Omtzigt heb ik wel respect voor want die lijkt me oprecht, Mona is Volendams, dat is witte onderwereld en De Jonge een carriere politicus, dat zijn de engste.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik op ze ga stemmen, hoor.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd voor een kop koffie @:zipportal
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omtzigt heb ik wel respect voor want die lijkt me oprecht, Mona is Volendams, dat is witte onderwereld en De Jonge een carriere politicus, dat zijn de engste.
Omtzigt is uitstekend, maar vind de CDA bestuurstechnisch gigantisch slecht in elkaar zitten en er zijn genoeg belangrijke thema's waar ik een beetje anders over ga denken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omtzigt heb ik wel respect voor want die lijkt me oprecht, Mona is Volendams, dat is witte onderwereld en De Jonge een carriere politicus, dat zijn de engste.
Zoals?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omtzigt is uitstekend, maar vind de CDA bestuurstechnisch gigantisch slecht in elkaar zitten en er zijn genoeg belangrijke thema's waar ik een beetje anders over ga denken.
Woont familiequote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heb jij met Volendam? Ik woon er denk ik dichterbij dan jij.
Oom en tante die elkaar neuken is niks mis mee. Of ben je benieuwd of de passie uit de relatie is?quote:
Mona was ook nog eens te lui om een vraag van Insomnia te beantwoorden, dan ben je gelijk af bij mij.quote:
Met 6 mannen thuis was haar energie misschien gewoon opquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mona was ook nog eens te lui om een vraag van Insomnia te beantwoorden, dan ben je gelijk af bij mij.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met 6 mannen thuis was haar energie misschien gewoon op
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:26:31Heeft Mona Keijzer vijf jongens? Ik ben het aantal momenten dat ze dat aangekaart heeft kwijt. #CDAdebat reageer retweet
Ja geen gesprek met haar zonder dat ze dat even moest benoemenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 06-07-2020 om 20:26:31Heeft Mona Keijzer vijf jongens? Ik ben het aantal momenten dat ze dat aangekaart heeft kwijt. #CDAdebat reageer retweet
Heeft Gert-Jan Segers in Egypte gewoond?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de grote Schelveccioquote:
Waarom zou ik dat weten?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft Gert-Jan Segers in Egypte gewoond?
Oneens. Ik heb op Fok genoeg gevallen zien posten waarbij ik denk: ‘hey, zijn ouders hadden beter een andere keuze kunnen maken’quote:
7 jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft Gert-Jan Segers in Egypte gewoond?
Oh, ik volg hem niet echt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat is hetgeen hij altijd even moet melden
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. Ik heb op Fok genoeg gevallen zien posten waarbij ik denk: ‘hey, zijn ouders hadden beter een andere keuze kunnen maken’
Ik denk dat ik dat feestje even oversla.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
TV / NPO organiseert themadag over racisme
WLM.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feestje even oversla.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
Met of zonder JortGOD?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.quote:
Ik weet genoegquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.
Dinosaursquote:
Deze weet ik!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.
@PSVCLquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@PSvELquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |