Zin om naar Den Haag te gaan nu.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang hij een vuilniszak te lijf gaat, is het prima. Maar ik word ziedend als hij mij te lijf gaat als ik aan mijn kibbeling sta te knabbelen![]()
Ja die associatie heb ik daar wel vaak bij als ik kibbeling eet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om gemolesteerd te worden door zeemeeuwen?
Ja, dat is niet echt een ontspannende bezigheid in Den Haagquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die associatie heb ik daar wel vaak bij als ik kibbeling eet.
Nog erger is rokende duitsersquote:
Ik wacht nog steeds op jouw travelsnack over die AH.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Arg
https://imgur.com/a/HTPnKt5#Fl1zD0b
Zo dan :p
Nog even volhouden:pquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw travelsnack over die AH.
Kijk em gaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Arg
https://imgur.com/a/HTPnKt5#Fl1zD0b
Zo dan :p
Zeg hem dat in NL niet meer op terassen gerookt mag worden door duitsersquote:
Failquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik zit net driftig naar een collega te tikken dat hij een stuk tekst van mij heeft zitten deleten. Maar het blijkt dat we tegelijkertijd hetzelfde ticket aan het bewerken waren
Goed gedaan jochiequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaWel netjes mijn excuses aangeboden.
Braaf zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:56 schreef Fogel het volgende:
Nou fles, heb nu een hotel in Ulstein geboekt voor volgend weekend. Runde, here we come!
Whut om 4 uur smiddags, op een donderdagquote:
Gratis bierquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoEVen slaapje gedaan
![]()
Nog wat gemist hier?
Ja amateurs he, denken dat je daar een reden bij nodig hebtquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:02 schreef engine het volgende:
[..]
Whut om 4 uur smiddags, op een donderdag
Wat mensen al niet verzinnen om aan het bier te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |