7 jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft Gert-Jan Segers in Egypte gewoond?
Oh, ik volg hem niet echt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat is hetgeen hij altijd even moet melden
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. Ik heb op Fok genoeg gevallen zien posten waarbij ik denk: ‘hey, zijn ouders hadden beter een andere keuze kunnen maken’
Ik denk dat ik dat feestje even oversla.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
TV / NPO organiseert themadag over racisme
WLM.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feestje even oversla.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
Met of zonder JortGOD?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR morgen.
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.quote:
Ik weet genoegquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.
Dinosaursquote:
Deze weet ik!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je die nog echt nodig? Om een hint te geven: één specifiek geval heeft de naam van een Nederlandse club en een Europees voetbaltoernooi in zijn username.
@PSVCLquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@PSvELquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |