quote:Op maandag 13 juli 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
Lolwattwitter:EWdeVlieger twitterde op maandag 13-07-2020 om 09:45:15De kern van het probleem. Een pizza en een wijntje..... https://t.co/vnldQmtbVF reageer retweet
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:40 schreef JanCees het volgende:
Daarom eet ik alleen avg zit je altijd veilig wat betreft racisme
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
Lolwattwitter:EWdeVlieger twitterde op maandag 13-07-2020 om 09:45:15De kern van het probleem. Een pizza en een wijntje..... https://t.co/vnldQmtbVF reageer retweet
quote:er in de binnenstad ook borden geplaatst met de tekst: 'Houd 1,5 meter afstand, maar het helpt niet dat de grote waarschuwingsborden alleen in het Nederlands zijn geschreven. Toeristen hebben vaak geen idee wat er staat. 'Iets met Covid?' vraagt een Franse toerist zich af. 'Nee', zegt zijn vrouw resoluut.
Die afstand is sowieso niet te doen in die steegjes.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
De Wallen afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Iemand opperde al om ze eenrichtingsverkeer te makenquote:Op maandag 13 juli 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die afstand is sowieso niet te doen in die steegjes.
allemaal broers en zussen van elkaar zekerquote:Op maandag 13 juli 2020 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
terassjes langs het water allemaal vol hoor
Zitten die er nog wel? Laatste keer dat ik er was was driekwart weg ofzo.quote:
waarom zouden die toeristen er anders lopenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten die er nog wel? Laatste keer dat ik er was was driekwart weg ofzo.
Hoort er een beetje bij he, maar een jaar of 10 geleden was het toch een wat leukere buurt (lees: meer hoeren, minder kunstateliers en nutellawinkels).quote:Op maandag 13 juli 2020 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom zouden die toeristen er anders lopen
of zijn die ook aan het zoeken
ben een tijd niet meer in dat deel van de stad geweest maar ze zitten er nog wel, misschien iets minder dan vroeger. Bedoel je van voor de PvdA pandjes ging opkopen om er 'kunstateliers' van te maken ipv kamers met rood licht?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten die er nog wel? Laatste keer dat ik er was was driekwart weg ofzo.
ja dat zegt hij toch blindequote:Op maandag 13 juli 2020 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ben een tijd niet meer in dat deel van de stad geweest maar ze zitten er nog wel, misschien iets minder dan vroeger. Bedoel je van voor de PvdA pandjes ging opkopen om er 'kunstateliers' van te maken ipv kamers met rood licht?
Net zo hard als in je moeder?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Tjacka komt er mokerhard in.
Ja maar toen was het ook gewoon een leuke buurt om in rond te dwalen, zelfs los van de hoeren. Dat is nu wel een beetje weg.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ben een tijd niet meer in dat deel van de stad geweest maar ze zitten er nog wel, misschien iets minder dan vroeger. Bedoel je van voor de PvdA pandjes ging opkopen om er 'kunstateliers' van te maken ipv kamers met rood licht?
ja klopt, de sfeer is flink andersquote:Op maandag 13 juli 2020 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar toen was het ook gewoon een leuke buurt om in rond te dwalen, zelfs los van de hoeren. Dat is nu wel een beetje weg.
Zelfs Dries Bousatta had betere voorbeeldenquote:Op maandag 13 juli 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
eensquote:Op maandag 13 juli 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij he, maar een jaar of 10 geleden was het toch een wat leukere buurt (lees: meer hoeren, minder kunstateliers en nutellawinkels).
hier ook netquote:Op maandag 13 juli 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
Kinderlokkermuziek door de straat
DE IJSCOBOER IS ER WEER
@:ggmm @:elan @:zipportal
Goede review. Op basis van deze review ga ik the old guard NIET kijken.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens the old guard gekeken
3/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
Leuke review.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
3/10
Uitstekende review.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
3/10
Gek dat WesLY bronkhorst er tussen zitquote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-dan-wesley~v388782/
@:jancees
Bij mij werkt dat meestal andersom.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
Meest vervelende is wanneer je net koffie hebt gezet en nodig moet schijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |