Bedankt, makker.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat!
Dit ging vroeger wel eens mis. Je bent er duidelijk op vooruit gegaan.
twitter:lotvanbeekie twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 09:12:50The joys of een potje Wordfeud spelen met een vreemde. https://t.co/cpTWuSfSbA reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:29 schreef fetX het volgende:
twitter:lotvanbeekie twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 09:12:50The joys of een potje Wordfeud spelen met een vreemde. https://t.co/cpTWuSfSbA reageer retweet
Hou je bek over Caland, flikkertje.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:Caland lijkt mij meer van de cocaïne
Eensquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou je bek over Caland, flikkertje.
@scrupuleus raakt hier een snaar bij @maxi-musquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou je bek over Caland, flikkertje.
Misschien is hij stiekem een beetje verliefdquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:scrupuleus raakt hier een snaar bij @:maxi-mus
Maat. Heb jij nog een goed plaatje voor de OP? De plaat van de dag die er nu staat is van gisteren.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien is hij stiekem een beetje verliefd
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:25 schreef Zipportal het volgende:
17:00 CDA uitslag.
@:el-stinho
Dit even ter info.
Pics?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
Net haring gegeten met uitjes ipv uitjes met haring @:Caland
Wat een toeval. Kom net bij mijn pa weg waar hij de haringen at, en ik een bakje kibbeling. Lekker man.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
Net haring gegeten met uitjes ipv uitjes met haring @:Caland
Dit kan ik niet accepteren. Dit is geen vrouw.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al op toch, maar hier een alternatief
[ afbeelding ]
Kibbeling ook lekker, tijd niet gehad. Sommige tentjes maken het met teveel beslag erop. Waarschijnlijk zodat ze je met minder vis kunnen afzetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een toeval. Kom net bij mijn pa weg waar hij de haringen at, en ik een bakje kibbeling. Lekker man.
Stem voor als u tegen de resolutie bentquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Dit even ter info.
Ja hier ook al tijd niet gehad, dus lekker ja. Maar de beste kibbeling die ik ooit heb gehad was mijn exschoonpa, die ging 1 keer per 2 jaar naar Noorwegen met kameraden om te vissen, en maakte dan kibbeling bij thuiskomst. God wat heerlijk was dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kibbeling ook lekker, tijd niet gehad. Sommige tentjes maken het met teveel beslag erop. Waarschijnlijk zodat ze je met minder vis kunnen afzetten.
Hugo zal het wel worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Dit even ter info.
Maar als het zo belangrijk voor de politiek is, dan wil Gommers wel liegen?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hugo zal het wel worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar als het zo belangrijk voor de politiek is, dan wil Gommers wel liegen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hugo zal het wel worden.
[ afbeelding ]
picsquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Op naar de jensen show!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hugo zal het wel worden.
[ afbeelding ]
@onlogisch GEKOLONISEERDtwitter:Martijncvv twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 17:54:01#VeChain X Google Trends Search Interest X We Early
- Past 5 Years
1. Netherlands
2. Australia
3. Belgium
- Past Year
1. Netherlands
2. Slovenia
3. Luxembourg
- Past 90 Days
1. Netherlands
2. Luxembourg
3. Belgium
- Past 30 Days
1. Netherlands
2. Iceland
3. Cyprus
1/2
$VET https://t.co/K2FBpqSW2p reageer retweet
@onlogischquote:Facebook verzamelde privégegevens over jou. Het bedrijf speelde gegevens door en gebruikte privégegevens die je nooit openbaar wilde maken. Dit gebeurde zonder je dat te zeggen en zonder je toestemming. Vind je ook dat je recht hebt op compensatie en dat Facebook een prijs moet betalen voor het schenden van jouw privacy?
Meer dan 120.000 consumenten hebben zich al aangemeld. Meld je ook aan! Samen staan we sterk.
de ene of de andere enge Gristen, het maakt me niet uit want stem toch niet op zequote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hugo zal het wel worden.
[ afbeelding ]
@El-Stinhoquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
de ene of de andere enge Gristen, het maakt me niet uit want stem toch niet op ze
Ik weet ook niet of ik op ze ga stemmen, hoor.quote:
Omtzigt heb ik wel respect voor want die lijkt me oprecht, Mona is Volendams, dat is witte onderwereld en De Jonge een carriere politicus, dat zijn de engste.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik op ze ga stemmen, hoor.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd voor een kop koffie @:zipportal
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omtzigt heb ik wel respect voor want die lijkt me oprecht, Mona is Volendams, dat is witte onderwereld en De Jonge een carriere politicus, dat zijn de engste.
Omtzigt is uitstekend, maar vind de CDA bestuurstechnisch gigantisch slecht in elkaar zitten en er zijn genoeg belangrijke thema's waar ik een beetje anders over ga denken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omtzigt heb ik wel respect voor want die lijkt me oprecht, Mona is Volendams, dat is witte onderwereld en De Jonge een carriere politicus, dat zijn de engste.
Zoals?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omtzigt is uitstekend, maar vind de CDA bestuurstechnisch gigantisch slecht in elkaar zitten en er zijn genoeg belangrijke thema's waar ik een beetje anders over ga denken.
Woont familiequote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heb jij met Volendam? Ik woon er denk ik dichterbij dan jij.
Oom en tante die elkaar neuken is niks mis mee. Of ben je benieuwd of de passie uit de relatie is?quote:
Mona was ook nog eens te lui om een vraag van Insomnia te beantwoorden, dan ben je gelijk af bij mij.quote:
Met 6 mannen thuis was haar energie misschien gewoon opquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mona was ook nog eens te lui om een vraag van Insomnia te beantwoorden, dan ben je gelijk af bij mij.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met 6 mannen thuis was haar energie misschien gewoon op
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:26:31Heeft Mona Keijzer vijf jongens? Ik ben het aantal momenten dat ze dat aangekaart heeft kwijt. #CDAdebat reageer retweet
Ja geen gesprek met haar zonder dat ze dat even moest benoemenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:26:31Heeft Mona Keijzer vijf jongens? Ik ben het aantal momenten dat ze dat aangekaart heeft kwijt. #CDAdebat reageer retweet
Heeft Gert-Jan Segers in Egypte gewoond?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de grote Schelveccioquote:
Waarom zou ik dat weten?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft Gert-Jan Segers in Egypte gewoond?
Oneens. Ik heb op Fok genoeg gevallen zien posten waarbij ik denk: ‘hey, zijn ouders hadden beter een andere keuze kunnen maken’quote:
7 jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft Gert-Jan Segers in Egypte gewoond?
Oh, ik volg hem niet echt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat is hetgeen hij altijd even moet melden
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. Ik heb op Fok genoeg gevallen zien posten waarbij ik denk: ‘hey, zijn ouders hadden beter een andere keuze kunnen maken’
Ik denk dat ik dat feestje even oversla.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
TV / NPO organiseert themadag over racisme
WLM.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feestje even oversla.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
Met of zonder JortGOD?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.quote:
Ik weet genoegquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.
Dinosaursquote:
Deze weet ik!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.
@PSVCLquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@PSvELquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vies katertje?quote:Op zondag 12 juli 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
Aardig brak zeg, lang geleden dat ik half 12 wakker werd
Lekker maatquote:Op zondag 12 juli 2020 12:54 schreef JanCees het volgende:
dus vandaag weer volle bak in de kantine zo
Hoe laat is die onzin?quote:Op zondag 12 juli 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Zin in F1 vanmiddag
Jullie ook? @:ggmm @:maxi-mus
Wordt toch weer een optocht van die negerquote:Op zondag 12 juli 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Zin in F1 vanmiddag
Jullie ook? @:ggmm @:maxi-mus
ga weg hier dommerdquote:Op zondag 12 juli 2020 13:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ah die Gurney is weer bezig..wat een loser
#TVopZwartquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 12 juli 2020 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee grapje je mag blijven
Ik ben geen racist
Mokersaai.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
Het is toch wel weer een paar uur lang rondjes achter elkaar aanrijden, die F1 vandaag.
vind er ook geen reet aanquote:Op zondag 12 juli 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
Het is toch wel weer een paar uur lang rondjes achter elkaar aanrijden, die F1 vandaag.
Ja daarvoor keek er helemaal niemandquote:Op zondag 12 juli 2020 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind er ook geen reet aan
maar er zit een nederlander in dus is het ineens populair ofzo
Waanzinnig kansloos inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een beetje als die huppelkutjes die met een EK of WK ineens oranje aandoen en mee gaan gillenquote:
Buiten tijd.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een beetje als die huppelkutjes die met een EK of WK ineens oranje aandoen en mee gaan gillen
Straks ergens wat patat steken.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tussen de billetjes?quote:Op zondag 12 juli 2020 17:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Straks ergens wat patat steken.
Frikandellenmania.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipshoarmaquote:Op zondag 12 juli 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2020 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft een flinke crash nodig.
[ afbeelding ]
Groot, zwart Douglas.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:drizzt_dourden
Wat is dat met Douglas?
Jij als expert weet hier vast meer van.
Douglas is een alternatief voor Ritualsquote:Op zondag 12 juli 2020 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dat met Douglas?
Daar is toen toch zoveel moeite voor gedaan om hem Nederlander te maken?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dat met Douglas?
quote:Op zondag 12 juli 2020 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is toen toch zoveel moeite voor gedaan om hem Nederlander te maken?
Terecht. Hij wil ook het NL elftal halen.twitter:veronicainside twitterde op zondag 12-07-2020 om 15:59:30Welke Eredivisieclub kan Douglas nog goed gebruiken in de defensie? 🔥💪 #veronicainside https://t.co/25q6elxOD4 reageer retweet
Dit klinkt erg veelbelovend!quote:Op zondag 12 juli 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Terecht. Hij wil ook het NL elftal halen.twitter:veronicainside twitterde op zondag 12-07-2020 om 15:59:30Welke Eredivisieclub kan Douglas nog goed gebruiken in de defensie? 🔥💪 #veronicainside https://t.co/25q6elxOD4 reageer retweet
@:drizzt_dourden is hier erg blij mee.
‘Het postuur van een doorgewinterde soulzanger’quote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt erg veelbelovend!
[ afbeelding ]
Courantgodenquote:Op zondag 12 juli 2020 21:12 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe SHO mention note is uit.
@:wereldgozer
Misschien volgende week ook weer een note in TV. Roetmop mag je niet zeggen daar.quote:
Ik ben geen racistquote:Op zondag 12 juli 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien volgende week ook weer een note in TV. Roetmop mag je niet zeggen daar.
JA voor racisme.
Is het zwarte Piet niet?quote:
Snap niet dat Twente hem niet gewoon mee laat trainen, en zien wat 'ie nog kan.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Terecht. Hij wil ook het NL elftal halen.twitter:veronicainside twitterde op zondag 12-07-2020 om 15:59:30Welke Eredivisieclub kan Douglas nog goed gebruiken in de defensie? 🔥💪 #veronicainside https://t.co/25q6elxOD4 reageer retweet
@:drizzt_dourden is hier erg blij mee.
Twente heeft pielers a la Douglas nodig?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snap niet dat Twente hem niet gewoon mee laat trainen, en zien wat 'ie nog kan.
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snap niet dat Twente hem niet gewoon mee laat trainen, en zien wat 'ie nog kan.
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Twente heeft pielers a la Douglas nodig?
Even opgezocht. We zaten allebei fout. Douglas gooit de beuk erin!quote:Op zondag 12 juli 2020 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Nee, Douglas was en is een beest die het gras opvreet etc.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even opgezocht. We zaten allebei fout. Douglas gooit de beuk erin!
[..]
Ja echt heel zielig. Van die mensen die fan van MAX zijn want het vlaggetje is rood wit blauw.Lekker met je redbull vest en je pet kijken met bier en nootjes naar MAX. De zoon van god, hij kan alles. Hij wint alleen niet alles want dat ligt aan de auto. polonaise.gif.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mad.quote:Op maandag 13 juli 2020 01:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja echt heel zielig. Van die mensen die fan van MAX zijn want het vlaggetje is rood wit blauw.Lekker met je redbull vest en je pet kijken met bier en nootjes naar MAX. De zoon van god, hij kan alles. Hij wint alleen niet alles want dat ligt aan de auto. polonaise.gif.
@:Caland
Mercedesgod op alle fronten beterquote:Op maandag 13 juli 2020 01:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja echt heel zielig. Van die mensen die fan van MAX zijn want het vlaggetje is rood wit blauw.Lekker met je redbull vest en je pet kijken met bier en nootjes naar MAX. De zoon van god, hij kan alles. Hij wint alleen niet alles want dat ligt aan de auto. polonaise.gif.
@:Caland
quote:
@deukkieplaatjesquote:Op maandag 13 juli 2020 09:52 schreef fetX het volgende:
Ik mis nog het dagelijkse plaatje van @:Caland
We wachten rustig af.
Vannacht die komeet Neowin gezienquote:Op maandag 13 juli 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stabiliseert nu. Dat is echt goed nieuws
Nou ja, weg doen hoeft niet. Maar ga ze niet lopen klonen.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit soort mensen kosten ons alleen maar geld.
Weg ermee.
quote:Op maandag 13 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, weg doen hoeft niet. Maar ga ze niet lopen klonen.
Leukequote:Op maandag 13 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest glimlachenquote:Op maandag 13 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke Renéquote:Op maandag 13 juli 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
@DonRaja check deze trucquote:Op maandag 13 juli 2020 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[success]Een oen is groen[/success]
[ afbeelding ]
zondag op maandag vrees, soort kuipvrees.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb weer eens nauwelijks geslapen
Dramaandag
Ja dat heb ik altijd als ik op zaterdag ga zuipenquote:Op maandag 13 juli 2020 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
zondag op maandag vrees, soort kuipvrees.
Minder snuiven maatquote:Op maandag 13 juli 2020 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb weer eens nauwelijks geslapen
Dramaandag
Alleen gezopenquote:
Je wordt gewoon oud maat.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen gezopen
Maar ik word daar altijd heel onrustig van als ik dan de volgende avond wil slapen.
Je wordt gewoon oud maat.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen gezopen
Maar ik word daar altijd heel onrustig van als ik dan de volgende avond wil slapen.
Nee, heb ik echt altijd al gehad.quote:
Ik slaap ook mokerslecht de laatste tijd.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, heb ik echt altijd al gehad.
Ben sowieso een wat moeilijke slaper. Nooit meer dan 6 uurtjes eigenlijk.
Ik hoor deze klacht bizar vaak de afgelopen weken.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik slaap ook mokerslecht de laatste tijd.
#Liefdagboek...
Social jetlagquote:Op maandag 13 juli 2020 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat heb ik altijd als ik op zaterdag ga zuipen
Ellende is dat
Lolwattwitter:EWdeVlieger twitterde op maandag 13-07-2020 om 09:45:15De kern van het probleem. Een pizza en een wijntje..... https://t.co/vnldQmtbVF reageer retweet
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
Lolwattwitter:EWdeVlieger twitterde op maandag 13-07-2020 om 09:45:15De kern van het probleem. Een pizza en een wijntje..... https://t.co/vnldQmtbVF reageer retweet
KFC onlyquote:Op maandag 13 juli 2020 12:33 schreef JanCees het volgende:
[..]negers mogen geen pizza eten op zondag
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:40 schreef JanCees het volgende:
Daarom eet ik alleen avg zit je altijd veilig wat betreft racisme
quote:er in de binnenstad ook borden geplaatst met de tekst: 'Houd 1,5 meter afstand, maar het helpt niet dat de grote waarschuwingsborden alleen in het Nederlands zijn geschreven. Toeristen hebben vaak geen idee wat er staat. 'Iets met Covid?' vraagt een Franse toerist zich af. 'Nee', zegt zijn vrouw resoluut.
Die afstand is sowieso niet te doen in die steegjes.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
De Wallen afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand opperde al om ze eenrichtingsverkeer te makenquote:Op maandag 13 juli 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die afstand is sowieso niet te doen in die steegjes.
allemaal broers en zussen van elkaar zekerquote:Op maandag 13 juli 2020 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
terassjes langs het water allemaal vol hoor
Zitten die er nog wel? Laatste keer dat ik er was was driekwart weg ofzo.quote:
waarom zouden die toeristen er anders lopenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten die er nog wel? Laatste keer dat ik er was was driekwart weg ofzo.
Hoort er een beetje bij he, maar een jaar of 10 geleden was het toch een wat leukere buurt (lees: meer hoeren, minder kunstateliers en nutellawinkels).quote:Op maandag 13 juli 2020 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom zouden die toeristen er anders lopen
of zijn die ook aan het zoeken
ben een tijd niet meer in dat deel van de stad geweest maar ze zitten er nog wel, misschien iets minder dan vroeger. Bedoel je van voor de PvdA pandjes ging opkopen om er 'kunstateliers' van te maken ipv kamers met rood licht?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten die er nog wel? Laatste keer dat ik er was was driekwart weg ofzo.
ja dat zegt hij toch blindequote:Op maandag 13 juli 2020 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ben een tijd niet meer in dat deel van de stad geweest maar ze zitten er nog wel, misschien iets minder dan vroeger. Bedoel je van voor de PvdA pandjes ging opkopen om er 'kunstateliers' van te maken ipv kamers met rood licht?
Net zo hard als in je moeder?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Tjacka komt er mokerhard in.
Ja maar toen was het ook gewoon een leuke buurt om in rond te dwalen, zelfs los van de hoeren. Dat is nu wel een beetje weg.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ben een tijd niet meer in dat deel van de stad geweest maar ze zitten er nog wel, misschien iets minder dan vroeger. Bedoel je van voor de PvdA pandjes ging opkopen om er 'kunstateliers' van te maken ipv kamers met rood licht?
ja klopt, de sfeer is flink andersquote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar toen was het ook gewoon een leuke buurt om in rond te dwalen, zelfs los van de hoeren. Dat is nu wel een beetje weg.
Zelfs Dries Bousatta had betere voorbeeldenquote:Op maandag 13 juli 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
eensquote:Op maandag 13 juli 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij he, maar een jaar of 10 geleden was het toch een wat leukere buurt (lees: meer hoeren, minder kunstateliers en nutellawinkels).
hier ook netquote:Op maandag 13 juli 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Kinderlokkermuziek door de straat
DE IJSCOBOER IS ER WEER
@:ggmm @:elan @:zipportal
Goede review. Op basis van deze review ga ik the old guard NIET kijken.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens the old guard gekeken
3/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
Leuke review.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
3/10
Uitstekende review.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
3/10
Gek dat WesLY bronkhorst er tussen zitquote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-dan-wesley~v388782/
@:jancees
Bij mij werkt dat meestal andersom.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
Meest vervelende is wanneer je net koffie hebt gezet en nodig moet schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |