Speklapje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
het niet roken gaat vandaag echt stukken makkelijker trouwens
Zuipenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
maar moet toch zeggen dat ik een leeg gevoel heb. alsof iets mis? Iets te doen. er klopt iets niet....
Weet niet hoe niet rokers hun tijd leuk doorkomen
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu zin in iets lekkersAlleen ik weet niet zo goed wat.
netjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zesde geworden in de pubquiz met 60 deelnemers
Fokkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
maar moet toch zeggen dat ik een leeg gevoel heb. alsof iets mis? Iets te doen. er klopt iets niet....
Ja ik zei dat vanmiddag al met een geintje maar jezelf opsluiten is een erg slecht plan voor je immuunsysteem.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wou ik laatst al zeggen nadat ik dit las. Die jongen was zo enorm bang en overlijdt aan Corona.
Ik had het idee dat angst de vatbaarheid vergroot.
https://www.volkskrant.nl/cs-bf67bcd7
buttplug kopenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben gelukkig net boven de directeur geëindigd.
oh heet dat zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.
Dus maandag neem je zijn kantoor in gebruik?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben gelukkig net boven de directeur geëindigd.
ja ik vraag mij juist hoe niet rokers hun tijd doorbrengenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
ik heb nooit gerookt dus ik weet niet wat jij mist..
Buttplug lijkt mij lekkerder dan stinkstokjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
ik heb nooit gerookt dus ik weet niet wat jij mist..
nee dat helpt tegen jouw leeg gevoelquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vraag mij juist hoe niet rokers hun tijd doorbrengenJij dus met een buttplug?
Helemaal geplet, ales onder...?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog een mandarijn onderin mijn tas.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zesde geworden in de pubquiz met 60 deelnemers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |