Zuipenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
maar moet toch zeggen dat ik een leeg gevoel heb. alsof iets mis? Iets te doen. er klopt iets niet....
Weet niet hoe niet rokers hun tijd leuk doorkomen
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu zin in iets lekkersAlleen ik weet niet zo goed wat.
netjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zesde geworden in de pubquiz met 60 deelnemers
Fokkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
maar moet toch zeggen dat ik een leeg gevoel heb. alsof iets mis? Iets te doen. er klopt iets niet....
Ja ik zei dat vanmiddag al met een geintje maar jezelf opsluiten is een erg slecht plan voor je immuunsysteem.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wou ik laatst al zeggen nadat ik dit las. Die jongen was zo enorm bang en overlijdt aan Corona.
Ik had het idee dat angst de vatbaarheid vergroot.
https://www.volkskrant.nl/cs-bf67bcd7
buttplug kopenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben gelukkig net boven de directeur geëindigd.
oh heet dat zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.
Dus maandag neem je zijn kantoor in gebruik?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja ik vraag mij juist hoe niet rokers hun tijd doorbrengenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
ik heb nooit gerookt dus ik weet niet wat jij mist..
Buttplug lijkt mij lekkerder dan stinkstokjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
ik heb nooit gerookt dus ik weet niet wat jij mist..
nee dat helpt tegen jouw leeg gevoelquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vraag mij juist hoe niet rokers hun tijd doorbrengenJij dus met een buttplug?
Helemaal geplet, ales onder...?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zesde geworden in de pubquiz met 60 deelnemers
Jij hebt dat niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat helpt tegen jouw leeg gevoel
brrr had dat vroegermet brood op schoolquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik een bakje, hoop ik.
Ik durf niet te graven
De eerste tijd zorgen voor afleiding op momentjes dat je normaal rookt, dus na de koffie e.d.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Gaat prima, biertje erbij, mensen kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
net zoals een niet roker op een terrasje zitten.
begrijp ik ook niet
Oh jeequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In een bakje, hoop ik.
Ik durf niet te graven
Zo heb ik een keer Risk gewonnen van een aantal hoge landmacht-officieren, die waren op hun pik getraptquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer Risk gewonnen van een aantal hoge landmacht-officieren, die waren op hun pik getrapt
want die mogen niet van de zon genieten op een terrasje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
net zoals een niet roker op een terrasje zitten.
begrijp ik ook niet
was dat voor of na die ambassadeursdochterquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer Risk gewonnen van een aantal hoge landmacht-officieren, die waren op hun pik getrapt
ja het gevoel van ontzeggen is vandaag al een stuk minder. Maar het is niet compleetquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De eerste tijd zorgen voor afleiding op momentjes dat je normaal rookt, dus na de koffie e.d.
Als de fysieke verslaving weg is komt nog wel de psychische verslaving, het gevoel dat jeje zelf wat ontzegt.
Maar dat is makkelijk te tackelen door te denken, goh ik voel me relaxter nu ik ergens zit of ben dat ik niks “hoef”. Naar buiten, aansteker checken, enz.
En besef dat roken altijd moe maakt, op den duur houdt je meer energie over (die er ook weer uit moet).
Ja tuurlijk wel maar 'ze doen' nietsquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want die mogen niet van de zon genieten op een terrasje?
Met die zangeres, en die blinde Britse seriemoordenaarquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was dat voor of na die ambassadeursdochter?
Mijn kapster zei dat ze door stoppen met roken het gevoel had een hele goede “vriend” te hebben verloren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het gevoel van ontzeggen is vandaag al een stuk minder. Maar het is niet compleet
Ruim ervoor, zit toch wel een jaartje of vijf-zes tussen, ertussendoor uiteraard nog wel dat beroemde Franse fotomodelquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was dat voor of na die ambassadeursdochter?
Oh dat heb ik wel vaak gelezen ja dat mensen dat zo ervarenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kapster zei dat ze door stoppen met roken het gevoel had een hele goede “vriend” te hebben verloren.
Wel een vrij gevaarlijke vriend dan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kapster zei dat ze door stoppen met roken het gevoel had een hele goede “vriend” te hebben verloren.
Zaterdag koelt het 1 dag af.... hier nu dik boven de dertigquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou mag ook wel weer even, als het dan ook maar afkoelt
We doen mentaal net zoveel, aangezien het roken op zich (de handeling dus) vooral gewoonte is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel maar 'ze doen' nietsTenminste zo denk ik als roker
Zit in de schaduw maar zweet me rot met dat klotegipsquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe is het weer bij jullie jongens?
Beetje nek verbrand vandaag
Ja maar das al en activiteitquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We doen mentaal net zoveel, aangezien het roken op zich (de handeling dus) vooral gewoonte is.
Stuur een beetje hierheenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:43 schreef Zilverberk het volgende:
Regen hier en al dagen druilerig weer.
Het is juli hequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:43 schreef Zilverberk het volgende:
Regen hier en al dagen druilerig weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |