quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
oh god moet mijn eerste opdracht ter beoordeling opsturen
Das muss nach der Überprüfungsausschuss.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
oh god moet mijn eerste opdracht ter beoordeling opsturen
39 euroquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag komt er een nieuwe staander en 4 extra planken. Bezorgkosten zijn nog hoger dan de hele aanschaf maar dat is omdat het met die vragwaggie moet komen. Whatever. Voor drie geeltjes is mijn stelling straks twee keer zo breedEn passen behalve al mijn albums en ene beetje groei ook al mijn boeken erin en zo
Hilfequote:Op donderdag 9 juli 2020 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das muss nach der Überprüfungsausschuss.
Je ne comprends pas.quote:
Non, tu es une bitterboulette.quote:
Maar jij bent geen pijp en geen kaasquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je suis is toch ik ben? Dus ik ben een pijp van kaas?
omdat je de grap niet snaptquote:
Dit maakt het er niet veel beter op hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat je de grap niet snapt
vegetarisch pijpen..
de kaas er af knabbelen n de worst laten hangen..
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit maakt het er niet veel beter op hoor.
Vinden Filipijnse mannen dit wel grappig?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vegetarisch pijpen..
die douwen lager kogels in je lul als je niet op past.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vinden Filipijnse mannen dit wel grappig?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vegetarisch pijpen..
Bah bah vieslakjequote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vegetarisch pijpen..
Ze komen zaterdag tussen 9:00 en 21:00quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
39 euroafzetters zijn het
Ik wacht nog even met hout bestellen. Tot volgend verlof. Even wat dingen afwachten.
PostNL Extra@Home? of met die transporteur?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze komen zaterdag tussen 9:00 en 21:00![]()
Dus ik hoop dat ze een beetje op tijd komen
Geen idee. Ik ga er inderdaad vanuit dat ik de betreffende ochtend nog wel een iets nauwkeuriger bericht ga krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
PostNL Extra@Home? of met die transporteur?
Als 't die laatste is krijg je een aardig nauwkeurige T&T en een belletje 30 min tevoren.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze te fel van kleur zijn kun je er een beetje WD40 op smeren.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke in spoiler want beetje grote foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God de Vader die zijn echt HEEL erg roze
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die jongen was er niet vandaag want heel veel last van mijn rug, maandag pas weer maar is niet ergquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke in spoiler want beetje grote foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zei ik toch.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]God de Vader die zijn echt HEEL erg roze
Via Word kan er een heleboelquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil meerdere jpegs omzetten in één PDF, kan dat?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil meerdere jpegs omzetten in één PDF, kan dat?
en dat gewoon tot decemberquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
Het is een grijze dag.
vandaag is voorlopig de laatste dag met Jo van Egmond op de radio
afschaffen dat zwangerschapsverlof. Bevallen doe je maar in je eigen tijdquote:
milf in spequote:Op donderdag 9 juli 2020 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afschaffen dat zwangerschapsverlof. Bevallen doe je maar in je eigen tijd
KLOTE WEER ZEG IK JEquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gauw nog even naar de brievenbus. Voordat het WEER gaat regenen
Ik heb bij de poelier een hele grote kipschnitzel gehaald.quote:
Met een salade?quote:
hmm, ik hou het toch bij mijn biefstukjequote:
k had er net nog eenquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
ooo shit ja ik ga paling eten binnenkort. kan niet anders.
bedankt bal
Heb je al een nieuwe macbook gekozen, bij de koelblauw is het modelletje van afgelopen jaar 'goedkoop' https://www.coolblue.nl/p(...)2n-a-space-gray.htmlquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in MacOS kan 't in voorvertoning, maar geen idee op windows
nee, wil nog 2 jaar met deze doenquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe macbook gekozen, bij de koelblauw is het modelletje van afgelopen jaar 'goedkoop' https://www.coolblue.nl/p(...)2n-a-space-gray.html
Ik wilde gehaktballetjes maken, maar het gehakt dat ik er vanochtend uit heb gehaald is nog steeds stijf bevrorenquote:
Oh dacht dat je al aan een nieuwe toe wasquote:
ik wil zoveel maar heb geen geld schijtende gerbilquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat je al aan een nieuwe toe was
Zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wil zoveel maar heb geen geld schijtende gerbil
Dacht dat die bootjesvaarders altijd zoveel verdienden, ja Flippo's niet maar het 'hogere' personeel toch wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wil zoveel maar heb geen geld schijtende gerbil
I wishquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat die bootjesvaarders altijd zoveel verdienden, ja Flippo's niet maar het 'hogere' personeel toch wel.
Dat is me niet ontgaan. Maar ja toch ook weer even de hele wijk door want stappenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Porverdomme woorden met opgefokte Duitsers, had mondkapje niet op.
Ik zeg tegen het oude chagrijnige vel achter de kassa, sorry vergeten maar jij ook niet. Nou die ging helemaal los.
WO3 is morgenochtend?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Porverdomme woorden met opgefokte Duitsers, had mondkapje niet op.
Ik zeg tegen het oude chagrijnige vel achter de kassa, sorry vergeten maar jij ook niet. Nou die ging helemaal los.
Alles voor de stappenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is me niet ontgaan. Maar ja toch ook weer even de hele wijk door want stappen
Dat wou ik laatst al zeggen nadat ik dit las. Die jongen was zo enorm bang en overlijdt aan Corona.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Alle brave bange mensen gaan dood![]()
https://www.scientias.nl/(...)arder-voor-covid-19/
allochtoons?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Laatst gaf ik al 3 voorbeelden van frauderende (allochtoons) zorgbureaus uit Almelo.
Hoppa weer een erbij.![]()
Vergeten 1,3 miljoen euro cash opgenomen.
https://www.ad.nl/almelo/(...)r-waarvoor~a0f4a611/
Speklapje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
het niet roken gaat vandaag echt stukken makkelijker trouwens
Zuipenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
maar moet toch zeggen dat ik een leeg gevoel heb. alsof iets mis? Iets te doen. er klopt iets niet....
Weet niet hoe niet rokers hun tijd leuk doorkomen
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu zin in iets lekkersAlleen ik weet niet zo goed wat.
netjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zesde geworden in de pubquiz met 60 deelnemers
Goed plan. Ik begin alvast.quote:
Fokkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
maar moet toch zeggen dat ik een leeg gevoel heb. alsof iets mis? Iets te doen. er klopt iets niet....
Ja ik zei dat vanmiddag al met een geintje maar jezelf opsluiten is een erg slecht plan voor je immuunsysteem.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wou ik laatst al zeggen nadat ik dit las. Die jongen was zo enorm bang en overlijdt aan Corona.
Ik had het idee dat angst de vatbaarheid vergroot.
https://www.volkskrant.nl/cs-bf67bcd7
buttplug kopenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben gelukkig net boven de directeur geëindigd.
oh heet dat zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.
Dus maandag neem je zijn kantoor in gebruik?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja ik vraag mij juist hoe niet rokers hun tijd doorbrengenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
ik heb nooit gerookt dus ik weet niet wat jij mist..
Buttplug lijkt mij lekkerder dan stinkstokjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
ik heb nooit gerookt dus ik weet niet wat jij mist..
nee dat helpt tegen jouw leeg gevoelquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vraag mij juist hoe niet rokers hun tijd doorbrengenJij dus met een buttplug?
Helemaal geplet, ales onder...?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zesde geworden in de pubquiz met 60 deelnemers
Jij hebt dat niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat helpt tegen jouw leeg gevoel
brrr had dat vroegermet brood op schoolquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik een bakje, hoop ik.
Ik durf niet te graven
De eerste tijd zorgen voor afleiding op momentjes dat je normaal rookt, dus na de koffie e.d.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Gaat prima, biertje erbij, mensen kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
net zoals een niet roker op een terrasje zitten.
begrijp ik ook niet
Oh jeequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In een bakje, hoop ik.
Ik durf niet te graven
Zo heb ik een keer Risk gewonnen van een aantal hoge landmacht-officieren, die waren op hun pik getraptquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer Risk gewonnen van een aantal hoge landmacht-officieren, die waren op hun pik getrapt
want die mogen niet van de zon genieten op een terrasje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
net zoals een niet roker op een terrasje zitten.
begrijp ik ook niet
was dat voor of na die ambassadeursdochterquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer Risk gewonnen van een aantal hoge landmacht-officieren, die waren op hun pik getrapt
ja het gevoel van ontzeggen is vandaag al een stuk minder. Maar het is niet compleetquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De eerste tijd zorgen voor afleiding op momentjes dat je normaal rookt, dus na de koffie e.d.
Als de fysieke verslaving weg is komt nog wel de psychische verslaving, het gevoel dat jeje zelf wat ontzegt.
Maar dat is makkelijk te tackelen door te denken, goh ik voel me relaxter nu ik ergens zit of ben dat ik niks “hoef”. Naar buiten, aansteker checken, enz.
En besef dat roken altijd moe maakt, op den duur houdt je meer energie over (die er ook weer uit moet).
Ja tuurlijk wel maar 'ze doen' nietsquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want die mogen niet van de zon genieten op een terrasje?
Met die zangeres, en die blinde Britse seriemoordenaarquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was dat voor of na die ambassadeursdochter?
Mijn kapster zei dat ze door stoppen met roken het gevoel had een hele goede “vriend” te hebben verloren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het gevoel van ontzeggen is vandaag al een stuk minder. Maar het is niet compleet
Ruim ervoor, zit toch wel een jaartje of vijf-zes tussen, ertussendoor uiteraard nog wel dat beroemde Franse fotomodelquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was dat voor of na die ambassadeursdochter?
Oh dat heb ik wel vaak gelezen ja dat mensen dat zo ervarenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kapster zei dat ze door stoppen met roken het gevoel had een hele goede “vriend” te hebben verloren.
Wel een vrij gevaarlijke vriend dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kapster zei dat ze door stoppen met roken het gevoel had een hele goede “vriend” te hebben verloren.
Zaterdag koelt het 1 dag af.... hier nu dik boven de dertigquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou mag ook wel weer even, als het dan ook maar afkoelt
We doen mentaal net zoveel, aangezien het roken op zich (de handeling dus) vooral gewoonte is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel maar 'ze doen' nietsTenminste zo denk ik als roker
Zit in de schaduw maar zweet me rot met dat klotegipsquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe is het weer bij jullie jongens?
Beetje nek verbrand vandaag
Ja maar das al en activiteitquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We doen mentaal net zoveel, aangezien het roken op zich (de handeling dus) vooral gewoonte is.
Stuur een beetje hierheenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:43 schreef Zilverberk het volgende:
Regen hier en al dagen druilerig weer.
Het is juli hequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:43 schreef Zilverberk het volgende:
Regen hier en al dagen druilerig weer.
Een die gedachteloos gaat zou ik niet als activiteit bestempelen. Meer een handvulling.quote:
terminaal aidsweer is het hierquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe is het weer bij jullie jongens?
Beetje nek verbrand vandaag
Is te merken ookquote:
Mag niet teveel lopenquote:
Hmm ja als die zonder na te denken gaat wel jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een die gedachteloos gaat zou ik niet als activiteit bestempelen. Meer een handvulling.
Wtf ik denk erover om mijn korte broek zelfs uit te trekkenquote:
Heb je ooit al zittend op een terrasje heel bewust zitten roken? Da's je antwoord.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja als die zonder na te denken gaat wel ja
Koukleumfamilie?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Het zou me niks verbazen als mn moeder de verwarming aan had.
Lekker makkelijk lopen daarquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Was hier veel zon met ook wel bewolking, hier boven op de grosse Arber.[ afbeelding ]
Nee eigenlijk niet , maar bv in een pauze ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je ooit al zittend op een terrasje heel bewust zitten roken? Da's je antwoord.
wowquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef crv het volgende:
[..]
Wtf ik denk erover om mijn korte broek zelfs uit te trekken
Hier ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef crv het volgende:
[..]
Zaterdag koelt het 1 dag af.... hier nu dik boven de dertig
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet , maar bv in een pauze ofzo
Ja allemaal nieuw voor mijquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Was hier veel zon met ook wel bewolking, hier boven op de grosse Arber.[ afbeelding ]
SHOPPING SPREEEEEEquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.
Niet naar buiten moeten met kutweer.quote:
Of dat. Waarheid wel.quote:
Dit is vroeger al een keer gedaan op bnn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Het Grote Racisme Experiment
Sophie Hilbrand presenteert dit sociaal experiment van BNNVARA, waaraan dertig nietsvermoedende jongeren meedoen. De jongeren met blauwe ogen worden hierin als dommer en minderwaardig behandeld. In het experiment staat de vraag centraal of de blauwogigen in opstand komen en of de jongeren met bruine ogen wellicht bezwaar maken tegen hun superioriteit.
Deel 1 en 2 van Het Grote Racisme Experiment zijn vanaf 17.25 uur te zien op NPO1.
en vooral, welke conclusies er allemaal uit getrokken worden. Want vgs mij kun je er van alles van makenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Het Grote Racisme Experiment
Sophie Hilbrand presenteert dit sociaal experiment van BNNVARA, waaraan dertig nietsvermoedende jongeren meedoen. De jongeren met blauwe ogen worden hierin als dommer en minderwaardig behandeld. In het experiment staat de vraag centraal of de blauwogigen in opstand komen en of de jongeren met bruine ogen wellicht bezwaar maken tegen hun superioriteit.
Deel 1 en 2 van Het Grote Racisme Experiment zijn vanaf 17.25 uur te zien op NPO1.
Ja vooral in de winter als zon kanloze junkie in de regen en kou staanquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet naar buiten moeten met kutweer.
Ja maar toen was het nog geen hot item in Nederland toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is vroeger al een keer gedaan op bnn.
In wat ik toen heb gezien was het idd zo dat men op een gegeven moment daadwerkelijk begon te vinden dat die blauwogigen minderwaardig waren jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en vooral, welke conclusies er allemaal uit getrokken worden. Want vgs mij kun je er van alles van maken![]()
Besides hopen maar dat die nietsvermoedende jongeren al geïsoleerd zijn want anders is het idee meteen weg.
Niet zoals nu nee maar het werkt dus wel zo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toen was het nog geen hot item in Nederland toch?
Staat me vaag iets van bij, dat is aardig lang geleden wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In wat ik toen heb gezien was het idd zo dat men op een gegeven moment daadwerkelijk begon te vinden dat die blauwogigen minderwaardig waren ja
De wat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zodra je de bovengnoom ruikt, dan is je lichaam afgekickt
Ja geloof in de tijd toen met die nier donor show? Weet niet eens meer wat nou de ophef was ;Pquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat me vaag iets van bij, dat is aardig lang geleden wel.
Hadden ze maar geen postbode moeten wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet naar buiten moeten met kutweer.
Je kon als kijker stemmen wie bijvoorbeeld de nier zou moeten krijgen uit drie kandidaten of zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof in de tijd toen met die nier donor show? Weet niet eens meer wat nou de ophef was ;P
ohh dat was hetquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kon als kijker stemmen wie bijvoorbeeld de nier zou moeten krijgen uit drie kandidaten of zo
ethisch verwerpelijk alles ditdatquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kon als kijker stemmen wie bijvoorbeeld de nier zou moeten krijgen uit drie kandidaten of zo
Alles voor de kijkcijfers hequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was uiteindelijk fake maar flinke ophef
Oh dat is dan wel een leuke bijwerking natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het heeft wél heel veel registraties in het donorregister opgeleverd.
Alsnog te weinig. Bijna de helft van de Nederlanders staat niet in het register.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een leuke bijwerking natuurlijk
oh hoe oud?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:05 schreef Zilverberk het volgende:
Kind thuis, het is gedaan met de rust...
awwwwwquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Een babyfantje zou ik ook wel opkunnen![]()
Nou ik denk niet dat commerciële omroepen bestaan "om de discussie op gang te brengen"quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
denk meer voor de discussie op gang te brengen
Ik was er gisterenavond ook nog wel ff toch? Of alleen vanochtend?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
KOENS.
Heb het gevoel dat je een hele week er nietg bent geweest
RIP Zilverberkquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:05 schreef Zilverberk het volgende:
Kind thuis, het is gedaan met de rust...
Hoezo? Bnn had altijd wel dit soort maatschappelijke programma'squote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat commerciële omroepen bestaan "om de discussie op gang te brengen"![]()
![]()
gaat puur om de kijkcijfers want dan kunnen ze meer knaken vangen voor de reclameblokken.
Ik heb weinig met BNN maar zeker gezien de oprichter (overleden aan nierfalen) denk ik wel dat het een rechtschapen clubje is in deze materie.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat commerciële omroepen bestaan "om de discussie op gang te brengen"![]()
![]()
gaat puur om de kijkcijfers want dan kunnen ze meer knaken vangen voor de reclameblokken.
Voor mij voelt het as een week geledenquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er gisterenavond ook nog wel ff toch? Of alleen vanochtend?
ja was niet puur voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb weinig met BNN maar zeker gezien de oprichter (overleden aan nierfalen) denk ik wel dat het een rechtschapen clubje is in deze materie.
BNN heeft z'n ziel aan de VARA verkochtquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? Bnn had altijd wel dit soort maatschappelijke programma's
Agreed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was niet puur voor de kijkcijfers
kan me die nierdonatie show nog wel herinneren.. heeft r toch wel indirect voor gezorgd dat men nu automatisch donor is..quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Tijd gaat sowieso snelquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor mij voelt het as een week geleden
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Een babyfantje zou ik ook wel opkunnen![]()
tuinbonen ruiken muf jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
oh en insecten, tuinbonen en spruitjes
hmm nee ook niet. Niet zo van smeerbaar vlees al vind ik filet american wel weer lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij koestert geen oester?
en eet je wel eens paté?
Ik vermoed taai, stond vroeger wel op ons dieet als homo sapiens, met een paar mammoeten kwamen we de winter wel weer door.quote:
* een taaie rochel in een glas zeewaterquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah oesters, smaakt naar een hap zeewater
Zou fantenwang niet boter zacht zijn?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed taai, stond vroeger wel op ons dieet als homo sapiens, met een paar mammoeten kwamen we de winter wel weer door.
die slurf eerder..quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou fantenwang niet boter zacht zijn?
schiet op danquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja ltvdk en ik moeten al trouwen
Een van de grootste geschenken van moeder natuurquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah oesters, smaakt naar een hap zeewater
brrr. nooit gegetenquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koeientong ook.. is ook boterzacht.
Halve fant met frietjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou fantenwang niet boter zacht zijn?
Moet ik dat rijmpje er weer even bij pakken soms?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik dat rijmpje er weer even bij pakken soms?
En hem dan door jou laten serverenquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zie al zon halve fant voor mij in een restaurant
doe eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik dat rijmpje er weer even bij pakken soms?
dat rijmt nog ook. Klinkt als "in een discotheek, zag ik van de week..."quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zie al zon halve fant voor mij in een restaurant
Krijg zon halve fant toch niet verplaatstquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hem dan door jou laten serveren![]()
*zet de camera alvast aan.
Nee, maar lijkt me ook niks. struisvogel lijkt meer op rundvlees dan kip.quote:
lust nu ook wel een roedel lammetjes ook zegquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me ook niks. struisvogel lijkt meer op rundvlees dan kip.
kan je ook perfect rosé eten.
lamsrackquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lust nu ook wel een roedel lammetjes ook zeg
Zetten we er wieltjes onder, hoef je maar te duwen tegen de halve fant.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg zon halve fant toch niet verplaatst
Zou je dat op krijgen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zetten we er wieltjes onder, hoef je maar te duwen tegen de halve fant.
Heb je wel gehoord van de hittere bittere wagenquote:
OP waardigquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de hittere bittere wagen
waar die hittere bittere bal op zat?
Zij kon schrokken, grote brokken,
een koe en een kalf en een heel paard half,
een os en een stier, en zeven tonnen bier,
een schip vol rapen en een kerk vol schapen,
en nog kon Bal van de honger niet slapen
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de hittere bittere wagen
waar die hittere bittere bal op zat?
Zij kon schrokken, grote brokken,
een koe en een kalf en een heel paard half,
een os en een stier, en zeven tonnen bier,
een schip vol rapen en een kerk vol schapen,
en nog kon Bal van de honger niet slapen
Vroegah leerde je zulk soort dingen op school gewoon. Dit is het rijmpje van Holle Bolle Gijs.quote:
Dat is wat vies zo. het lijkt mij ook niks om tijdens het eten zo die halve fant in te moeten kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou best een eind komen.
Zwembroek aan en in middenin de halve fant springen.
Ja en dan heb je de voorkant als halve fant en dan kijken die levenloze gebroken bruine fantenogen je aan met van die lange wimpers.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is wat vies zo. het lijkt mij ook niks om tijdens het eten zo die halve fant in te moeten kijken
ahquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah leerde je zulk soort dingen op school gewoon. Dit is het rijmpje van Holle Bolle Gijs.
en onder welke steen heb jij al die diplomatendochtertjes geprikt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
oh god.. nu is en attractie van Efteling racistisch
hoor 't net op t journaal hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en onder welke steen heb jij al die diplomatendochtertjes geprikt?
Over HB Gijs lees ik net ditquote:
Mag duidelijk zijn dat het in jouw geval gewoon allemaal WEL echt waar isquote:Door het fantastische, maar serieus gepresenteerde verhaal van Gijs' vraatzucht, behoort het versje tot het genre van het leugenlied.
Nou je hebt al een tijdje de brug niet meer opgehaaldquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er gisterenavond ook nog wel ff toch? Of alleen vanochtend?
jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan heb je de voorkant als halve fant en dan kijken die levenloze gebroken bruine fantenogen je aan met van die lange wimpers.
Eerstquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja ltvdk en ik moeten al trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |