SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Maar wat als dat eigenlijk helemaal niet het beoogde doel wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Het beoogde doel, frontpage activiteit verbeteren, is daarentegen niet gehaald.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
Held!
Ik heb echt geen moment gedacht dat je niet door zou hebben dat je de LaPo had, echt niet!
Want dat weet je al?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Dave het volgende:
Er is een Random Pics van de Dag plaatjesitem met een plaatje van een boek met op de cover 'How to live with a HUGE PENIS'.
Maar ik klik niet.
Wil je ons wat vertellen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Dave het volgende:
Er is een Random Pics van de Dag plaatjesitem met een plaatje van een boek met op de cover 'How to live with a HUGE PENIS'.
Maar ik klik niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:10 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat goed van jou!!! Jij krijgt een aai over je bolletje hoor!
Nee. Ik dacht dat de FP was om nieuwtjes te bespreken maar het is schijnbaar een moeras van matige fotopagina'squote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Het beoogde doel, frontpage activiteit verbeteren, is daarentegen niet gehaald.
Oh, je denkt daadwerkelijk dat ze het leven van de Fokkers willen veraangenamen met leuke, lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat als dat eigenlijk helemaal niet het beoogde doel was
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
Held!
Ik heb echt geen moment gedacht dat je niet door zou hebben dat je de LaPo had, echt niet!
Wat zijn het toch ook voor random plaatjesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie:
Iemand met een waaierhelm in een of ander voertuig
Een ontevreden uitziende knakker achter een taart
Een hond met een halsband met twee knuffelhonden erop
Een VrijMiBabe in roze lingerie
Een raar soort zwart wezen
My First Little Boob Job
How to live with a Huge Penis
Doe eens en vertel ons wat je zietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Dave het volgende:
Maar ik klik niet.
Nee, dat ze iedereen zo boos willen maken dat het forumverkeer direct enorm toeneemt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, je denkt daadwerkelijk dat ze het leven van de Fokkers willen veraangenamen met leuke, lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems?
Uh huh.
Daarom kan je straks geld betalen om dat weg te halen!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
Maar serieus joh, dit soort plaatjes horen toch helemaal niet thuis in een SFW sub-forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Als je op het plaatje klikt krijg je meestal niet eens het plaatje waarop je hebt geklikt te zienquote:
En het werkt nog ookquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat ze iedereen zo boos willen maken dat het forumverkeer direct enorm toeneemt.
Ja, dahaag, ik betaal liever voor NSFW content.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daarom kan je straks geld betalen om dat weg te halen!
Nou ja we kunnen net zo goed nu zelf ook plaatjes met blote borsten posten, als dit de sfeer wordt. Iemand bezwaar?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daarom kan je straks geld betalen om dat weg te halen!
Ja wat is dat nou weer voor clickbaitquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je op het plaatje klikt krijg je meestal niet eens het plaatje waarop je hebt geklikt te zien
Haha gieren, gewoon alles op die foto's zo leuk mogelijk verwoordenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Ik zie:
- Een rode kat met een kleine rode kat
- Een vliegtuig
- Een hond die de hele woonkamer heeft vernaggeld. Vooral veel woonkamer en weinig hondje.
- Een vleermuis als Vrimibabe.
- Een heel sneu maar schattig zwart ?hondje?
- Een tuinslang
- Een corpulent bellend persoon.
Precies dit ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Ik zie:
- Een rode kat met een kleine rode kat
- Een vliegtuig
- Een hond die de hele woonkamer heeft vernaggeld. Vooral veel woonkamer en weinig hondje.
- Een vleermuis als Vrimibabe.
- Een heel sneu maar schattig zwart ?hondje?
- Een tuinslang
- Een corpulent bellend persoon.
Tuurlijk mag dat, maar alleen als ze in een spoiler passen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:22 schreef Dave het volgende:
Oh, mag ik nu ook piemels posten? Want die staan er toch al.
Ik zal m'n baas alvast inlichten over wat ICT gaat zien als ze weer eens stiekem met me meekijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen net zo goed nu zelf ook plaatjes met blote borsten posten, als dit de sfeer wordt. Iemand bezwaar?
Dat heeft Dave al helemaal uitgevogeld door het lezen van dat boekquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar alleen als ze in een spoiler passen.
Ja ik wilde niet terug naar het vorige topic om je te moeten berichten dus ik ben blij dat je nu zelf weer even reageertquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:
Bedankt allemaal voor de lieve spoilerberichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, sorry, het gaat wel om HUGE penissen, maar dan ook echt HUGE.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar alleen als ze in een spoiler passen.
Dan gaat het lastig worden, tenzij je heel goed cropt!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, sorry, het gaat wel om HUGE penissen, maar dan ook echt HUGE.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:25 schreef Guanabana het volgende:
Alles is weggebracht van het oude bed, we kunnen door met ons leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh ja die heb ik ook!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
Ik zie oorlogvoerende militairen, een enorme hamburger of zo, een hondje, een vrouw in lingerie, nog een hondje, een boek met de naam 'My First Little Boob Job' en dan die penis van Dave.
Doe eens en dan kijken of Fok! crashtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, sorry, het gaat wel om HUGE penissen, maar dan ook echt HUGE.
In het kader van croppen en met jouw achtergrond zou je eens moeten zoeken op Spaanse kraag.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan gaat het lastig worden, tenzij je heel goed cropt!
Cooking with poo wtfquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie:
- een vliegtuig auto
- cooking with poo
- een hond die zijn eigen poep opveegt
- een vaag vrijmibabes plaatje
- een buschauffeur
- een babyplaatje
- nog een vaag plaatje
Heb helaas zo'n ding in het echt mogen aanschouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:26 schreef Dave het volgende:
Ok, ik doe net of ik het heel erg leuk, lollig, gek, spannend, interessant en sexy vind, dan mag het vast.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Subtiel dit wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe eens en dan kijken of Fok! crasht
Lachen gieren brullen zin in iets leuks allesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:26 schreef Dave het volgende:
Ok, ik doe net of ik het heel erg leuk, lollig, gek, spannend, interessant en sexy vind, dan mag het vast.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ik zie de gelijkenissenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb helaas zo'n ding in het echt mogen aanschouwen.
Is dit de vader van Loic Nottet of zo?
Hahaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:27 schreef Dave het volgende:
[..]
In het kader van croppen en met jouw achtergrond zou je eens moeten zoeken op Spaanse kraag.
Misschien kan @Kreator (sorry voor de tag) nog een Kreview van De Balk doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:31 schreef molloot200 het volgende:
Het zorgt wel gelijk voor weer genoeg gespreksvoer, die heerlijke balk. We zijn er inmiddels al 5 topics sinds #1017 over bezig
Er komt wel veel shit voorbij in die plaatjesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:29 schreef Dave het volgende:
Ik heb een hond die met stoffer-en-blik-op-steel z'n eigen shit op ruimt. Letterlijk z'n eigen shit.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien kan @:Kreator (sorry voor de tag) nog een Kreview van De Balk doen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:26 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gereageerd en je zelfs Flevoland aangebodenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Not gonna lie
Had meer aandacht verwacht voor mijn idee
Sorryquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Not gonna lie
Ja, Flevoland vind ik wel een goede optie hiervoor. Hartstikke lelijk is het toch al, slechter kan het niet worden!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd en je zelfs Flevoland aangeboden
Sorry mag niet!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sorry
Ik vind het heel innovatief! En een geweldige naam heb je al bedacht
Denk dat het wel een NIMBY kwestie wordt wat betreft de locatie.
Nee, doen we tenminste wat nuttigs met dat ex-ZuiderZEE stukje grond!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, Flevoland vind ik wel een goede optie hiervoor. Hartstikke lelijk is het toch al, slechter kan het niet worden!
NIMBS dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sorry mag niet!
Voordeel voor Nederland polderland: als echt niemand wil, maken we er gewoon een nieuw stukje land voor
Daar begint het alquote:
Ik heb geen tegenstemmers gezien! Ja, Asscher, maar die was net te laatquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is bij deze dus opgenomen in het partijprogramma van de ESF-partij?
Vond het best interessant om te lezen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Not gonna lie
Ik nu een slipje met een Twister-mat als printje!!111EINZ1!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:53 schreef Dave het volgende:
Oh, een BH met als opdruk de controls van een Xbox-controller! Hi-la-risch!![]()
Ik denk alleen een voordeel als je klikt, op die pagina krijg je vervolgens advertenties te zien. Elk volgende plaatje is weer een nieuwe pagina met een advertentie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
Heb er niet echt verstand van, maar is het alleen al een voordeel voor FOK dat wij die plaatjes krijgen te zien ofzo? dus niet alleen dat we er eventueel op klikken. Waar slaat het anders op
Ik heb er een keer op geklikt en toen kwam ik op een pagina waar je kon doorklikken naar nog meer lollige foto’s, één voor één. Het had een vrij hoog “1999 belde”-gehalte.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
Heb er niet echt verstand van, maar is het alleen al een voordeel voor FOK dat wij die plaatjes krijgen te zien ofzo? dus niet alleen dat we er eventueel op klikken. Waar slaat het anders op
Ja, ik zat gewoon te wachten op iedereen die het compleet af ging schieten!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond het best interessant om te lezen hoorMaar zoiets wat je in je hoofd bedenkt is toch vooral iets wat bij jezelf leeft, ik denk dat andere mensen daar dan niet per se iets aan toe te voegen hebben (in ieder geval niet in een SC die toch vooral voor 80% uit slap geouwehoer enzo bestaat
).
Dat mechanisme wordt door sommigen juist als cutting edge gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb er een keer op geklikt en toen kwam ik op een pagina waar je kon doorklikken naar nog meer lollige foto’s, één voor één. Het had een vrij hoog “1999 belde”-gehalte.
Ah ja okéquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk alleen een voordeel als je klikt, op die pagina krijg je vervolgens advertenties te zien. Elk volgende plaatje is weer een nieuwe pagina met een advertentie.
Maar ook zonder dat klikken zijn de gebruikers natuurlijk een stuk vrolijker, dus dat is soberso al een voordeel.
Ik denk dat mensen liever grappen maken over De Balk dan nadenken over iets serieus Hamquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ik zat gewoon te wachten op iedereen die het compleet af ging schieten!
Maar dat viel wel mee dus
Ja het voelt nu wel een beetje als zo'n shady website ook die je liever meteen maar weg klikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb er een keer op geklikt en toen kwam ik op een pagina waar je kon doorklikken naar nog meer lollige foto’s, één voor één. Het had een vrij hoog “1999 belde”-gehalte.
Niks veranderd dusquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het voelt nu wel een beetje als zo'n shady website ook die je liever meteen maar weg klikt.
Het is ook wel revolutionair natuurlijk. Op een videoband moet je altijd maar precies doorspoelen naar het juiste punt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat mechanisme wordt door sommigen juist als cutting edge gezien.
[1] [2] [3] [4] [5]
Correct me if I'm wrong (ik weet er verder ook niet alles vanaf), maar zijn Lelystad en Almere niet juist het schoolvoorbeeld van standaard woningbouw en Vinex-wijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:04 schreef Strani het volgende:
Zijn steden als Lelystad en Almere niet al een beetje proefkonijnen geweest hiervoor?
Hmm daar weet ik ook het fijne niet van maar ik had altijd wel de indruk dat vooral Almere inderdaad vrij veel experimentele wijken had?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong (ik weet er verder ook niet alles vanaf), maar zijn Lelystad en Almere niet juist het schoolvoorbeeld van standaard woningbouw en Vinex-wijken?
Of zijn er experimentele dingen gebeurd? Was geloof ik wel een beetje het plan aanvankelijk, maar weet niet of dat echt van de grond is gekomen.
Stedenbouwkundig is er sowieso van alles geprobeerd, al hebben ze niet kunnen voorkomen dat het totaal zielloze steden zijn geworden.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong (ik weet er verder ook niet alles vanaf), maar zijn Lelystad en Almere niet juist het schoolvoorbeeld van standaard woningbouw en Vinex-wijken?
Of zijn er experimentele dingen gebeurd? Was geloof ik wel een beetje het plan aanvankelijk, maar weet niet of dat echt van de grond is gekomen.
Ik denk dat juist de Vinex-wijken zelf een experiment waren. Maar dat kan ik fout hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Experimenteel in welke zin?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm daar weet ik ook het fijne niet van maar ik had altijd wel de indruk dat vooral Almere inderdaad vrij veel experimentele wijken had?
Daar ben ik niet zo bekend mee. Hoe zit het daar ongeveer?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De lay-out van grote delen van Houten heb ik ook nooit echt begrepen.
Net een video-call gehad, nu geen zin om weer aan de slag te gaan. Maar dat ga ik zo wel! Het zal toch af moeten uiteindelijk
Ik moet nu even weg maar wellicht kunnen anderen hier al meer inzicht op bieden (cheap escape hèquote:
Nee, die zijn massaal gekopieerd, en hebben overal min of meer dezelfde inrichting.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de Vinex-wijken zelf een experiment waren. Maar dat kan ik fout hebben.
Yes, tegengas!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:04 schreef Strani het volgende:
@:Hamlapjes, gelezen. Wat betreft dingen als woningbouw; Zijn steden als Lelystad en Almere niet al een beetje proefkonijnen geweest hiervoor? En wat als na 20 jaar besloten wordt dat de woningbouwideeën niet werkten? Dan zit je met een hele stad vol ellende want mensen zullen er ondertussen wel hun leven opbouwen.
Ik denk dat ik persoonlijk toch liever zou zien dat veel van de door jou genoemde ideeën gewoon met enige willekeur door het land getest worden in plaats van dat we het allemaal op één hoop gooien, wat ook kan veroorzaken dat in de rest van het land een soort 'ja zeg, die nieuwerwetse ideeën voer je maar uit in Hamlapjesstad'-gevoel ontstaat en er dus stagnatie is buiten die zone.
Redelijk wat woonwijken met van die straten met veel bochten van 45 graden die alle kanten op gaan, waardoor je al snel geen idee meer hebt waar je bent. Inclusief straatnamen waar ze er alles aan doen om maar geen -weg, -straat of -laan in de naam te hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bekend mee. Hoe zit het daar ongeveer?
Dan kan het alsnog een experiment zijn geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die zijn massaal gekopieerd, en hebben overal min of meer dezelfde inrichting.
Onze wijk staat bekend om de 'verkeersknip'. Om van de ene helft van de wijk naar de andere te komen, moet je soms bizarre omwegen nemen. Het sterkst is dat rond het winkelcentrum, Als je daar een afstand van ongeveer 100m met de auto wilt overbruggen moet je 3km overbruggen. Als je geluk hebt staan de slagbomen in de parkeergarage open, en kun je die als sluiproute nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De lay-out van grote delen van Houten heb ik ook nooit echt begrepen.
Dat met die straatnamen vind ik nog wel grappig, maar ik zou de doolhoven maar beperken tot de pretparken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redelijk wat woonwijken met van die straten met veel bochten van 45 graden die alle kanten op gaan, waardoor je al snel geen idee meer hebt waar je bent. Inclusief straatnamen waar ze er alles aan doen om maar geen -weg, -straat of -laan in de naam te hebben.
Vlotgras en Fluweelmos liggen bijvoorbeeld 140 meter uit elkaar, hemelsbreed gezien. Wil je dat met de auto doen, dan moet je over de Rondweg (die dan wel met weg) en ben je bijna 2 kilometer bezig.
Verticale tuinen FTWquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:16 schreef Guanabana het volgende:
Wat ik dus veel meer zou willen zien zijn dit soort dingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen geen idee hoe praktisch dat in de praktijk is qua onderhoud e.d.
Maar stel je zou nu een heel nieuwe stad uit de grond stampen voor de nieuwe eeuw, dan zou alles veel meer groen moeten hebben.
Die bovenste vind ik tof.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar stel je zou nu een heel nieuwe stad uit de grond stampen voor de nieuwe eeuw, dan zou alles veel meer groen moeten hebben.
Ja, dit soort dingen had ik ook in mijn hoofd bij het typen van dat stukjequote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wijk klinkt als de mijne, inclusief de straatnamen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redelijk wat woonwijken met van die straten met veel bochten van 45 graden die alle kanten op gaan, waardoor je al snel geen idee meer hebt waar je bent. Inclusief straatnamen waar ze er alles aan doen om maar geen -weg, -straat of -laan in de naam te hebben.
Vlotgras en Fluweelmos liggen bijvoorbeeld 140 meter uit elkaar, hemelsbreed gezien. Wil je dat met de auto doen, dan moet je over de Rondweg (die dan wel met weg) en ben je bijna 2 kilometer bezig.
Lekker gepland dusquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Onze wijk staat bekend om de 'verkeersknip'. Om van de ene helft van de wijk naar de andere te komen, moet je soms bizarre omwegen nemen. Het sterkst is dat rond het winkelcentrum, Als je daar een afstand van ongeveer 100m met de auto wilt overbruggen moet je 3km overbruggen. Als je geluk hebt staan de slagbomen in de parkeergarage open, en kun je die als sluiproute nemen.
Ook leuk als mensen de weg vragen, en jij ze instructies moet geven om ergens te komen.
En inderdaad maar volhouden dat het gepland was, om autoverkeer te ontmoedigen etcetera, en niet willen zoeken naar een oplossing.quote:
Ik vind dat soort dingen ook wel interessant hoor. Ik zag ooit een video uit een Youtubeserie over megasteden die heel erg modern zijn en gebouwd voor de toekomst, vooral in China, het Midden-Oosten enzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, dit soort dingen had ik ook in mijn hoofd bij het typen van dat stukje
Die afschuwelijke straatnamen zijn inderdaad ook wel een dingetjes in dat soort wijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit even Google maps met een routeplanner te checken en wat is dat nou weer voor debiel ietsquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is om autoverkeer te ontmoedigen. In de praktijk werkt dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zit even Google maps met een routeplanner te checken en wat is dat nou weer voor debiel ietsKunnen ze daar niet gewoon één weg maken tussen de twee verschillende wijken, is dat nou echt zo moeilijk?
Maar we wonen met zoveel mensen op een klein oppervlakte, niet alles kan een architectonisch of stedenbouwkundig hoogstandje zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:22 schreef Fred_B het volgende:
Waddinxveen, Dronten, Zwijndrecht, Oss, Pijnacker, Purmerend, Nieuwegein, overal in Nederland heb je wel van die slaapsteden die niet bepaald inspirerend zijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is om autoverkeer te ontmoedigen. In de praktijk werkt dat natuurlijk niet.
Ik ken ook iemand in Zwolle voor wie de handigste route in de wijk door een parkeergarage ging
Nee, moeten we ook niet willen, maar is hier ook nog lang niet nodig. Ik denk dat als de overheid komt met een inspirerende nieuwe stad waarin er vooral plek is voor starters, maar ook mogelijkheid is om door te groeien, dat er genoeg jongeren zijn die dat wel zien zitten (al is dit wel van meer afhankelijk, o.a. de ligging).quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar we wonen met zoveel mensen op een klein oppervlakte, niet alles kan een architectonisch of stedenbouwkundig hoogstandje zijn.
In China, Japan e.d. heb je van die megaflats zo ver het oog reikt, dat moet je ook niet willen.
[ afbeelding ]
Ja, nee, dan doorbreek je de zeer inspirerende groenstrook!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zit even Google maps met een routeplanner te checken en wat is dat nou weer voor debiel ietsKunnen ze daar niet gewoon één weg maken tussen de twee verschillende wijken, is dat nou echt zo moeilijk?
Dit is heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb zin om te snacken maar doe het nou niet Mol
Tunnel?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, nee, dan doorbreek je de zeer inspirerende groenstrook!
Hier in de buurt heb je ook allemaal van dat soort weirde straatnamenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:29 schreef Dave het volgende:
Vlotgras is natuurlijk wel leuker dan *huppeldepupse* Straatweg.
Haha wtf hoe werkt zoiets johquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:27 schreef Guanabana het volgende:
Deze is wel leuk, dat zie ik zo staan in Rotterdam Blaak
[ afbeelding ]
Heet Almere ook niet een nummer als straat naam?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier in de buurt heb je ook allemaal van dat soort weirde straatnamen
Hoewel Almere wel de kroon spant met de stripheldenbuurt e.d.
Ja en muzikantenbuurten heb je hier in de buurt in Nijmegenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger zou misschien naar Houten verhuizen. Toen had ze het de hele tijd over "citroengras" en pas veel later in het gesprek viel het kwartje dat dat de straatnaam wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:29 schreef Dave het volgende:
Wist ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en muzikantenbuurten heb je hier in de buurt in Nijmegen
Pink Floydstraat, Rolling Stonesstraat, Queenstraat, Genesisstraat, Oasisstraat en... Groot-Brittaniëstraat
Een straatweg is wel het toppunt van niet kunnen kiezen tussen -weg en -straat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:29 schreef Dave het volgende:
Haha wauw, dat vind ik nog wel grappigquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pink Floydstraat, Rolling Stonesstraat, Queenstraat, Genesisstraat, Oasisstraat en... Groot-Brittaniëstraat
Weet ik zo niet. Er is wel een stad in Duitsland met een dergelijk systeem.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Heet Almere ook niet een nummer als straat naam?
Zodat je woont op 1000 23
I did it my weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben ook die reeks computertermen als straatnamen, waarvan sommige behoorlijk verouderd zijn (goh!) Inputplein en Hardwareweg kunnen nog wel, maar Disketteweg en Lichtpenweg voelen behoorlijk ouderwets aan, juist omdat nu over de diskettes weg zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:
In Hoofddorp heb je dat. Dan woon je in wijk X nummer 17863.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Heet Almere ook niet een nummer als straat naam?
Zodat je woont op 1000 23
Ja dat maar dat konden ze toen natuurlijk ook niet weten. Ze kunnen het wel vervangen door moderne internettermen. Fomoweg, Memestraat en DM-steegquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben ook die reeks computertermen als straatnamen, waarvan sommige behoorlijk verouderd zijn (goh!) Inputplein en Hardwareweg kunnen nog wel, maar Disketteweg en Lichtpenweg voelen behoorlijk ouderwets aan, juist omdat nu over de diskettes weg zijn
Vrijmibabelaanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat maar dat konden ze toen natuurlijk ook niet weten. Ze kunnen het wel vervangen door moderne internettermen. Fomoweg, Memestraat en DM-steeg
Disketteweg klopt dus welquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben ook die reeks computertermen als straatnamen, waarvan sommige behoorlijk verouderd zijn (goh!) Inputplein en Hardwareweg kunnen nog wel, maar Disketteweg en Lichtpenweg voelen behoorlijk ouderwets aan, juist omdat nu over de diskettes weg zijn
Voor de Blanken, mag die nog wel in 2020quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
https://promodomo.nl/blog(...)tnamen-van-nederland
Wat een pareltjes
Weg naar het Stomme Kruis
quote:
Haha bij die straatnaam moest ik aan jou denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:37 schreef Dave het volgende:
Kunt u mij de weg naar de Dubbeleworststeeg vertellen? Wink wink.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja die verbaasde me ookquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de Blanken, mag die nog wel in 2020
Ik zou regelmatig op de Internetweg wonen, als die er was.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is hier in de stad ook een buurt met allemaal van dat soort computertermen, even kijken
Hardwareweg
Softwareweg
Outputweg
Computerweg
Printerweg
Monitorweg
En de alles-is-weg. Nee.
De Sesamstraat in de buurt hier ken ik ook, maar die zit echt in een wijk met allemaal kruiden, dus bijvoorbeeld de Oreganostraat of weg of zo is daar ook, niet zo spectaculair als je verwacht dat het isquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
https://promodomo.nl/blog(...)tnamen-van-nederland
Wat een pareltjes
Weg naar het Stomme Kruis
Haha ja, maar dan nogquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Sesamstraat in de buurt hier ken ik ook, maar die zit echt in een wijk met allemaal kruiden, dus bijvoorbeeld de Oreganostraat of weg of zo is daar ook, niet zo spectaculair als je verwacht dat het is
Jou zie ik eerder op de Wegisweg wonen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja, maar dan nogWoon je ineens in de Sesamstraat
Is in Almere ookquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wordt behoorlijk wat gestolen dus daar!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is hier in de stad ook een buurt met allemaal van dat soort computertermen, even kijken
Hardwareweg
Softwareweg
Outputweg
Computerweg
Printerweg
Monitorweg
En de alles-is-weg. Nee.
Dat zou nog eens tof zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jou zie ik eerder op de Wegisweg wonen eigenlijk
Ik ben Tommie uit de Sesamstraatquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik daar woonde zou ik steeds die tune in m'n kop hebben bij het inrijden van de straat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verbinding'sweg misschien?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:45 schreef Dave het volgende:
Een "mag ik je zo even terugbellen?" die al een half uur geleden is.
Anton Geesink woonde ooit in de Anton Geesinkstraat. Op nummer 1.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Schijnt dat de moeder van Jan Smit daar woont.
Dat is nu zeker de Anton Geesinkweg?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Anton Geesink woonde ooit in de Anton Geesinkstraat. Op nummer 1.
quote:
En er zit nog een Praxis ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil wel verhuizen naar de Balkweg
Edit: er schijnt er een in Den Bosch te zijn
Hoop dat de balken daar niet weg zijn!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En er zit nog een Praxis ook.
Wauwquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En er zit nog een Praxis ook.
@Hamlapjes misschien inspiratie voor de straatnamen in ZEE?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, over experimentele wijken gesproken, hier in de buurt is dus een wijk die nogal architectonisch bedoeld is, en waar ook helemaal een gedachte achterzit, met bijbehorende straatnamen.
Een greep:
De Ontmoeting
Hof der Liefde
De Verwondering
Het Mysterie
Hof der Reflectie
De Oplossing
Het Avontuur
Het Labyrint
De Ontdekking
Ik schrijf mee!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
@:Hamlapjes misschien inspiratie voor de straatnamen in ZEE?
Hebben de mensen op Het Mysterie wel een huisnummer?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, over experimentele wijken gesproken, hier in de buurt is dus een wijk die nogal architectonisch bedoeld is, en waar ook helemaal een gedachte achterzit, met bijbehorende straatnamen.
Een greep:
De Ontmoeting
Hof der Liefde
De Verwondering
Het Mysterie
Hof der Reflectie
De Oplossing
Het Avontuur
Het Labyrint
De Ontdekking
Kunt u mij de oplossing helpen vinden?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Een greep:
De Ontmoeting
Hof der Liefde
De Verwondering
Het Mysterie
Hof der Reflectie
De Oplossing
Het Avontuur
Het Labyrint
De Ontdekking
Wtf ik ga meteen Googelenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Een greep:
De Ontmoeting
Hof der Liefde
De Verwondering
Het Mysterie
Hof der Reflectie
De Oplossing
Het Avontuur
Het Labyrint
De Ontdekking
Ik vind Poing ongebruikelijker hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
In het Duitse plaatsje Poing is er een Forumweg, voor als we het hier echt helemaal zat zijn
En de mensen op De Oplossing lossen op in het niets?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben de mensen op Het Mysterie wel een huisnummer?
Waar vind ik het mysterie?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kunt u mij de oplossing helpen vinden?
Ik zoek het avontuur?
Waar is de uitgang van het labyrint?
Nou ja, het onthoudt makkelijk
Hof der Reflectiequote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Een greep:
De Ontmoeting
Hof der Liefde
De Verwondering
Het Mysterie
Hof der Reflectie
De Oplossing
Het Avontuur
Het Labyrint
De Ontdekking
Huuuquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n straatnaam, zulke lilleke woningen![]()
https://www.funda.nl/koop(...)of-der-reflectie-30/
Wel makkelijk en realistisch na te bouwen als je als driejarige met Duplo speeltquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Beetje zelfreflectie waarom je daar in Godsnaam zou willen wonen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
"Wat bezielde mij dit huis te kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Het Mysteriequote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar zouden meer scheidingen zijn wegens vreemdgaan? Hof der Liefde of Het Avontuur?
Het is een wijk uit begin jaren '90. Sommige woningen en straten zijn nog steeds best tof (de Brugwoningen zijn ook te zien in Madurodam!) maar andere zijn hopeloos gedateerd en lelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik denk: ik ga even kijken in de Hof der Liefde, dat ziet er vast bijzonder uit.
Viel vies tegen
Dan rol je zo De Ontmoeting binnen terwijl je bij De Ontdekking zou moeten zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hof der Reflectie
Ik zou m'n straatnaam niet meer kunnen onthouden om 3 uur 's nachts na een avondje stappen
Dat is dus een voorbeeld van huizenbouw en wijkinrichting die best iets fleuriger had gekund.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Reflectieweg dekt de lading wel beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hof der Reflectie
Ik zou m'n straatnaam niet meer kunnen onthouden om 3 uur 's nachts na een avondje stappen
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
Huh wat ook echt in zo'n ring gebouwd en de 'Gesloten Stad' enzo, je zou bijna denken dat er een sekte heerst ofzo
Oh ja, als je dan een spannende date hebt, en je geeft hemj een rondleiding: hier begint Het Avontuur.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Een greep:
De Ontmoeting
Hof der Liefde
De Verwondering
Het Mysterie
Hof der Reflectie
De Oplossing
Het Avontuur
Het Labyrint
De Ontdekking
Ik hoef iemands voetenfetisj niet in de praktijk te zienquote:
Die ook echtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
Het Geheugen
Hof der Herinnering
De Heuvel
De Helling
Ik mis alleen Het Parkje van Genot nog.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
Het Geheugen
Hof der Herinnering
De Heuvel
De Helling
Metastraat kan ookquote:
En dan gaan we verder naar de Verwondering, en na een beetje Ontdekking weet ik je Mysterie te ontrafelen, en vinden we misschien de Oplossing in het Hof der Liefdequote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh ja, als je dan een spannende date hebt, en je geeft hemj een rondleiding: hier begint Het Avontuur.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:00 schreef molloot200 het volgende:
Tolick
Ik lees dit ook gewoon als twee woorden en op z'n Engels wat waarschijnlijk niet moet
Hij loopt gillend weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
En dan gaan we verder naar de Verwondering, en na een beetje Ontdekking weet ik je Mysterie te ontrafelen, en vinden we misschien de Oplossing in het Hof der Liefde
Ik mis inderdaad nog een Dateweg.quote:
Moet ie wel uitkijken dat ie niet de Amerikaring in valtquote:
Arme beestjesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:04 schreef molloot200 het volgende:
De Vergulde Paarden als straatnaam Wat?
Er zijn ook meerdere Kreken waar op de kaart geen water bij ligtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:05 schreef molloot200 het volgende:
De Lagune
Zonder maar één milliliter water er omheen te vinden
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:05 schreef Guanabana het volgende:
Leuk dat jullie zoveel lol hebben met 'mijn' wijk
Dat vind ik nog wel kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:06 schreef Aoibhin het volgende:
Stuurboord
Bakboord
Gangboord
Reling
Loefzijde
Lijzijde
WAT!?
De Terugblik loopt parallel aan het Hof der Toekomstquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:06 schreef molloot200 het volgende:
De Wissel
Met als parallel lopende straat:
De Koers
Allemaal scheepstermen, dus in de buurt van een haven zou dat prima kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:06 schreef Aoibhin het volgende:
Stuurboord
Bakboord
Gangboord
Reling
Loefzijde
Lijzijde
WAT!?
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Terugblik loopt parallel aan het Hof der Toekomst
En Spacelabquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
Lancering loopt parallel aan Space Shuttle
En wordt doorkruist door Maanlanding
Mooi dat er genoeg ruimte voor is!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
Lancering loopt parallel aan Space Shuttle
En wordt doorkruist door Maanlanding
Is dit nog Amersfoort, want dit komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Babylon
Knosso
Byzantium
Carthago
Efeze
Ninveve
Pompeji
Troje
Mycene
Alsof ik de Bijbel en mijn Grieks lesboeken open heb geslagen
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Mooi dat er genoeg ruimte voor is!
Dit ligt vlakbij het Hof der Reflectie!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dit nog Amersfoort, want dit komt me niet bekend voor
Huhquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit ligt vlakbij het Hof der Reflectie!
Ligt in de Gesloten Stadquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dit nog Amersfoort, want dit komt me niet bekend voor
Herfstdraadquote:
Je ziet wat je wil zien hequote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh het is minder spectaculair het is de Herfstdraad
Over lelijke gebouwen gesprokenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:15 schreef Guanabana het volgende:
Ergens hier in de buurt heb je ook dit:
[ afbeelding ]
Toen ik daar voor het eerst voorbijwandelde zat ik echt van WAT
Rare jongens die Amersfoortersquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:15 schreef Guanabana het volgende:
Ergens hier in de buurt heb je ook dit:
[ afbeelding ]
Toen ik daar voor het eerst voorbijwandelde zat ik echt van WAT
Even verderop, in Zeistquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal doodlopende straatjes waar je echt geen kant op kan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even verderop, in ZeistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Even verderop, in ZeistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
[..]
Even verderop, in ZeistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:18 schreef Guanabana het volgende:
Er is ook een fallus-kunstwerk.
[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoord, maar okequote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:17 schreef molloot200 het volgende:
Wat goed, jullie hebben daar in Amersfoort wel een Laan van Duurzaamheid Guana!
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit nog zoveel plezier aan Amersfoort zou beleven
Die zijn wel geinig ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:23 schreef Guanabana het volgende:
Deze woningen had ik weleens eerder laten zien, die vind ik dan wel weer tof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn wel leuk jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:23 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooh die vind ik heel vet, vooral die bovenstequote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:23 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Mijn vriend zegt:
Vergeet de SLUFTER niet te noemen
vlakbij de MOSSELKREEK.
Oooh zon-nevel ik dacht dat er zonne-vel stondquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
De Windturbine
De Zonnevel
Het houdt niet op
Oh moet zonnecel zijn, typoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh zon-nevel ik dacht dat er zonne-vel stond
Ik kan niet kiezenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:38 schreef molloot200 het volgende:
Jobi aan jou de eer om een mooie Amersfoorttitel te bedenken?
Ja toch? Hoef je niet moeilijk over te doen dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lijkt me een perfecte plek om te tippelen en te dealen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |