Heel dat motorsport.com netwerk is onbetrouwbaar met hun tendentieuze berichgeving en soms bewuste verdraaiingen van de werkelijkheid. En sinds ze autosport.com en gpupdate hebben overgenomen zijn die sites niet veel beter. Hun persbureau (GMM) staat zelfs hij Reddit op de zwarte lijst als informatiebron.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je bent vast abuis met gpblog of gptoday oid. Dat zijn idd typische copy/paste en clickbait sites.
Thanx....daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heel dat motorsport.com netwerk is onbetrouwbaar met hun tendentieuze berichgeving en soms bewuste verdraaiingen van de werkelijkheid. En sinds ze autosport.com en gpupdate hebben overgenomen zijn die sites niet veel beter. Hun persbureau (GMM) staat zelfs hij Reddit op de zwarte lijst als informatiebron.
Geef mij maar betrouwbare onafhankelijke websites (die zijn er gelukkig nog), die ik eerder zou aanhalen dan motorsport.com
Het is niet voor niets dat een aantal gerespecteerde journalisten dat netwerk verlaten hebben en een aantal daarvan een eigen site hebben opgericht (The Race).
dat is om iedereen tevreden te houden voor de buiten wereld?quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Herstructurering bij Ferrari: https://www.ferrari.com/e(...)for-scuderia-ferrari
https://racingnews365.nl/(...)innen-formule-1-team
Rory Byrnequote:Op woensdag 22 juli 2020 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Herstructurering bij Ferrari: https://www.ferrari.com/e(...)for-scuderia-ferrari
https://racingnews365.nl/(...)innen-formule-1-team
Hier op inhakend: iets (echt maar iets!) meer over zijn (voormalige en toekomstige) rol in dit artikel erover voor wie het interesseert wie de man dan is: https://www.nu.nl/formule(...)e-seizoensstart.htmlquote:
Zou zo maar kunnen, de Nordschleife is natuurlijk voor échte auto'squote:Op woensdag 22 juli 2020 22:17 schreef shiz het volgende:
Denk zomaar dat het dan de 'GP track' zou worden...
Dat wordt spannend want dat is een 8-achtige vorm.quote:Op donderdag 23 juli 2020 02:08 schreef shiz het volgende:
Top Gear test track?
Hebben we ook ergens ovals en dragstrips?
Eerlijk gezegd vind ik 2x hetzelfde circuit wel genoeg. Iig, achter elkaar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ivm het oplopend aantal covid-19-besmettingen zou de GP van Spanje in gevaar zijn. Het alternatief zou de Hockenheimring of 3x Silverstone (ipv 2x) zijn.
https://www.auto-motor-un(...)-silverstone-triple/
Ti circuit Aïdaquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Lionheaad het volgende:
Nürburgring en Imola.... Nostalgie.
Welke "oud" circuits komen nog meer?
Estoril
Jerez
Magny-cours
Brands-hatch
Istanbul park (iets nieuwer, maar toch)
Of gaan we toch nog naar Assen
Er staat overigens ah eind vh aertikel ook in dat Sepang (Maleisië) wellicht nog een optie is voor seizoen 2020.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ivm het oplopend aantal covid-19-besmettingen zou de GP van Spanje in gevaar zijn. Het alternatief zou de Hockenheimring of 3x Silverstone (ipv 2x) zijn.
https://www.auto-motor-un(...)-silverstone-triple/
Brooklands en de Nardo Ring.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Lionheaad het volgende:
Nürburgring en Imola.... Nostalgie.
Welke "oud" circuits komen nog meer?
Estoril
Jerez
Magny-cours
Brands-hatch
Istanbul park (iets nieuwer, maar toch)
Of gaan we toch nog naar Assen
Lausitzring, Venray, Rockinghamquote:Op donderdag 23 juli 2020 02:08 schreef shiz het volgende:
Top Gear test track?
Hebben we ook ergens ovals en dragstrips?
Meppen, TTT, Lelystad meerdere mogelijkheden. Maar dan krijg je ronde tijden van 15 seconden of minderquote:
quote:
Nurburgring met in 2007 een Spyker aan de leiding.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom een gerucht (maar lijkt mede afkomstig van Dieter Rencken en die is wel gerespecteerd naar ik meen):
Er zouden binnenkort 3 nwe races voor de kalender van 2020 aangekondigd worden: op Portimao, Imola en Nürburgring.
Geruchten over de 1e 2 gaan al langer, maar als 3e werd tot nu toe de Hockenheimring als dé kanshebber gezien.
https://racingnews365.nl/(...)een-grote-verrassing
Ik verlang zelfs naar magny-cours vanwege kutbaan als Paul ricard.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Lionheaad het volgende:
Nürburgring en Imola.... Nostalgie.
Welke "oud" circuits komen nog meer?
Estoril
Jerez
Magny-cours
Brands-hatch
Istanbul park (iets nieuwer, maar toch)
Of gaan we toch nog naar Assen
ze moeten dan gewoon nog steeds betalen en dat kan met geen mogelijkheid natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:44 schreef Tarado het volgende:
blijft jammer dat Zandvoort de deur dicht houdt, uiteraard afhankelijk van de voorwaarden zou het best te doen zijn zonder publiek
Update: Hockenheim valt definitief af: https://www.ziggosport.nl(...)-formule-1-race.htmlquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom een gerucht (maar lijkt mede afkomstig van Dieter Rencken en die is wel gerespecteerd naar ik meen):
Er zouden binnenkort 3 nwe races voor de kalender van 2020 aangekondigd worden: op Portimao, Imola en Nürburgring.
Geruchten over de 1e 2 gaan al langer, maar als 3e werd tot nu toe de Hockenheimring als dé kanshebber gezien.
https://racingnews365.nl/(...)een-grote-verrassing
dat weet je toch helemaal niet, als je ziet met welke circuits ze komen dan lijkt het me stug dat die wel (veel) betalen, op dit moment is het doorgaan van races belangrijker belangrijker dan dat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moeten dan gewoon nog steeds betalen en dat kan met geen mogelijkheid natuurlijk
Je hebt er alleen niet zoveel aan als er geen publiek bij magquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Met spa en nurburgring 2 circuits al op steenworp afstand van Nederland lijkt me al genoeg aanbod voor de Nederlandse fans.
er zullen zat overheden zijn die bepaalde kosten op zich willen nemen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet je toch helemaal niet, als je ziet met welke circuits ze komen dan lijkt het me stug dat die wel (veel) betalen, op dit moment is het doorgaan van races belangrijker belangrijker dan dat.
ik denk dat je dat een beetje overschat, zeker voor een eenmalig event zonder publiekquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zullen zat overheden zijn die bepaalde kosten op zich willen nemen.
Ik denk niet dat ze de hairpins op kartbanen kunnen nemenquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meppen, TTT, Lelystad meerdere mogelijkheden. Maar dan krijg je ronde tijden van 15 seconden of minder
https://www.gpupdate.net/(...)rt-geen-geld-kosten/quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je dat een beetje overschat, zeker voor een eenmalig event zonder publiek
Nee. Ze willen er een groot feest van maken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:25 schreef Marcoss het volgende:
Zandvoort had toch direct al aangegeven dat racen zonder publiek sowieso geen optie is?
Nurburgring wordt waarschijnlijk publiek toegestaan, zie post van Starflyer boven me.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niet zoveel aan als er geen publiek bij mag
Niet slecht voor een flutsitequote:Op woensdag 22 juli 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom een gerucht (maar lijkt mede afkomstig van Dieter Rencken en die is wel gerespecteerd naar ik meen):
Er zouden binnenkort 3 nwe races voor de kalender van 2020 aangekondigd worden: op Portimao, Imola en Nürburgring.
Geruchten over de 1e 2 gaan al langer, maar als 3e werd tot nu toe de Hockenheimring als dé kanshebber gezien.
https://racingnews365.nl/(...)een-grote-verrassing
Maar het is zo'n mooi circuitquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Imola stond in het verleden garant voor extreem saaie races. Ik denk niet dat DRS daar veel aan gaat veranderen. Maar ja, beter iets dan niets.
Maar Spa heeft al aangegeven sowieso geen publiek toe te laten, geloof ik..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nurburgring wordt waarschijnlijk publiek toegestaan, zie post van Starflyer boven me.
België is de coronamaatregelen weer aan het aanscherpen, dus het zou me verbazen als ze publiek toelaten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Spa heeft al aangegeven sowieso geen publiek toe te laten, geloof ik..
Aanvulling hierop: https://www.motorsportwee(...)ulf-oil-sponsorship/quote:
Rencken zit toch bij racefans.net ? En verder was er maar 1 NL journalist bij de laatste 3 races, die van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet slecht voor een flutsite
EDIT Overigens zeggen ze wel degelijk ook op locatie te werken (en is Dieter Rencken kennelijk iig free lance bij de site betrokken), dus het is niet alléén een copy-paste site: https://racingnews365.nl/(...)dacteur-journalist-2
Ik vond de layout mooier toen in dat rampzalige weekend. Maar ja, dat weekend heeft de veranderingen veroorzaakt...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het is zo'n mooi circuit
Volgens mij echt geweldig om als coureur daar te rijden
Rencken zit of zat overálquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rencken zit toch bij racefans.net ? En verder was er maar 1 NL journalist bij de laatste 3 races, die van de Telegraaf.
En copy paste kan ook wel een keer goed gaan, dat Ferrari verhaal was dan weer bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |