inhalen te bevorderen.
En ook voor dit jaar, terwijl alles nog aangepast mocht worden, heeft Mercedes weer een grote stap gezet. Groter dan een Ferrari of Red Bull Racing.
Ik denk dat het niet uitmaakt welke regels er komen, Mercedes heeft de zaken al jaren het beste op orde.
Het enige wat imho zou kunnen helpen is de budget cap die volgend jaar ingaat, zodat ze er niet meer ongelimiteerd geld en resources tegenaan kunnen gooien. En dan nog verwacht ik ze in 2022 (als er weer nieuwe regels ingaan) vooraan op de grid.
Klinkt duf om teams te ‘pesten’ op deze manier maar het is de enige manier om de sport aantrekkelijk te houden. We zien nu de resultaten als je het niet doet.. Hamilton was na 3 bochten al zowat uit beeld.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat vroeger (lees voor 2014) de FIA met enige regelmaat de regels dusdanig veranderde dat een superieure auto in 1 klap “niet meer mocht” het jaar daarop en zo het superieure team verplicht werd een ander concept te maken ipv jaar na jaar vast te houden aan hun winnende concept.
Vanwege “bezuinigingen” hebben ze dit nauwelijks meer gedaan sinds 2014. Maar er speelt ook mee dat in veel gevallen alle teams in moeten stemmen met bepaalde veranderingen (veranderingen die vaak geopperd werden om de dominantie van Mercedes te doorbreken en het spannender te maken). 3x raden wie steeds tegenstemde...
Als dit rond 2004 was geweest had de FIA gewoon gekeken naar hoe de PU van Mercedes zit en dit op de meest essentiële zaken verboden voor 2005. Of bijvoorbeeld de lengte van Mercedes te verbieden en enkel auto’s die 10 cm korter zijn dan Mercedes dominante auto toe te staan voor het komend seizoen. Op die manier “dwingen” ze Mercedes een compleet nieuwe auto, incl. heel de aandrijving te maken. Waardoor de kans op weer een jaar dominantie zeer klein wordt.
Zoals?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Nooit meer vergeten de 2019 reglementswijzigingen die Red Bull de kop kostten
In 2017 zijn de regels drastisch veranderd en in 2019 weer. En zonder Covid-19 zouden ze volgend jaar weer veranderd zijn. Nu wordt dat 2022. Dus dat ze sinds 2014 nauwelijks veranderd zijn klopt niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat vroeger (lees voor 2014) de FIA met enige regelmaat de regels dusdanig veranderde dat een superieure auto in 1 klap “niet meer mocht” het jaar daarop en zo het superieure team verplicht werd een ander concept te maken ipv jaar na jaar vast te houden aan hun winnende concept.
Vanwege “bezuinigingen” hebben ze dit nauwelijks meer gedaan sinds 2014. Maar er speelt ook mee dat in veel gevallen alle teams in moeten stemmen met bepaalde veranderingen (veranderingen die vaak geopperd werden om de dominantie van Mercedes te doorbreken en het spannender te maken). 3x raden wie steeds tegenstemde...
Als dit rond 2004 was geweest had de FIA gewoon gekeken naar hoe de PU van Mercedes zit en dit op de meest essentiële zaken verboden voor 2005. Of bijvoorbeeld de lengte van Mercedes te verbieden en enkel auto’s die 10 cm korter zijn dan Mercedes dominante auto toe te staan voor het komend seizoen. Op die manier “dwingen” ze Mercedes een compleet nieuwe auto, incl. heel de aandrijving te maken. Waardoor de kans op weer een jaar dominantie zeer klein wordt.
Mercedes heeft natuurlijk het voordeel dat ze ook personenauto's maken en daarvoor ook een ontwikkelingsafdeling hebben. Voor hun moet het makkelijk zijn om daar onderdelen voor de F1 te laten ontwikkelen en vervolgens bij het Formule 1 naar binnen te laten schuiven zonder dat er een factuur aan te pas komt. Ik ben nog steeds benieuwd hoe FIA dat soort constructies heeft afgedekt.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, ik doelde initieel ook niet op MB. Geld voor iedereen natuurlijk.
Alle motorleveranciers maken toch ook personenauto's?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mercedes heeft natuurlijk het voordeel dat ze ook personenauto's maken en daarvoor ook een ontwikkelingsafdeling hebben. Voor hun moet het makkelijk zijn om daar onderdelen voor de F1 te laten ontwikkelen en vervolgens bij het Formule 1 naar binnen te laten schuiven zonder dat er een factuur aan te pas komt. Ik ben nog steeds benieuwd hoe FIA dat soort constructies heeft afgedekt.
Ik heb het niet alleen over motoren. En niet ieder team maakt zijn eigen motor.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle motorleveranciers maken toch ook personenauto's?
Elk onderdeel zal verantwoord moeten worden, zowel qua ontwerp als constructie of inkoop.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mercedes heeft natuurlijk het voordeel dat ze ook personenauto's maken en daarvoor ook een ontwikkelingsafdeling hebben. Voor hun moet het makkelijk zijn om daar onderdelen voor de F1 te laten ontwikkelen en vervolgens bij het Formule 1 naar binnen te laten schuiven zonder dat er een factuur aan te pas komt. Ik ben nog steeds benieuwd hoe FIA dat soort constructies heeft afgedekt.
Mooie manier om budget cap te omzeilen dan. RB de voorkant, AT de achterkant van de autoquote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef RAVW het volgende:
Zo Helmut Marko haalt even uit naar de Fia
https://www.nu.nl/formule(...)-met-alphatauri.html
dat gaat leuk worden als het legaal word verklaar van de Rose Mercedessen
volgend jaar 4 Mer 4 RB 6 Fer op de start grid
of even veel foto's maken van de Merc van dit jaar en vorlgende jaar egwoon dezelfde auto neer zetten
dus dan rijd straks iedereen met een 2020 Mercedes
Zou mooi zijn. Het was vroeger altijd één van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gerucht/speculatie: mogelijk ook een race op Imola https://www.gpblog.com/nl(...)rcuit-woensdag-.html
Misschien in plaats van Spanje. Die race staat na de tweede Covid-19 uitbraak weer op losse schroeven, las ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gerucht/speculatie: mogelijk ook een race op Imola https://www.gpblog.com/nl(...)rcuit-woensdag-.html
Ik heb het idee dat verschil tussen Mercedes en Honda wat groter is geworden, maar tussen Mercedes en Renault juist kleiner.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
De smoesjes van Ferrari worden niet geslikt https://www.racefans.net/(...)wer-since-last-year/
Ligt meer aan het chassis. Honda loopt nog steeds voor op Renault. Al beginnen die betrouwbaarheidsissues nu wel een beetje zorgen te baren. Vorig jaar hadden ze dat nog prima voor elkaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat verschil tussen Mercedes en Honda wat groter is geworden, maar tussen Mercedes en Renault juist kleiner.
Zeker in de eerste ronde komen die McLarens goed naar voren.
Gasly viel uit met een kapotte versnellingsbak.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ligt meer aan het chassis. Honda loopt nog steeds voor op Renault. Al beginnen die betrouwbaarheidsissues nu wel een beetje zorgen te baren. Vorig jaar hadden ze dat nog prima voor elkaar.
Inmiddels is er een spionagefoto opgedoken van de eerste testsquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ferrari zou (gerucht!) een compleet nieuwe bolide aan het bouwen zijn die tijdens de GP van Spanje zijn debuut moet maken:
https://racingnews365.nl/(...)ch-seizoen-te-redden
is weer typisch zo'n copy/paste lost in translation site, niet serieus te nemen als er .nl achter staatquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ferrari zou (gerucht!) een compleet nieuwe bolide aan het bouwen zijn die tijdens de GP van Spanje zijn debuut moet maken:
https://racingnews365.nl/(...)ch-seizoen-te-redden
Buiten gpupdate dan, want dat is gewoon van motorsport.com.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
is weer typisch zo'n copy/paste lost in translation site, niet serieus te nemen als er .nl achter staat
maar dan nog kan je beter het origineel lezenquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Buiten gpupdate dan, want dat is gewoon van motorsport.com.
Het wordt gewoon door motorsport.com zelf vertaaldquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:05 schreef Tarado het volgende:
maar dan nog kan je beter het origineel lezen
en, dan heb je dat lost in translation toch nog niet opgelost, maar verder prima als jij het liever in het Nederlands leestquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het wordt gewoon door motorsport.com zelf vertaald
Met mijn Engels is niks mis. Maar het best fijn dat er voor mensen die het Engels niet (goed) machtig zijn een betrouwbare .nl formule1 site is. Daar hoef jij niet zo denigrerend over te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:25 schreef Tarado het volgende:
en, dan heb je dat lost in translation toch nog niet opgelost, maar verder prima als jij het liever in het Nederlands leest
ik maak zelf wel uit hoe ik reageer, dat is niet aan jou, ik geef m'n mening daar moet je het maar mee doenquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Met mijn Engels is niks mis. Maar het best fijn dat er voor mensen die het Engels niet (goed) machtig zijn een betrouwbare .nl formule1 site is. Daar hoef jij niet zo denigrerend over te doen.
Gpupdate betrouwbaar? Die nemen vaak klakkeloos welke onzin dan ook over. Beste kan je er nog altijd zelf bij zijn en zelf inschatten wat en wat je niet of wel met een vrachtwagenlading zout moet nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Met mijn Engels is niks mis. Maar het best fijn dat er voor mensen die het Engels niet (goed) machtig zijn een betrouwbare .nl formule1 site is. Daar hoef jij niet zo denigrerend over te doen.
Je bent vast abuis met gpblog of gptoday oid. Dat zijn idd typische copy/paste en clickbait sites.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:35 schreef Donderkonijn het volgende:
Gpupdate betrouwbaar? Die nemen vaak klakkeloos welke onzin dan ook over. Beste kan je er nog altijd zelf bij zijn en zelf inschatten wat en wat je niet pf wel met een vrachtwagenlading zout moet nemen.
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
is weer typisch zo'n copy/paste lost in translation site, niet serieus te nemen als er .nl achter staat
dat gaan we zien maar als er geen enkele serieuze site het meldt neem ik dat wel met een zak zout, een nieuwe auto in 3 wekenquote:
Heel dat motorsport.com netwerk is onbetrouwbaar met hun tendentieuze berichgeving en soms bewuste verdraaiingen van de werkelijkheid. En sinds ze autosport.com en gpupdate hebben overgenomen zijn die sites niet veel beter. Hun persbureau (GMM) staat zelfs hij Reddit op de zwarte lijst als informatiebron.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je bent vast abuis met gpblog of gptoday oid. Dat zijn idd typische copy/paste en clickbait sites.
Thanx....daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heel dat motorsport.com netwerk is onbetrouwbaar met hun tendentieuze berichgeving en soms bewuste verdraaiingen van de werkelijkheid. En sinds ze autosport.com en gpupdate hebben overgenomen zijn die sites niet veel beter. Hun persbureau (GMM) staat zelfs hij Reddit op de zwarte lijst als informatiebron.
Geef mij maar betrouwbare onafhankelijke websites (die zijn er gelukkig nog), die ik eerder zou aanhalen dan motorsport.com
Het is niet voor niets dat een aantal gerespecteerde journalisten dat netwerk verlaten hebben en een aantal daarvan een eigen site hebben opgericht (The Race).
dat is om iedereen tevreden te houden voor de buiten wereld?quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Herstructurering bij Ferrari: https://www.ferrari.com/e(...)for-scuderia-ferrari
https://racingnews365.nl/(...)innen-formule-1-team
Rory Byrnequote:Op woensdag 22 juli 2020 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Herstructurering bij Ferrari: https://www.ferrari.com/e(...)for-scuderia-ferrari
https://racingnews365.nl/(...)innen-formule-1-team
Hier op inhakend: iets (echt maar iets!) meer over zijn (voormalige en toekomstige) rol in dit artikel erover voor wie het interesseert wie de man dan is: https://www.nu.nl/formule(...)e-seizoensstart.htmlquote:
Zou zo maar kunnen, de Nordschleife is natuurlijk voor échte auto'squote:Op woensdag 22 juli 2020 22:17 schreef shiz het volgende:
Denk zomaar dat het dan de 'GP track' zou worden...
Dat wordt spannend want dat is een 8-achtige vorm.quote:Op donderdag 23 juli 2020 02:08 schreef shiz het volgende:
Top Gear test track?
Hebben we ook ergens ovals en dragstrips?
Eerlijk gezegd vind ik 2x hetzelfde circuit wel genoeg. Iig, achter elkaar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ivm het oplopend aantal covid-19-besmettingen zou de GP van Spanje in gevaar zijn. Het alternatief zou de Hockenheimring of 3x Silverstone (ipv 2x) zijn.
https://www.auto-motor-un(...)-silverstone-triple/
Ti circuit Aïdaquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Lionheaad het volgende:
Nürburgring en Imola.... Nostalgie.
Welke "oud" circuits komen nog meer?
Estoril
Jerez
Magny-cours
Brands-hatch
Istanbul park (iets nieuwer, maar toch)
Of gaan we toch nog naar Assen
Er staat overigens ah eind vh aertikel ook in dat Sepang (Maleisië) wellicht nog een optie is voor seizoen 2020.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ivm het oplopend aantal covid-19-besmettingen zou de GP van Spanje in gevaar zijn. Het alternatief zou de Hockenheimring of 3x Silverstone (ipv 2x) zijn.
https://www.auto-motor-un(...)-silverstone-triple/
Brooklands en de Nardo Ring.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Lionheaad het volgende:
Nürburgring en Imola.... Nostalgie.
Welke "oud" circuits komen nog meer?
Estoril
Jerez
Magny-cours
Brands-hatch
Istanbul park (iets nieuwer, maar toch)
Of gaan we toch nog naar Assen
Lausitzring, Venray, Rockinghamquote:Op donderdag 23 juli 2020 02:08 schreef shiz het volgende:
Top Gear test track?
Hebben we ook ergens ovals en dragstrips?
Meppen, TTT, Lelystad meerdere mogelijkheden. Maar dan krijg je ronde tijden van 15 seconden of minderquote:
quote:
Nurburgring met in 2007 een Spyker aan de leiding.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom een gerucht (maar lijkt mede afkomstig van Dieter Rencken en die is wel gerespecteerd naar ik meen):
Er zouden binnenkort 3 nwe races voor de kalender van 2020 aangekondigd worden: op Portimao, Imola en Nürburgring.
Geruchten over de 1e 2 gaan al langer, maar als 3e werd tot nu toe de Hockenheimring als dé kanshebber gezien.
https://racingnews365.nl/(...)een-grote-verrassing
Ik verlang zelfs naar magny-cours vanwege kutbaan als Paul ricard.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Lionheaad het volgende:
Nürburgring en Imola.... Nostalgie.
Welke "oud" circuits komen nog meer?
Estoril
Jerez
Magny-cours
Brands-hatch
Istanbul park (iets nieuwer, maar toch)
Of gaan we toch nog naar Assen
ze moeten dan gewoon nog steeds betalen en dat kan met geen mogelijkheid natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:44 schreef Tarado het volgende:
blijft jammer dat Zandvoort de deur dicht houdt, uiteraard afhankelijk van de voorwaarden zou het best te doen zijn zonder publiek
Update: Hockenheim valt definitief af: https://www.ziggosport.nl(...)-formule-1-race.htmlquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom een gerucht (maar lijkt mede afkomstig van Dieter Rencken en die is wel gerespecteerd naar ik meen):
Er zouden binnenkort 3 nwe races voor de kalender van 2020 aangekondigd worden: op Portimao, Imola en Nürburgring.
Geruchten over de 1e 2 gaan al langer, maar als 3e werd tot nu toe de Hockenheimring als dé kanshebber gezien.
https://racingnews365.nl/(...)een-grote-verrassing
dat weet je toch helemaal niet, als je ziet met welke circuits ze komen dan lijkt het me stug dat die wel (veel) betalen, op dit moment is het doorgaan van races belangrijker belangrijker dan dat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moeten dan gewoon nog steeds betalen en dat kan met geen mogelijkheid natuurlijk
Je hebt er alleen niet zoveel aan als er geen publiek bij magquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Met spa en nurburgring 2 circuits al op steenworp afstand van Nederland lijkt me al genoeg aanbod voor de Nederlandse fans.
er zullen zat overheden zijn die bepaalde kosten op zich willen nemen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet je toch helemaal niet, als je ziet met welke circuits ze komen dan lijkt het me stug dat die wel (veel) betalen, op dit moment is het doorgaan van races belangrijker belangrijker dan dat.
ik denk dat je dat een beetje overschat, zeker voor een eenmalig event zonder publiekquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zullen zat overheden zijn die bepaalde kosten op zich willen nemen.
Ik denk niet dat ze de hairpins op kartbanen kunnen nemenquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meppen, TTT, Lelystad meerdere mogelijkheden. Maar dan krijg je ronde tijden van 15 seconden of minder
https://www.gpupdate.net/(...)rt-geen-geld-kosten/quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je dat een beetje overschat, zeker voor een eenmalig event zonder publiek
Nee. Ze willen er een groot feest van maken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:25 schreef Marcoss het volgende:
Zandvoort had toch direct al aangegeven dat racen zonder publiek sowieso geen optie is?
Nurburgring wordt waarschijnlijk publiek toegestaan, zie post van Starflyer boven me.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niet zoveel aan als er geen publiek bij mag
Niet slecht voor een flutsitequote:Op woensdag 22 juli 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom een gerucht (maar lijkt mede afkomstig van Dieter Rencken en die is wel gerespecteerd naar ik meen):
Er zouden binnenkort 3 nwe races voor de kalender van 2020 aangekondigd worden: op Portimao, Imola en Nürburgring.
Geruchten over de 1e 2 gaan al langer, maar als 3e werd tot nu toe de Hockenheimring als dé kanshebber gezien.
https://racingnews365.nl/(...)een-grote-verrassing
Maar het is zo'n mooi circuitquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Imola stond in het verleden garant voor extreem saaie races. Ik denk niet dat DRS daar veel aan gaat veranderen. Maar ja, beter iets dan niets.
Maar Spa heeft al aangegeven sowieso geen publiek toe te laten, geloof ik..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nurburgring wordt waarschijnlijk publiek toegestaan, zie post van Starflyer boven me.
België is de coronamaatregelen weer aan het aanscherpen, dus het zou me verbazen als ze publiek toelaten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Spa heeft al aangegeven sowieso geen publiek toe te laten, geloof ik..
Aanvulling hierop: https://www.motorsportwee(...)ulf-oil-sponsorship/quote:
Rencken zit toch bij racefans.net ? En verder was er maar 1 NL journalist bij de laatste 3 races, die van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet slecht voor een flutsite
EDIT Overigens zeggen ze wel degelijk ook op locatie te werken (en is Dieter Rencken kennelijk iig free lance bij de site betrokken), dus het is niet alléén een copy-paste site: https://racingnews365.nl/(...)dacteur-journalist-2
Ik vond de layout mooier toen in dat rampzalige weekend. Maar ja, dat weekend heeft de veranderingen veroorzaakt...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het is zo'n mooi circuit
Volgens mij echt geweldig om als coureur daar te rijden
Rencken zit of zat overálquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rencken zit toch bij racefans.net ? En verder was er maar 1 NL journalist bij de laatste 3 races, die van de Telegraaf.
En copy paste kan ook wel een keer goed gaan, dat Ferrari verhaal was dan weer bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |